collapse

Auteur Topic: Inx -> bruilofts-update!  (gelezen 49082 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

11-06-2010

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4741
  • Geslacht: Vrouw
Inx -> bruilofts-update!
« Reactie #50 Gepost op: 25 november 2009, 20:41:18 »
Hey Inx

Jeetje zeg, dat is wat...
Dapper dat jullie deze keuze gemaakt hebben...
Ik hoop dat het je een beetje rust geeft, en dat de gesprekken je kunnen helpen, zodat je je over een tijd weer helemaal goed voelt, en dan volop van de dag kunt genieten.

Sterkte meid!

 :petting:

e_vlyne

  • Gast
Inx -> bruilofts-update!
« Reactie #51 Gepost op: 25 november 2009, 20:46:47 »
Wat een beslissing, maar als het voor jou en je vriend de juiste is dan is dat alles wat telt. Sowiezo; kiezen voor jezelf kan nooit verkeerd zijn. En ik denk dat je zeker die ene dag die je maar 1 keer beleeft ook moet kunnen beleven zoals je dat wilt.
En dat alles wat je schrijft je geraakt heeft en wat met je gedaan heeft dat lijkt me toch niet zo raar?  Ik hoop dat je fijne tpeut hebt die je wat licht en lucht kan geven. Ik ken nog wel een hele fijne coach evt??? Zij is een ex collega van mij en heeft samen met haar man een eigen praktijk "heel". Zij doen aan "wandelend coachen", voor mij iig een prettige manier om te therapie-en!

Iig een hele sterke beslissing!

vangarderen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3175
  • Geslacht: Vrouw
Inx -> bruilofts-update!
« Reactie #52 Gepost op: 25 november 2009, 20:47:02 »
Lieve Inx,
Wat supergoed dat jullie voor je gezondheid kiezen en wat fijn dat M zo goed voor jou opkomt en dus ook voor je zorgt (vreemd hoor, voor iemand zorgen door iets juist níet te doen :wink: ). Ja, 30 januari zal een vreemde dag zijn, maar misschien kunnen jullie er een heerlijk dagje samen van maken? Of maak een lekker uitgebreid diner voor thuis, dan ben je ook niet weg van huis en dat geeft je misschien juist weer wat meer rust.
Volgens mij heb jij heel goed door hoe voorzichtig en geduldig je nu moet zijn, dus dat is neit echt relevant om te zeggen. :wink: Meid, take care of yourself! En als je nog meer kwijt moet, daar is het forum voor! Een uitlaatklep voor leuke en moeilijke dingen!!! *knuffel*
 :petting:

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Inx -> bruilofts-update!
« Reactie #53 Gepost op: 25 november 2009, 20:55:40 »
.
« Laatst bewerkt op: 4 februari 2015, 11:46:45 door Inx »

Puma in love

  • Gast
Inx -> bruilofts-update!
« Reactie #54 Gepost op: 25 november 2009, 21:37:50 »
Pffff Inx, weet eigenlijk weinig toe te voegen aan de reacties van andere meiden.... Zoals vele wist ik ook niet dat het speelde. Je gezondheid is natuurlijk veel belangrijker dan 1 dag, dat is zeker. Het lijkt mij wel een gek gevoel idd, je geplande trouwdag komt eraan maar je gaat niet trouwen. Ik hoop dat je iets aan al die wijsheid van mensen hier hebt en dat je toestand snel verbetert! Sorry, ik ben vaak nogal onhandig met woorden als ik iets aardigs wil zeggen....
Sterkte!

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
Inx -> bruilofts-update!
« Reactie #55 Gepost op: 25 november 2009, 21:52:35 »
Jeetje Inx...
Daar ben ik toch even stil van (en daar is bij mij toch wel wat voor nodig)...

Als ik je verhaal lees denk ik dat jullie goed kiezen, je gezondheid voor alles! En... hopelijk kan je straks wanneer jullie in wat rustiger vaarwater zijn beland echt genieten van de voorbereidingen en toeleven naar de jullie bruiloft.

Super iig. om te lezen dat jij en je mannetje het zo eens zijn. Als het lastig is/wordt is het fijn om iemand naast je te hebben die met je meedenkt en op wie je echt kunt bouwen.

Sterkte met je gezondheid, hoop dat je snel weer blij en gezond bent. Zet 'em op stoer wijffie!

m.

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1585
  • Geslacht: Vrouw
Inx -> bruilofts-update!
« Reactie #56 Gepost op: 25 november 2009, 22:00:48 »
Voel je je wel wat rustiger / beter sinds jullie deze knoop hebben doorgehakt??

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Inx -> bruilofts-update!
« Reactie #57 Gepost op: 25 november 2009, 22:20:17 »
.
« Laatst bewerkt op: 4 februari 2015, 11:47:04 door Inx »

Suusjeuh

  • Gast
Inx -> bruilofts-update!
« Reactie #58 Gepost op: 25 november 2009, 23:03:56 »
Inx, wat heftig! Maar heel dapper dat jullie de bruiloft uitstellen, en volkomen begrijpelijk! Vervelend dat je stress zich zo uit bij je, maar geef jezelf lekker de tijd, en als je tijd komt, dan ga je je hopelijk weer helemaal fit & heppie voelen! ( En een bruiloft is inderdaad toch stiekem erg stressvol en vermoeiend... )

lydia

  • Gast
Inx -> bruilofts-update!
« Reactie #59 Gepost op: 25 november 2009, 23:17:21 »
alles is idd al gezegd; Ik vind het juist heel sterk van je om voor je gezondheid te kiezen. Ik wist ook niet dat dit allemaal speelde; een verstandige keuze van jullie en fijn dat M zo goed voor je zorgt!

Veel sterkte en gezondheid! :flowerpot:

Luan

  • Gast
Inx -> bruilofts-update!
« Reactie #60 Gepost op: 25 november 2009, 23:26:28 »
Lieve Inx,
Ook al ben ik hier niet meer vaak wilde ik je toch even vertellen hoe knap ik dit besluit vind.
Je gaat (wanneer de nieuwe dag is) er dubbel zo erg van genieten!
Ga er lekker op uit op ''jullie'' datum... (gingen jullie daarna eigenlijk ook niet op wintersport., gaat dat door?)
Ik wens je/jullie veel sterkte! en doe rustig aan! en hoop dat je je snel weer beter voelt!

liefs

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Inx -> bruilofts-update!
« Reactie #61 Gepost op: 25 november 2009, 23:28:04 »
Ik zit met verbazing te je verhaal te lezen. Wat ontzettend knap dat jullie deze beslissing durven tenemen.
De getuigd toch wel van een krachtige persoonlijkheid ook al voel jij je nu misschien niet zo.
Echt heel knap en super goed dat je nu echt voor je zelf kiest en je hebt natuurlijk 2 geweldige mannen naast je die gek op je zijn.
Succes meid en jullie dag komt nog wel op wat voor een manier dan ook.

Wat betreft hulp?Heb je weleens van EMDR gehoord. Het schijnt dat dit erg goed werkt om trauma's over een crisis in je leven te verwerken.
Een vriendin van mij vertelde me toevallig hier over zij start daar volgende week mee. Het wordt ook gebruikt voor mensen met trauma's als verkrachtigen of een roof maar ook voor andere "lichtere" trauma's
« Laatst bewerkt op: 25 november 2009, 23:31:37 door Happy Bride »

juudske

  • Gast
Inx -> bruilofts-update!
« Reactie #62 Gepost op: 26 november 2009, 08:54:39 »
Knap hoor Inx dat jullie zo voor jezelf kunnen kiezen, petje af!
Ik hoop voor jullie dat jullie van je nabije omgeving dezelfde reacties krijgen als van alle lieve mensen op het forum hier!

Kylie

  • Gast
Inx -> bruilofts-update!
« Reactie #63 Gepost op: 26 november 2009, 09:48:09 »
Inx,  goed dat jullie voor je gezondheid kiezen, dat was vast geen makkelijke beslissing voor jou. Ergens in je post las ik dat je het zwak vind dat jij deze klachten hebt. Wat ik van jou lees op dit forum, ben jij een van de sterkste meiden die ik ken. Het is potdorie ook niet makkelijk, wat jij allemaal voor je kiezen kreeg, een lichaam heeft grenzen. Ik weet zeker dat het op een dag weer goed zal gaan, met je liefdevolle gezin dat je steunt. Ik zie dat je al meerdere tips hebt gekregen, ik wil daar nog één aan toevoegen. Bij psychische klachten moet een vitamine b12 gebrek worden uitgesloten. (Zeker omdat jij vertelt over maagklachten) Als je echt meer wil weten over een vitamine b12 gebrek, kijk dan maar eens op de stichting.stichting b12 tekort Een gebrek aan dit vitamientje word nogal eens over het hoofd gezien namelijk.

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Inx -> bruilofts-update!
« Reactie #64 Gepost op: 26 november 2009, 09:57:34 »
Dank jullie wel allemaal meiden! Ik zal het eens bespreken.

Hakkie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2411
  • Geslacht: Vrouw
Inx -> bruilofts-update!
« Reactie #65 Gepost op: 26 november 2009, 10:14:59 »
Hey meid, je had het al eens laten vallen in een ander topic maar nu is de knoop dan toch echt doorgehakt. Wat heftig moet het voor jullie zijn. Maar ik denk dat het de goede keuze is, ondanks dat het klote is... Ik wil je heel veel beterschap wensen!

Saskia1983

  • Ti sposerò perchè
    mi sai comprendere e nessuno
    lo sa fare come te
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1762
  • Geslacht: Vrouw
Inx -> bruilofts-update!
« Reactie #66 Gepost op: 26 november 2009, 19:49:32 »
Jeetje Inx, wat een heftig verhaal! Goed dat jullie dit hebben besloten, want als je opziet tegen je bruiloft... Sterkte met het vertellen aan al je familie en vrienden, ik hoop dat jullie veel lieve en begripvolle reacties zullen krijgen ook al (zoals Anniek vertelt) begrijpen veel mensen het waarschijnlijk niet helemaal.  * dikke knuffel!!*

dory

  • Gast
Inx -> bruilofts-update!
« Reactie #67 Gepost op: 26 november 2009, 20:16:07 »
Jeetje meid wat naar allemaal. Maar idd kies eerst voor jezelf! Jullie mooie dag komt ooit wel. Eerst je gezondheid in orde brengen. Want das nu het belangrijkste. Hoe waren tot nu toe de reacties? Heel veel sterkte. Knuf voor jou meid!

Broekkie

  • Gast
Inx -> bruilofts-update!
« Reactie #68 Gepost op: 26 november 2009, 20:39:24 »
jeetje inx,
ik ben ff een dag niet online en zie hier ineens jou topic!!!!!!!!!!
jeetje wat heftig zeg, maar je hebt groot gelijk
je moet gewoon ff de tijd voor jezelf nemen.

En de mensen in jullie omgeving hoe reageerden die??
Toch zeker wel normaal mag ik hopen?

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Inx -> bruilofts-update!
« Reactie #69 Gepost op: 26 november 2009, 22:04:01 »
.
« Laatst bewerkt op: 4 februari 2015, 11:47:26 door Inx »

maart

  • Gast
Inx -> bruilofts-update!
« Reactie #70 Gepost op: 27 november 2009, 11:16:22 »
Lieve Inx,
Ik lees je topic nu pas en ik schrik er best wel van! Ik lees nu ook pas over je gezondheidsproblemen. Ik denk dat je een hele goede beslissing hebt genomen! De knoop doorhakken lijkt me het moeilijkste. Lucht het nu ook een beetje op nu je deze beslissing hebt genomen? Ik denk dat de mensen in je omgeving je heel goed zullen begrijpen, dat zie je hier al op het forum, mensen vinden het niet raar of gek maar juist erg goed dat je deze keuze hebt genomen en dat je aanstaande je zo steunt.
Bij ons is het een beetje andersom gegaan. Ik en mijn vriend hebben allebei een zware tijd achter de rug. we hebben elkaar zelfs in therapie leren kennen (lekker romantisch) Wij willen al heel lang trouwen maar hebben toen besloten pas te gaan trouwen als we allebei weer lekker in ons vel zaten. sinds een jaar gaat het nu erg goed met ons allebei. Ik kan me dus heel goed voorstellen dat je op zo'n manier niet wilt trouwen, het is erg belangrijk dat je met volle teugen kunt genieten van de dag! Het zou zelfs zonde zijn als het door zou gaan en jij je die dag niet goed zou voelen. Als ik je verhaal zo lees dan kom ik erachter dat je een hele sterke vrouw bent, je komt hier zeker doorheen. Neem de tijd ervoor en laat je goed begeleiden. Er zijn tegenwoordig tal van mogelijkheden, je hebt enorm veel therapieën waar je echt mee vooruit komt. Vetrouwen houden in jezelf is zeer belangrijk! Neem de tijd voor jezelf en hou de bruiloft in het vooruitzicht, dat zal een kroontje zijn op je werk. Als je er straks aan toe bent zul je stralen als een engeltje op de mooiste dag van je leven!
Heel veel sterkte Inx!

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Inx -> bruilofts-update!
« Reactie #71 Gepost op: 27 november 2009, 12:09:01 »
Dankjewel lieve maart :)

annakrylova

  • Gast
Inx -> bruilofts-update!
« Reactie #72 Gepost op: 27 november 2009, 15:12:27 »
Wat erg dat het zo moet gebeuren! Ik vind het jammer voor jullie, maar misschien is een goeie beslissing. Jullie moeten die dag gewoon goed beleven en doormaken, dus even afwachten, stress eraf en komt er nieuwe datum :)

Ik heb wel gehoord over die ziekte, een kindje van mijn collega heeft er ook eentje- hij is bijna 9 maar hij kan nergens heen allen - hij werd misselijk en buikpijn enz. Het is wel goed geholpen afgelopen 1 jaar voor hem en nu durft hij wel tenminste op schoolreisje voor paar uurtjes.
Maar ja het is naar en niet leuk voor jou.

Misschien kan je in toekomst de helft of alle door je vriendin(en) /moeder/schoonmoeder laten organiseren en alle regelen enz. zodat het voor jou makkelijk wordt met alle stres.
ik ben ook erg perfectionistisch en zal ook niet willen zelf klein beetje touwtje uit de handen aan iemand geven, maar je in zo'n situatie zit dan het is maar beter voor jou, laat je verassen :) In elk geval succes met alles en sterkte!

Tigru

  • Gast
Inx -> bruilofts-update!
« Reactie #73 Gepost op: 28 november 2009, 00:01:22 »
Inx, ik lees hier soms nog maar mee maar schrik toch heel erg!

Ik wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd en (helaas uit ervaring) kan ik je zeggen, dat als je wilt, en ja, helaas er aan werkt, dan komt het uiteindelijk wel goed. Hoe onwerkelijk dat nu nog lijkt.

Heel veel sterkte! En die bruiloft komt er echt wel, gewoon als jullie er klaar voor zijn!

idgnkv

  • Gast
Inx -> bruilofts-update!
« Reactie #74 Gepost op: 28 november 2009, 17:10:10 »
Hè Inx, balen dat je je nog niet goed voelt. Lijkt me ook een moeilijke beslissing om de bruiloft voorlopig niet door te laten gaan, maar ik denk en hoop dat het wel de juiste beslissing is. Ik hoop echt voor je dat het snel wat beter gaat (ik las ook dat je al een paar 'overwinninkjes' hebt gehaald, mooi!) en dat jullie bruiloft, wanneer die ook mag zijn, een dag is waarop je alleen maar geniet en blij bent met je gezondheid!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards