Nieuws > Forum Regels

Strengere Aanpak Reclame

<< < (3/4) > >>

Pepper:
Uhhm verder dan datum komen wij eigenlijk niet. Wel 1001 ideeen en enkele offertes aangevraagd.

Herjan:
Dames,

Kunnen we dit topic vrijhouden van verdere gesprekken.

@Expreszo: ik denk dat Lyanna het uitstekend uitgelegd heeft en dat daarmee de discussie beƫindigd is.

Sylvia en Andre:
Ik begin nu echt heel veel zin te krijgen om wat te gaan roepen, want eigenlijk zit ik hier met hele kromme tenen te lezen. Maar ik hou even heel wijzelijk mijn mond en ga eerst eens heeeeeeeel goed nadenken over wat ik ga zeggen omdat ik niemand wil kwetsen, of beledigen, maar er begint zo heeeeeeeeel kalmjes aan hier een onaangenaam sfeertje te groeien.

Wordt vervolgd.

mods:
[quote name=\'Sylvia en Andre\' post=\'189221\' date=\'12 November 2008, 20:17\']Ik begin nu echt heel veel zin te krijgen om wat te gaan roepen, want eigenlijk zit ik hier met hele kromme tenen te lezen. Maar ik hou even heel wijzelijk mijn mond en ga eerst eens heeeeeeeel goed nadenken over wat ik ga zeggen omdat ik niemand wil kwetsen, of beledigen, maar er begint zo heeeeeeeeel kalmjes aan hier een onaangenaam sfeertje te groeien.

Wordt vervolgd.[/quote]


please do!
want ik heb zon donkerbruin vermoeden dat bij ons weleens hetzelfde zou kunnen kriebelen...  :)

~M*M~:
nog voor ik een melding kon maken hebben jullie de recalme al weggehaald!
super!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie