collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1073292 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1725 Gepost op: 13 februari 2013, 21:03:10 »
iemand al iets gehoord over destino?

Aggies

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 192
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1726 Gepost op: 13 februari 2013, 21:53:40 »
Ik ken Destino niet, maar misschien is zij op vakantie?

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1727 Gepost op: 15 februari 2013, 08:22:15 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:22:11 door destino »

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1728 Gepost op: 15 februari 2013, 08:57:09 »
Gelukkig destino!!!!

Niets ernstigs aan de hand :) hopelijk heb je een fijne wintersport gehad!

Vandaag mag ik mijn jurk weer passen. Ben benieuwd of hier ook wat fout gaat of dat er een keer gewoon alles in 1 x goed gaat! Zal ook wel eens fijn zijn hihi!

Aggies

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 192
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1729 Gepost op: 15 februari 2013, 11:21:32 »
Joehoe, wij hebben de trouwauto kunnen vastleggen. Een echte bella is het :-)
Aankomende woensdag ga ik eindelijk mijn trouwjurk weer zien de eerste pasbeurt. Ben wel erg benieuwd want ik kom steeds zoveel mooie jurken nog tegen op het internet dat ik soms twijfel of ik niet te snel heb gekozen :-(

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1730 Gepost op: 15 februari 2013, 11:56:43 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:21:53 door destino »

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1731 Gepost op: 15 februari 2013, 13:04:47 »
@ Destino; Jaaa, daar is ze weer! Fijne vakantie gehad? Daar was je zeker wel aan toe na die drukke periode. Hoe is het nu met je vader? Fijn dat jullie de auto vast hebben gelegd. Weer iets van het lijstje af. *Maakt gebruik van google* Super gaaf! Gaan jullie ook foto's maken met de auto?

@ Lizzz; Paste de jurk nog? Dit mag wel goed gaan, na alle stress van de locatie. Wij zullen binnenkort ook eens bellen. Je weet maar nooit.

@ Aggies; Vaak moet je de jurk weer ff aan. Het is dan ok weer zo lang geleden dat je de jurk aan gehad hebt. Ook jullie kunnen de auto van het lijstje halen :D

@Maggy; Heerlijk. Jij hebt een jaar vol (werk)vakantie. Heb je bij zo'n studiereis nog wel wat tijd voor jezelf?

Sandra Franken

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1732 Gepost op: 15 februari 2013, 15:12:54 »
Hier ook een bruidje dat in Rotterdam trouwt :)
wij gaan ook dit weekend naar locaties kijken en eind maart in ondertrouw!
Volgende week met mams en best friend naar een trouwjurk kijken. Ik vond het wel erg moeilijk om te bepalen wie ik daar wel en niet mee naar toe neem. Kreeg al een scheve blik van een vriendin toen ik zei maar 1 iemand naast mij ma te willen meenemen. Mijn vriendinnen zijn me allemaal even lief, maar degene die mee gaat weet echt als beste wat wel en niet staat en durft dat ook hard op te zeggen. Hoe hebben jullie dat gedaan? Ik zit er aan te denken iedere vriendin bij een bepaald iets te betrekken, maar ja dan ben ik eigenlijk ze alleen maar aan het pleasen. pfff iemand raad?

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1733 Gepost op: 15 februari 2013, 15:39:59 »
@sandra: herkenbaar, gewoon gaan met wie jij wil, waar jij je het fijnst bij voelt! Doe ik ook zo :)

Aggies

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 192
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1734 Gepost op: 15 februari 2013, 15:50:28 »
Hier ook een bruidje dat in Rotterdam trouwt :)
wij gaan ook dit weekend naar locaties kijken en eind maart in ondertrouw!
Volgende week met mams en best friend naar een trouwjurk kijken. Ik vond het wel erg moeilijk om te bepalen wie ik daar wel en niet mee naar toe neem. Kreeg al een scheve blik van een vriendin toen ik zei maar 1 iemand naast mij ma te willen meenemen. Mijn vriendinnen zijn me allemaal even lief, maar degene die mee gaat weet echt als beste wat wel en niet staat en durft dat ook hard op te zeggen. Hoe hebben jullie dat gedaan? Ik zit er aan te denken iedere vriendin bij een bepaald iets te betrekken, maar ja dan ben ik eigenlijk ze alleen maar aan het pleasen. pfff iemand raad?

Heb je al een beetje een idee waar je wilt gaan kijken? Ik heb bij de eerste keer trouwjurk passen alleen mijn moeder meegenomen. Puur omdat ik niet meerdere reacties wilde horen en mij onzeker zou maken. Maar je oet doen wat jij het prettigste vind.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1735 Gepost op: 15 februari 2013, 16:12:22 »
Hallo dames! Ik ben terug van een drukke dag!

Maar ik heb weer een happy gevoel! Het was weer heerlijk mijn jurk even aan te hebben!!!
Ik had mijn eigen torselet , schoenen en tiara en oorbellen mee genomen. Om te kijken hoe het staat.
Ik twijfelde al aan mijn tiara en ik deed hem op en vond het niet mooi bij het geheel.
 Dus ik in de zaak nog een paar gepast waar ik vorig jaar ook al mijn oog op had laten vallen.
En ik wist dat hij heel duur was, maar hij stond er perfect bij! De verkoopster vroeg wil je die er bij?
Dus ik zeg nou ik denk er even overna. Zegt mijn moeder haar beste vriendin ( ik had mijn moeder en haar beste vriendin mee genomen) dan krijg je die van mij!

Super lief en ik ben er zo blij mee hihi.... Even alle locatiestress vergeten!


Welkom sandra! Ik neem gewoon elke keer iemand anders mee!
De eerste keer bij het uitzoeken waren het mijn schoonmoeder, moeder, oma en zus. (Mocht max 4 pers.)
Vandaag dan mijn moeder en haar beste vriendin. En volgende keer neem ik mijn beste vriendin mee!

Morgen op zoek naar nieuwe locaties! Hopelijk hebben we na morgen weer een locatie !!!

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1736 Gepost op: 15 februari 2013, 16:20:39 »
Jaaaa, Destino, daar ben je weer! Fijne vakantie gehad?? En idd, hoe is 't nu met je vader? Mooie auto hoor!

@Lizzz, hoe zat je jurk? Of ben je nog niet geweest?

@Sandra Franken, meenemen wie jij wilt en vooral iemand die inderdaad durft te zeggen wat wel of niet mooi staat. je moet wel zeker weten dat je eerlijk advies krijgt!

@Aggies, volgens mij blijf je altijd wel twijfelen of je de juiste keus gemaakt hebt, er is ook zoveel keus, loslaten en genieten van JOUW jurk!

Hier staan alle bruilofts dingen even op een laag pitje, AS zijn oma is helaas woensdag overleden dus daar zijn we even druk mee, en daarnaast ben ik nog steeds druk op zoek naar een andere baan, heb echt geen zin meer om naar mijn werk te gaan, echt zo vervelend! Maar goed, die bruiloft moet betaald worden dus ik zal wel moeten werken maar leuk is anders! (ps; de S op mijn toetsenbord doet het lecht, dus als die wegvalt, het ligt niet aan mijn typkunsten)

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1737 Gepost op: 15 februari 2013, 16:21:35 »
@lizzz...wauw! Die is echt mooi!

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1738 Gepost op: 15 februari 2013, 17:13:02 »
@destino : welcome back!

@Lizz ben helemaal met je aan het meegenieten! En wat lief van die vriendin van je moeder! Ik moet nog bruidsjurk passen met mijn moeder, we stellen het momenteel even uit..

@kirrie: gecondoleerd met je oma, en succes met het vinden van nieuw werk, blijven doorzetten!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1739 Gepost op: 15 februari 2013, 17:39:11 »
KM gecondoleerd!

Wedding2013 waarom stel je het nog even uit? ( misschien ik ik iets gemist hoor...  :blink:)



Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1740 Gepost op: 15 februari 2013, 19:04:46 »
@Destino welkom terug! Niet zomaar weg gaan hoor hihi

@lizzz fijn dat passen goed ging, nu morgen nog! Succes met locaties bekijken.

@joyce, nee weinig vrije tijd in cuba, echt een studiereis!

@KM gecondoleerd

Bij mij zijn ze deze week begonnen met vrijgexellenfeestje! Data zijn verstuurd.
Ik weet natuurlijk niks, alleen dat de eerste email eruit is gegaan. Wel spannend hoor!,

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #1741 Gepost op: 16 februari 2013, 18:14:05 »
@Lizz en hoe waren de andere locaties? Ik hoop echt dat er iets heel moois tussen zat! En tsja, je schoonmoeder…  lekker laten gaaaann..
En leuk dat je je jurk weer aan hebt gehad! Even alle vervelende dingen weer helemaal vergeten! En dat je die tiara hebt gekregen: super lief!

@Destino Fijn dat je er weer bent! En zo te horen waren er geen ‘nare’ redenen waarom je even zoek was :)

@MD hoe is je gesprek met je leidinggevende afgelopen? Toch wel spannend zeg! Voortaan meteen even vragen wat het onderwerp van het gesprek is. Zit je niet zo in de stress!

@maggy Jeetje wat leuk al die reisjes!! En spannend dat ze bezig zijn met je vrijgezellenfeest!

@Aggies Wat voor auto hebben jullie? Leuk dat er weer iets geregeld is! En destino ook een sjieke auto!
   
@Sandra Welkom! En iets om naar uit te kijken volgende week! Ik heb mijn moeder, zus, en een vriendin meegenomen. Hun mening vind ik echt van belang, en van hen wist ik ook dat ze het zouden laten merken als ze het niet mooi vonden, maar dan heeel subtiel..

@Kirrie Altijd vervelend als er iemand overlijd.. Sterkte!
En ook nie leuk als je geen plezier meer hebt in je werk  :dry:

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1742 Gepost op: 16 februari 2013, 18:21:03 »
Maggy, super tof zo'n studiereis!

Destino, leuk dat je er weer bent haha ik denk dat sperzieboon dat was, wij zijn 1 februari in ondertrouw gegaan!

Trouwauto's: mag ik vragen wat jullie daar kwijt aan zijn/waren? (als niemand t wil zeggen ook goed hoor!)

Sandra: welkom! Ik neem denk alleen mijn moeder mee, misschien m'n zusje ook nog. Scheve gezichten trek ik me niks van aan (al zou ik niet weten of mensen die trekken omdat ze niet mee mogen haha), jouw trouwen, jouw keus! Tis toch juist leuk als de jurk geheim voor iedereen is :D
En ik zou verder niemand pleasen hoor, ze mogen met z'n allen een vrijgezellenfeest voor je organiseren als ze zo graag iets willen doen haha
Gewoon doen wat je zelf wilt! Moeten ze maar accepteren..

Mooi Lizzz, die tiara! Hoe ging het vandaag, mooie locatie gevonden?

KM gecondoleerd! En sterkte de aankomende tijd..

Sperzieboon: gesprek ging prima, was gewoon soort kleine vergadering over hoe iedereen er nu voorstaat en hoe we verder gaan. Had me dus totaal geen zorgen hoeven maken maja.. Had ook gemaild waar het over ging (en of ik me nog moest voorbereiden oid) maar geen reactie op gekregen. Communiceren is absoluut niet het sterkste punt daar..

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #1743 Gepost op: 16 februari 2013, 19:03:05 »
Oh gelukkig maar MD! Geen slecht nieuws gesprek dus!
Onze trouwauto kost 250 (het spijlbusje, via particulier). Maar das niet zo'n sjieke Rolls Royce, die zijn volgens mij minstens 500.. Daar zit dan ook vaak een chauffeur bij. Wij rijden zelf, dat wilden we heel graag. Het busje wordt overigens ook opgehaald op de locatie, dus daar hoeven we dan ook niet meer aan te denken.

En wij gaan inderdaad ook op 9 april in ondertrouw destino!

Mariska83

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
Re: September 2013
« Reactie #1744 Gepost op: 16 februari 2013, 19:51:40 »
Ik heb mijn jurk besteld! Helemaal blij!!

@Km gecondoleerd!
@Lizzy ik ben benieuwd naar de locaties en wat lief die tiara.
@Sandra welkom! Hier mijn moeder zus en twee naaste vriendinnen/ cm meegenomen. Ik vond hun aanwezigheid erg prettig en het fijn om met hun te delen. Je moet doen wat bij jou goed voelt.
@ maggielove klinkt goed al die reisjes!
@md fijn dat het gesprek goed is verlopen!

Wij weten nog niet zeker of we een trouwauto nemen....

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1745 Gepost op: 16 februari 2013, 20:22:21 »
@Mariska wat gaaf dat je jou jurk besteld hebt! We voor soort is het geworden?

Wij zijn bij 2 locaties geweest. Allebei super mooi! Nu even de offertes afwachten. Van de een (welke onze eerste voorkeur had) hebben we al een prijs binnen. Echter te duur! Ik heb een max waar ik echt niet over heel wil gaan.
Dus die andere even afwachten maar die was is zijn voorbeeld offerte al bijna 1000€ goedkoper.
Dus denk dat die het gaat worden of ze moeten iets heel erg vreemds in de offerte zetten.

Vanavond met onze ceremoniemeesters nog een hapje gegeten....heerlijk! Vanavond vroeg naar bed want moet morgen werken (beginnen om 7 uur pffff) hihi.

Fijne avond allemaal!

Aggies

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 192
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1746 Gepost op: 16 februari 2013, 21:23:28 »
@sperzieboon, wij hebben een Alfa Romeo Guila Spider uit 1967.

@Mydelirium, de auto die wij hebben kan je niet huren. Dat kan alleen als je lid bent van een bp club en aantal punten hebt gespaard. Mijn schoonvader heeft de auto geregeld via zijn zaken relatie. Heb dus ook geen idee wat het kost. Nadeel van de auto is dat er wel de hele dag iemand achter ons aan rijd om de auto in de gaten te houden.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1747 Gepost op: 17 februari 2013, 18:04:40 »
@ trouwauto ik heb er echt weinig verstand van hihi... Oom van AS heeft een nieuwe Porsche 911 cabrio en die mogen wij lenen. Scheelt weer een hoop geld. Want volgens mij is een auto huren nog een hoop geld?

Hier hopelijk een klein lichtpuntje: AS is met zijn pa langs de feestlocatie gegaan. De man vond het allemaal opeens erg spijtig blablabla. Hij ging proberen dat andere feest te verzetten (geloof je het zelf ???) en AS en ik willen daar geen eens meer een feest vieren! Maar dat is weer mijn schoonpa / ma want ja het was voor hun lekker dichtbij. Maar hij heeft toegezegd de uitnodigingen te vergoeden. (Eerst zien en dan geloven)  maar hopelijk krijgen wij dat geld terug. Woensdag moeten we contact opnemen.

Wordt uiteraard vervolgd! Nu even bijkomen van het werk!

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1748 Gepost op: 17 februari 2013, 19:24:24 »
Mariska, leuk! Heb je een foto van je jurk? (als je 'm wil laten zien haha)

Nou Lizzz, ik zou er ook voor geen goud meer heen gaan! Ik zou niets meer vertrouwen wat ze regelen.. Maar wel fijn als jullie het geld voor de uitnodigingen terug krijgen, zou asociaal zijn als ze daar ook niets meer mee deden. Benieuwd naar de afloop.

Trouwauto: ik schrik best van die prijzen! Nu hebben wij niets met auto's (ja, we rijden erin en dat is het) en waren wij ook absoluut niet van plan om daar geld aan te besteden. Heb vandaag ook maar gemeld bij m'n ouders (waren op verjaardag, en m'n pa vroeg hoe het er mee stond en of hij nog kon helpen ergens mee) dat ze vervoer zelf moeten regelen. Misschien heel asociaal, maar voor die 22 man gaan we geen busje oid regelen om overal heen te gaan...  Regelen jullie voor iedereen vervoer naar trouw & feestlocatie etc?

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1749 Gepost op: 17 februari 2013, 19:55:53 »
Wij regelen ook geen vervoer voor de gasten hoor! Wij willen wel voor de daggasten een parkeer kaartje kopen. Kost 6€ per kaartje. Denk dat er ongeveer 12 auto's van de daggasten komen.
Voor de rest geven we aan dat een parkeer kaartje 6€ kost, of dat ze verder moeten lopen maar dat het dan gratis is. Dan is het hun eigen beslissing. Als je in de stad trouwe ben je in een parkeergarage meer geld kwijt dan die 6€ maar dat is aan de gasten.

AS zit nu te vertellen dat hier wel over na zou willen denken om daar het feest te houden. Ik zeg geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt! Die vent krijgt geen kwartje van mij! AS zegt ja maar ik heb nu zijn kant van het verhaal gehoord , en hij wilt het oplossen. Woensdag moeten we bellen maar er moet wel een heel groot wonder gebeuren dat ik daar het feest ga geven.

Helaas heb ik het niet alleen te zeggen, maar goed hopelijk dat de andere locatie een stuk goedkoper is dan is de keus bij mij snel gemaakt!!!! Zal blij zijn als het woensdag is geweest en dat wij gewoon uitsluitsel hebben ... Zal een hoop stress schelen!

Inderdaad mariska ik ben ook benieuwd!  Misschien in een Prive bericht ? Als je wilt natuurlijk hihi!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards