collapse

Auteur Topic: de deze-is-het-niet-geworden-jurk  (gelezen 58849 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: de deze-is-het-niet-geworden-jurk
« Reactie #25 Gepost op: 12 februari 2013, 08:23:09 »
Hahaha da's waar Jof...maar toch ga ik het niet doen, voelt gewoon niet goed!

svlok

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
  • Geslacht: Vrouw
Re: de deze-is-het-niet-geworden-jurk
« Reactie #26 Gepost op: 12 februari 2013, 08:55:55 »
Leuk topic dit!

Dit is mijn deze-is-het-niet-geworden-jurk.


Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: de deze-is-het-niet-geworden-jurk
« Reactie #27 Gepost op: 12 februari 2013, 09:02:15 »
@svlok mocht jij ook foto's maken van jurken die je niet kocht? Bij mij mocht er pas een foto gemaakt worden nadat ik mijn keuze had gemaakt, en alleen van DE jurk!

linniepinnie84

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2130
Re: de deze-is-het-niet-geworden-jurk
« Reactie #28 Gepost op: 12 februari 2013, 09:23:55 »
Ik mocht ook van alle jurken foto's maken, maar heb dat helaas niet gedaan. Ik heb dan ook geen idee meer welke jurken ik heb aangehad. Best jammer eigenlijk!

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: de deze-is-het-niet-geworden-jurk
« Reactie #29 Gepost op: 12 februari 2013, 09:30:42 »
naast 10.000 jurken van pronovias is deze het ook niet geworden (favoriet van schoonmoeder en vriendinnen, tot DE jurk langs kwam natuurlijk)

deze is het niet geworden omdat;
- ik graag kant wilde
- een langer aangesloten lijfje mijn figuur beter accentueerd
- iets meer romanitisch dan deze
- bovenstukje zak niet mooi aangesloten (jurk was te groot en was lastig voor te stellen of het beter kon zitten)

« Laatst bewerkt op: 12 februari 2013, 13:44:48 door Anne_lyze »

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: de deze-is-het-niet-geworden-jurk
« Reactie #30 Gepost op: 12 februari 2013, 10:43:01 »
Prachtige jurken komen hier langs zeg!! By the way, ik mocht ook alleen foto's maken van de jurk die ik uiteindelijk koos. Ik dacht dat dat bij alle bruidsmodezaken zo was...
Kunnen jullie trouwens ook uitleggen waaróm deze jurken het niet geworden zijn, dames? Daar ben ik namelijk wel benieuwd naar!

Hope~20

  • Gast
Re: de deze-is-het-niet-geworden-jurk
« Reactie #31 Gepost op: 12 februari 2013, 11:16:25 »
Ik heb twee deze-is-het-niet-geworden jurken.. ik was er 90% zeker van dat ik de eerste ging kopen. Dat is op de foto 'jurk 1'. Ik droeg hem zonder hoepel, dus hij was niet zo groot als hij op de foto lijkt. Die band om mijn middel wilde ik niet, ik heb hem gepast met een lichtroze lint erom met daaraan een bloem.

Ik ben daarna nog ergens anders heen gegaan. Daar paste ik eerst een jurk aan die ik ook heel erg mooi vond ('jurk 2') maar hij is het niet geworden: in het pashokje hing namelijk nog een andere jurk die ik graag wilde passen en die bleek mooier dan wat ik tot dan toe aangehad of gezien had!  :biggrin:
« Laatst bewerkt op: 12 februari 2013, 11:54:14 door Hope~20 »

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: de deze-is-het-niet-geworden-jurk
« Reactie #32 Gepost op: 12 februari 2013, 13:45:09 »
Prachtige jurken komen hier langs zeg!! By the way, ik mocht ook alleen foto's maken van de jurk die ik uiteindelijk koos. Ik dacht dat dat bij alle bruidsmodezaken zo was...
Kunnen jullie trouwens ook uitleggen waaróm deze jurken het niet geworden zijn, dames? Daar ben ik namelijk wel benieuwd naar!

yes goed plan, ik heb mijn bericht hierboven aangepast

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: de deze-is-het-niet-geworden-jurk
« Reactie #33 Gepost op: 12 februari 2013, 15:52:23 »
Ook al ga ik mijn net-niet jurk hier (nog) niet laten zien, ik kan wel vertellen dat ik de keuze tussen de net-niet jurk en de uiteindelijke jurk puur op gevoel heb gemaakt. Op het oog vind ik ze namelijk (nog steeds!) allebei heel mooi, maar bij de tweede pasronde voelde ik me in De Jurk gewoon zoveel beter, ik zag zelf in de spiegel ook het verschil: ik straalde helemaal toen ik hem aan had! Terwijl de net-niet jurk 'gewoon heel mooi' is en ik er verder ineens niet zoveel gevoel meer bij had.

chantal3-9

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5952
  • Geslacht: Vrouw
Re: de deze-is-het-niet-geworden-jurk
« Reactie #34 Gepost op: 12 februari 2013, 19:36:14 »
Wat een leuk topic :). Ik heb eigenlijk geen nèt niet geworden jurk, ben maar in 1 winkel geweest en daar waren wel een paar mooie jurken, maar kwam er al snel achter dat 'mijn' jurk niet in de winkel te koop was. Die heb ik daarom laten maken.
Ik weet niet zeker meer of ik deze jurken heb gepast toen, maar in elk geval iets uit deze lijn;
http://www.mijndroomjapon.nl/htmlarea/uploaded/Image/MIJNDROOMJAPON555.jpg
http://www.mijndroomjapon.nl/htmlarea/uploaded/Image/MIJNDROOMJAPON583.jpg

Ze werden het niet, omdat ik het niet apart genoeg vond, niet 'mij'. En dat is verder puur een gevoel. (en die dame in de winkel maar zeggen; oh maar ik zie dat je deze wilt, je moet niet twijfelen. Nou nee, ik wilde gewoon niet heel bot worden, maar dat het 'de' jurk voor me was, heeft ze echt niet aan me kunnen zien ;))

MayBride

  • Gast
Re: de deze-is-het-niet-geworden-jurk
« Reactie #35 Gepost op: 12 februari 2013, 19:49:09 »
Net-niet:

- niet mijn stijl

- mooie maar ik lijkt dikker dan ik ben (vanwege de riem)

heb niet verwacht maar ik voelde echt mooie in dit maar veel te grote voor de strand.

ziet wat grijs uit en volgens mijn schoonmoeder is de kant van dit jurk te grof


Aafjes77

  • Gast
Re: de deze-is-het-niet-geworden-jurk
« Reactie #36 Gepost op: 12 februari 2013, 20:05:10 »
http://4.bp.blogspot.com/-3yjWFPTdiJ0/UHWRmZ0_NgI/AAAAAAAADZQ/OcEH5Vccqkk/s1600/3003b_1-960.jpg

Deze vond ik fantastisch op de hanger stond prachtig maar voelde me een oliebol!

MayBride

  • Gast
Re: de deze-is-het-niet-geworden-jurk
« Reactie #37 Gepost op: 12 februari 2013, 20:41:07 »
Mooie niet-jurk, Aafkes

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: de deze-is-het-niet-geworden-jurk
« Reactie #38 Gepost op: 12 februari 2013, 20:55:41 »
@Bruid_Arnhem De jurk op de eerste foto is echt mooi!

Ik ging voor trouwens dit model, maar dat stond me echt voor geen meter!

@chantal3-9 Toch knap dat die vrouw aan je kon zien dat je eigenlijk liever een andere jurk wilde, en ze je zo probeerde toch over te halen ;)

@aafjes77 Een oliebol?? Dan was het zeker niet jouw jurk!

chantal3-9

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5952
  • Geslacht: Vrouw
Re: de deze-is-het-niet-geworden-jurk
« Reactie #39 Gepost op: 12 februari 2013, 22:02:13 »
O, dat vind ik ook zo gaaf; voor kort en achter lang!

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: de deze-is-het-niet-geworden-jurk
« Reactie #40 Gepost op: 12 februari 2013, 22:04:57 »
Ik wist zeker dat ik dit wilde. Mijn ontwerper zou het gaat maken voor me, en toen hij er zo'n model in de etalage bij de bruidswinkel waar ik bijna dagelijks langs kom. Dus ik dacht, ik maak een afspraak om te passen, dan kan ik zien wat ik evt. anders wil enzo. Maar het stond echt voor geen meter! Ik wilde een stoere jurk, maar ik blijk niet zo stoer te zijn als gehoopt ;)

Tam1987

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
Re: de deze-is-het-niet-geworden-jurk
« Reactie #41 Gepost op: 1 maart 2013, 13:39:04 »
Wat een leuk topic! Dit is mijn net-niet-jurk:

http://www.weddingwonderland.nl/bruidsmode/sincerity-bruidsjurken-2013/sincerity-bruidsjurk-3725/
Deze jurk had ik aan nadat ik dé jurk had gevonden. Een jurk overigens die ik vanaf het hangertje helemaal niet mooi vond, maar een andere kleur had en ik puur voor de kleur had aangepast. Ik werd helemaal verliefd op die jurk, maar hij kon niet meer in een andere kleur geleverd worden. Dus kwam de verkoopster met deze jurk, maar die haalde het gewoon niet bij dé jurk. Hij was me te simpel en dé jurk heeft allerlei details die hem bijzonder maken. De vergelijking met de echte jurk laat nog even op zich wachten, maar die heb ik uiteindelijk laten maken bij Anastasi omdat ie dus niet in de goede kleur geleverd kon worden.

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: de deze-is-het-niet-geworden-jurk
« Reactie #42 Gepost op: 1 maart 2013, 13:56:21 »


deze is het bij mij niet geworden.. Ging voor de vorm nog bij Pronovias passen, en werd daar verliefd op een andere jurk..

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
Re: de deze-is-het-niet-geworden-jurk
« Reactie #43 Gepost op: 1 maart 2013, 15:11:20 »
Wat een leuk topic!!

Ik vind de eerste jurk van Hope 20 suuuuuuuuper mooi!! WOW!

Hope~20

  • Gast
Re: de deze-is-het-niet-geworden-jurk
« Reactie #44 Gepost op: 1 maart 2013, 15:41:58 »
Wat een leuk topic!!

Ik vind de eerste jurk van Hope 20 suuuuuuuuper mooi!! WOW!

Haha dat wastie ook echt!! De rok een en al tule en over de bovenkant zat ook een dun laagje tule... was er echt verliefd op maar het kon nog beter :)

Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: de deze-is-het-niet-geworden-jurk
« Reactie #45 Gepost op: 5 maart 2013, 11:39:43 »
Mijn net-niet jurken;

blondbruidje

  • Gast
Re: de deze-is-het-niet-geworden-jurk
« Reactie #46 Gepost op: 5 maart 2013, 13:52:54 »
Leuk topic dit! Mijn net-niet jurken:









De jurk die het uiteindelijk geworden is staat wel ergens in het getrouwd gedeelte. ;)
« Laatst bewerkt op: 21 oktober 2013, 07:59:59 door blondbruidje »

Lindah1983

  • Gast
Re: de deze-is-het-niet-geworden-jurk
« Reactie #47 Gepost op: 8 maart 2013, 18:52:06 »
Ik heb ook een 'deze is het niet geworden jurk' hoe spijtig ook. want vind deze nog steeds super als ik de foto zie.. Helaas legde deze jurk de nadruk op mijn wat brede heupen. hierdoor leek ik (nog) dikker. Daarnaast viel het 'rokgedeelte' ook tegen..

Gelukkig wel heel blij met mijn gekozen jurk. 23 maart mag ik die bij anatasia nieuwegein ophalen!! ben zoooo benieuwd en heb er erg zin in om heen te gaan :D

Maura1982

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 24
  • Geslacht: Vrouw
  • 13-09-2013
Re: de deze-is-het-niet-geworden-jurk
« Reactie #48 Gepost op: 9 maart 2013, 15:41:42 »
Wat een mooie net-niet jurken!! Hoe mooi zijn de bruiden dan wel niet in hun "wel" jurken?  :applaus:


Grappig, de net niet jurk van bruid-arnhem lijkt erg veel op de jurk die ik gekozen heb. (Die gladde van Pronovias). Ben er heel blij mee. Mijn top is alleen anders.
Dit is mijn net niet. Ik vond hem wel apart, maar moeders en aanhang werden niet blij van de laagjes in de rok. Een klassieke jurk bleek toch beter bij mij te passen. (Vond ik zelf ook).


Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: de deze-is-het-niet-geworden-jurk
« Reactie #49 Gepost op: 9 maart 2013, 18:34:31 »
@Maura Ik vind de one-shoulder-top erg mooi, en ik houd ook wel van laagjes, dus ik zeg super jurk!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards