collapse

Auteur Topic: In De Hoofdrol  (gelezen 2236 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

poohbeer

  • Gast
In De Hoofdrol
« Gepost op: 21 juni 2005, 11:49:53 »
Over 364 dage trouwen wij op het gemeentehuis en in de kerk. Wij willen de kinderen van Joop (meisje van 8 en jongen van 10), die overigens bij moeder wonen, een hoofdrol geven. Ook willen we de 5 dochters van mijn vriendin (5, 6, 8, 11, 14), ook een beetje mijn dochters wat te doen geven en zijn op zoek naar veel orginele ideeën. In de eerste instanties willen we de 2 van Joop de ringen laten aangeven en krijgen ze van mij ook een eigen ring. Dat laatste wil ik omdat ik ahw ook met hen trouw en op deze manier een belofte naar hen wil bezegelen. Natuurlijk kan er ook iemand bij het gastenboek zitten, maar dan houden onze ideeën op dit moment even op.
Laat van je horen aub

Goofypv

  • Gast
In De Hoofdrol
« Reactie #1 Gepost op: 21 juni 2005, 14:01:24 »
Ik denk dat je kinderen niet te jong moeten zijn om bij het gastenboek te zitten, die zijn snel ongeduldig en lopen weg. Misschien een iets ouders kind van je vriendin, die vinden het vaak hartsikke luek zo'n verantwoorlijkheid.

Kunnen ze niet je jurk dragen van achteren, je sleep...?

Vero

  • Gast
In De Hoofdrol
« Reactie #2 Gepost op: 21 juni 2005, 22:55:29 »
Wij betrekken onze kids ook overal bij en ze zijn no maar 3 en 5.
Het uitzoeken van de lokatie hebben ze geholpen. (laura vindt deze lokatie wel oke, maar mc donalds is leuker...) Het uitzoeken van de muziek. (marco borsato mag wel, maar jim en cowboy billy boem zijn pas echt gaaf)
Lau mag ook een gedicht voorlezen en ze brengen samen onze ringen
Als je je dag helemaal gaat plannen komen er allemaal leuke dingen waarbij je ze kan betrekken. Zo laten wij onze taart maken bij een bakker, en mogen onze kids hem komen versieren.
Vraag ze anders ook zelf eens of ze bepaalde dingen willen doen..wie weet hebben ze zelf wel ideeen over hoe het volgens hun zou moeten..

poohbeer

  • Gast
In De Hoofdrol
« Reactie #3 Gepost op: 22 juni 2005, 07:49:44 »
We hebben zelf ook weer wat bedacht. Zondag gaan wij met zijn 4-en naar een verjaardag in mijn familie. Op mijn zusje na, is één van mijn getuigen, weet niemand het nog. We willen de kinderen vragen of zij het leuk zouden vinden om het aan hun "nieuwe familie" te vertellen. Ze kennen ze al, dus de mensen zijn niet meer onbekend.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards