collapse

Auteur Topic: Traktaties op het werk ?  (gelezen 8072 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yara

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 10
Traktaties op het werk ?
« Gepost op: 4 maart 2016, 16:40:17 »
Hoi iedereen,
Denken jullie er ook over om een traktatie te geven op het werk ?
Trouwen is feestelijk ...en de collega's delen ook wat in de vreugde .
Zelf wil ik geen collega's op mijn feest . Het is een groot bedrijf . En iedereen uitnodigen zit er niet in . Als ik enkele mensen zou willen uitnodigen dan zullen anderen mss jaloers zijn ...
Vandaar een traktatie dan voor iedereen ... in de pauze .
Maar wat?
Ik dacht aan een pot M&M's ... of ijsjes ...er staat een grote diepvries  en we trouwen in augustus.
Of wat hartige koude hapjes.
Wat denken jullie ?

sunshine1987

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 327
  • Geslacht: Vrouw
Re: Traktaties op het werk ?
« Reactie #1 Gepost op: 4 maart 2016, 17:05:29 »
Wij gaan op me werk langs (werk op een kinderdagverblijf )en savonds komen de collega's.  Van vriend komen aantal. Die kiest er gewoon paar uit waar hij meer mee heeft. Want ook voor hem is iedereen uitnodigen veel te veel. En zo hebben het er al meer gedaan. Gewoon  stuk of 6 a 8.
Als je wel leuk vind als er een paar komen zou ik die gewoon uitnodigen. He tis jou bruiloft. En ja ze snappen echt wel je niet iedereen kan.
zijn er in de tijd dat je er werkt niet collega's getrouwd? Hoe hebben die dat gedaan?

Als je wel iets wilt trakteren iets van cupcakes of trouwkoekjes?

Lotte2608

  • Junior
  • **
  • Berichten: 115
Re: Traktaties op het werk ?
« Reactie #2 Gepost op: 4 maart 2016, 17:15:26 »
Rondom de bruiloft ben ik 4 weken vrij (1 week vooraf en 3 weken erna) dus dan is trakteren wel erg mosterd na de maaltijd. Wij nodigen waarschijnlijk wel een aantal van de directe collega's uit voor onze borrel, maar vooral mijn as vind het lastig om te kiezen of er wel of geen partners van zijn collega's mee mogen komen, omdat de uitjes op zijn werk meestal met partner zijn (wanneer we gaan trouwen werkt hij er bijna een jaar, dus heel vaak hebben we de partners dan nog niet gezien). Op mijn werk is alles zonder partner dus daar is de keuze eenvoudig.
Er zullen dan ook een aantal collega's zijn die ik regelmatig zie maar die niet uitgenodigd zijn, gelukkig is een van deze mensen zelf niet zo lang geleden getrouwd en toen heeft zij ook alleen haar directe teamcollega's uitgenodigd.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards