collapse

Auteur Topic: December 2011  (gelezen 55509 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cendy

  • Gast
December 2011
« Reactie #75 Gepost op: 31 juli 2011, 21:43:37 »
Ik ben nu met de uitnodigingen bezig.
Morgen moet ik even bellen om een afspraak te maken om in ondertrouw te gaan.
Ik ben er nog steeds niet over uit wat ik nou met het trouwvervoer wil  :unsure:
En van de week willen we ook nog om ringen gaan.
En vriendlief op pad schoppen voor zn kleding  :mad:

twijfeltje

  • Gast
December 2011
« Reactie #76 Gepost op: 31 juli 2011, 21:52:50 »
Weet je al wel welke ringen je wilt?
Of moet je nog helemaal orienteren?
Wel leuk om te doen in ieder geval.

Als je nog inspiratie nodig hebt voor vervoer, dit hebben wij:


Cendy

  • Gast
December 2011
« Reactie #77 Gepost op: 31 juli 2011, 22:51:58 »
In ieder geval zilveren ringen  :biggrin: met niet teveel poespas erop, en niet te duur want Aad zal hem niet veel dragen ivm met zn werk denk ik. Dus dan mag die van mij wel wat duurder  :laugh:
Dat busje ben ik al een paar keer tegengekomen, heel leuk!
Maar ik denk dat wij voor een auto gaan en voor de daggasten een bus regelen, ik twijfel alleen heel erg nog of wij nou een auto apart nemen  :unsure: vind het denk leuker om tussen de gasten te zitten.

twijfeltje

  • Gast
December 2011
« Reactie #78 Gepost op: 1 augustus 2011, 00:25:11 »
Als je toch een bus regelt, zou ik er ook bij willen zitten.
Wel zo gezellig.
Al wil je aan de andere kant misschien ook wel even rust...
Weet niet hoe je programma eruit ziet en hoe druk de dag is.

Ik heb nu al zin in rondrijden in dat busje :biggrin:

Veel kans dat mijn ring ook zilver wordt.
Ik wil er een laten maken, maar ben bang dat witgoud wel erg duur wordt
(Ik wacht nog even op de prijs) anders wordt hij ook zilver.
Ze werkte niet met staal en goud staat me niet.

Dwencke

  • Gast
December 2011
« Reactie #79 Gepost op: 1 augustus 2011, 10:29:16 »
Hmm zometeen even een mod vragen bovenstaand berichtje te verwijderen... (al gebeurd in de tijd die ik nodig had om het berichtje te schrijven)

Gave bus Twijfeltje! Wij twijfelen nog steeds over trouwvervoer (ik vind het een beetje onzin voor die paar meter, maar AS wil wel graag "in stijl" aankomen).

Mooie taal spaans, maar volgens mij niet heel eenvoudig. Ik weet niet of je je in Cuba ook met Engels kunt redden? Dan kun je het gesprek in het Spaans beginnen en dan overstappen op het "makkelijkere" engels. Het wordt door de bevolking vast erg op prijs gesteld als je spaans probeert te spreken.
Leuk hoor dat jullie huwelijksreis nu vorm begint te krijgen, dat is dubbel voorpret, zowel verheugen op een vakantie als op de bruiloft, leuk!

Wat hebben jullie voor fotograaf gekozen?
Wij hebben een afspraak gemaakt voor half augustus met een fotograaf die ik in het fotografen topic gevonden heb, hopelijk klikt dat en kan er bij ons dan ook een puntje van de lijst.

@Cendy, ik zou ook gewoon bij de gasten willen zitten als je dan toch een bus huurt. Beetje schoolreisjes idee, samen uit, samen thuis :wink:
Spannend dat jullie voor ringen gaan kijken. Wij hebben er thuis al een kleine discussie over gehad, ik had een maximum bedrag in m'n hoofd en lief vond dat een klein beetje veel; maar uiteindelijk snapte hij wel dat datgene wat ik waarschijnlijk de rest van m'n leven elke dag draag nou niet een puntje is waarop we gaan beknibbelen! Maar goed we gaan half / eind augustus op pad voor ringen en wie weet komen we wel veel goedkoper uit.
Overigens is een alternatief voor een ring niets voor jouw AS Cendy als hij toch weinig zijn ring zal dragen? (ik weet niet of hij zoals Twijfeltjes AS wel oorbellen draagt?)

Over die oorbel gesproken, zoeken jullie dan wel iets wat matcht met jouw ring Twijfeltje? Of maakt dat niet uit? Ik vind het wel een bijzonder alternatief.

Hier verder niet echt veel te vertellen, behalve dat ik onlangs m'n petticoat besteld heb in Engeland (iets te veel werk om die zelf te maken) en als alles meezit wordt het deze week geleverd. Ik heb een shipping nummer gehad, maar track en trace werkt niet echt mee, dus ik hoop dat alles goedkomt. Als hij binnen is, zal ik wel even een plaatje posten.

Voor degenen die werken vandaag, werk ze! En voor diegenen die vrij zijn, geniet van het mooie weer, het ziet er prachtig uit buiten!
« Laatst bewerkt op: 1 augustus 2011, 10:29:55 door Dwencke »

twijfeltje

  • Gast
December 2011
« Reactie #80 Gepost op: 1 augustus 2011, 10:43:22 »
Tsja, t is dat we die bus in het budget vonden passen en as hem helemaal gaaf vind, anders hadden we ook gewoon in ons eigen autootje gereden.

Spaans is pittig vind ik (heb sowieso geen talenknobbel) maar inderdaad de intentie dat je Spaans wilt spreken doet vaak al veel.
Overstapen op Engels voor zover mogelijk, want echt heel goed Spaans spreken zal niet lukken ben ik bang.
Maar we gaan het hele land door en ik ben bang dat ze alleen in de toerischtische stukjes Engels kunnen.
Vind het wel fijn om iets te kunnen zeggen en verstaan. Ook leuk om te oefenen.

We hebben via via een fotograaf gevonden: Daantje Bons.
Wie hebben jullie?

Waarschijnlijk past de oorbel niet echt bij mijn ring, behalve de kleur, verder geen setje ofzo.
Hij heeft een oorbel bovenin zijn oor.
Daar komt een nieuwe, gewoon een ring met een bolletje eraan.
Beetje piercing idee, misschien nog wat versiersels, maar van de week gaan we nog een keer naar de edelsmid, dan zal het vorm krijgen.

Ik heb een mooie ring in een atelier gezien op Ameland, zij gaat kijken wat witgoud zou kosten, want daar lag hij in het zilver.
Ik weet nog niet wat ik zou willen. Witgoud is iets duurzamer, maar als dat meteen 1000 euro is moet ik er nog eens goed over denken...

Ik zal duimen voor je petticoat, zal vast goed komen.

Dwencke

  • Gast
December 2011
« Reactie #81 Gepost op: 1 augustus 2011, 11:02:59 »
Wij hebben een afspraak met Astrid Termaat. De foto's op haar website spraken ons wel aan en ze reageerde op onze mail in elk geval erg enthousiast. Dus hopelijk klikt het ook.

Leuk dat jullie vandaag het gesprek hebben met de fotograaf, ben benieuwd!

Witgoud hoeft niet idioot duur te zijn, het ligt er natuurlijk wel aan hoeveel goud je nodig hebt. Wij gaan onze ringen kopen bij Ed Nobel in Spijkenisse (www.ednobel.nl), vooral de ringen die hij zelf ontwerpt zijn een stuk goedkoper dan de ringen bij een "normale" juwelier. (ben alweer vergeten waar je woont en of Nobel een optie voor je is, maar je kunt de zaak altijd mailen / bellen, waarschijnlijk kunnen ze je dan al een indicatie geven wat iets ongeveer gaat kosten, zeker als je al iets in je hoofd hebt). Maar wie weet komt de juwelier in Ameland wel met een schappelijke prijs.

Neemt niet weg dat zilver ook heel mooi kan zijn, ik weet alleen niet hoe het zit met slijtage. Zilvergravures zie je na verloop van tijd geloof ik niet meer, maar wie weet geldt dat ook wel voor graveringen in goud.

twijfeltje

  • Gast
December 2011
« Reactie #82 Gepost op: 1 augustus 2011, 11:10:16 »
De site van Astrid heb ik wel eens bekeken op zoek naar een fotograaf, zag er goed uit.

Ik heb redelijk wat goud nodig, het is een dubbele ring.
Een band die twee keer om je vinger zit gewikkeld
(sorry kan het niet beter omschrijven en heb geen foto)
We wonen in Brabant, dus Ameland is ook ver weg...

Ga me nu maar eens voorbereiden op de vragen die we hebben voro de foto's.
« Laatst bewerkt op: 17 mei 2012, 16:07:25 door twijfeltje »

Cendy

  • Gast
December 2011
« Reactie #83 Gepost op: 2 augustus 2011, 09:08:19 »
Nee mn vriend draagt geen oorbellen, en hij wil gewoon een ring, ik weet alleen niet voor hoelang  :laugh:
Spijkenisse is hier in de buurt dus misschien dat we daar eens gaan kijken!
En ik denk dat we inderdaad gewoon bij de gasten in de bus gaan zitten, gezellig bij mn hysterische zussen  :biggrin: wij doen bijna alles samen dus dit ook.
Een vriendin van mij is fotograaf en gaat de foto's maken, daar heb ik gelukkig niet naar hoeven zoeken.
Ik weet alleen nog niet waar ik mn haar laat doen, mn make up doe ik denk zelf maar.
En ik weet nog niet wat voor boeket ik wil, of ik dat wel wil.. ik zie mezelf nou niet de hele dag met zo'n stom bloemetje lopen  :rolleyes:

Dwencke

  • Gast
December 2011
« Reactie #84 Gepost op: 2 augustus 2011, 09:16:54 »
Hoe is het gesprek met de fotograaf gegaan Twijfeltje?

Bloemen weet ik ook nog niet, ik doe sowieso geen boeket (wil m'n handen gewoon vrij hebben), maar twijfel of ik wel bloemen in m'n haar zal doen.
Je kunt ook een mooie polscorsage doen als je geen boeket wil Cendy.

twijfeltje

  • Gast
December 2011
« Reactie #85 Gepost op: 2 augustus 2011, 09:19:17 »
Nee mn vriend draagt geen oorbellen, en hij wil gewoon een ring, ik weet alleen niet voor hoelang  :laugh:
Spijkenisse is hier in de buurt dus misschien dat we daar eens gaan kijken!
En ik denk dat we inderdaad gewoon bij de gasten in de bus gaan zitten, gezellig bij mn hysterische zussen  :biggrin: wij doen bijna alles samen dus dit ook.
Een vriendin van mij is fotograaf en gaat de foto's maken, daar heb ik gelukkig niet naar hoeven zoeken.
Ik weet alleen nog niet waar ik mn haar laat doen, mn make up doe ik denk zelf maar.
En ik weet nog niet wat voor boeket ik wil, of ik dat wel wil.. ik zie mezelf nou niet de hele dag met zo'n stom bloemetje lopen  :rolleyes:
Bij ons kwamen we er tijdens het kijken vrij snel achter.
Je moet ringen gewoon aan je hand zien.

Fijn dat je al een fotograaf hebt.
Knap dat je je make-up zelf doet.
Ik doe dat dagelijks ook wel (een beetje) maar denk niet dat ik het dan zelf wil.
Ik gebruik nooit foundation en dat wil ik dan wel, dus daar ga ik zelf maar niet mee rommelen.

@ boeket:
Ik houd heel erg van bloemen, maar wat je zegt de hele dag met een boeketje zeulen...
Misschien een corsage zat ik ook al aan te denken.
Of iets met vilt, knopen of iets anders wat geen bloem is, kun je gewoon even neerleggen.
Mocht je nog een leuk idee hebben, laat maar weten!

LOL om je hysterische zussen.

Cendy

  • Gast
December 2011
« Reactie #86 Gepost op: 2 augustus 2011, 16:41:25 »
Ik draag ook nooit veel make up hoor, mascara en een lipglos en dat is het meestal wel, soms wat ogenschaduw en wat eyeliner als ik een avondje uit ga. Heb een paar weken geleden een make up party gehad en daar heb ik me ook op laten maken. Toen had ik zoiets van dat kan ik zelf ook wel, ik wil toch niet dik in de make up, en een foundation kunnen mn zussen ook wel opzetten bij me.

Een polscorsage is denk ik niet echt iets van mij, dat vind ik te truttig voor mezelf, ik ben nogal lomp en onbehouwen  :biggrin:
Misschien neem ik wel een kersttak met een kerstbal erin ofzo  :laugh:

twijfeltje

  • Gast
December 2011
« Reactie #87 Gepost op: 2 augustus 2011, 17:08:04 »
Misschien neem ik wel een kersttak met een kerstbal erin ofzo  :laugh:
:tongue:

Willen jullie wel iets van kerst bij je bruiloft of niet?

Cendy

  • Gast
December 2011
« Reactie #88 Gepost op: 2 augustus 2011, 17:20:48 »
:tongue:

Willen jullie wel iets van kerst bij je bruiloft of niet?

Neuh, ik maak er geen thema van ofzo hoor.
We houden alles vrij simpel, zo zijn wij ook  :laugh:

twijfeltje

  • Gast
December 2011
« Reactie #89 Gepost op: 2 augustus 2011, 17:21:50 »
Helemaal mee eens.

Cendy

  • Gast
December 2011
« Reactie #90 Gepost op: 4 augustus 2011, 12:22:32 »
Uitnodigingen zijn uitgekozen, ik had al snel wat moois gevonden en Aad vond ze ook wel mooi dus klaar.
Nu alleen nog bedenken wat voor tekst erop gedrukt komt  :unsure:

twijfeltje

  • Gast
December 2011
« Reactie #91 Gepost op: 4 augustus 2011, 19:37:03 »
Fijn dat je het ontwerp hebt!
(heb je een plaatje?)

Dan de tekst inderdaad...
Daar moeeten wij ook nog eens voor gaan zitten denk ik.

Cendy

  • Gast
December 2011
« Reactie #92 Gepost op: 4 augustus 2011, 19:48:23 »
Ik durf hier niks te plaatsen ivm nieuwschierige zussen  :laugh:

Dwencke

  • Gast
December 2011
« Reactie #93 Gepost op: 5 augustus 2011, 10:28:01 »
Arme zussen van jou, doen ze zo hun best om overal achter te komen, wil jij ze niet eens helpen  :laugh:
Maar super dat het gelukt is met de uitnodigingen! Heb je al ideeen voor de tekst?

Cendy

  • Gast
December 2011
« Reactie #94 Gepost op: 5 augustus 2011, 18:43:50 »
Arme zussen van jou, doen ze zo hun best om overal achter te komen, wil jij ze niet eens helpen  :laugh:
Maar super dat het gelukt is met de uitnodigingen! Heb je al ideeen voor de tekst?

Nou ik geloof dat zij meer geheimen voor mij hebben dan ik voor hen  :laugh: die zijn van alles aan het organiseren geloof ik  :unsure:
Nee echte ideeen heb ik nog niet, lastig hoor.

Cendy

  • Gast
December 2011
« Reactie #95 Gepost op: 9 augustus 2011, 11:37:46 »
Gister een gesprek gehad met de dj die komt draaien, dat is ook weer geregeld  :cool:
Hij vroeg wat voor nummer we als openingsdans wilde hebben.. dat is nog lastig te zeggen met een vent die niet wil dansen  :blink:

Dwencke

  • Gast
December 2011
« Reactie #96 Gepost op: 9 augustus 2011, 13:28:45 »
Leuk dat dat geregeld is. Maar ehhh een dansfeest organiseren met een bruidegom die niet van dansen houdt? Oei... Maar een beetje schuifelen op een nummer dat jullie beiden mooi vinden zit er misschien wel in?
Ik heb vorige week samen met een ander bruidspaar papa-dochter muziek zitten luisteren (voor de vader-dochter dans die zij graag wil). Wel leuk om te doen, maar niet echt mijn ding ;-)

Hier is DE petticoat binnen! Ik ben helemaal happy. De buurvrouw had het pakje aangenomen, best een grote doos, dus die zag het aanpakken al helemaal niet zitten vanwege haar rugklachten en was echt mega verbaasd toen het ding niks bleek te wegen :wink: De proefjurk hangt er nu overheen en ik ben weer helemaal verliefd op m'n jurk. Vanaf volgende week heb ik vrij en kan ik echt aan de slag.

twijfeltje

  • Gast
December 2011
« Reactie #97 Gepost op: 9 augustus 2011, 13:38:37 »
Gister een gesprek gehad met de dj die komt draaien, dat is ook weer geregeld  :cool:
Hij vroeg wat voor nummer we als openingsdans wilde hebben.. dat is nog lastig te zeggen met een vent die niet wil dansen  :blink:
Een openingsdans is niet verplicht...
Je kunt ook kijken naar iets anders.
Wel fijn dat het geregeld is.

Wij hebben dus ook geen openingsdans (hebben ook geen feest, scheelt misschien)en ook geen papa-dochter muziek.

Fijn dat je petticoat er is Dwencke volgende week aan de slag, ben zo benieuwd.
Vind het wel knap om zelf je jurk te maken.
« Laatst bewerkt op: 17 mei 2012, 16:09:04 door twijfeltje »

Cendy

  • Gast
December 2011
« Reactie #98 Gepost op: 9 augustus 2011, 14:30:35 »
Het zal ook wel een andere openingsdans worden dan gebruikelijk denk ik.
En ik zal best een dans met mn vader maken, maar niet op vader/dochter muziek, ik wil het s'avonds graag droog houden op het feest  :laugh:

Dwencke

  • Gast
December 2011
« Reactie #99 Gepost op: 10 augustus 2011, 09:39:46 »
Ik ben benieuwd wat jullie voor muziek voor de openingsdans gaan kiezen!

Waar letten jullie trouwens op bij het kiezen van een Babs? Wij moeten al 3 maanden van te voren aangeven welke Babs we een voorkeur voor hebben, maar meer dan een rijtje namen heb ik niet gekregen. Ik heb al even zitten google-en maar van de 4 namen kan ik er maar 2 terug vinden en die zijn allebei van een politieke partij waar wij nooit op stemmen. Ik denk dat ik de gemeente maar ga vragen of ze misschien nog wat aanvullende info hebben. Maar goed dat bracht mij er wel op, dat ik eigenlijk niet zou weten waar ik m'n keuze voor een Babs op zou baseren. Jullie suggesties?

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards