collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1074592 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #3575 Gepost op: 9 juli 2013, 15:14:44 »
Ow oke nou ik zie het wel!!! Dan ga ik bij terug komst in nl wel lekker shoppen! Ik ben zo benieuwd!!!ben super blij dat we hebben kunnen omboeken. Geeft mij mee rust dan Egypte gezien de situatie daar!


Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #3576 Gepost op: 9 juli 2013, 16:05:39 »
-
« Laatst bewerkt op: 21 november 2013, 21:58:43 door destino »

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #3577 Gepost op: 9 juli 2013, 16:10:00 »
Owja moest je vandaag! Hopelijk heeften geholpen! Zou toch fijn zijn na die jaren een traan oog te hebben ..... Hopelijk heb je snel minder pijn!

Ja inderdaad, ik dacht ook nu we de kans hebben om om te boeken moet je het goed doen!!!
De reis is uit eindelijk bijna 2x zo duur maar dat maakt niet uit ;)


JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #3578 Gepost op: 9 juli 2013, 18:14:22 »
Lizzz; Heerlijk hotel! Als we naar Aruba zouden gaan, ging we voor dat hotel of Divi. Geeft toch een fijn gevoel, nu je omgeboekt hebt. En ach je hebt nu weer wat langer kunnen sparen ;)

Leuk Wedding! Wat hebben jullie gedaan? Leuk, fotovoer ;)  :biggrin:

Destino, wat leuk om dat te doen tijdens de ceremonie.
Ai, hopelijk heb je snel minder last van je oog. Heb je nu ook druppels?


Ik duik weer t zwembad in   :applaus:

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #3579 Gepost op: 9 juli 2013, 18:27:47 »
Ha meiden! Ik ben de laatste dagen veel te druk geweest met zonnen en onze uitnodigingen maken, dus heb niet bijgelezen en gereageerd.. Als t zonnetje weg is en ik m'n schommel-hangstoel uit kan komen, ga ik uitgebreid reageren!

Pb's heb ik wel gezien! Destino je zag er super mooi uit! En kaart van MD ook, maar die moet ik vanavond even op groter scherm goed bekijken ;)

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #3580 Gepost op: 9 juli 2013, 21:28:33 »
@Destino Ik zei het het al even, maar de jurk staat je echt prachtig! Komt je figuur mooi in uit (en niet zo opscheppen over je smalle taille he  :P) Je kapsel ziet er ook mooi uit. Ik heb niet echt een voorkeur.. Hopelijk geeft het tweede proefkapsel meer duidelijkheid voor je!
Al lekker genoten van je tuinset met dit weer? Of moet hij nog drogen?
En de trouwambtenaar al langs geweest! Was een bekende van jullie toch? Bij ons ook een bekende, die komt ook al 22 juli langs (zodat hij alles goed kan voorbereiden :) ) Hopelijk heeft het doorspuiten geholpen!

@Wedding Zijn je uitnodigingen nu af? Leuk he dat je zo enthousiast kan worden of iets dat je helemaal zelf gemaakt hebt! En gefeli met je ondertrouw ;)
OOhh en je hebt je VGF gehad!! Vertel Vertel Vertel!!!! En wat leuk dat je zo verrast bent! Lijkt me het leukst!

@LIzz al over de teleurstelling van je examen heen? Balen joh! En wat fijn dat je de reis zo makkelijk om kon boeken! De foto’s zien er heeeerlijk uit! Krijg helemaal zin in vakantie… En t zou wat zijn als je Joyce tegen zou komen in het vliegtuig zeg! Oh lees al dat dat m niet gaat worden.. haha misschien de terugweg ofzo ;)

@Peetie Kan me niet meer herinneren dat ik afdrukken op mn tanden had nadat mn beugel eruit ging hoor. Valt vast mee!

@Mariska Hoe was je VGF?

@Joyce Oeh je bent bij de locatie geweest! Hoe was het?

@MD Zie dat je gisteren jarig was! Nog van harte gefeliciteerd!! En bijna 30… uhh.. duurt nog ffies hoor ;) Leuk cadeau van je AS! Wanneer ga je?

@honeymoonshop Volgens mij is die echt wat commerciëler ingesteld ja.. Hoor er wel meer dingen over. Waar ik mn jurk heb gekocht ben ik twee uur binnen geweest voor m’n doorpas en mocht nog veel langer blijven als ik zou willen :D Maar goed, het gaat om de jurk natuurlijk!

@VGF Ik heb geen idee wanneer het is. Als ik moeite doe met alle vakantie erbij zoeken, krijg ik misschien een idee. Maar eigenlijk vind ik het juist leuk als ik helemaal overvallen wordt en het een echte verrassing is :D Van mijn CM (is ook beste vriendinnetje) heb ik ook begrepen dat niet alle meiden even goed meewerken.. had ik niet verwacht eigenlijk…

Verschillende meiden hebben weer allemaal leuke dingen in het verschiet! Jurken passen, taarten proeven, proefkapsel, catering bespreken etc. Leuk allemaal!!

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #3581 Gepost op: 9 juli 2013, 21:32:28 »
Zo ik ben weer bijgelezen :D

Onze uitnodigingen zijn af!!!  :applaus: Was nog even wat vouw en plakwerk, maar dat ging gelukkig sneller dan verwacht. Ze liggen nu bij onze CM's die er nog een briefje bijstoppen en dan kunnen ze verstuurd worden! Zal zo PB's sturen.
Verder gaan we vrijdag (ijs)taarten proeven en zaterdag dan echt de ringen ophalen! (als er niet weer een overval tussenkomt tenminste..  :dry: )

Verder moet ik een beetje informeren naar zaakjes die ervaring hebben met echte bloemen in het haar. Weten jullie hoe dat werkt? Moet je die verversen, of worden die bloemen op een of andere manier toch nat gehouden ofzo..?

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #3582 Gepost op: 9 juli 2013, 22:30:26 »
Gave uitnodigingen sperzieboon! Erg origineel. Heb ik nog nooit gezien met een tijdlijn van het paar samen. Erg leuk :)

Wij zijn gisteren bij de locatie geweest om oa het eten door te spreken en nog wat aanpassingen door te geven in wat wij willen.
Wat doen jullie allemaal trouwens met het eten?
Wij hebben een buffet. Ik zal de gerechten morgen ofzo even vermelden. Heb het nu niet bij de hand.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #3583 Gepost op: 10 juli 2013, 07:30:44 »
Sperzieboon wat zijn de uitnodigingen tof geworden!!! Leuk hoor!

Joyce wij hebben ook een buffet weer ook niet alles uit mijn hoofd maar zal vanavond even kijken
Wij gaan vanavond naar de fotograaf om alles door te spreken!

Mariska83

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
Re: September 2013
« Reactie #3584 Gepost op: 10 juli 2013, 08:43:57 »
Hoi meiden,

Vrijgezellenfeest was super!! Het weer was ook echt een cadeautje.
Wij waren al op de hoogte van onze datum omdat wij beiden op dezelfde dag het vrijgezellenfeest hadden en we een oppas moesten regelen voor onze dochter.

Mijn vriend is meegenomen naar het klimbos garderen, hier hebben ze gefietst en parcours geklommen tot 18 meter hoogte. Daarna een bbq en een borrel met de meiden erbij.
Ik werd op mijn fiets verwacht bij de trein. Daar kreeg ik een vlinder in mijn haar ( hou van vlinders). we stapten niet in de trein maar reden naar een vriendinnetje haar huis. Voor mij hadden ze een high tea geregeld in de tuin, daarna hebben we etageres gemaakt van kopjes en borden bij iemand anders thuis. ( ik had verteld dat ik dit misschien wilde doen voor op mijn bruiloft de de desserttafel). De koelkast lag vol daar met bbqspullen dus ik dacht dat we gingen bbqen met de mannen maar We zijn naar utrecht gegaan en daar zijn we de grachten op gegaan en hebben we een tocht op de tapasboot gemaakt. Dit was echt super, terrasjes zaten bomvol, lekker weer, eten en super relax. We kwamen ook heel wat andere vrijgezellenfeesten tegen.
Daarna terug voor een borrel in de tuin met de mannen.Ze hadden een persoonlijke taart gemaakt en die mochten we aansnijden ( alvast oefenen).rond half drie waren we weer thuis. Super gehad. Zo bijzonder om met al je vrienden samen te zijn en dat ze dit voor je doen!

Wat ook wel leuk was dat alleen de ceremoniemeester precies wist wat we gingen doen, voor de andere meiden was het ook nog een verrassing!


Ik ben ook benieuwd naar de proefkapsels en kaarten!

Joyce, wij doen een bbq/ buffet.
Md gefeliciteerd met je verjaardag!! 30 is zo erg niet, ben dat afgelopen mei geworden  :biggrin:!

Fijne zonnige dag allemaal vandaag!

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #3585 Gepost op: 10 juli 2013, 10:12:36 »
-
« Laatst bewerkt op: 21 november 2013, 21:59:01 door destino »

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #3586 Gepost op: 10 juli 2013, 10:16:56 »
-
« Laatst bewerkt op: 21 november 2013, 21:59:14 door destino »

Mariska83

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
Re: September 2013
« Reactie #3587 Gepost op: 10 juli 2013, 10:28:44 »
Klinkt erg lekker!!
Ik denk dat je voldoende keus hebt en dat je niet bang hoeft te zijn dat het te weinig is.

Ik weet niet of er mensen zijn met diëten  of vegetarisch?
( wij moesten ( wilde dat ook) daar namelijk rekening mee houden)

Er staat genoeg tussen waar mensen uit kunnen kiezen.

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #3588 Gepost op: 10 juli 2013, 10:35:11 »
-
« Laatst bewerkt op: 21 november 2013, 21:59:20 door destino »

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #3589 Gepost op: 10 juli 2013, 14:42:21 »
Heb geen druppels want het zit niet in m'n oog, maar het is mijn traanbuis.

Oja, het was je traanbuis  :sleep:

Ik denk dat jullie buffet uitgebreid genoeg is. Jullie hebben keuze uit drie soorten vlees. Ik zou eerder een van deze dingen vervangen dan een gerecht toevoegen.
Wb de zeewolf en sliptong. Sliptong is neutraler. Zeewolf moet je van houden.
Ik krijg spontaan trek, als ik het allemaal lees :D

Mariska; Jullie hebben beide een fijne dag gehad zo te lezen!! Leuke dingen hebben jullie gedaan.

Ons buffet:
Vooraf
Groentesoep

Warme gerechten
Varkensvlees met champignonroomsaus
Tongrolletjes met witte wijnsaus
Tagliatelle in een licht gebonden saus met garnaaltjes
Friet

Koud
Gegarneerde huzarensalade
Parmaham met verse meloen, gegarneerd met druiven
Gerookte forel met komkommer en tomaat
Rosbief op 'n bedje van witte bonensalade
Luxe vispalet (Zalm, makreel en noorse garnalen)
Aspergesalade
Griekse salade
Fruitsalade
Sauzen afgestemd op het buffet
Diverse broodsoorten met kruidenboter

Voor mijn zusje wordt er apart glutenvrij iets gemaakt. Dit geldt tevens voor de avond.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #3590 Gepost op: 10 juli 2013, 16:28:03 »
Ons buffet: diverse salades uit de saladebar zoals bv Griekse salade, aardappelsalade, zalm salade en rundvlees salade.

Voorgerechten: capriccio met truffeldressimg, oesters, div soepen

Visgerechten : gamba's gemarineerd in chilipeper , zalm filet in hollandaise saus

Vleesgerechten: kip saté met pinda saus, spareribs van de grill, biefstuk met pepersaus, speklappen.

Bijgerechten: stokbrood met kruidendokter, Vlaamse friet , rijst , aardappelblokjes e.d.

Dessert vanaf de piano geserveerd: ijstaart, gebak en schepijs en een chocolade fondue .

Verder hebben we live cooking dus alles wordt voor ons neus gebakken :)

Krijg er trek van hihi,....

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #3591 Gepost op: 10 juli 2013, 17:59:51 »
hihi kruidendokter!

Klinkt allemaal heel erg lekker destino en lizz , wij hebben net gesprek gehad met de cateraar. Wat een top man is dat, denkt bij alles mee zelfs voor de veiligheid van het pand!

wij hebben meerdere mensen met wensen (gluten, vegetarisch, zoutloos, diabetes etc) best lastig allemaal..

schrijf morgen mijn avontuur wel op! ben nog steeds aan het nagenieten!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #3592 Gepost op: 10 juli 2013, 18:09:42 »
Grrrrr die automatische spellingscontole....  :blink:
En IK die het niet goed na lees ;)

Maar jullie snappen vast wat er bedoeld wordt hihi!!!!!

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #3593 Gepost op: 10 juli 2013, 19:24:31 »
meiden, mijn verhaal + pics in jullie pb!!

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #3594 Gepost op: 10 juli 2013, 20:49:41 »
Dank jullie wel voor de leuke reacties op de uitnodiging! Onze CM’s hebben net de uitnodigingen in een dichte enveloppe teruggegeven, dus morgen gaan ze op de bus! En morgenavond gaan we in onze woonplaats zelf bezorgen. Op elke uitnodiging moeten al twee postzegels en met die stropdas erbij wordt het helemaal zwaar = duur. Dus die doen we even zelf.. 

@Mariska en Wedding, Jullie VGF klinken allebei heerlijk. En wat super dat het weer zo goed was he?!

@destino Onze Babs is een wethouder waarmee ik bij een vorige baan veel heb samengewerkt. Klikte erg en hij wilde het graag doen!

@Diner Een bbq klinkt er leuk Mariska. En dat life-cooking van lIzzz ook zeg! Oh en spareribs… Mmmm… Wij hebben een ‘gewoon’ buffet (klinkt zo gewoon nu.. haha). M’n AS heeft er afgelopen weekend wat aan geschaafd, en dat moet nog met de locatie worden kortgesloten, maar denk wel dat dat goed komt. Zoals het er nu naar uit ziet hebben wij:

Koude gerechten:
Salade van tomaten, mozzarella en basilicum
Seranoham met diverse soorten meloen
Gebraden rosbrief met pesto
Diverse rijk gevulde salades (oa. Een vissalade en de rest weet ik eigenlijk niet..)
Diverse broodsoorten en sauzen
Wellicht nog één koud gerecht erbij.

Warme gerechten:
Gepocheerde zalm met julienne van prei en beurre Blanc
Scharrelhoenderfilet met chutney van mango
Beenham (aan buffet gesneden) met … (nog bespreken)
Frites, gebakken aardappels, gemengde groenten en komkommersalade

Wij hebben dus warm: vlees, vis en gevogelte (daar is over nagedacht ;) haha!)

@destino Enige wat misschien ‘gemist’ wordt bij jullie buffet is gewoon friet! Verder lijkt het me een erg ‘toegankelijk’ buffet en denk ik dat er voor iedereen wel wat tussen zit hoor. Tsja en sommige mensen zullen inderdaad misschien wel vis willen (sliptongen zijn dan het meest gewild denk ik).

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #3595 Gepost op: 10 juli 2013, 20:53:34 »
Wedding : klink echt als een super toffe dag!!!! En ik vind die foto dat je die fles wijn open maakt e het geweldig!!!!!! Hihi!

Ik kijk nu al uit naar de mijne  :biggrin: hihi

Als die buffetten die voorbij komen haha zou er een vreet kick van krijgen ;)
Ga zo een lekker suikervrij waterijsje eten hmmmm hihi ;)

Fijne avond meiden!

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #3596 Gepost op: 10 juli 2013, 20:54:28 »
Oohh en ik heb vandaag de manchetknopen voor mijn vader binnen gekregen! Zijn echt super mooi en ben er helemaal blij mee!!  :applaus: Er staat op: 'Father of the bride 20-9-13' en 'You were the first man I loved'.
Ga ze de avond voor de bruiloft geven. Heb er al voor gezorgd dat hij een overhemd met gaten heeft (was ik hier goed op gewezen door Destino ;)). En m'n moeder wil ik een zakdoek met een tekstje geven, maar ik moet nog goed nadenken wat ik daar op wil zetten...   :blush:

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #3597 Gepost op: 10 juli 2013, 20:56:08 »
Super leuk sperzieboon!!! Mooie kado's  :applaus:

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #3598 Gepost op: 10 juli 2013, 21:03:49 »
Super leuke cadeau's Sperzieboon!

Lizzz en sperzieboon.  Mjammie, dat van jullie klikt ook al zo heerlijk  :biggrin:

Wedding. Zo te lezen heb je een erg leuke dag gehad. Dit is ook op iedere foto te zien. Wat heeft je AS gedaan? Of nog niets gehad?

Mariska83

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
Re: September 2013
« Reactie #3599 Gepost op: 10 juli 2013, 21:24:06 »
Sperzieboon:
Wat een leuke uitnodiging!! Erg persoonlijk ik ben benieuwd naar de reacties. Leuk om ze zo zelf te bezorgen bij de mensen thuis!!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards