collapse

Auteur Topic: Wie Gaat Ook In Juli 2010 Trouwen?  (gelezen 61828 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

jassou

  • Gast
Wie Gaat Ook In Juli 2010 Trouwen?
« Reactie #100 Gepost op: 14 maart 2010, 16:43:19 »
Juli 2010:

1
2 Helen, Heidebloempje (Erika) , Paula24 (Paula), sabrina276
3
4
5
6
7
8
9 Marieba (Marielle), Karin, m-a-n-d-y, Tiesje (Patricia)
10 Juli2010, Jassou
11
12
13
14
15
16 Maaikie82 (Maaike), Joan
17 hairdresser (esther), Karen123
18
19
20
21
22
23 MYJ (Yvonne)
24
25
26
27
28
29
30 melis (melissa)
31


Heb mij er even bijgezet :)

Locatie geregeld (alles op 1 plek, dus dat was snel klaar), band en fotograaf geregeld, en onderkomen voor familie geregeld, kleding deels ook. Uitnodigingen gaan ook snel weg (veel buitenlanders, dus iets meer ruimte nodig daar).
Nu alle details, maar daar hebben we nog ruim tijd voor, dus ik ga lekker achterover hangen denk ik. Vriendlief mag nu iets harder werken want hij moet een soort kwartet spel van allerlei documenten en stempels van verschillende instanties verzamelen zodat we in ondertrouw kunnen. Ah, had een nederlander moeten uitzoeken denk ik ;-)

Om eerlijk te zijn is het wel goed te lezen hoe 'ver' anderen zijn, omdat ik steeds dingen zie waar ik niet eens aan gedacht had!
« Laatst bewerkt op: 14 maart 2010, 16:52:55 door jassou »

Helen

  • Gast
Wie Gaat Ook In Juli 2010 Trouwen?
« Reactie #101 Gepost op: 15 maart 2010, 18:59:46 »
Ja Jassou, veel dingen waar je nooit aan gedacht had anders!

En Erika, wat een leuke wikkels om de chocola! Ben benieuwd hoe ze worden met labeltjes eraan!

Verder heb ik vanmorgen de huwelijksreis naar Brazilië geboekt! :biggrin:

bonfire

  • Gast
Wie Gaat Ook In Juli 2010 Trouwen?
« Reactie #102 Gepost op: 22 maart 2010, 22:54:18 »
Juli 2010:

1
2 Helen, Heidebloempje (Erika) , Paula24 (Paula), sabrina276
3
4
5
6
7
8
9 Marieba (Marielle), Karin, m-a-n-d-y, Tiesje (Patricia)
10 Juli2010, Jassou
11
12
13
14
15
16 Maaikie82 (Maaike), Joan
17 hairdresser (esther), Karen123
18
19
20
21
22
23 MYJ (Yvonne), bonfire
24
25
26
27
28
29
30 melis (melissa)
31


Ik sta er ook bij! Mijn moeder gaan mijn jurk maken, ze is bezig met een proefmodel en volgende week gaan we stof kopen. Kan a.s. ook shoppen voor een pak. Uitnodiging is uitgezocht, bedankjes gaan we zelf maken. Nu nog een fotograaf en wat details. Grappig, heb zo'n lijstje maar elke keer als ik wat afstreep komen er 3 dingen bij....

MYJ

  • Gast
Wie Gaat Ook In Juli 2010 Trouwen?
« Reactie #103 Gepost op: 23 maart 2010, 12:09:36 »
Hee bonfire wat leuk, we trouwen op dezelfde dag!
Was er al bijna vanuit gegaan dat ik de enige zou zijn hier die op 23 juli trouwde :biggrin:

Wel heel gaaf dat je moeder je jurk gaat maken zeg!!

joan

  • Gast
Wie Gaat Ook In Juli 2010 Trouwen?
« Reactie #104 Gepost op: 23 maart 2010, 12:20:17 »
@erika
wat een onwijs leuke chocolaatjes! geweldig hoor

bedankjes,
hier van die kleine voorraadpotjes gevuld met witte hartjes, hieraan komen nog paarse lintjes en moet ff met mijn
a.s. vechte of ze wél of niet in celefaan worden ingepakt.

zojuist een pasafspraak gemaakt :) heb er helemaal zin in!
15 april om 16 uur mag ik weer passen joepie!!!!!

En 29 april gaan we met de kids shoppen.

torselet, ben zojuist bij een lingeriezaak geweest maar hadden niet veel soeps, had net de bruidszaak gevraagd in welke prijscategorie
hun dan torseletten hebben en hun hebben er van 95 euro mét of zonder kant 1 prijs! Dus zit eraan te denken
gewoon een nieuwe te kopen want tja 2e hands betaal je ook al snel 50 euro en dan nog verzendkosten erbij en
dan nog maar afwachten of het ook nog netjes is en past enzo...

wie draagt hier allemal strepples????
hebben jullie er ook handschoentjes bij? een sluier? een tiara???
Ik maak me eigen sieraden en ben wel met een soort van tiara bezig maar wil denk ik geen sluier
maar twijfel nog een beetje.... nee denk toch van niet

en bruidsboeketten al over nagedacht?

Hier nog steeds niet uit over de fotograaf, moeilijk vind ik dat!
ik vind het allemaal ook erg duur maar wil wel iets goeds... ook moeilijk dus


owja 6 april in ondertrouw! Dán zijn we officieel 10 jaar samen, leuk leuk leuk.

MYJ

  • Gast
Wie Gaat Ook In Juli 2010 Trouwen?
« Reactie #105 Gepost op: 23 maart 2010, 12:37:05 »
Wij gaan dus 23 juli 2010 trouwen!
Wij hebben eigenlijk ook al erg veel geregelt,

Wat wij nog moeten regelen:

Lingerie
Trouwkaarten
Pak voor de bruidegom
Jurk voor het bruidsmeisje

en eventueel een trouwauto maar daar zijn we nog niet over uit.

Inmiddels kan er van dit lijstje ook al bijna alles geschrapt worden en hebben we eigenlijk alles zo goed als geregeld:
Wat nog wel:
* kleding bruidskindjes
* pak aanstaande bruidegom
* trouwauto ( alleen dat wordt waarschijnlijk gewoon onze eigen auto )
* gastenboek
( op onze site staan alle update's enzo.. wordt goed bijgehouden)

Morgen komt er een vrouw bij ons langs die van mijn moeders trouwjurk een bruidsmeisjesjurk gaat maken voor Jennifer ( onze dochter en bruidsmeisje )
Dus dat kan dan ook als 'gedaan' beschouwd worden :biggrin:. Dan moeten we alleen nog het pakje voor ons bruidsjonkertje ( ons neefje en petekindje)
Verder moeten we overal nog de vervolgafspraken mee maken, net als met de DJ en de fotograaf nog onze wensen bespreken maar dat kan allemaal nog 1 a 2 maanden vantevoren.
Weten jullie al bijvoorbeeld waar jullie foto's willen gaan maken?

Verder moeten we de kaarten nog printen, wij hebben kaarten uitgekozen en besloten om deze zelf te gaan printen op zilverkleurig papier.
Dus de kaarten zelf hebben we bij de Drukkerij gekocht maar we gaan ze zelf printen, dat scheelde de helft en omdat we niet zo heel veel kaarten (35) nodig hebben kan dat ook wel gewoon zelf :)

Hebben jullie ook een ceremoniemeester of niet?
Ik zit nog te twijfelen of we die eentje moeten aanstellen voor de dag zelf zeg maar, dat diegene alle zaken afhandeld waar jij op dat moment geen zin en tijd voor hebt als bruidspaar....
torselet, ben zojuist bij een lingeriezaak geweest maar hadden niet veel soeps, had net de bruidszaak gevraagd in welke prijscategorie
hun dan torseletten hebben en hun hebben er van 95 euro mét of zonder kant 1 prijs! Dus zit eraan te denken
gewoon een nieuwe te kopen want tja 2e hands betaal je ook al snel 50 euro en dan nog verzendkosten erbij en
dan nog maar afwachten of het ook nog netjes is en past enzo...

Dat is dus voor mij ook de reden dat ik voor een goede strappless BH gekozen heb.
Die torselets zijn zo ontzettend duur!
Maar als je een goede stevige jurk hebt dan is een torselet helemaal niet nodig zei mijn coupeuse.
En zij vond het in het geval van mijn jurk dan ook overbodig.

Ik heb geen strappless jurk, mijn jurk heeft 'mouwen' aan de zijkant van mijn schouders.. oef wat moeilijk uit te leggen zonder foto maar durf ze echt niet te plaatsen ivm aanstaande man die ook nog al van googlen houd en hier ws ook wel eens rondsurft :tongue:

joan

  • Gast
Wie Gaat Ook In Juli 2010 Trouwen?
« Reactie #106 Gepost op: 23 maart 2010, 16:36:49 »
ik begrijp hem... kwa mouwen.
Wbt strapless bh zou ok nog wel kunnen maar heb nogal wat kwapjes overgehouden, zeker van de laatste zwangerschap
{jongste is momenteel 6 maanden, oudste 3 jaar}

hier moeten we ook alle vervolgafspraken idd nog.

en wij hebben idd een ceremoniemeester voor de dagzelf.
mn ook om de tij din de gate te houden enzo

m-a-n-d-y

  • Gast
Wie Gaat Ook In Juli 2010 Trouwen?
« Reactie #107 Gepost op: 23 maart 2010, 18:06:48 »
Hier kan ook bijna alles van de to dod lijst.
Donderdagavond gaan we naar de drukker om de kaarten te bestellen.
Dan hebben we idd alle vervolgafspraken die nog moeten komen.
Het afpassen van de jurk en het pak.
Doorgeven welk bruidsboeket we willen.
De ringen ophalen als het goed is zijn ze volgende week binnen.

Wij hebben wel een cm aangesteld. wel makkelijk iemand die de spulletjes bij zich draagt. en een aanspreekpunt voor alles en iedereen

heidebloempje

  • Gast
Wie Gaat Ook In Juli 2010 Trouwen?
« Reactie #108 Gepost op: 23 maart 2010, 22:27:27 »
Leuk, opeens weer een hele hoop posts erbij. Ik zal proberen wat antwoordjes te geven op vragen die ik hier en daar zag.

Ik heb een strapless jurk, maar er is wel langs één kant een stukje voile dat over mijn schouder hangt. Dat is een romantisch tintje aan mijn jurk, maar het houdt niks op, is enkel voor de sier. Ik heb ook een torselet. Bij het jurken kiezen in de winkel kreeg ik standaard een pasmodelletje aan. Ik had nog nooit een torselet gedragen en ik vond het zo goed zitten dat ik er meteen ook achter vroeg. Ik heb er eentje van 132 euro, best duur, maar ik vond het zo mooi en goed zitten. Heb er trouwens ook een slipje bij met in diamantjes 'just married' erop, haha.

Mijn broer zal onze ceremoniemeester zijn. Dit houdt vooral in dat hij de timing tijdens heel de dag in het oog gaat houden. Verder hebben we veel mensen (getuigen, vrienden, andere broer, zus) die allemaal ook wel een kleinigheidje doen. Mijn zus gaat bijvoorbeeld de bruidskindjes bezighouden en helpen met hun broodjes smeren 's middags. Getuigen gaan helpen met cadeautjes voor de kindjes uitdelen aan de kerk, enzovoort. Wij gaan met alle helpers een dagje naar de Efteling om hen te bedanken.

Wij betalen veel geld aan onze fotograaf, maar ik vind hem super super super goed en volledig zijn geld waard. Uiteindelijk zijn de foto's het enige tastbare dat je na de dag nog hebt, dus ik vind dat wel heel belangrijk.
Wij gaan onze fotoreportage trouwens doen op het kasteel van mijn nonkel. Hij woont in een heel mooi kasteel met een grote tuin errond. Perfecte locatie omdat het er natuurlijk mooi uitziet en ook omdat ik er als kind heel veel gespeeld heb met mijn nichtjes, dus er hangt ook nog een emotionele waarde aan vast.


En dan onze update:
Wij zijn vandaag onze ringen gaan kiezen. En het zal heel cliché klinken, maar ze zijn zoooooo mooi! :wink:

Angélique1

  • Gast
Wie Gaat Ook In Juli 2010 Trouwen?
« Reactie #109 Gepost op: 24 maart 2010, 15:06:27 »
Juli 2010:

1
2 Helen, Heidebloempje (Erika) , Paula24 (Paula), sabrina276
3
4
5
6
7
8
9 Marieba (Marielle), Karin, m-a-n-d-y, Tiesje (Patricia)
10 Juli2010, Jassou
11
12
13
14
15
16 Maaikie82 (Maaike), Joan
17 hairdresser (esther), Karen123
18
19
20
21
22
23 MYJ (Yvonne)
24
25
26
27
28
29
30 melis (melissa)
31 Angélique1 (Angélique)

Hallo a.s. bruidjes!

Ik ga op 31 juli trouwen, ik ben nog de enige zie ik ;-)

Wat wij allemaal al geregeld hebben:

De trouwlocatie
Feestlocatie
De Auto (er komt een reportage van ons met de auto in autoweek!!! lang verhaal.. :-))
De chauffeur van de auto (mijn broer)
de kaarten
tekst voor op de kaarten
ringen
alle accessoires al gekocht (ringkussen, gastenboek, kousenbandje enz.) kijk eens op www.trouwartikelen.nl
Mijn jurk, deze moet ik nog afpassen ergens in april
dj
fotograaf
videograaf

Wat we nog moeten doen
het pak van mijn vriend
in ondertrouw
de bruidstaart uitzoeken
de kaarten zijn al wel uitgezocht maar deze moeten nog besteld worden

Dus het schiet al aardig op! vind het allemaal zo leuk!

Iedereen is verbaasd dat wij geen ceremonie meesters hebben en dat we alles alleen doen.. is dat niet normaal dan ofzo!? jullie doen toch ook alles zelf of hebben jullie wel ceremonie meesters?

groetjes!!!

MYJ

  • Gast
Wie Gaat Ook In Juli 2010 Trouwen?
« Reactie #110 Gepost op: 26 maart 2010, 11:28:27 »
De Auto (er komt een reportage van ons met de auto in autoweek!!! lang verhaal.. :-))
Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd :wink:


Iedereen is verbaasd dat wij geen ceremonie meesters hebben en dat we alles alleen doen.. is dat niet normaal dan ofzo!? jullie doen toch ook alles zelf of hebben jullie wel ceremonie meesters?

groetjes!!!

wij hebben ook geen ceremoniemeesters en doen ook alles zelf, misschien dat we voor op de dag zelf nog wel iemand vragen om ons te helpen maar ook daar zijn we nog niet over uit :wink:

m-a-n-d-y

  • Gast
Wie Gaat Ook In Juli 2010 Trouwen?
« Reactie #111 Gepost op: 26 maart 2010, 22:53:11 »
Even een update van mijn kant.
We hebben gisteren de opdracht aan de drukker gegeven een proefdruk van onze kaart te maken.
Volgende week donderdag is hij klaar, gaan we akkoord dan zijn onze kaarten 10 april klaar.

Onze ringen zijn volgende week ook binnen. ze zijn helemaal geworden zoals wij willen.

En 14 april mag ik mijn jurk weer passen!!!

Ook is de opdracht voor de taart ondertekend en de deur uit.

Onze tot do lijst blijft krimpen.

Angélique1

  • Gast
Wie Gaat Ook In Juli 2010 Trouwen?
« Reactie #112 Gepost op: 29 maart 2010, 13:47:29 »
De Auto (er komt een reportage van ons met de auto in autoweek!!! lang verhaal.. :-))
Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd :wink:


Iedereen is verbaasd dat wij geen ceremonie meesters hebben en dat we alles alleen doen.. is dat niet normaal dan ofzo!? jullie doen toch ook alles zelf of hebben jullie wel ceremonie meesters?

groetjes!!!

wij hebben ook geen ceremoniemeesters en doen ook alles zelf, misschien dat we voor op de dag zelf nog wel iemand vragen om ons te helpen maar ook daar zijn we nog niet over uit :wink:


Hoi hoi

Nou om een lang verhaal kort te maken. mijn broer heeft zijn witte mercedes S500 aan de autoweek verkocht. zij gaan nu elke keer in de autoweek een stuk over de auto schrijven. wat er allemaal kapot gaat e.d. tijdens het afsluiten van de deal maakte mijn vader een opmerking dat dit eigenlijk onze trouwauto zou zijn als hij nog niet verkocht was.

De mannen reageerden gelijk heel enthousiast. nou krijgen we een dag van tevoren de auto helemaal schoon en netjes terug voor ons huwelijk! en als extra sturen ze een fotograag mee die een kleine reportage van mij, mijn as en mijn broer en de auto gaat maken! en deze komt dan in de autoweek! lachen he! ik vind het wel heel apart hoor..! :-)

Ja wij twijfelden ook nog voor iemand op de dag maar mijn ouders zijn zo goed voorgelicht over hoe en wat en wanneer en alles dat dat allemaal wel goed komt. en ook al ben je wat later op je locatie waar je de bruidstaart enz gaat doen.. so what.. wij hebben het allemala heerlijk losjes en ik ga ook echt helemaal genieten van deze heerlijke dag. heb er zon zin in.

Wij hebben vrijdag avond het laatste gesprek gehad met de locatie waar we de taart het eten en het feest doen. dit is ook weer ff lekkr op een rijtje gezet. binnenkort gaan we voor de taart en de kaarten gaan we regelene... dus het gaat de goede kant op!!!

Willeke

  • Gast
Wie Gaat Ook In Juli 2010 Trouwen?
« Reactie #113 Gepost op: 30 maart 2010, 12:46:59 »
Hoihoi!

Ik heb mezelf ook even op de lijst gezet. Mijn vriend heeft me met oud en nieuw ten huwelijk gevraagd en wij gaan 10 juli trouwen :biggrin:
Bijna alles is geregeld! Het enige dat we nog moeten kopen zijn de kleren voor mijn vriend en ons zoontje en de bedankjes. Natuurlijk nog wat details maar dat komt begin juli pas aan de orde.

Erg leuk om te lezen hoe het met de voorbereiding van andere bruidjes gaat:)

Groetjes!




Juli 2010:

1
2 Helen, Heidebloempje (Erika) , Paula24 (Paula), sabrina276
3
4
5
6
7
8
9 Marieba (Marielle), Karin, m-a-n-d-y, Tiesje (Patricia)
10 Juli2010, Jassou, Willeke
11
12
13
14
15
16 Maaikie82 (Maaike), Joan
17 hairdresser (esther), Karen123
18
19
20
21
22
23 MYJ (Yvonne)
24
25
26
27
28
29
30 melis (melissa)
31 Angélique1 (Angélique)

heidebloempje

  • Gast
Wie Gaat Ook In Juli 2010 Trouwen?
« Reactie #114 Gepost op: 30 maart 2010, 14:51:28 »
Vandaag alweer wat kleine dingetjes gedaan:

- gastenboek: we hebben een fotoboek gekocht en kaartjes. We gaan de kaartjes met stickertjes en verschillende pennen en kleurtjes enzo leggen op de dag zelf, de mensen kunnen dan hun wensen op een kaartje schrijven. Daarna steken we die kaartjes bijeen in het fotoboek en er kunnen dan ook nog foto's bij van de dag zelf. Ik wilde graag een beetje de controle over het gastenboek in die zin dat ik het jammer zou vinden om een mooi boek te kopen en dat dan de helft leeg bleef. Mooi opgelost nu. Een beetje het idee zoals op onderstaand prentje.

- bedankjes voor de kinderen aan de kerk. We hebben een heleboel van die snoep-wandelstokjes besteld en daar komt een hangertje met een eendje eraan (zie ook prentje). Vandaag besteld en dat komt begin juni binnen zodat ik ze aan elkaar kan hangen.

Bente

  • Gast
Wie Gaat Ook In Juli 2010 Trouwen?
« Reactie #115 Gepost op: 31 maart 2010, 09:43:42 »
Juli 2010:

1
2 Helen, Heidebloempje (Erika) , Paula24 (Paula), sabrina276
3
4
5
6
7
8
9 Marieba (Marielle), Karin, m-a-n-d-y, Tiesje (Patricia)
10 Juli2010, Jassou, Willeke
11
12
13
14
15
16 Maaikie82 (Maaike), Joan, Bente
17 hairdresser (esther), Karen123
18
19
20
21
22
23 MYJ (Yvonne)
24
25
26
27
28
29
30 melis (melissa)
31 Angélique1 (Angélique)


Zo nu sta ik er ook bij!

Ik heb het idee dat we de belangrijkste dingen hebben:
jurk
pak
trouwlokatie
feestlokatie
band (alleen als het mag van de lokatie, maar ze zijn al druk aan het repeteren)
ringen
huwelijkse voorwaarden + testament
taart
bloemen
uitnodigingen zijn de deur uit
fotograaf

nu nog:
versiersels
bedankjes
geloften
huwelijksreis

pfff ik denk soms dat we grote belangrijke dingen vergeten omdat het zo makkelijk en stressloos gaat :biggrin:
« Laatst bewerkt op: 31 maart 2010, 09:44:13 door Bente »

heidebloempje

  • Gast
Wie Gaat Ook In Juli 2010 Trouwen?
« Reactie #116 Gepost op: 31 maart 2010, 11:27:44 »
Amai, de uitnodigingen de deur al uit? Dat is wel heel goed op tijd. Wij maken die van ons volgende week. Zijn van plan ze eind april op te sturen.

Bente

  • Gast
Wie Gaat Ook In Juli 2010 Trouwen?
« Reactie #117 Gepost op: 31 maart 2010, 13:44:50 »
Amai, de uitnodigingen de deur al uit? Dat is wel heel goed op tijd. Wij maken die van ons volgende week. Zijn van plan ze eind april op te sturen.

ja ik hoopte dat dan zoveel mogelijk mensen dan niet al een vakantie hadden gepland :)
plus dat het een hoop rust geeft, al kan ik nu geen wijzigingen meer maken in de gastenlijst...

het leuke is dat iedereen bij de ceremonie en het feest is uitgenodigd, en een hoop familie riep voordat we de kaartjes hadden verstuurd al dat ze zouden proberen naar de receptie te komen (die wij overigens niet hebben) dus nu weten ze dat ze gewoon heel de dag welkom zijn!

jassou

  • Gast
Wie Gaat Ook In Juli 2010 Trouwen?
« Reactie #118 Gepost op: 31 maart 2010, 13:54:47 »
Amai, de uitnodigingen de deur al uit? Dat is wel heel goed op tijd. Wij maken die van ons volgende week. Zijn van plan ze eind april op te sturen.

ja ik hoopte dat dan zoveel mogelijk mensen dan niet al een vakantie hadden gepland :)

Ja, bij ons zijn ze ook al weg vanwege deze reden... En omdat een groep moet reizen.
Het is idd dan wel lekker rustig meteen, en zoals een vriendin op merkte: 'je kan nu niet meer terug'  :tongue:

Wij moeten nog regelen:
papierhandel rond ondertrouw
notaris toestanden rond huwelijkse voorwaarden en testament (duurde dit lang, bente? ik hoop dat we dit deze maand wel rond krijgen)
annuleringsverzekering (heeft iemand tips?)
hij moet nog kleding zoeken

De rest zijn maar details (kleding passen, lijst met namen voor foto's, menu e.d.) dus niet echt grote zaken meer.

EDIT: oh ja, en de ringen en huwelijksreis, maar ja, details he? Goed, daar gaat hij verder over, dus staat ook niet op mijn lijstje. :biggrin:
« Laatst bewerkt op: 31 maart 2010, 13:59:58 door jassou »

Bente

  • Gast
Wie Gaat Ook In Juli 2010 Trouwen?
« Reactie #119 Gepost op: 31 maart 2010, 14:32:32 »
Citaat


notaris toestanden rond huwelijkse voorwaarden en testament (duurde dit lang, bente? ik hoop dat we dit deze maand wel rond krijgen)



Ik vond het eigenlijk wel snel geregeld; behalve dan dat je een paar maanden moet wachten op de tekst. We zijn geloof ik twee maanden geleden bij de notaris geweest, gesprekje gehad wat onze wensen waren, alle mogelijke bizarre situaties bedacht (met of zonder kinderen tegelijk neerstorten in een vliegtuig en dat soort dingen). Een paar weken geleden kregen we de tekst toegemaild, daarmee zijn we afgelopen woensdag teruggegaan, ter plekke kleine wijzigingen aangebracht, ondertekend en hoppa, 1007 euro armer!
Dus twee keer langsgeweest.
Ben je er al geweest of moet je je eerste gesprek nog?

jassou

  • Gast
Wie Gaat Ook In Juli 2010 Trouwen?
« Reactie #120 Gepost op: 31 maart 2010, 15:14:44 »
nee, nog niet langs geweest... beetje tempo achteraan zetten dus...
Goh, 1000 euro? Samenlevingscontract was goedkoper, waarom is alles wat met trouwen te maken heeft meteen duurder  :blink:

Bente

  • Gast
Wie Gaat Ook In Juli 2010 Trouwen?
« Reactie #121 Gepost op: 31 maart 2010, 16:26:24 »
nee, nog niet langs geweest... beetje tempo achteraan zetten dus...
Goh, 1000 euro? Samenlevingscontract was goedkoper, waarom is alles wat met trouwen te maken heeft meteen duurder  :blink:

ja belachelijk he! maar we hebben nu wel een testament, plus dat we het een fijn gevoel vinden dat we nu allebei kunnen ondernemen zonder dat we risico lopen alles kwijt te raken mocht er een van ons failliet gaan... (hij natuurlijk, ik niet he):wink:

m-a-n-d-y

  • Gast
Wie Gaat Ook In Juli 2010 Trouwen?
« Reactie #122 Gepost op: 1 april 2010, 21:58:27 »
Wj hebben vandaag de proefdruk bekeken en zijn akkoord gegaan.
De kaarten zijn zaterdag al klaar, een week eerder dan ik dacht.
Ik haal ze dinsdag of woensdag op.
Dan kan ik beginnen met enveloppen schrijven.

Ik wilde ze half april/eind april de deur uit doen.
Hier in de regio is de vakantie dan nog niet begonnen.

Bente

  • Gast
Wie Gaat Ook In Juli 2010 Trouwen?
« Reactie #123 Gepost op: 2 april 2010, 12:46:05 »
enveloppen schrijven? wij hadden speciaal daarvoor zo een label machine gekocht, echt ideaal!

jassou

  • Gast
Wie Gaat Ook In Juli 2010 Trouwen?
« Reactie #124 Gepost op: 2 april 2010, 12:48:28 »
Wij hebben de adressen ook geschreven... Nou ja, hij en mijn moeder dan. Mijn vader en ik zaten te vouwen. Toch wat persoonlijker dan stickers vind ik, en met een beetje hulp zo gepiept :)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards