collapse

Auteur Topic: Eerste Afspraak Om Te Passen!  (gelezen 6237 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

xbruidjex

  • Gast
Eerste Afspraak Om Te Passen!
« Gepost op: 19 mei 2008, 12:59:58 »
Jippie!!!! heb vanochtend naar de honeymoonshop gebelt om een afspraak te maken!
ben helemaal blij haha. heb er zo'n zin in!

ik ga samen met mijn moeder en een vrienden volgende week woensdag de 28ste!

belde ook nog naar de bruidshoek in leiden maar die zaten vol voor die dag. maar daar ga ik zeker ook nog een afspraak mee maken.

Ben zo benieuwd hoe het is. het lijkt me zo heerlijk haha  :biggrin:  :biggrin:  :biggrin:

ik laat jullie weten hoe het was  :wub:  :wub:

iris&sander

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1994
  • Geslacht: Vrouw
    • http://pluizebeesjes.bruiloftsite.nl/
Eerste Afspraak Om Te Passen!
« Reactie #1 Gepost op: 19 mei 2008, 13:02:55 »
[color=\"#6600CC\"]Leuk joh :biggrin:!!! Heeeeel veel plezier :wink: en niet vergeten je fototoestel mee te nemen! Dan kan je nog es lekker terugkijken :)[/color]

lodi

  • Gast
Eerste Afspraak Om Te Passen!
« Reactie #2 Gepost op: 19 mei 2008, 13:58:42 »
Spannend hoor, veel plezier

Eke

  • Gast
Eerste Afspraak Om Te Passen!
« Reactie #3 Gepost op: 19 mei 2008, 14:22:48 »
Veel plezier joh! Heel spannend!

xbruidjex

  • Gast
Eerste Afspraak Om Te Passen!
« Reactie #4 Gepost op: 19 mei 2008, 14:33:24 »
NEEE ik vergeet mn fototoestel zeker niet! heb met mn vriendin al afgesproken dat zij foto's maakt  :biggrin:  heb er zo'n zin in! :applaus:

Eke

  • Gast
Eerste Afspraak Om Te Passen!
« Reactie #5 Gepost op: 19 mei 2008, 15:23:08 »
[quote name=\'xbruidjex\' post=\'162772\' date=\'19 May 2008, 14:33\']NEEE ik vergeet mn fototoestel zeker niet! heb met mn vriendin al afgesproken dat zij foto's maakt  :biggrin:  heb er zo'n zin in! :applaus:[/quote]

Onthoud wel dat je geen foto's mag maken van het passen, alleen van de jurk die je gekocht hebt!

debby82

  • Gast
Eerste Afspraak Om Te Passen!
« Reactie #6 Gepost op: 19 mei 2008, 16:16:48 »
ja dat was bij  mij ook zo... vond het een beetje vreemd, waarom mag je geen fotos maken als je nog twijfelt?

Liefde is ... wendy & Jasper

  • Gast
Eerste Afspraak Om Te Passen!
« Reactie #7 Gepost op: 19 mei 2008, 17:00:28 »
Ik mocht ook geen foto's maken tijdens het passen/uitzoeken van de jurken. Maar de fotos die we van DE jurk hebben gemaakt waren helemaal toppie.

Heel veel plezier met passen. Ik vond het een geweldige ervaring

Eke

  • Gast
Eerste Afspraak Om Te Passen!
« Reactie #8 Gepost op: 19 mei 2008, 17:28:39 »
Ik denk dat ze anders bang zijn dat je ergens anders gaat kijken of je de jurk niet goedkoper kan scoren! Maarja, dat is simpel op te lossen, gewoon het merk van de jurk opschrijven en een plaatje ervan op internet opzoeken...

Carolina

  • Gast
Eerste Afspraak Om Te Passen!
« Reactie #9 Gepost op: 19 mei 2008, 18:35:51 »
Hi wat leuk, ik ben bij beide zaken geweest en vooral bij de honeymoonshop erg goed geholpen en geslaagd! Bij wie ga je? ik was eerst bij Marja en toen ik een aantal dagen later terug kwam om de jurk te kopen bij Viviennne.

We mochten wel foto's maken maar niet van mij in de jurken. Toen ik terug ging om de jurk te kopen was ik mijn toestel vergeten.

Veel plezier!

Alexia

  • Gast
Eerste Afspraak Om Te Passen!
« Reactie #10 Gepost op: 19 mei 2008, 19:09:18 »
spannend hoor! veel plezier!

xbruidjex

  • Gast
Eerste Afspraak Om Te Passen!
« Reactie #11 Gepost op: 19 mei 2008, 19:56:20 »
carolina: ik weet niet met wie ik de afspraak heb. dat vertelde de man die ik sprak niet. wel balen trouwens dat je precies toen je hem ging kopen je fototoestel vergeten was!

vind het trouwens wel heel jammer dat je geen foto's mag maken. stel nou dat je heel erg twijfelt tussen 2 jurken. dan wil je toch op je gemakje lekker thuis de beslissing maken? hoop dat ik niet hoef te twijfelen en het weet als ik DE jurk aan heb  :wub:

bruidpatty

  • Gast
Eerste Afspraak Om Te Passen!
« Reactie #12 Gepost op: 19 mei 2008, 20:04:10 »
Veel plezier!

Marijke v. D

  • Gast
Eerste Afspraak Om Te Passen!
« Reactie #13 Gepost op: 20 mei 2008, 10:41:15 »
[quote name=\'xbruidjex\' post=\'162827\' date=\'19 May 2008, 19:56\']vind het trouwens wel heel jammer dat je geen foto's mag maken. stel nou dat je heel erg twijfelt tussen 2 jurken. dan wil je toch op je gemakje lekker thuis de beslissing maken?[/quote]

Ja, dat was ook één van de redenen waarom ik het jammer vond dat er van het passen zelf geen foto's gemaakt mochten worden. Maar het ligt er natuurlijk ook een beetje aan waar je bent, maar mocht je echt tegen dat probleem aan lopen dan kun je dat natuurlijk altijd aangeven en misschien dat je dan toch van die beide jurken wel een foto mag maken. Bij mij was het zo dat mijn oma eigenlijk mee zou gaan bij het passen en dat die ziek was... ik heb toen ook gevraagd of ik voor mijn oma een foto mocht maken terwijl ik de jurk nog niet gekocht had... en daar deed ze niet moeilijk over.

De reden voor het geen foto's maken was volgens haar trouwens dat het voor andere bruidjes die de jurk kopen niet leuk is als er al tientallen mensen met die jurk op de foto staan...

In elk geval: heel veel plezier!! :)
« Laatst bewerkt op: 20 mei 2008, 10:41:48 door Marijke v. D »

Maaike999

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4821
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.smullenvantaart.nl
Eerste Afspraak Om Te Passen!
« Reactie #14 Gepost op: 20 mei 2008, 11:06:09 »
[quote name=\'Marijke v. D\' post=\'162904\' date=\'20 May 2008, 10:41\']De reden voor het geen foto's maken was volgens haar trouwens dat het voor andere bruidjes die de jurk kopen niet leuk is als er al tientallen mensen met die jurk op de foto staan...[/quote]

Wat een rare reden  :unsure: ...
Alsof je dat überhaupt zou weten wie er allemaal met de jurk 'op de foto gaat'.
En dan nog, zouden mensen dat zo erg vinden, als wildvreemden op de foto staan met de jurk die zijn kopen  :blink: ??

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Eerste Afspraak Om Te Passen!
« Reactie #15 Gepost op: 20 mei 2008, 11:15:08 »
Veel plezier in ieder geval met passen!

Marijke v. D

  • Gast
Eerste Afspraak Om Te Passen!
« Reactie #16 Gepost op: 20 mei 2008, 11:23:20 »
Sja, ze zei dat de foto's dan misschien op internet kwamen enzo en dan kunnen de bruiden met die jurk ze natuurlijk ook zien...

En sja, ik zou het verder ook niet erg vinden om iemand met mijn jurk op de foto te zien staan, juist wel grappig, maar goed, ik kan me er wel wat bij voorstellen...

Carolina

  • Gast
Eerste Afspraak Om Te Passen!
« Reactie #17 Gepost op: 20 mei 2008, 11:50:43 »
[quote name=\'xbruidjex\' post=\'162827\' date=\'19 May 2008, 19:56\']carolina: ik weet niet met wie ik de afspraak heb. dat vertelde de man die ik sprak niet. wel balen trouwens dat je precies toen je hem ging kopen je fototoestel vergeten was!

vind het trouwens wel heel jammer dat je geen foto's mag maken. stel nou dat je heel erg twijfelt tussen 2 jurken. dan wil je toch op je gemakje lekker thuis de beslissing maken? hoop dat ik niet hoef te twijfelen en het weet als ik DE jurk aan heb  :wub:[/quote]

Ja stom he dat ik juist toen mijn toestel was vergeten! Maar eind deze maand is de jurk binnen en dan ga ik dus niet mijn toestel vergeten!

Als je DE jurk trouwens aan hebt dan merk je het vanzelf dan sta je te stralen en dan weet je het. Wat ik leuk vond in rotterdam was dat ik er ook nog gewoon over mocht denken. Hoop dat het bij jou net zo leu gaat worden en dat je je droomjurk kunt vinden.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards