collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1073298 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1825 Gepost op: 20 februari 2013, 19:13:31 »
Gelukt dus :-)

Ja ik ga even naar een naai turk hier kunnen dat heel goed. Of bandje eraan of uitnemen. Altijd probleem met jurkjes bij mij.

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1826 Gepost op: 20 februari 2013, 19:16:34 »
En ik mag mn armen wel gaan trainen verschrikkelijk!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1827 Gepost op: 20 februari 2013, 19:19:25 »
En ik mag mn armen wel gaan trainen verschrikkelijk!

Was me niet opgevallen, dus zo erg is het niet  :biggrin:

Mariska83

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
Re: September 2013
« Reactie #1828 Gepost op: 20 februari 2013, 19:22:26 »
ik vind hem je erg mooi staan!!


Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1829 Gepost op: 20 februari 2013, 19:30:31 »
Dank je!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1830 Gepost op: 20 februari 2013, 19:52:11 »
Ik vind hem mooi hoor! En hij staat je super!!!

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #1831 Gepost op: 20 februari 2013, 20:20:13 »
Ik wil ook een fotooo!!!!  :biggrin:

Het is echt weer even spitsuur hier zeg! Was hier eergister voor het laatst, maar nu al 3 pagina`s aan berichten extra
Welkom nog voor de nieuwelingen hier! En een derde bruidje op 20 september zag ik!

En Lizz, misschien niet helemaal 100% een locatie van jullie keuze, maar wel weer rust dat dit weer geregeld is!

@destino Nee helaas geen vrije dag voor ondertrouw hier. Staat niet in de CAO. Voor de bruiloft zelf, alleen de dag zelf. Maar dat is net op een vrijdag die ik standaard vrij heb. Dus geen vrije dagen voor mij...

En mooie kapsels heb ik langs zien komen! Mijn haar moet nog even groeien, dus zal pas in juni een proefkapsel doen. Eind juni heb ik proef make up, en dan wil de visagist ook weten welk kapsel ik heb.

En weer allemaal meiden bezig met jurken. Echt leuk! Ben benieuwd wanneer ik een telefoontje krijg dat ie binnen is. Ga dan weer snel aan de lijn en de sport, schiet er de laatste tijd weer een beetje in.. Ging normaal gesproken meteen na m`n werk, maar door drukte zat ik deze week al tot zes uur op kantoor, en om dan nog te gaan sporten... Zo leuk vind ik het nou ook weer niet.

Oh en een desserttafel. Die zien er vaak echt super leuk uit! Ben dan alleen benieuwd of een locatie dat goed vindt, als je het zelf regelt.. Wij moeten voor onze bruidstaart bijvoorbeeld serviesgeld betalen. Maar dat verschilt erg per locatie hoor, die van ons haalt overal geld uit  :blush:

Vandaag trouwens functioneringsgesprek gehad. Was echt super positief, dus dat was erg leuk! Nu nog hopen dat m`n contract verlengd wordt, hoor ik waarschijnlijk half maart. Alles draait om geld...

Vast veel vergeten om op te reageren, maar het is ook zoo veel!!

Aggies

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 192
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1832 Gepost op: 20 februari 2013, 20:20:59 »
Wat een leuke dag heb ik gehad met schoonmoeder, vriendinnetje en schoonzusje. Ze hadden alle drie de jurk nog niet gezien alleen vanaf een foto en wat vonden ze de jurk mooi. Al mijn twijfels over de jurk zijn weg en ben helemaal happy met de jurk. :-)

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1833 Gepost op: 20 februari 2013, 20:49:34 »
Wat een leuke dag heb ik gehad met schoonmoeder, vriendinnetje en schoonzusje. Ze hadden alle drie de jurk nog niet gezien alleen vanaf een foto en wat vonden ze de jurk mooi. Al mijn twijfels over de jurk zijn weg en ben helemaal happy met de jurk. :-)
:applaus:

Ook  :applaus: voor sperzieboons functioneringsgesprek!

Mariska83

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
Re: September 2013
« Reactie #1834 Gepost op: 20 februari 2013, 21:34:32 »
@aggies. Super! Altijd fijn om nogmaals de bevestiging te krijgen!
@sperzieboon, super! De start is er dan toch!

Dessert tafel had ik idd al gevraagd, dat was geen probleem. Ook voor de bruidstaart kon ik kiezen via hun of zelf, hoef geen schotelgeld ect te betalen. Wel zo fijn en geeft ons wat mogelijkheden!

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1835 Gepost op: 20 februari 2013, 22:09:25 »

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1836 Gepost op: 20 februari 2013, 22:45:33 »
@maggy, leuk!!! Hoe is de kwaliteit? Hij staat je echt leuk en je armen waren mij ook nog niet opgevallen, dus zo erg zal het niet zijn! Maar goed, jij hebt nu ervaring, is het aan te raden om custom made te bestellen bij litb? Mijn dames zijn namelijk ook flink aanwezig.

@sperzieboon...jeeeeeej! Altijd fijn een goede beoordeling!

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1837 Gepost op: 20 februari 2013, 22:50:38 »
Maggy superschattig jurkje!

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1838 Gepost op: 20 februari 2013, 23:35:52 »
Mariska, mooie jurk!

Joyce, mooi kapsel, vooral ook met die sluier!

Kirrie, wow das wel een stap! Dat zou ik zo snel niet doen nu in deze tijd...

Femmebride, welkom! Wat leuk op een zaterdag! Daar ben je hier de eerste van volgens mij :D

Destino, wintersport is zoooo leuk!! Helemaal jaloers op je haha wij gaan binnenkort met de vriendengroep dagje snowboarden (want dat kan niemand, en bij skieen kan de helft het wel), en als dat bevalt willen we met z'n allen volgend jaar een weekje op wintersport. Hoop zo dat iedereen het leuk vind!

Erriene, welkom! Zit er nog een reden achter de datum? Wij gaan de kaarten ook zelf maken, we gaan binnenkort rondneuzen qua papier enzo..

Maggy, hahaha ik moest zo lachen om jouw stress post, die had ik zelf kunnen schrijven! Als ik eens wist wat daar tegen hielp had ik het je verteld ;)

Planningsoverzicht: wij hebben in excel een bestandje aangemaakt, ook met onderwerpen en wat de geschatte kosten zijn etc. Zelfde eigenlijk als Lizzz alleen dan digitaal :)

Permanente make up: geen ervaring, dus kan er ook niet veel over vertellen :P (nuttig antwoord dus ook dit)

Lizzz, leuk kapsel met die strik! Zou dat de hele dag zo netjes blijven zitten?

Aggies, niet leuk, ruzie met je moeder! Hoop dat je wel een leuke pas sessie hebt gehad :) (en zie nu dat je dat hebt gehad, super leuk voor je!)

Bruiloft discoshow: nog nooit van gehoord, wat houdt het in?

Maggy ik wil PB van je jurkje :D

Lizzz, super tof van die nieuwe locatie! Waar gaan jullie nu naartoe? (als je 't wilt melden haha)

Desserttafel: ik zou er niet aan beginnen.. Of in ieder geval niet zelf. Ik denk dat we al zat te doen hebben, en dan ga ik alleen maar stressen als we nog van alles moeten gaan bakken! Maar wel een leuk idee :)

Sperzieboon  :applaus: voor je functioneringsgesprek :D duimen voor je contract nu!

Zo, hele boel gelezen en gereageerd! Fijne avond dames!


Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1839 Gepost op: 21 februari 2013, 09:42:59 »
@ KM ja dat is wel aan te raden! Hij zit van voor te krap en achterkant iets te los waardoor bh bandje zichtbaar is.
Ik heb maat 40 en ook besteld. Mijn Cup is 80e
En dat past dus niet. Jurkje is bij cup iets voorgevormd met baleinen.
Kwaliteit is best goed. Nog nooit iets met kant gehad dus kan het niet vergelijken.

@md ik zal jou ook nog een Pm sturen! Gelukkig is de stress weert gezakt en probeer ik me wat meer op andere dingen te concentreren.


« Laatst bewerkt op: 21 februari 2013, 09:47:32 door maggylove »

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1840 Gepost op: 21 februari 2013, 10:55:25 »
@maggy, dat is wel fijn om te weten, zit al een tijdje te twijfelen of een aantal jurkjes van litb, en heb daar ook een heeeeele mooie trouwjurk gezien maar durf het niet zo aan qua kwaliteit maar goed, voor die prijs kun je je nog wel eens een miskoop doen. En ik denk dat het door een goede naaister wel aan te passen is bij je. En ja, de cup maat, ben erg blij met mijn cup maar in shirtjes en jurkjes kan het wel eens lastig zijn idd. En de kwaliteit, tja eigenlijk hoeft het maar één dag echt mooi te blijven, en dat zal toch wel moeten lukken denk ik. Hij ziet er in elk geval erg leuk uit!

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1841 Gepost op: 21 februari 2013, 11:42:00 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:18:54 door destino »

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1842 Gepost op: 21 februari 2013, 12:01:17 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:18:59 door destino »

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1843 Gepost op: 21 februari 2013, 12:29:54 »
heb je een pakketreis geboekt? met anvr voorwaarden?
dan is het tot 6 weken voor vertrek de aanbetaling (15%) + administratiekosten (ca 25)
Binnen 6 weken wordt het hoe dichter bij hoe meer.

hoezo wil je annuleren??? en waarom?? is een wijziging eventueel niet mogelijk? wijzigingskosten zijn meestal 27,- + adm.kst. dan kan je misschien datum of bestemming wijzigen...

waar ging je ook al weer naar toe??

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1844 Gepost op: 21 februari 2013, 12:45:43 »
@Destino, wil je je eigen vakantie annuleren?? Precies zoals maggy zegt in elk geval, is het geen geldige reden voor de annuleringsverzekering? (of heb je die niet afgesloten?) Dan kun je de kosten natuurlijk gewoon terug krijgen.

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1845 Gepost op: 21 februari 2013, 13:11:15 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:19:08 door destino »

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1846 Gepost op: 21 februari 2013, 13:52:57 »
als je gaat wijzigen dan kan dat alleen bij zelfde reisorganisatie... dus als die organisatie ook toevallig mauritius boekt dan kan het wel?

Maar nu heb ik eindelijk antwoord op een vraag van mij, wie er ook al weer naar cuba gaat! ik ga in april op studiereis!! dus kan vast vooronderzoek voor je doen ;-)

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1847 Gepost op: 21 februari 2013, 14:06:00 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:19:19 door destino »

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1848 Gepost op: 21 februari 2013, 14:07:53 »
ja je betaald annuleringskosten/aanbetaling 15% aan reisorganisatie waar je cuba hebt geboekt en dan boek je bij een ander mauritius. heeft met reisbureau niks te maken. maar als die Zelfde reisorganisatie duurder is maar je dan geen annuleringskosten kwijt bent dan scheelt het misshien niet zo veel??

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1849 Gepost op: 21 februari 2013, 14:18:27 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:19:30 door destino »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards