collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1073292 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2875 Gepost op: 16 mei 2013, 15:24:13 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 09:33:46 door destino »

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #2876 Gepost op: 16 mei 2013, 17:08:25 »
Haaaaa dames! Ben ik weer!
Ik heb wel mee gelezen hoor ! En had ook een reactie getikt. Maar blijkt de internet verbinding in dat gat waar ik zat niet optimaal te zijn !

Kleding van vriendin: KAN NIET! Echt respectloos! Het is jou dag , jij moet het middelpunt zijn, zeker als er maar een stuk of 7 genodigde zijn. Ik ben zelf met mijn zus mee geweest om de jurk uit te zoeken omdat mijn zus dus ook met zo iets thuis had kunnen komen.

Fotograaf: wat fijn zeg dat je nu een goede fotograaf geboekt hebt! Weer wat af van het lijstje!!!

Witte sokken: ik heb ze bij AS 6 jaar geleden allemaal de prullenbak in gegooid. Samen met van die los zittende boxers. Gewoon een stapel nieuwe sokken (zwart) en nieuwe boxers gemocht en hij heeft er nooit over gezeurd ;)

Ik had van de week het hotel gemaild waar wij verblijven bij onze huwelijksreis. AS is tijdens onze huwelijksreis jarig. En ik wilde wat leuks voor hem regelen, een verjaardagskaarten ofzo. Dus gevraagd of dat geregeld kon worden. Kreeg ik een mail terug dat ze een resevering in een ala Carte restaurant maken naar keuze. Er zijn 4 verschillende . En dan versieren ze de tafel , zorgen voor een verjaardags taart en een verjaardagskaart. Super gaaf toch??? :) ze kunnen ook zeggen je zoekt het zelf maar uit.

Ik ben nu terug van mijn cursus, best interessant alleen verschrikkelijk veel info gehad dus ben helemaal uitgeteld.nu eerst even lekker een douche nemen en dan lang uit op de bank  :biggrin:

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #2877 Gepost op: 16 mei 2013, 20:08:43 »
Destino, hier is het nu droog. Hopelijk gaat de paardrijles gewoon door.
Leuk dat je naar mn werk vraagt! Het bevalt me erg goed. Had geen betere keuze kunnen maken, dan ik de thuiszorg te blijven.

Lizzz, dat is een gaaf cadeau! Fijn dat ze willen meewerken.
Hebben jullie trouwens allemaal aangegeven dat het jullie honeymoon is? Ik kon dat online niet aangeven. Is het iets om het alsnog door te geven voor iets extra's ofzo? (Maggy/KM?)

Ik heb op de mail de foto's van mn boeket gehad. Echt WOW!! Ik ben er helemaal blij mee.



Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2878 Gepost op: 16 mei 2013, 21:06:57 »
Wauw mooie bloemen joyce!  Dat is een fijn vooruitzicht.

Ik ga weer even een ego post doen:

Ik heb stress!!  Mijn afspraak voor as dinsdag gaat niet door want me jurk is er nog niet! Dus nu volgende week za 25/5 pas!
Echt belachelijk. Hij is 21/1 besteld en zou max 15 weken duren en dat zou dan 6/5 zijn.
Il heb een mail naar eigenaar gestuurd dat ik garantie wil dat de jurk er ook echt is volgende week. Anders wil ik mijn  aanbetaling terug en ga ik een nieuwe jurk kopen. Nou dat hoop ik dus niet. Ik wil morgenmiddag  een antwoord of ze kan garanderen of de jurk er is.



wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2879 Gepost op: 16 mei 2013, 21:15:18 »
Wauw mooie bloemen joyce!  Dat is een fijn vooruitzicht.

Ik ga weer even een ego post doen:

Ik heb stress!!  Mijn afspraak voor as dinsdag gaat niet door want me jurk is er nog niet! Dus nu volgende week za 25/5 pas!
Echt belachelijk. Hij is 21/1 besteld en zou max 15 weken duren en dat zou dan 6/5 zijn.
Il heb een mail naar eigenaar gestuurd dat ik garantie wil dat de jurk er ook echt is volgende week. Anders wil ik mijn  aanbetaling terug en ga ik een nieuwe jurk kopen. Nou dat hoop ik dus niet. Ik wil morgenmiddag  een antwoord of ze kan garanderen of de jurk er is.

Ik herken het probleem... heb je de voorwaarden al gelezen en hoeveel heb je aanbetaald?

hier wat advies
De verkoper is 'in verzuim' als er op de exact afgesproken leverdatum niet is geleverd. Je kunt de overeenkomst ontbinden en de verkoper aansprakelijk stellen voor aantoonbaar geleden schade.

Bij een exact afgesproken leverdatum hoef je de verkoper geen gelegenheid meer te geven om binnen een redelijke termijn alsnog aan zijn leveringsplicht te voldoen.

Is er sprake van een overschrijding van een vermoedelijke levertermijn? Laat dan de verkoper schriftelijk een nadere termijn weten waarbinnen hij alsnog moet leveren.


Ik denk het laatste en het belangrijkste is, dat je alles zwart op wit hebt maggy. Dus gewoon voor de zekerheid in gebreke stellen!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #2880 Gepost op: 16 mei 2013, 21:18:58 »
Maggy wat vervelend.... Hopelijk is het snel opgelost!!!

Joyces wij hadden geboekt bij het reisbureau , dus we hebben al aangegeven dat het onze huwelijksreis is. We hebben ook de deluxe kamer :) alles even wat liter als dan we normaal op vakantie gaan !

Ik had het hotel gemaild met de vraag of er luchtbedjes zijn toegestaan. ( misschien een stomme vraag maar 2 jaar geleden mocht het dus in een hotel niet. ) en ik lig graag te bakken in het zwembad op een luchtbedje hihi

En ik dacht dan vraag ik gelijk voor de verjaardag van AS.

Mooi boeket Joyces !!!!!

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2881 Gepost op: 16 mei 2013, 21:24:49 »
Even reageren op de anderen

Lizz wat een super hotel! Ik vind het echt prachtig wat ze allemaal regelen, wat wordt dat een mooie verrassing!

Maggy je hebt pb

Joyce wat een mooie felle kleuren! Ik moet nog steeds kijken wat mooi staat, ik heb nog geen idee eigenlijk. Ben gek op annemonen maar die hangen snel...

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2882 Gepost op: 16 mei 2013, 21:38:49 »
Thanks wedding!  Ik wacht even op haar reactie, ik heb haar tot morgen middag gegeven.
Ik heb haar350 betaald (vd 650)

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2883 Gepost op: 16 mei 2013, 22:43:43 »
Dat is wel redelijk, ik bedoel niet het gehele bedrag..
Laat even weten hoe het afloopt maggy..

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2884 Gepost op: 16 mei 2013, 22:52:25 »
Ow Maggy, wat waardeloos! op je strepen staan, dat zullen ze in een bruidswinkel toch wel snappen??

@Joyce, ja dat heeft zeker zin, niet bij elk hotel doen ze er iets mee maar ik geef het voor klanten in elk geval altijd door, niet geschoten...
Die bloemen zijn prachtig! Zien er zo echt uit ook!

Vlinder, fijn dat je zo snel terecht kan in het zkh, ook waardeloos om zo lang in de zenuwen te moeten zitten.

Lizzz...wat een goede service, welk hotel heb je ook al weer geboekt?? (altijd handig om te weten voor m'n eigen klanten)


Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2885 Gepost op: 16 mei 2013, 23:48:06 »
Antwoord van winkel:

Bedankt voor je mail!

Natuurlijk begrijp ik je ongerustheid maar het komt allemaal prima in orde. De 15 weken zijn maandag om en ivm pinkstermaandag komt je jurk dinsdag binnen. Als het geen pinkster was geweest hadden we hem maandag al gehad, hier kan niemand iets aan doen. Toen ik je indeelde heb ik persoonlijk bij jou aangegeven dat we dit normaal gesproken pas doen als de jurk er is maar dat ik er vanuit ging dat hij er dan zou zijn. Het is dus net een dag later geworden ivm pinkster.

Zaterdag is je jurk hier zeker!


Mijn reactie hier op:

In mijn agenda zijn de 15 weken vanaf 21/1 voorbij gegaan op 6 mei... Dus 2 weken te laat en niks met Pinksteren te maken.
Ik vind het wel kwalijk dat u er nu zo makkelijk over doet.

U garandeert dus dat de jurk er is op zaterdag 25/5?

Ik hoop dat de jurk in 1x goed is ik heb nu weinig tijd voor aanpassingen indien nodig.



kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2886 Gepost op: 17 mei 2013, 00:53:50 »
Lekker duidelijk maggy, en als ie dinsdag binnenkomt, dan kun je toch ook dinsdag komen? (lijkt mij?) Wij weten op het werk altijd hoe laat de twi man altijd komt...en inderdaad...misschien heeft ze zelf een kalender met wat weken minder maar 15 weken zijn 15 weken en niet ineens 17...lekker makkelijk!

Sjezus...je bruiloft is al over 3 weken...dus maar 2 weken nadat je je jurk hebt...ik snap je frustratie...hier zou ik ook niet tegen kunnen!

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2887 Gepost op: 17 mei 2013, 07:27:18 »
Ja erg he! Ik vlieg 1/6 al. Dus heb m'n jurk maar 1 week. Nu kan ik niks doen als er iets aangepast moet worden, of dat bijvoorbeeld mijn sieraden er toch niet bij passen en ik op zoek moet naar nieuwe...

Vanavond word as verrast door z'n vrienden voor sushi eten en daarna een biertje ergens drinken. Hij houd niet van gekke dingen dus dit is prima.


Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #2888 Gepost op: 17 mei 2013, 07:49:25 »
Maggy ik ben benieuwd wat die vrouw voor antwoord klaar heeft op jou mail!!! En dat hij binnen is want anders heb je een groot probleem. Dus ik snap het helemaal van jou kant! Ik zou ook helemaal gek worden. En wat kirriemirrie zegt kan je daar niet gewoon een dinsdag middag op de stoep staan om die jurk te passen? Ipv zaterdag. Die vrouw moet toch snappen dat jij je jurk zsm wilt passen?

Wij gaan naar Egypte , naar het volgende hotel : premier le Reve . :)

Vandaag ben ik lekker vrij. Heb net besloten om verf te gaan kopen voor die letters die we gekocht hebben bij de Xenos. Dan kunnen we daar van t weekend of maandag mee aan de slag. Als het resultaat naar wens is show ik ze natuurlijk !!! Verder vanmiddag lunchen met een vriendin altijd gezellig  :biggrin:

Fijne dag allemaal

Aggies

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 192
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2889 Gepost op: 17 mei 2013, 09:11:16 »
Ja erg he! Ik vlieg 1/6 al. Dus heb m'n jurk maar 1 week. Nu kan ik niks doen als er iets aangepast moet worden, of dat bijvoorbeeld mijn sieraden er toch niet bij passen en ik op zoek moet naar nieuwe...

Vanavond word as verrast door z'n vrienden voor sushi eten en daarna een biertje ergens drinken. Hij houd niet van gekke dingen dus dit is prima.

Meis, wat rot zeg en wat slecht van de zaak! Gaat het om een echte trouwzaak? Want daar kunnen ze meestal de aanpassingen direct regelen en hoef je alleen maar te wachten.

Joyce mooi boeket. Leuk in zo een bolvorm.

Voor de mensen die op 13 sep trouwen... Nog 3 maanden en 27 dagen  :biggrin: wat gaat de tijd toch snel.

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2890 Gepost op: 17 mei 2013, 09:25:09 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 09:34:17 door destino »

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2891 Gepost op: 17 mei 2013, 09:49:48 »
Antwoord van winkel:

Bedankt voor je mail!

Natuurlijk begrijp ik je ongerustheid maar het komt allemaal prima in orde. De 15 weken zijn maandag om en ivm pinkstermaandag komt je jurk dinsdag binnen. Als het geen pinkster was geweest hadden we hem maandag al gehad, hier kan niemand iets aan doen. Toen ik je indeelde heb ik persoonlijk bij jou aangegeven dat we dit normaal gesproken pas doen als de jurk er is maar dat ik er vanuit ging dat hij er dan zou zijn. Het is dus net een dag later geworden ivm pinkster.

Zaterdag is je jurk hier zeker!


Mijn reactie hier op:

In mijn agenda zijn de 15 weken vanaf 21/1 voorbij gegaan op 6 mei... Dus 2 weken te laat en niks met Pinksteren te maken.
Ik vind het wel kwalijk dat u er nu zo makkelijk over doet.

U garandeert dus dat de jurk er is op zaterdag 25/5?

Ik hoop dat de jurk in 1x goed is ik heb nu weinig tijd voor aanpassingen indien nodig.

Maggy: gewoon dinsdag die jurk halen, als die binnen is moet ze maar bellen, niet wachten tot zaterdag. Is de zaak aangesloten bij een branche vereniging?
Anders die bellen, die leggen er dan meer druk op. Ik heb een order bevestiging ontvangen van mijn jurk en daar zit max 10 dagen tussen wanneer die aankomt en niet 14 dagen!

Ik vind haar reactie vreselijk nonchalant en niet eens excuses! En je mail  is eigenlijk te meegaand, ik bedoel ze verzekert je dat de jurk op dinsdag binnen is. Is dat bij de winkel of het distributie centrum? En vervolgens vraag je of ze kan garanderen dat de jurk er zaterdag is.

Om juridisch sterk te staan moet je eigenlijk de ingebrekestelling wel officieel schriftelijk bij haar inleveren waarin je haar de tijd geeft tot een uiteindelijke datum anders ontbind je de overeenkomst.

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2892 Gepost op: 17 mei 2013, 13:47:13 »
UPDATE:
inmiddels paar keer heen en weer gemaild en ze bleef maar doen alsof er niks aan de hand is. kon niet echt aardig meer blijven.
ze belde dus net: hij ligt bij dhl in zwolle. ze gaat vanavond naar zwolle rijden om de jurk op te halen zodat ik alsnog dinsdag kan komen!! ze hoopte hiermee dat ze het toch goed had opgelost. gezegd dat ik het erg fijn vondt.

pfff weer een last van me schouder!

ik reageer later ff op de rest!

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2893 Gepost op: 17 mei 2013, 13:57:52 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 09:34:32 door destino »

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #2894 Gepost op: 17 mei 2013, 15:17:49 »
Maggy; Had al een heel verhaal getypt over je jurk. Maar zie nu dat je alsnog dinsdag kunt passen. Fijn!! Toch nog netjes opgelost. Pff, toch nog bijna een hoop stress op t laatste moment.

Zeker goede service bij jullie, Lizzz! Wat gaan jullie ook alweer doen met die letters?
Ik denk dat ik ook wel contact opneem om het door te geven, dat we op honeymoon komen dan. Dat doe ik dan wel bij Arke zelf. Bedankt voor jullie reacties.

Destino; jullie zijn flink aan het oefenen! Goed bezig. Denk je er wel aan dat je niet te breed wordt op de schouders/armen... Mn zusje was fanatiek met ketle bells aan het trainen, maar haar jurk moest groter gemaakt worden, omdat ze te veel spieren ontwikkeld had daar. Had ze niet aan gedacht ;) Die dacht ook ff haar kipfilets weg te trainen.
Als je jezelf niet prettig voelt bij de schoenen, zou ik andere kopen. Misschien is het een fase van enkele dagen/weken en vind je het straks weer goed. Net zoals je wel eens twijfelt of je wel de juiste jurk hebt. Als ik er niet blij mee ben, zou ik ze weer verkopen. Wel even wachten tot je de anderen hebt. Wellicht passen ze niet goed.
De smalle hak vind ik mooier. Mja het moet ook goed zitten en lopen. Je schoenen zie je toch bijna niet, en vooral niet aan de achterkant.

Wow wat een mooi boeket Joyce! Maakt iemand dat voor je?
En zijn het dan nepbloemen? Of is dit een proefversie met echte bloemen?
Ik heb het boeket besteld bij www.royabloemen.nl. Het zijn 'echte' neppers, zijdebloemen. Leuk dat je vraagt of het een proefversie is met echte bloemen :) Dat betekent in ieder geval dat ze echt lijken.

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2895 Gepost op: 17 mei 2013, 15:21:45 »
Dat is ook wel het minste wat ze kan doen maggy! Maar fijn dat het geregeld wordt!


Ik zit met een klein dilemma:
Heb mijn trouwschoenen 2e hands via MP, ze zien er nog redelijk goed uit, maar hebben wel een paar kleine beschadigingen, 2 haaltjes aan de zijkant van de neus, het bandje (dun, satijn) is rafelig en de stof bij de hakjes is een beetje bruin geworden..
Ik dacht dat ik het niet erg vond, maar ik ga nu twijfelen om deze te verkopen en toch nieuwe te kopen :blush: (Heb er nu 45 euro voor betaald, nieuw zijn ze 140)
Wat zouden jullie doen?

De hak van de schoen die ik nu heb is 8 cm en daar twijfel ik dus ook over.. Ze zitten nu wel lekker, maar ik moet er tijdens de fotoshoot wel 2 uur op lopen/staan := , maar smiddags zullen we vooral zitten en savonds doe ik gympen aan.. := (ik loop vaker op hakken, maar niet 2 uur achter elkaar :P )
Je hebt bijna hetzelfde soort model, met 5 cm hak, alleen die hak is dik en daardoor is het elegante van de schoen weg..


Ik heb nu deze:


Dit zijn die met lagere hak:


Destino OMG Ik heb precies hetzelfde dilemma en ook nog met dezelfde schoen! Ik ga denk ik toch voor de lagere hak van 5 ?cm maar ik vind van die dikke hakken niet mooi...

Dus ik twijfel nu tussen of een hogere hak van elsa of een lagere open schoen...want ik doe geen panty aan en dat lijkt me niet lekker zitten in een dichte schoen!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #2896 Gepost op: 17 mei 2013, 17:09:48 »
Maggy fijn dat het zo opgelost kan worden, maar eerst zien en dan geloven (zou ik denken :) )
Hopelijk is het na dinsdag allemaal geregeld.

Schoenen: ik vind de bovenste mooier destino!!!! Vind zo dikke hak ook. Niet zo mooi.....

Ja bijna nog 100 dagen he !!! Hihi...

Vandaag voor de eerste x de letters geverfd, moet wel een paar keer geverfd worden. Maar daarna gaan er glitters over heen. Ben benieuwd hoe het wordt.

Joyces : wij gaan de letters van  I DO , die gaat aan de voordeur met een hartje er tussen ( tussen de I en de DO ..... Want er ware. Al mensen die zeiden Ido wat is dat?

En onze initialen , met een & teken en die komen op de cadeau tafel te staan :)
Misschien is het nog een beetje vaag.. maar zal binnenkort even een foto sturen naar wie nieuwsgierig is. Als ze af zijn natuurlijk hihi

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #2897 Gepost op: 17 mei 2013, 18:26:38 »
Ow trouwens.... Ik ben er achter gekomen dat vanavond het overleg is voor mijn VGF !!!
Spannenddddd hihi ;)

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #2898 Gepost op: 17 mei 2013, 19:16:31 »
Lizzz, is niet vaag hoor. Ik snap em ;)

Wedding, ik doe ook geen panty aan. Daar heb ik een hekel aan. Doe er altijd sokken overheen. Mja dat gaat niet bij de bruidsschoenen  :dry:

VFG: Ik ben ook echt benieuwd wanneer het is en wat we gaan doen...

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2899 Gepost op: 17 mei 2013, 19:36:11 »
Voel je je vandaag alweer ietsje beter Joyce?
Mooi boeket, je ziet niet dat het geen echte bloemen zijn.

Leuk Lizzz dat het hotel mee wil werken!
Oh spannend dat er vanavond overleg is over je VGF. Hoe ben je daar zo achter gekomen? Ik weet alleen dat 2 vriendinnen niet mee gaan want die waren zo slim om mij te bellen. Gelukkig hadden ze in de gaten wat er mis ging maar ja toen hadden ze al gezegd dat ze niet mee kunnen. Weet gelukkig verder niks, ook niet wanneer de planning is. Hoewel ik graag op de hoogte ben van alles vind ik het stiekem ook wel leuk om verrast te worden hihi!

Jeetje Maggy dat is zeker stressen! Wat een makkelijke reactie kreeg je in eerste instantie. Goed dat je een berichtje terug hebt gestuurd en dat je nu je jurk dinsdag al kan halen. Hopelijk is er dan nog tijd genoeg om hem iets te vermaken als het nodig is.

Destino, ik vind de bovenste schoenen mooier, maar de onderste lijken me praktischer om een hele dag op te kunnen lopen. In principe valt je jurk over je schoen dus als de schoen ietsje vies is zal je dat niet zien.

Ikzelf ben vandaag naar het ziekenhuis geweest. Op de echo was een verdacht plekje te zien, de rontgen mw. had er nog even een arts bij gehaald die nog even een collega er bij riep ook. Ik lag totaal niet op mijn gemak maar verder geen duidelijkheid gekregen van ze. Heb wel 10x gevraagd hoe of wat maar ze zeiden niet veel. Aan een kant denk ik dan dat het wel mee zal vallen maar toch vind ik het nu nog spannender.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards