collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1074465 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #2200 Gepost op: 30 maart 2013, 10:47:48 »
Heey Joyces bedankt voor de tip. Maar dat gaat het niet worden. Het zijn een beetje mensen die niet ineen eetcafe gaat zitten eten ofzo. Ze eten zelf in sterrenrestaurants. En dat budget hebben wij niet ;)
Ik zoek iets om te geven. We hebben een budget van ongeveer 20€ in ons hoofd. We hebben voor iedereen die iets extra's voor onze bruiloft doen een extra kado'tje gekocht. Zelf dacht ik aan een das speld met zijn initialen of manchetknopen maar ik twijfel daar nog heel erg aan.

Proef makeup en mijn proefkapsel heb ik nog niet gehad, maar dan doen vriendinnen van mij dus dat moet ik nog even regelen :)

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #2201 Gepost op: 30 maart 2013, 13:47:37 »
Hmm, nja nee dat gaat niet lukken voor dat bedrag. Manchetknopen of een dasspeld is ook erg leuk voor iemand die geregeld een pak draagt!

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2202 Gepost op: 30 maart 2013, 17:21:45 »
Hi dames,

alles goed? Ik vind het ook heel moeilijk om iets extra te bedenken voor de ceremonie meesters en ouders. Denk aan een heel klein fotoboekje met daarin een compilatie van de bruiloft een persoonlijk dankwoord aan het begin van het boek.

Het kost wel veel tijd, maar ik vind dit het meest persoonlijke cadeau dat je kan geven.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #2203 Gepost op: 30 maart 2013, 17:48:30 »
Leuk idee wedding! Maar wij geven de kado's tijdens het eten.
Ik ga er nog eens goed over denken.... Moeilijk! Hihi

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2204 Gepost op: 31 maart 2013, 12:17:35 »
Wij zaten te denken om een klein fotoboekje te geven (bij de HEMA kan je dat laten maken). Maar dat kan dan pas na de bruiloft en het lijkt ons nu ook wel leuk om tijdens de bruiloft iets te geven. We denken er nog even na.
Net als over de bedankjes voor de alle gasten dat vinden we toch best wel lastig ook.

Komende week gaan we de kaarten laten drukken, kan bijna niet wachten op de reacties van iedereen straks  :biggrin:.

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2205 Gepost op: 31 maart 2013, 15:22:12 »
Hoi dames!
Lang niet geweest, veel bijgelezen maar jullie schrijven te veel om op alles te reageren :P

Vlinder, ik ga binnenkort naar dezelfde bruidszaak als waar jij je jurk vandaan hebt! Ben benieuwd, is de eerste keer dat ik jurken ga passen.. En ik ben ook benieuwd naar je jurk, dus PB graag :D (ooh ik PB jou wel lees ik net)

Wij trouwen in gemeenschap van goederen. Geen eigen bedrijf oid (ook niet in de planning), en we leven al vanaf de start van onze relatie eigenlijk zo.

KM, nog gefeliciteerd met je verjaardag!
Destino, leuk zakdoeken! Ga je dat van die manchetknopen nog doen? AS gaat z'n eigen manchetknopen misschien ook ontwerpen.. Leek hem leuk, maar ligt denk vooral aan of hij er tijd voor heeft of het wel of niet gebeurd.
Lizzz witte chocolade en framboos klinkt heerlijk! Kan niet wachten totdat wij gaan proeven hihi en fijn dat de uitslag goed was, is toch altijd spannend nog.. En prettig dat de stickers werken, is dat puntje stress ook weer voorbij.

Plannen met pasen... niet veel eigenlijk! Waren gisteren in Amsterdam voor concert en sliepen daar bij m'n zus dus dat was super gezellig. Maar wel onwijs brak nu en katerig haha dus vandaag doen we ook lekker niets. Morgen gaan we beginnen met het uitwerken van onze trouwkaarten.. Hoop dat het idee lukt wat we willen! We ontwerpen ze zelf, en maken er waarschijnlijk ook zo'n soort pakketje van zoals Destino (dacht ik) een tijdje terug plaatste hier.

Hier verder weinig maar toch ook veel gebeurd. Restaurant voor het diner is vastgelegd, en paar weken van te voren mogen we het menu bepalen. Eigenaar had ook nog een goed adres voor catering etc, dus daar gaan we binnenkort ook contact mee opnemen!
We twijfelen alleen nog over een extra toilet of niet.. Er komen ongeveer 65 mensen in totaal 's avonds, dus een tweede toilet is dan wel handig dacht ik.. Maar heb ook al een aantal mensen gehoord die zeggen dat als ze de keus hebben tussen een rijdend toilet/dixie, en in de rij wachten op een normaal toilet, ze voor het tweede kiezen. En dan is het zonde om zo'n toilet te huren want dat is nog best prijzig. Wat vinden jullie?
M'n opa heeft gevraagd of ik het leuk vond als hij een deel van m'n trouwjurk betaalde (wat ik natuurlijk super tof vind!). Hij wist ook niet zo goed wat hij anders cadeau moest geven, want alles voor in huis hebben we tenslotte al. Voor mij is het al genoeg dat hij er voor zorgt dat hij er nog is dan (hij is tenslotte al 86..) maar dit vind ik wel super leuk!
Zusje kwam van dit weekend met dat haar cadeau aan mij is dat ze m'n trouwschoenen betaald, dus dat is ook super lief <3 (zelfs al wilde ik Louboutins, dan kreeg ik die.... maar dat ga ik d'r niet aan doen!)
Volgende week afspraak met fotograaf om alles vast te leggen & de loveshoot te plannen.

En stiekem zit ik er toch over te denken om in een echte witte trouwjurk te gaan trouwen ipv een mooie avondjurk (wat eerst in de planning stond). Maar ik moet nog even kijken hoe en wat, want misschien ben ik er al heel laat mee inmiddels (denk ik best wel).

Fijne pasen dames!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #2206 Gepost op: 31 maart 2013, 19:58:22 »
MD; Dat is inderdaad al ff geleden dat je hier geschreven hebt. Fijn dat jullie weer wat dingetjes van het to do lijstje af kunnen strepen. Veel plezier morgen bij het uitwerken van jullie ideetjes voor de kaarten. Hopelijk lukt het.
Wat toilet betreft; Ik zou ook liever in de rij gaan staan voor een gewoon toilet dan op een dixie. Misschien is zo'n 'plaspaal' iets voor de mannen? Die worden wel vaak gebruikt. Leuke en bruikbare cadeau's ook krijg je.

Vlinder; Zo'n fotoboekje is ook leuk. Dat willen wij misschien ook doen. Of zo'n fotolijstje met gedichtje/persoonlijke zin. Was dat hier iemand, die dat ook had?

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #2207 Gepost op: 31 maart 2013, 20:35:45 »
Ja Joyce ik!!! Gekocht op esty.com :)

@md ik zou ook in de rij gaan staan voor de "gewone" wc. En wat Joyce zegt misschien zo'n plaspaal...

Wij hebben ook voor een aantal mensen manchetknopen besteld, maar die dragen ook veel een pak :)

Leuke kado's heb je gehad md!

Ik heb trouwens nog geen antwoord van mijn oom gehad, of hij wel of niet over komt voor de bruiloft.
Heb t wel aan hem gevraagd en hij ging er over na denken en ik zou binnen een paar weken antwoord krijgen. Ik heb dus zo'n voorgevoel dat hij niet gaat komen :( en dat zou ik echt verschrikkelijk vinden..... Ik zou daar best wat traantjes om laten denk ik. Maar goed nog even afwachten maar.

Fijne avond allemaal!

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2208 Gepost op: 31 maart 2013, 21:58:43 »
Hallo allemaal. Hoop dat jullie lekker weekend hebben. Ik wel :-)

@MD, leuk dat je binnenkort gaat passen! Wanneer precies? Veel plezier alvast en hoop dat je een keuze kan maken.
Lief van je opa om een gedeelte van je jurk te betalen!
Ik zou ook liever in de rij staan bij echte wc... anders bij de mannen wc, laat die mannen maar naar die paal gaan.

@lizzz heb je al een stamppotje gehaald bij de zaak van mijn as?
Hoop voor je dat je snel wat hoort van je oom.

Vlinder ik wil ook graag je jurk zien!

Wie weet hoe dat zit met de maten van een torselet? Op bruidsvoordeel.nl staat een maat tabel maar daar kom ik op iets heel anders uit dan bh maat. Ik heb normaal 80e maar daar kom ik dus op cup b uit..... kan toch niet?

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2209 Gepost op: 31 maart 2013, 22:14:37 »

Wat leuk Mydelirium dat je in dezelfde bruidsmodezaak gaat kijken. Ik ben heel tevreden over ze. Het was voor mij ook de eerste winkel waar ik ging kijken en gelijk geslaagd. Aardige verkoopsters ook..
Denk dat je op zich niet te laat bent hoor als je echte witte trouwjurk zou willen. Ik heb mijn jurk twee weken geleden gevonden en dat was nog prima op tijd zei de verkoopster toen.

Gezellig dat jullie bij je zus zijn blijven slapen, kan me voorstellen dat je brak en katerig bent vandaag. Leuk dat jullie de trouwkaarten zelf willen ontwerpen! Mijn vriend heeft onze kaart ook zelf gemaakt. De voorkant is een blije tekening van ons en op de binnenkant heeft hij een foto van ons als achtergrond/ondergrond gedaan en daar onze tekst op getypt. De proefdruk zag er goed uit, komende week gaan we ze laten drukken.

Fijn dat het restaurant is vastgelegd, weer iets gedaan he? Persoonlijk zou ik ook in de rij wachten op een normaal toilet, maar een plaspaal is misschien wel een goed idee. Voor mannen is dat toch gemakkelijker dan wanneer vrouwen een dixie gebruiken. Ik heb een keer een feestje gehad en ook daar was een plaspaal. Automatisch gebruikten de mannen die en was het toilet binnen alleen voor de vrouwen.

Wat een leuke cadeautjes krijg je, superlief!

Jammer dat je nog niks gehoord hebt van je oom Lizzz. Ik hoop dat je voorgevoel niet uit komt en dat je oom wel naar de bruiloft zal komen. Kan me voorstellen dat je er anders wel wat traantjes op zal laten. Kan je hem niet nog een keertje vragen?

Maggylove, Ik heb geen idee hoe het zit met maten voor een torselet. Ik heb zelf gewoon mijn eigen bh maat, dus ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat je van 80e  naar cup b gaat maar wie weet ligt het wel aan het model en merk?

Ik zal proberen jullie zo een PB te sturen Mydelirium en Maggylove, mijn vriend zit naast me nu dus ik moet even oppassen anders doe ik het morgen..

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2210 Gepost op: 31 maart 2013, 22:25:34 »
Mooie jurk vlinder! Staat je heel goed. Op jouw vraag: ik heb al een jurk! Hij wordt nu gemaakt. Ik heb er geen foto van maar zodra ik heb stuur ik m naar iedereen!

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2211 Gepost op: 1 april 2013, 01:27:55 »
Jeetje, moest echt even bijlezen hoor!

Hier krimpt het to do lijstje ook steeds weer iets verder!
Vandaag zijn we het eens geworden over de muziek voor het gemeentehuis!
We hebben bij binnenkomst: all i want is you van barry louis polisar (film juno) bij tekenen kiss me van sixpence non the richer en bij weglopen i'll be there for you van the rembrants...leuke muziekjes en ik word er vrolijk van! Ontwerp voor mijn jurk is helemaal af, jurkje voor de kleine meid wordt dan ook door m'n tante gemaakt. Uitnodigingen schieten qua ontwerp al op...dus het begint ergens op te lijken! Morgen uitgebreide reacties van mij!! 

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #2212 Gepost op: 1 april 2013, 09:37:25 »
Hallo dames!

Maggylove : ik heb geen idee hoe het zit met die torseletten enzo. Ik heb normaal een 80d en heb van Di Lorenzo een torselet besteld in 80d en die zit goed:)

Nee nog niet gedaan! Ik lust geen stampotten en hou het menu goed in de gaten op facebook. Ik zag aan de week iets met spinazie en zo voorbij komen maar toen had ik sochtends vroeg al staan koken.
Maar ben van de week wel weer langs gereden , de nieuwe gevel ziet er mooi uit :)

Kirriemirrie ik ben nieuwsgierig naar het ontwerp van je jurk!

Over mijn oom. Hij zoutmijn moeder gister of vandaag nog bellen. En heb gister tegen mijn mijn moeder nog gezegd dat ik het heel erg zou vinden. Dus die zegt dat wel tegen hem.

Straks ga ik met een vriendin lekker brunchen ! Super veel zin in.
Fijne dag allemaal en geniet van het zonnetje ;) hier schijnt hij volop!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #2213 Gepost op: 1 april 2013, 11:03:04 »
Torselet bruidsvoordeel; Ik heb t mijne ook bij bruidsvoordeel besteld. Ik mijn BH maat ongeveer aangehouden. Ik heb BH maat 80 D/E en heb 80D besteld. De cups moet je vaker de kleinere kant op kopen. Mijn zusje heeft 95E besteld (volgens die matentabel), maar die zit nu op het kleinste gaatje. Dus die had beter 90DD kunnen bestellen.
Maggy wat zijn je maten onder de buste en eroverheen? Misschien kan ik het wat vergelijken met mijn maten.
Destino had volgens mijn ook een cup kleiner nodig van Poirier.

Lizzz, jammer dan je nog steeds niets van je oom gehoord hebt. Het duurt toch wel lang voordat ie een besluit genomen heeft :( . Kan me voorstellen dat je het erg vind, mocht ie niet komen.

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2214 Gepost op: 1 april 2013, 14:09:40 »
Zo'n plaspaal lijkt me juist helemaal niks! Wij gaan vaak naar festivals, en daar staan die dingen ook altijd. En dat wordt zo'n vieze bende, dat doe ik m'n schoonouders niet aan hahaha (al bevordert het misschien wel het 'festivalgevoel' dat we een beetje willen creëren voor ons feestje :) )

Lizzz, heb je al nieuws over je oom? Hoop voor je dat hij komt!

Jurk passen: ik heb een afspraak aangevraagd voor a.s. woensdagmiddag.. Maar dat moet wel nog bevestigd worden! Had het ook pas zaterdagavond gedaan haha heb er zin in! Als ik echt een trouwjurk koop, ga ik dat denk in aan niemand vertellen (op moeder na dan, die mee is). Lijkt me wel grappig, iedereen is in de veronderstelling dat ik in een simpel chic jurkje ga, en om dan in zo'n grootse witte jurk aan te komen zetten!

Hoor hier in de omgeving ook veel positieve verhalen over taft&tule, dus ben benieuwd. Zit in de buurt, dus is niet alsof ik 2 uur moet rijden (mocht het toch tegenvallen).

Vlinder, tekent jouw vriend ook graag? Die van mij wilde in eerste instantie ook doen wat jullie hebben: leuke tekening van ons samen. Maar omdat ik voor m'n verjaardag al een getekende 'gezinsfoto' had gekregen vonden we dat niet zo'n verassing dan.
En een mooie jurk! Staat je mooi :)

KM, bij die liedjes moet ik allemaal aan films en series denken (Friends!) leuk!! Wij zijn nog in dubio over de muziek, beide erge liefhebbers (gaan graag naar concerten en hebben zeker 800+ cd's in huis) dus dat wordt niet makkelijk om iets te kiezen! Ik heb wel al voorkeuren maar die vind AS niet zo...

Fijne pasen dames, wij gaan beginnen met de uitnodigingen :D

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2215 Gepost op: 1 april 2013, 14:11:14 »
Onder de borst 83 en over de borst 99.
Ik heb wel echt een buik en wil niet dat hetr te strak zit zodat ik van die muffin tops krijg haha

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #2216 Gepost op: 1 april 2013, 15:12:26 »
Net terug van een heerlijke brunch hihi...

Nog geen nieuws van mijn oom.
Wel hebben we vanochtend het laatste kado besteld voor die gene waar we het niet zo snel voor wisten wat we mesten kopen. Het is een roestvrijstalen sleutelhanger geworden met zijn naam er in gegraveerd. Dat is tichels persoonlijke en bruikbaars :) alle kado's zijn nu gekocht.

Nu ga ik maar leren.... Moet nog zo veel leren !

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2217 Gepost op: 1 april 2013, 18:18:59 »
Jammer Lizzz dat je nog niks van je oom hebt gehoord.
Fijn dat de brunch lekker en gezellig was vandaag.

Wij worden het maar niet eens over de muziek voor de trouwdag. We verschillen zo erg van smaak... gelukkig hebben we nog even maar ik wil het graag ruim van tevoren duidelijk hebben hihi!

Oh leuk dat je woensdag gaat Mydelirium. Ik heb ook over Taft en Tule alleen maar leuke verhalen gehoord vandaar dat ik daar ook als eerste ben gaan kijken. De verkoopster die ik had toen ik ging passen heet Herma, zo'n aardige vrouw. Zij blijft ook mijn contactpersoon en ik moet zeggen dat ik het ook wel fijn vind dat ik niet steeds iemand anders krijg. Wie weet heb jij haar ook, zij werkt op woensdag en vrijdag...

Ja mijn vriend tekent heel graag, hij is heel creatief. Je kan het zo gek niet bedenken of hij tekent het, maakt het van klei of maakt het op een andere manier.

Mijn vriend vroeg vandaag of ik met hem mee zou willen om zijn pak uit te zoeken... Ja tuurlijk wil dat. Aan een kant zou ik willen dat het een verrassing is maar aan de andere kant kan ik wel goed zien of het bij mijn jurk past qua kleur. Zijn jullie mee geweest met het kopen van het pak van je AS?

Het was een prachtige dag. Hier heeft de hele dag de zon geschenen. We hebben zelfs nog even buiten gezeten, uit de wind. Was fijn!

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2218 Gepost op: 1 april 2013, 18:50:58 »
Ik heb ook met as zijn pak gekocht. Eigenlijk niet over nagedacht gewoon gedaan. Was erg leuk.

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2219 Gepost op: 1 april 2013, 19:25:51 »
Mooie jurk vlinder...staat je prachtig!
@md, ja ik moet ook aan de serie /film denken maar wij zijn dan ook echte filmlovers en ik vind de liedjes zo leuk. As het aan as zou liggen draaien we de meest afschuwelijke death metal maar daar heb ik mijn veto over uitgesproken! Dus mocht ik kiezen, heb er een aantal aan hem, laten horen en deze vonden we beide errug leuk!

@maggy, jij een muffintop? Nou, dat zou je in dat kanten jurkje niet zeggen hoor!

@lizzz, balen zeg van die oom...wel fijn dat je brunch leuk was! En een sleutelhanger is altijd handig toch?

Pffff typ zo wel verder op de gewone computer...de ipad mini is echt zooooo niet mijn ding! Eerst even een klein meisje uit bad lokken!

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2220 Gepost op: 1 april 2013, 19:51:19 »
Hahaha maggy, muffintops moet je vermijden! Maar wat KM al zegt, ik zie dat nog niet gebeuren bij je :)

Lizzz, leuk cadeau! En leerse vandaag nog :)

Vlinder, leuk he als mannen zo crea zijn! Ik vind het zo fijn dat AS handig is! Hij heeft ook ons konijnenhok gemaakt, super groot en koste hierdoor haast niks! Heerlijk zo'n handige vent <3

Ik ga niet mee met het kopen van AS zijn pak (zoals het er nu uitziet). Hij gaat met z'n moeder (en waarschijnlijk ook zusje). Maar zijn ouders betalen het pak ook, dus is wel leuk als ze er dan bij zijn als hij het uitzoekt!

KM, AS is hier ook van de metal haha maar gelukkig luisterd hij ook nog andere dingen... Wat we beide erg tof vonden was de Tiamat versie van Lana del Rey's "Born to die" (echt zo'n mooie versie vonden we!) maar om dat nu te spelen op het trouwen..... Ik wil graag dingen die wat voor ons beide betekenen, bands waar we zijn geweest samen oid. Maar onze favo bands hebben niet echt trouwnummers dus wordt nog lastig. "One day like this" van Elbow en "I follow rivers" van Lykke Li (origineel en remix) staan beide hoog op m'n lijstje, maar AS doet hier jammer genoeg vaag over dus het is afwachten!
Ik had graag "Everything" van Lifehouse gehad, maar dat is niet echt trouw materiaal (te lang & langzaam) en AS vind die band echt niks, dus helaas...

Weten jullie al wat over jullie vrijgezellenfeest? Mijn zusje regelt het, en ik weet inmiddels wel dat er waarschijnlijk een overnachting bij zit... En dat m'n schoonzusje er niet bij is waarschijnlijk (al had ik er meer bijgezet uit beleefdheid, dus heel erg vind ik het niet). Ik vind het zooooo spannend stiekem! Kan er echt niet tegen dat ik van niets weet hihi

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2221 Gepost op: 1 april 2013, 20:06:48 »
Hey meiden

ik ben heel erg benieuwd naar de jurken maar helaas niet bij de mail aangemeld. Mocht iemand het nog met mij willen delen via pb, graag! Ik heb ook mijn jurk gevonden en erg blij! Krijg heel veel accessoires er gratis bij!

@pak: Vlinder wat leuk dat je meegaat. Voor mij is het een verrassing, erg spannend dus! Gelukkig weet ik dat hij geen glim pak wil, is nu heel erg in, maar ik vind het echt vreselijk. Ook vindt hij die nieuwe manier van stropdas strikken gelukkig niet mooi..

maggy ik ben benieuwd wat voor pak het is geworden!

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2222 Gepost op: 1 april 2013, 20:17:08 »
Oh ja lastig typen he op zo'n ipad kirriemirrie, het is voor mij niks.

Zeker fijn zo'n crea en handige man in huis. Fijn dat dingen daardoor ook minder kosten als AS het kan maken.

Bij mijn vriend betalen ook zijn ouders het pak maar zij hebben aangegeven niet perse mee te willen. Hij wilde met zijn broertje gaan maar zo samen lijkt hem ook leuk. We kijken wel even hoe het gaat lopen. Heeft nog niet echt haast natuurlijk maar fijn als het gedaan is (maar dat vind ik met veel dingen voor het huwelijk, op de bloemen na want dat kan echt nog niet hihi).

Mijn zus vroeg een lijstje met namen en emailadresssen van vriendinnen, ik weet zeker dat zij het regelen.. Ik denk dat ik op een zaterdag ofzo overvallen zal worden hihi! Vind het ook spannend want ik heb zelf het liefst de touwtjes in handen maar dat kan met dit niet.

Mijn zwager vroeg namen voor het vrijgezellenfeestje voor mijn vriend. Hij wil met het groepje een weekend weg gaan. Leuk hoor dat sowieso, alleen vind ik het best lastig dat mijn vriend dan 2 nachtjes weg is.. Ik weet het.. ik ben er een doos in. Hij wil dat plannen in het weekend van 6 september en dan ben ik wel bezig met de laatste dingen voor het trouwen, proef make-up, proefkapsel dat scheelt hihi! Beetje jammer vind ik wel dat we ook vrienden hebben die niet veel geld hebben en die haken waarschijnlijk af omdat ze het niet kunnen betalen. Voor mijn gevoel sluit je die mensen dan toch een beetje buiten als je een heel weekend weg wil gaan.

Leuk Mydelirium dat er bij jou waarschijnlijk een overnachting bij zit. Het komt dan best goed uit dat je schoonzusje niet mee kan omdat je haar uit beleefdheid erbij had gezet. Heb je al een idee of gevoel wanneer?

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2223 Gepost op: 1 april 2013, 20:39:58 »
Wedding2013; ik heb je een pb gestuurd met foto's van mijn jurk.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #2224 Gepost op: 1 april 2013, 20:45:29 »
Haha mydelirium ik moest echt even lachen bij die opmerking over je schoonzuster hihi herkenbaar :p
Ik weet dat de ceremoniemeesters alle dames een sms'je gestuurd hebben om bij elkaar te komen verder niks! Wil ook niks weten ... Als het aan mij lag had ik die dag gewoon geskipt hoor haha.

Ik ga niet mee met het uitkiezen van zijn pak. Mijn moeder , zijn moeder gaan mee en waarschijnlijk zijn pa en waarschijnlijk zijn broertje .... Want ja het is best lastig om een jongen van 21 alleen thuis te laten ;)

En vlinder ik ben het helemaal met je eens! Is het niet een idee om tegen de gene te zeggen die het organiseerde van ik wil dat iedereen mee kan en weet dat niet iedereen het kan betalen. Ik snap ook dat niet iedereen het aan de grote klok gaat hangen als ze iets niet kunnen betalen maar wel heel graag mee willen.

Ik heb ook gezegd dat ik vind dat het leuk en betaalbaar moet blijven :)
Ik had vorig jaar een vrijgezellenfeest waar ik 90€ voor moest betalen ( ook aardig veel!) want AS moest ook bij de mannen mee en dat was nog duurder. Nou dat ben je 220€ kwijt voor 1 dag.

Wedding ik ben benieuwd heb jij een foto van je jurk??? Of heb je die al laten zien  :blush:....

Maggylove , muffintops! JIJ???? Neeeee dat kan niet hoor haha je hebt een mooi figuur op de foto's welke ik heb gezien :)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards