Alles over trouwen > Het huwelijk

Hoera! Ik Ben Blij!

(1/3) > >>

sabrina25:
GIsteravond belde mn oom mij op, hij heeft op mn trouwdag de bruidsreportage gemaakt en...... het trouwalbum is al klaar!!!!!!!!!! het is vandaag precies 2 weken geleden dat we zijn getrouwd en hij zei dat ie al eerder klaar zou zijn maar ze hadden een begrafenis tussendoor  poehee!! echt supergaaf. we gaan zondag naar ze toe om het te halen en betalen uiteraard :tongue:  Op onze trouwdag met het uitreiken van de kadootjes waren we al blij verrast doordat ze hadden besloten ons het album kado te geven en dus hoefden we alleen voor de reportage nog maar te betalen echt superlief!! en hij heeft een boel foto's gemaakt niet normaal ik ben heel nieuwsgierig hoe het eruit ziet. volgens mn ouders zal het wel mooi zijn want hij kan het goed. Als het goed is heeft hij de gewone foto's een beetje bewerkt en ingeplakt in het album en de digitale foto's staan op dvd(of was het cd?) ook krijgen we de negatieven erbij. ooo ben helemaal blij :biggrin:  :biggrin:

sorry voor het lange geratel hahaha ben zo happy!

groetjes

sabrina

claudia:
wat leuk dat je foto's zo snewl klaar zijn heerlijk geniiet er zondag van en we zullen zien.


claudia

gwenda:
goh wat snel zeg, in twee weken de foto's klaar. Je snapt natuurlijk wel dat ik een beetje nieuwsgierig ben... Kun je volgende week wellicht een kiekje erop zetten???!

natascha:
Gaaf joh, en lekker snel, dat is een voordeel als je iemand in je familie hebt.
Ik hoop dat het boek zo geworden is als je gehoopt had.
Veel plezier, en als je foto's op cd/dvd oid krijgt kun je ze ook makkelijk op de computer zetten en dus ook op het forum !!!!!!!!!!!!!!!!!! :laugh:  :laugh:  :laugh:

irenebreebaart:
Super!!!! ben heel benieuwd hoe het geworden is!!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie