collapse

Auteur Topic: Trouwen 2014  (gelezen 737949 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Toinette

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1100 Gepost op: 3 juni 2013, 19:38:59 »
Euh, wij gaan ook foto's na de toast/receptie maken terwijl de rest blijft. Zij moeten zichzelf eventjes vermaken, maar we gaan pas weg als iedereen de kans heeft gekregen om te feliciteren.

En ik wil het wel posten op de mail (de jurk), maar ik voel me een beetje onzeker doordat het nog niet "af" is.  En het is veel te groot...

Bolien

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1101 Gepost op: 3 juni 2013, 20:03:30 »
Toinette, gewoon plaatsen joh! Leuk!
Ik draag ook geen ketting. Enkel wat langere oorbellen.
Schoenen zijn heel mooi glimmend blauw. Zal binnenkort plaatsen.

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1102 Gepost op: 3 juni 2013, 20:45:19 »
@Toinette, gaat helemaal goed komen met je jurk. Hij ziet er nu al mooi uit en je straalt helemaal!

Bolien

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1103 Gepost op: 3 juni 2013, 20:56:43 »
Toinette, hij staat je super!
Ben heel benieuwd als hij helemaal af is.

Toinette

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1104 Gepost op: 3 juni 2013, 21:24:51 »
 :biggrin: Dank jullie wel! :biggrin:

Bolien

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1105 Gepost op: 3 juni 2013, 21:27:01 »
Zei je nou trouwens maat 50? Dat zou ik echt niet zeggen!

Toinette

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1106 Gepost op: 3 juni 2013, 21:29:54 »
Hierbij de corsages die ik heb gemaakt voor de gasten. AS krijgt een corsage van de bloemist bijpassend bij mijn boeket, daar komen ook roosjes in.
O, wat l*llig! Ik ben terug aan het bladeren en toen zag ik ineens de foto! Wat een gave corsages! Ik vind ze heel sierlijk en tegelijkertijd speels. Mooi gedaan!

En ja, heb maat 50. :) Dank je, denk ik.

Samantha-riepen

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1107 Gepost op: 3 juni 2013, 23:30:31 »
Yeah morgen voor het eerst jurken kijken en passen . Ben benieuwd , ben totaal geen jurken mens Hihi. Wel helemaal verliefd op n jurk maar das weer via internet .... Vind t zo lastig maar eerst maar kijken of zo iets me staat

Frenchbull85

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
  • Geslacht: Vrouw
  • Na 10 jaar eindelijk getrouwd!
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1108 Gepost op: 4 juni 2013, 07:01:03 »
Wowwww Daphne die zijn leuk! Is het duur om zo die corsages te maken als ik vragen mag.

Toinette....wat een gave jurk. Je straalt helemaal. Ik vind hem nu ook al mooi en kan alleen maar mooier worden als die echt af is!

Samantha.....geniet ervan! Zo leuk om jurken te passen. Ik mag de mijne vandaag ophalen dan ff langs de kleermaker en bandjes eraan. Mag ik hem nog een keer aan!

@foto's maken. Wij willen ook foto's maken als de daggasten op de feestlocatie zijn. Ik vind het persoonlijk niet leuk om voor het ja woord foto's te maken en we trouwen om 2 uur. De gasten gaan na het trouwen naar de feestlocatie en wij gaan door naar de fotolocatie.

Toinette

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1109 Gepost op: 4 juni 2013, 10:49:18 »
@Samantha: Heel veel plezier! :D

@Frenchbull85: Wat een mooie jurk heb je gekozen! En wat een mooie sluiting achter. Maar ook de detail aan de bovenkant (voorkant) vind ik erg mooi bij deze jurk passen. Prachtig!

@Bolien: Een echte sprookjesjurk. Ook heel erg mooi! Zitten er nu steentjes (of glitters) op het lijfje? Ik kan het niet goed zien, maar ik vind het prachtig.

Overigens is mijn AS niet meegeweest (die man die je ziet is mijn broer. Die was eigenlijk mee met AS, de mannenmode was beneden en de jurken boven en hij is even naar boven gekomen en heeft foto's voor me gemaakt). Ik moet je zeggen dat het verrekte moeilijk is om geheim te houden voor je AS! Je bent razend enthousiast en wilt het breeduit vertellen... Moeilijk. XD

@Frenchbull85: Mooie gastenboek! Romantisch. Ik heb dat hart ook gezien in de winkel (tenminste, ik denk dat dat hetzelfde is). Ik vind het leuk dat je iets anders als een boek hebt.

@Foto's maken: Ja, dat is ook bij ons de reden waarom we het niet voor het trouwen doen. De fotograaf stelde het wel voor, maar ik zei: "ik wil graag op de foto als getrouwde vrouw". :)

Zo, en nu ga ik de bloemetjes in de tuin water geven en dan naar xenos en vanmiddag weer aan de kaartjes werken. :) Vind het nog steeds spannend om ze zelf te maken.
« Laatst bewerkt op: 4 juni 2013, 10:51:33 door Toinette »

Fay

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 419
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1110 Gepost op: 4 juni 2013, 13:42:22 »
Mooie sierlijke jurk hoor Toinette! Ik ben erg benieuwd hoe hij eruit ziet na de aanpassingen.

Toinette

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1111 Gepost op: 4 juni 2013, 14:28:11 »
Vandaag hebben we te horen gekregen dat we niet op een natuurlijke manier kinderen kunnen krijgen. Er moeten nog 2 (dezelfde) testen worden uitgevoerd met elk 1 maand er tussen... procedure-kwestie. AS zit redelijk in de put ("probleem" ligt bij hem), ben meer hem aan het troosten dan dat ik aan mezelf denk. Hij is nu even weg en nu heb ik tijd om er zelf over na te denken. Ik ben verdrietig. Ik hield me sterk, maar eigenlijk ben ik er kapot van. Maar toch... Ik heb hem gezegd waar ik zelf ook echt wel achter sta: "zie het niet als probleem, maar als een begin van een nieuwe start. We weten nu wat er aan de hand is, dus nu pas kunnen we echt starten. Voorheen was het gewoon een soort valse start. Nu pas is het echt."

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1112 Gepost op: 4 juni 2013, 14:36:11 »
Heftig Toinette, vooral omdat je AS "de schuld" op zich neemt. Het is zeker positief om dit te zien als een nieuw begin,  en ga er vooral goed over nadenken welke weg jullie willen bewandelen. Sterkte en succes!

Super leuk gastenboek, ik dacht van Frenchbull? ik weet de echte namen niet goed bij de nicknames :)

@ Frenchbull, de kosten voor de corsages liggen niet heel hoog, de magneetjes zijn het duurst. Je kunt natuurlijk ook spelden gebruiken. Ik heb al het materiaal gekocht bij http://www.pompoenzaden-decoshop.nl/ behalve de parels, die had ik zelf nog.

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1113 Gepost op: 4 juni 2013, 14:51:10 »
Gave jurk Toinette! Heftig Toinette wbt jullie kinderwens. Zie het idd als een nieuw begin, je weet nu wat er aan de hand is en dan kunnen jullie volgende stappen gaan ondernemen. Maar ik snap dat het voor nu heel veel verdriet en pijn geeft.

Heel veel plezier vandaag met jurken passen Samantha.

Samantha-riepen

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1114 Gepost op: 4 juni 2013, 18:21:34 »
En ook geslaagd !!!! De eerste was het !!!! Toch nog n stuk of 6 gepast maar die werden het niet , was alleen wat duurder dan gepland en nou heb ik zo n geweldige moeder die de helft van me jurk betaald ( onder t mom van als je vader nog had geleefd had die m vast gekocht ) , voel me schuldig maar zo lief van der....

pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1115 Gepost op: 4 juni 2013, 18:28:55 »
Super fijn dat er al zoveel vrouwen hun jurk vinden. Ik ga pas op een later tijdstip kijken voor jurken.

Wij zijn vandaag naar een feestlocatie wezen kijken. Smelt... Prachtig, al een grove prijs gekregen wat het zou gaan kosten. Valt het gewoon binne het budget wat we hadden opgesteld.. Had ik niet verwacht. Natuurlijk even gezegd dat we moesten kijken of dat het wel ging passen. In de hoop als de offerte er straks is dat we er nog wat geld eraf kunne praten.
Iemand al geprobeerd er geld af te praten bij de feestlocatie?

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1116 Gepost op: 4 juni 2013, 18:36:19 »
Super Samantha dat de eerste jurk meteen raak was, dan had je goed voor ogen wat je wilde hebben, ben zeer benieuwd!

Pk88, hopelijk valt de totale offerte mee, vooral omdat de locatie helemaal is wat jullie zoeken. Wij hebben niks van de prijs afgepraat omdat ze een minimumbestedingsbedrag hebben. De offerte kwam ook rond dit bedrag uit, dus daar viel niks aan te veranderen, maar we vonden de locatie ook geweldig en het viel binnen het budget.

Toinette

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1117 Gepost op: 4 juni 2013, 18:43:11 »
En ook geslaagd !!!! De eerste was het !!!! Toch nog n stuk of 6 gepast maar die werden het niet , was alleen wat duurder dan gepland en nou heb ik zo n geweldige moeder die de helft van me jurk betaald ( onder t mom van als je vader nog had geleefd had die m vast gekocht ) , voel me schuldig maar zo lief van der....
Awww! Wat lief van je moeder! Gefeliciteerd met je jurk! :D

Wij zijn vandaag naar een feestlocatie wezen kijken. Smelt... Prachtig, al een grove prijs gekregen wat het zou gaan kosten. Valt het gewoon binne het budget wat we hadden opgesteld.. Had ik niet verwacht. Natuurlijk even gezegd dat we moesten kijken of dat het wel ging passen. In de hoop als de offerte er straks is dat we er nog wat geld eraf kunne praten.
Iemand al geprobeerd er geld af te praten bij de feestlocatie?
Nee, niet geprobeerd. Maar misschien zou je kunnen onderhandelen in de dingen die je zelf zou kunnen doen? Zijn er dingen die je zelf zou kunnen doen?

Ik heb vandaag besloten om mijn eerste paar bruidsschoenen te kopen. :D Zodra hij gekocht is, laat ik ze zien. Ik vind een paar zo mooi! En ik kan nu (eindelijk) die schoenen in mijn maat kopen (dat kon steeds niet?) en ze zijn in de aanbieding ook! Ik moet trouwens nog een paar schoenen. Dat wil ik om 2 redenen. Ik wil graag reserve hebben voor het geval een hak ofzo afbreekt (zou je maar gebeuren) en ik wil een wat lagere stel voor het geval ik echt niet meer op de schoenen kan staan.

Voor de rest heb ik vandaag muziek geluisterd. Nu ik precies weet hoe ik de trouwzaal binnen zou komen, weet ik ook welke muziek erbij zal passen. Hihi. Ik zie het zooooo voor me. Ik zou graag klassieke muziek willen, maar ik heb niet zo veel verstand ervan. Dat is dus lastig, dus ik luister gewoon allerlei nummers. Heb nu er eentje die wel mooi is. Ik hou van Ave Maria, maar ik wil niet kerkelijke gerelateerde muziek tijdens onze bruiloft. Dit nummer lijkt qua opbouw en sfeer op dit nummer. :)

(En bedankt iedereen. Ik heb vandaag vooral veel afleiding gezocht, maar op het moment toen ik dit schreef was ik erg verdrietig en wilde ik het een beetje van me afpraten. Sorry daarvoor.)

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1118 Gepost op: 4 juni 2013, 19:15:40 »
Heerlijk Samantha dat je je jurk gevonden hebt! Ik ga zaterdag voor een jurk kijken  :biggrin:

Pk, hopelijk valt de totale offerte mee joh! Wij hebben niks afgedongen, wij kregen in de offerte al gratis dingen erbij of voor minder geld.

Toinette, voel je niet schuldig ofzo, als je van je af wil praten gewoon doen hoor! 'k Snap heel goed hoe je je nu voelt, en 'k weet dat dit niet makkelijk is. Knuf voor jou.

Frenchbull85

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
  • Geslacht: Vrouw
  • Na 10 jaar eindelijk getrouwd!
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1119 Gepost op: 4 juni 2013, 19:18:26 »
Heftig hoor toinette....succes met een plekje geven en nadenken wat er al allemaal mogelijk is. Heel veel sterkte daarmee.

@samantha....super dat je geslaagd bent, gefeliciteerd en ook heel lief van je moeder.

@all bedankt voor de complimenten...wou bewust geen gewoon gastenboek omdat die vaak in de kast verdwijnt en dit kan je leuk ophangen. Heb zojuist de foto van mij in jurk gemaild. Alleen tegen die tijd mogelijk aan de bovenzijde nog iet innemen of het lag aan de bh die ik vandaag aan had.

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1120 Gepost op: 4 juni 2013, 19:56:10 »
Je ziet er prachtig uit Frenchbull, hele mooie jurk!

@Toinette, soms is het goed om het van je af te schrijven, helemaal geen probleem :)

Fay

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 419
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1121 Gepost op: 5 juni 2013, 08:54:41 »
@ Toinette: wat een naar bericht. Ik vind dat je een mooie manier hebt gevonden om er mee om te kunnen gaan. Respect! Makkelijk zal het daarentegen natuurlijk nooit worden. Geef jezelf en je man even de tijd om het een plekje te geven en te mogen rouwen om wat jullie nu beiden verloren hebben...

Samantha-riepen

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1122 Gepost op: 5 juni 2013, 11:05:34 »
@toinette wat een vervelend nieuwtje zeg ... Sterkte

Toinette

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1123 Gepost op: 6 juni 2013, 09:11:25 »
Dank jullie wel. :) Lief van jullie.

Ik heb vandaag ergens gelezen over corsages. Er werd een leuk alternatief genoemd: namelijk voor de dames een polscorsages (dan beschadigen hun kleding ook niet). AS en ik vinden dat een geweldig idee! :D Maar een polscorsage kost wel gelijk een mep meer dan een gewone corsage. We willen niet een "bosje bloemen op pols" maar een "bloempje op pols". Ik denk dat de prijs dan wel zakt. Weet iemand hoe dat in zijn werking gaat met bloemisten? Krijg je standaard keuzes? Of kom je samen tot een leuk iets?

Frenchbull85

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
  • Geslacht: Vrouw
  • Na 10 jaar eindelijk getrouwd!
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1124 Gepost op: 6 juni 2013, 10:02:55 »
he dat stuk heb ik denk ik ook gelezen.....ging over etiquette op je bruiloft.

Gisteren de enveloppendoos afgemaakt en ook daar kan dus een grote streep doorheen. Binnenkort kaartjes maken voor aan het bedankje en dan nog maar ff verder kijken of we nog meer zelf gaan maken.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards