collapse

Auteur Topic: Zo Gaat Ie Goed, Zo Gaat Ie Beter!  (gelezen 2565 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ireen

  • Gast
Zo Gaat Ie Goed, Zo Gaat Ie Beter!
« Gepost op: 10 juni 2007, 21:41:11 »
Fijn als het allemaal op rolletjes loopt!

Vandaag heb ik de dames van het kindervermaak, de fotografe en de ceremoniemeesters een rondleiding gegeven in het Hof van Solms. Dat is onze super feestlocatie in Oirschot. 4 ruimtes van verschillende groottes om een binnentuin met rozenstruiken, perkjes, waterpartij. En een gave zaal boven, die we als eetzaal gaan gebruiken. Gelukkig waren de anderen net zo enthousiast als wij, en dat kan ook bijna niet anders. :rolleyes:

Vervolgens hebben mijn vriend, mijn ouders en ik genoten van het menu van onze keuze. Zálig en zeker niet te weinig. Ik kan mij niet voorstellen dat er nog iemand trek heeft als ie van tafel komt.

Daarna nog even de offerte doorgesproken en antwoord gekregen op vragen die ik zo links en rechts heb bedacht.

Ben zo bij. Het is mooi, het eten en drinken is verrukkelijk en de dienstverlening werkelijk perfect!

Alexia

  • Gast
Zo Gaat Ie Goed, Zo Gaat Ie Beter!
« Reactie #1 Gepost op: 10 juni 2007, 21:43:51 »
wat erg leuk dat het allemaal zo positief is.

nu hoef je je daar in elk geval geen zorgen meer om te maken, het klinkt allemaal perfect.

Ireen

  • Gast
Zo Gaat Ie Goed, Zo Gaat Ie Beter!
« Reactie #2 Gepost op: 10 juni 2007, 21:45:49 »
[quote name=\'Alexia\' post=\'120607\' date=\'10 June 2007, 21:43\']het klinkt allemaal perfect.[/quote]

... ik kan ook niks bedenken wat nog beter zou kunnen daar. Roep maar en het kan!  :biggrin:

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Zo Gaat Ie Goed, Zo Gaat Ie Beter!
« Reactie #3 Gepost op: 11 juni 2007, 01:05:06 »
Oh dat klinkt heerlijk Ireen!!
Jij bent echt met een gelukzalig gevoel weer naar huis gegaan.
Perfect!

Wat gaan jullie de gasten voorschotelen??

Ireen

  • Gast
Zo Gaat Ie Goed, Zo Gaat Ie Beter!
« Reactie #4 Gepost op: 11 juni 2007, 08:04:24 »
Het menu:

1. Voorgerecht Hof van Solms: dit zijn een paar voorgerechten: carpaccio, meloen met ham en een overheerlijke mousse van zalm met stukjes paling. Je kon deze (en andere) ook los kiezen. Maar zo lust iedereen wel iets.

2. Trio van vis (warm). Drie verschillende soorten vis in een witte wijnsaus, met als vierde een aantal rivierkreeftjes (dacht ik).

3. Kalfsoester met portsaus en pepersaus apart geserveerd. Heerlijke groentes erbij.

4. Bruidsstaart als nagerecht.

Bruidstaart hebben we gisteren niet geproefd, maar we hebben het normale nagerecht gegeten. En omdat ze voor een andere groep een aspergesoep hadden die verrukkelijk was, hebben we daar als extra gang na de eerste, ook een klein kopje van gekregen.

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Zo Gaat Ie Goed, Zo Gaat Ie Beter!
« Reactie #5 Gepost op: 11 juni 2007, 10:49:16 »
Oh al die vis  :chew:  :hungry: Heerlijk!!!!!!!

nisanlin

  • Gast
Zo Gaat Ie Goed, Zo Gaat Ie Beter!
« Reactie #6 Gepost op: 11 juni 2007, 10:50:27 »
jammie jammie! Wat fijn dat alles geregeld is!! Nu kijk je vast nog meer naar de dag uit :biggrin:

Alexia

  • Gast
Zo Gaat Ie Goed, Zo Gaat Ie Beter!
« Reactie #7 Gepost op: 11 juni 2007, 14:16:23 »
klinkt heerlijk...

is de bruidstaart een 'gewone' of een ijstaart?

Ireen

  • Gast
Zo Gaat Ie Goed, Zo Gaat Ie Beter!
« Reactie #8 Gepost op: 11 juni 2007, 16:00:15 »
Ik ben niet zo van het ijs. Vind het wel lekker, maar een diner is ook compleet zonder dat er ijs wordt geserveerd. Daarom: een "gewone" taart. Dat heb ik zelf veelliever en mijn vriend ook, trouwens. Moeten we nog een keertje uitzoeken!

esther-disney

  • Gast
Zo Gaat Ie Goed, Zo Gaat Ie Beter!
« Reactie #9 Gepost op: 11 juni 2007, 17:34:58 »
super ! dat voelt zeker lekker aan, dat hadden wij ook bij de locatie, ook omdat we bij de 2e afspraak mochten lunchen en allemaal dingen rkegen die onze gaste ook kregen, daarom weet ik dat het goed gaat komen morgen!!!
whaaaa, heb er zo'n zin in!

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Zo Gaat Ie Goed, Zo Gaat Ie Beter!
« Reactie #10 Gepost op: 12 juni 2007, 11:24:13 »
klinkt goed zeg! krijg er nu al trek van...

maar heel erg fijn dat alles is zoals jullie dat hoopten dat geeft vast een heerlijk onbezorgd gevoel (en dat is prettig tijdens al dat geregel)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards