collapse

Auteur Topic: Some Thing Old......  (gelezen 29406 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

natascha

  • Gast
Some Thing Old......
« Reactie #175 Gepost op: 7 april 2005, 11:07:46 »
Geweldig dat je het uitgeprobeerd hebt, en je ervaringen met ons deelt.........
Ik weet nog niet of ik overdag ook zoiets aantrek, ik heb een bustier van de bruidszaak dus hoef ik op zich alleen nog maar een slip.
Het lijkt me ook wel erg leuk om bij thuiskomst de jurk uit te trekken en dan zoiets aan te doen..........kost wel wat voor die paar minuutjes............
Johan vindt zoiets geweldig, dus misschien doe ik het wel........

natascha

  • Gast
Some Thing Old......
« Reactie #176 Gepost op: 7 april 2005, 11:12:01 »
Hij voelt zo af en toe wel eens aan m'n benen of ik kousen aan heb, vindt 'ie echt mooi en s*xy.............

Yvonne

  • Gast
Some Thing Old......
« Reactie #177 Gepost op: 7 april 2005, 11:23:27 »
denk dat alle mannen zoiets wel kunnen waarderen....
Hun bruidje in een mooi setje met alles erop en eraan!!!!

bruidje

  • Gast
Some Thing Old......
« Reactie #178 Gepost op: 7 april 2005, 12:24:24 »
[quote name=\'Yvonne\' date=\'07 April 2005, 10:23\']denk dat alle mannen zoiets wel kunnen waarderen....
Hun bruidje in een mooi setje met alles erop en eraan!!!!
[post=\"17349\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]
hahah dat weet ik wel zeker  (als het gezonde mannen zijn teminste hihihihi) :date:  :cynic:

natascha

  • Gast
Some Thing Old......
« Reactie #179 Gepost op: 7 april 2005, 12:25:37 »
Anders zit er toch iets niet goed :b0x0rz:

irenebreebaart

  • Gast
Some Thing Old......
« Reactie #180 Gepost op: 7 april 2005, 15:40:50 »
Inderdaad!!

Amy

  • Gast
Some Thing Old......
« Reactie #181 Gepost op: 26 februari 2006, 20:23:48 »
En nog een met veeeeeeeel pagina's... :biggrin:

carol.line

  • Gast
Some Thing Old......
« Reactie #182 Gepost op: 27 februari 2006, 17:51:51 »
Ben ook drie stappen verder!!

Ik was vandaag even bij mijn schoonmoeder en die haalde spontaan het sieradendoosje van Marc's oma voor de dag. Oma is afgelopen december overleden, vrij plotseling. Ze was wel oud, maar het komt altijd raar aan.

Ik mocht wat uitkiezen van haar sieraden. Ik heb een gouden ring gekozen met een lichtblauwe steen. Hij past wel niet, maar ik vind het heel fijn om wat tastbaars van haar te hebben.

Meteen dacht ik aan het rijmpje... Mijn schoonmoeder kende 'm niet, maar toen ik het uitlegde vond ze het een erg mooi idee. Dus ik laat de ring aan de binnenkant van mijn jurk vastzetten, zo is Marc's oma er ook nog een beetje bij!
En ik vind dat ik 'm een beetje van haar 'leen', ik moet er op passen. Dan sla ik ook nog eens vier vliegen in 1 klap... oud, blauw en geleend, en oma is erbij!

*Carol*

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Some Thing Old......
« Reactie #183 Gepost op: 1 maart 2006, 12:21:48 »
Mooi Carol!

Amy

  • Gast
Some Thing Old......
« Reactie #184 Gepost op: 1 maart 2006, 19:00:59 »
Ja super..ook omdat je nu eh..'voldoet' haha maar vooral het gebaar!!  :biggrin:

Hola here's Debora

  • Gast
Some Thing Old......
« Reactie #185 Gepost op: 1 maart 2006, 21:00:30 »
Mijn moeder wilde ook aan deze traditie voldoen en heeft mij een blauwe kousenband gegeven, en laat ze mijn bloedkoralen armbandje weer maken die ik van mijn oma heb gekregen bij mijn geboorte, deze krijg ik te 'leen' dit ook omdat ik graag wil dat mijn moeder deze armband aan onze eerstgeborene geeft maar nu het oude.......... denk dat ik een oude ring van mijn oma krijg die dag(doe ik in mijn tasje kan er ook weinig mee gebeuren.)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards