collapse

Auteur Topic: Iemand Ervaring Met Alfred's Diner In Aphen A/s Rijn?  (gelezen 4631 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maaikie82

  • Gast
Iemand Ervaring Met Alfred's Diner In Aphen A/s Rijn?
« Gepost op: 1 maart 2009, 14:07:07 »
Wij zijn vanochtend wezen kijken bij Alfred's diner in Alphen a/d Rijn (www.alfreds-diner.nl). En in het echt is het net zo mooi als op de site, dus grote kans dat we hier de borrel, diner en feest gaan houden! Is iemand hier weleens geweest en wat zijn de ervaringen hiermee?

mods

  • Gast
Iemand Ervaring Met Alfred's Diner In Aphen A/s Rijn?
« Reactie #1 Gepost op: 1 maart 2009, 15:30:52 »
Heej nog een Alphenaar?


Ik ken Alfred's alleen als restaurant
maar het is een verschrikkelijk mooi pand met een nog mooier interieur
(en volgens mij met een heel erg hoog prijskaartje)

je kunt er ook je huwelijk laten voltrekken trouwens.

Maaikie82

  • Gast
Iemand Ervaring Met Alfred's Diner In Aphen A/s Rijn?
« Reactie #2 Gepost op: 2 maart 2009, 09:52:41 »
Nee, ben geen Alphenaar, maar een Oudewatenaar haha! Is 20/25 minuutjes rijden, dus je bent er zo! Ja het is echt een ontzettend mooi pand  met een hele mooie ligging in het parken inrichting is idd ook echt super! Wij willen er alleen borrelen, dineren en feest vieren, want oudewater is zelf veel te mooi om er niet te touwen :tongue: Qua prijs is het idd niet heel goedkoop, maar volgens mij ook niet extreem duur hoor. Alles is op nacalculatie dus dat scheelt denk ik wel in prijs. En niet alles uit handen geven. Zo maak ik mijn eigen bruidstaart, mijn zus doet de bloemen, etc.

debby*

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3041
  • Geslacht: Vrouw
Iemand Ervaring Met Alfred's Diner In Aphen A/s Rijn?
« Reactie #3 Gepost op: 2 maart 2009, 10:51:09 »
Het is indd een heel mooie locatie! Ook leuk om foto's te maken. Wij hadden er ook een offerte lopen maar die was heel prijzig en op het menu stonden gestoofde hertenreet en weet ik veel allemaal, exclusief allemaal iig. Maar verder weet ik er niet veel van.

Maaikie82

  • Gast
Iemand Ervaring Met Alfred's Diner In Aphen A/s Rijn?
« Reactie #4 Gepost op: 2 maart 2009, 13:05:13 »
Die hertenreet heb ik gelukkig niet zien staan. Eet zelf helemaal geen vlees namelijk haha!

lune

  • Gast
Iemand Ervaring Met Alfred's Diner In Aphen A/s Rijn?
« Reactie #5 Gepost op: 5 maart 2009, 19:36:00 »
Mijn schoonzusje is daar een keer geweest voor bruiloft van een vriendin en zij was razend enthousiast!

Mick

  • Gast
Iemand Ervaring Met Alfred's Diner In Aphen A/s Rijn?
« Reactie #6 Gepost op: 20 mei 2009, 11:37:29 »
.
« Laatst bewerkt op: 31 juli 2009, 19:17:24 door Mick »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards