collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1073304 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #2700 Gepost op: 1 mei 2013, 21:59:23 »
Oeeeiii moeilijk. Als ik eerlijk ben vind ik de blauwe ook mooier. Ik hou van bling bling hihi....
Die blauwe is speciaal qua kleur en hij staat je heel mooi. Maar de witte is ook mooi!

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #2701 Gepost op: 1 mei 2013, 22:18:06 »
Hihi we maken het je niet makkelijk ;)

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2702 Gepost op: 1 mei 2013, 23:17:06 »
Ik vind de blauwe specialer en de witte meer trouwjurk idee...

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #2703 Gepost op: 2 mei 2013, 07:24:23 »
WOw KM! Ik vind beide jurken erg mooi. Ik zou persoonlijk voor de witte gaan, maar de blauwe staat je nu al mooier. Laat staat als ie straks afgespeld is!

Aggies; Pioenrozen.. Die zullen dan wel aan de prijs zijn idd. Misschien valt het nog te overzien?

Nou, ik ga gauw werken. Fijne dag allemaal!

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2704 Gepost op: 2 mei 2013, 17:41:22 »
foto's weer verwijderd! Thanx voor de input dames...ik ben er nog niet over uit! hahaha....kan geen keuze maken! (besluiteloos! )

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2705 Gepost op: 2 mei 2013, 20:12:33 »
Oh ik heb je foto gemist km!  Kan je pm sturen?


wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2706 Gepost op: 2 mei 2013, 20:19:42 »
Hebben jullie al schoenen gekocht? Ik denk dat ik er maar een paar ga bestellen ook om te kijken of ze lekker zitten...

Ik wilde open schoentjes maar had nu dichte schoenen aan tijdens het passen en mijn moeder vond dat veel mooier... ik twijfel nu enorm...

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2707 Gepost op: 2 mei 2013, 20:32:21 »
@maggy, pm komt eraan!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #2708 Gepost op: 2 mei 2013, 20:46:56 »
Ik had eerst dichte, later toch open gekocht. Ennnnn het belangrijkste is : wat vind jij zelf het mooiste!

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2709 Gepost op: 2 mei 2013, 21:17:22 »
Km ik vind de witte het mooiste! Dat is ook meer mijn smaak. Daarna de zwart witte. De blauwe is niet mijn smaak.

Ik vind de witte ook heel mooi staan, heel rustig.

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2710 Gepost op: 2 mei 2013, 21:22:45 »
Nog even een vraagje: ik kom erachter dat ik alleen de jurk kan afpassen van dinsdag tot en met vrijdag tijdens kantooruren. Was er vanuit gegaan dat het op zaterdagen ook wel had gekund... is dit normaal?

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2711 Gepost op: 2 mei 2013, 21:26:57 »
@maggy, dank je! Maar nu weet ik 't helemaal niet meer....ik zal mijn twijfels even uitleggen, bij geen enkele jurk had ik het "wauw" gevoel, ze zijn allemaal wel leuk, en ze staan ook wel maar ze zijn gewoon leuk en niet helemaal mij...

Ik neig heel erg naar een anders dan anders jurk...een pittig kort jurkje of tea-lenth...killer pumps eronder...pfff.....ik zeefde ook al niet op een roze wolk toen ik zwanger was,..en nu ben ik ook niet over the moon over trouwjurken...ik ben hier niet voor gemaakt...maar goed, er komt vanzelf een jurk die bij mij past...hopelijk ergens voor 13 sept. En anders hebben ze bij de h&m zomers ook hele leuke jurkjes... ;-)

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #2712 Gepost op: 2 mei 2013, 21:36:49 »
Wedding : ik kan ook alleen van maandag / vrijdag afpassen. In t weekend hebben ze het super druk.... Ik vind het wel begrijpelijk.

Kirriemirrie ik hoop zo dat jij je jurk snel vind!!!!  Ik hoop dat jij ook je wauw moment mee maakt! En anders als je zegt dat jij daar niet voor gemaakt bent, hoop ik dat jewel een jurk vind die helemaal naar je zin is....

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2713 Gepost op: 2 mei 2013, 21:51:05 »
Km en op light in the box?hebben ze veel lleuke korte jurkjes! Mijn jurkje was best mooi!

Aggies

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 192
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2714 Gepost op: 2 mei 2013, 21:59:20 »
Nog even een vraagje: ik kom erachter dat ik alleen de jurk kan afpassen van dinsdag tot en met vrijdag tijdens kantooruren. Was er vanuit gegaan dat het op zaterdagen ook wel had gekund... is dit normaal?

Klopt, dat had ik ook. Alle coupeuses zijn dan aanwezig geloof ik.

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2715 Gepost op: 3 mei 2013, 07:10:07 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 10:07:44 door destino »

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #2716 Gepost op: 3 mei 2013, 11:21:01 »
Inderdaad KM lightinthebox kan je ook nog eens kijken. Staan  super mooie jurken op!

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #2717 Gepost op: 3 mei 2013, 11:33:20 »
Kirrie, dus ik denk dat het geen van deze jurken wordt dan? Lijkt me ook niet leuk om in een jurk te trouwen waar je twijfels over hebt.. Maar heb je dan geen merk van anders-dan-anders jurken op t oog en dat je naar een zaak gaat die dat merk verkoopt? Bijv. Sincerity verkoopt ook tea-lengt jurken..
En is de jurk met zwarte top waar je een tijd geleden op gevallen was helemaal geen mogelijkheid meer? Dan kon je het plasmodel met korting kopen toch? Daar was je toch weg van?

Wij zijn er (bijna) over uit dat een neef van AS onze dj wordt. We hoorden veel goede dingen over z'n kwaliteiten als dj maar hadden het zelf nog niet meegemaakt. Gister had AS contact met hem en hij kwam wel echt over alsof ie er verstand van heeft. Nog even afspreken om helemaal zeker te zijn (want ik wil ook gewoon Guus meeuwis - en dat zou hij uit zich zelf echt niet draaien) en dan vast zetten. Kosten: 0,- :D het is dan zijn huwelijkscadeau aan ons.

Ooo en mijn beste vriendinnetje kwam gister onverwacht langs en toen wist ik al hoe laat het was. Ze was namelijk met d'r vriend in Parijs geweest.. En ten huwelijk gevraagd!!! Jeeeeh I love it!

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2718 Gepost op: 3 mei 2013, 11:46:14 »
Leuk Sperzieboon, zulke cadeaus zijn altijd goed! Leuk van je beste vriendinnetje ook, kun je mooi met haar lekker kletsen over alles wat met trouwen te maken heeft!

En over de jurken, LITB en vowstory ben ik ondertussen aan het afstruinen!...misschien kom ik iets tegen...en anders...leg ik het even een paar dagen naast me neer want ik begin er nu echt geirriteerd van te raken en dat lijkt me ook niet helemaal de bedoeling! Thanx allemaal!

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2719 Gepost op: 3 mei 2013, 12:02:03 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 10:07:58 door destino »

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2720 Gepost op: 3 mei 2013, 15:16:43 »
Wat is er gezellig veel geschreven!

Ik begin gelijk met iets waar ik een vraag over heb. Vanmorgen met AS een pak gaan kopen en hij is geslaagd! Heel mooi pak, eenvoudig maar past perfect bij hem. Ik had de stofjes meegenomen en qua overhemd is het prima gelukt alleen met de stropdas niet. Ik heb nl. een oudroze lint om mijn jurk en ik wilde graag dat mijn AS een stropdas in die kleur om zou doen. Alleen schijnt dat niet te bestaan. Tuurlijk zijn er genoeg andere kleuren maar alles wat ik er bij hield vloekte, zo lelijk.
Nog een aantal andere winkels bekeken maar ook daar niet geslaagd. Weten jullie waar ik nog zou kunnen kijken, woon zelf in Utrecht maar als het wat verder weg is, is het ook prima. Anders misschien een stofje kopen en ergens laten maken maar ja… waar? Dus dat loopt nog.
Mocht het echt niet lukken dan doet hij dezelfde kleur stropdas om als het overhemd kan ook natuurlijk maar het staat minder sprekend. Een pochetje (geen idee of je het zo schrijft) moet ook nog maar de verkoper zei juist dat als je corsages doet een pochetje niet nodig is omdat het anders too much is. Dus het gaat in eerste instantie om de stropdas… Thanx alvast voor het meedenken!

Wat heerlijk Magylove dat Cuba super was!
Leuk dat je je vrijgezellenfeestje al hebt gehad, klinkt als een gezellige dag! Die kroon had voor mijn persoonlijk ook niet gehoeven hihi!

Ik vond Koninginnedag ook geweldig, heb toto 15.00 uur voor de tv gezeten. Daarna de vrijmarkt over en toen weer ’s avonds tv kijken.
Van woensdag op donderdagnacht droomde ik dat ik in mijn eentje de afgelopen Koninginnedag had georganiseerd en dat het allemaal goed verlopen was, kreeg ook complimentjes enzo van iedereen.
Gekste puntje daarbij was ik bij het tekenen van Beatrix enzo in mijn spijkerbroek was en toen zij naar de kerk gingen had ik mijn bruidsjurk aan. Hahahaha ik ben er echt super mee bezig hahahaha!

Sperzieboon wat mooi dat jullie een brief naar elkaar schrijven!

Jammer dat ik de foto’s van je jurk heb gemist Kirriemirrie, zou je ze via pm kunnen sturen?

Oh jammer dat er geen pioenrozen in september zijn Aggies. Ik vind die juist ook erg mooi. Even vast nadenken wat ik dan zou willen…

Wedding, ik heb mijn schoenen tegelijk met mijn jurk gekocht. Bij mijn tenen de schoen dicht maar bij de hiel open. Leken net slofjes toen ik ze in de winkel aan had, zo fijn!

Destino, heb je nog ergens een kortingscode van bedankjes.nl?

Ik hoop dat ik niemand vergeten ben… Ga nu lekker op de bank liggen, heb koorts en overal pijn; vrees dat er een griepje aan komt…

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #2721 Gepost op: 3 mei 2013, 15:37:05 »
Beterschap vlinder!

Ik heb geen idee waar je die stropdas kan kopen. Heb je al op internet gekeken?

Ik heb vandaag een extra dagje vrij genomen. Dus heb ik een lang weekend!
Ik ben alleen als sinds 9 uur vanochtend aal het rennen en vliegen pffff...
Boodschappen zijn binnen, hele tijd geleerd voor aankomende examens , en dan nog een hele berg in het huishouden wat gedaan moet worden. Ben net al een klein beetje begonnen zodat niet alles in het weekend gedaan hoeft te worden.

Maar ik heb nu zo'n bui dat alles een rotzooi is en alles een grote schoonmaak moet krijgen haha.
Morgen staat de badkamer en de voorraadkast op de planning voor de grote schoonmaak. En dan nog het gewone schoonmaken stofzuigen wassen enzovoort.... Je kent het wel ;)

Hier geen nieuws over de bruiloft...

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2722 Gepost op: 3 mei 2013, 15:42:17 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 10:08:07 door destino »

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2723 Gepost op: 3 mei 2013, 15:44:30 »
Kirrie ik heb een pb gestuurd met een jurk erin die "anders"is, misschien is het wat?

vlinder: ik heb precies hetzelfde probleem, ik heb een kleurstaaltje meegekregen van de band maar vraag me echt af of de stropdas in deze kleur kan worden afgestemd!
http://stropdassen.nl/kleur/roze-stropdas

zit hier wat bij? natuurlijk moeilijk te zien..

en deze?
http://www.stropdassenwinkel.nl/stropdassen/stropdas-roze-satijn-38


superleuk sperzieboon dat je dj hebt en vriendin ten huwelijk gevraagd in de stad van de liefde!
Wij hebben een vriend die filmt en visagie en haar door vriendin...verder moet ik echt aan de slag met de DIY projectjes!
« Laatst bewerkt op: 3 mei 2013, 15:47:49 door wedding2013 »

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2724 Gepost op: 3 mei 2013, 15:52:11 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 10:08:16 door destino »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards