collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1073295 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #4150 Gepost op: 3 september 2013, 21:32:50 »
Jeetje wat een drukte hier! De spanningen lopen op.. hihi

@Destino Hopelijk is de auto wat morgen! Wel ff een stressmomentje denk ik zo!

@Joyce Proosten op Guus is ook prima toch?! Wij draaien dat nummer op het einde van de ceremonie :) Weet je ook welk nummer de DJ gebruikt als floorfiller?

@Lizzz Fijn dat het noodpakketje klaar is! Ga ik ook de week voor de bruiloft doen!

@weer Jullie krijgen echt goed weer dames! Wel goed drinken he?! Je hebt er niks aan om neer te vallen...

@Laura Ben benieuwd naar de 'kers op de taart'! Ik heb ook sinds een paar dagen voor het eerst acrylnagels. Went echt heel snel hoor! Maar is waarschijnlijk ook wel afhankelijk van de lengte. Bij mij is de lengte eigenlijk niet langer dan ik normaal gesproken heb...

Mijn moeder wees met net op allerlei dode bloemetjes voor ons huis in bakjes en mandjes. Ze gaf de goede tip om dat wel even te vervangen, voor het geval de fotograaf daar foto's van gaat maken. Had ik zelf nog niet aan gedacht...

Morgenavond ga ik langs voor de bloemen. Had ik al eerder een keer voorbesproken, maar nu gaan we alles definitief vastzetten. De bloemiste zou namelijk nog even verder zoeken naar verschillende soorten paarse bloemetjes. Ben benieuwd!

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #4151 Gepost op: 3 september 2013, 22:39:59 »
Trouwens nog even wen lichtelijke irritatie.. Er hadden maar erg weinig gasten laten weten of ze wel of niet aanwezig konden zijn op de bruiloft. Mijn ouders hebben toen een mailtje gestuurd naar mijn familie en onze cm's naar de familie van AS. Met de vraag of degenen die nog niet gereageerd hadden dat alsnog wilden doen. Dat is 1 emailadres waardoor heel de familie van AS een mail in zijn inbox krijgt. Nu had dat nichtje dat toen klaagde dat haar kinderen niet uitgenodigd waren echt een super stom mailtje teruggestuurd naar onze cm's: "Ik heb jullie al gemaild, waarom mailen jullie.....
Nogmaals....
Als ik oppas heb dan komen wij... Dat weet ik pas op de dag zelf, want dan heb ik pas tijd om te kijken of we komen en of iemand tijd heeft om op te passen...!!!!!
Mochten we komen dan zijn we met 8 man...."

Dat zijn toch geen manieren?!?! Onze cm's doen ook alleen maar hun werk.. En kom dan lekker niet als je pas op de dag zelf eens gaat informeren of iemand op je kinderen wil passen.. Maar goed, we gaan ons er niet druk om maken!

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #4152 Gepost op: 3 september 2013, 23:45:46 »
even een ego post we gaan bijna trouwen!!! ooooh spannend!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4153 Gepost op: 4 september 2013, 08:46:43 »
Sperzieboon wat irritant zeg!!! Ze hebben maanden de tijd om oppas te zoeken. Ik snap niet dat mensen niet kunnen accepteren dat jullie het zo willen , en dat ze dat maar gewoon moeten accepteren!!!

Wedding : spannend hè!!!!!! Ik merk dat ik onbewust toch wat zenuwachtig wordt hihi.....slaap al 2 nachten onrustig en vannacht vanaf half 5 wakker gelegen haha.moet je na gaan , ik denk dat ik van donderdag op vrijdag nauwelijks slaap :p

Zodadelijk komt de makelaar..... Wij hebben ons huiswerk gedaan, wij weten hoeveel we nog kunnen zakken dus ben benieuwd wat hij voorsteld. Daarna gaan wij wat spullen op halen (versieringen enzo) dat hadden we bij mijn moeder opgeslagen. Hopelijk kunnen we nog even van het zonnetje genieten hihi. Verder nog wat dingen van het to do lijstje afmaken.

Morgen is een drukke dag vol met afspraken! Nagels, en teennagels laten doen , wimperextentions bij laten werken, naar schoonouders daar helpen met versiering, ballonnenboog en schoonmaken e.d en savonds naarde feestlocatie om daar te versieren.

En donderdag avond slaap ik bij mijn ouders thuis in mijn oude kamertje ! Hihi spannenddddd!!!

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #4154 Gepost op: 4 september 2013, 08:49:46 »
Ooohh spannend allemaal zeg!  :applaus:
Ik krijg echt een beetje plaatsvervangende zenuwen hoor als ik dat zo lees!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4155 Gepost op: 4 september 2013, 09:32:49 »
Hihi ;)

Webben jullie nog eens wat van peetiescheetie gehoord? Volgens mij is ze naar haar verjaardag niet meer geweest / berichtjes getypt ? Vroeg het mij opeens af!

Kmeijer

  • Junior
  • **
  • Berichten: 62
Re: September 2013
« Reactie #4156 Gepost op: 4 september 2013, 10:47:55 »
Pff er is weer veel getypt, koste me wel ff op alles bij te lezen. Wordt nu echt spannend, vrijdag gaan de eersten van ons trouwen! Kan zelf ook nog niet helemaal beseffen dat het nu echt zo snel gaat.

Sperzieboon wat een gedoe met oppas. Het lijkt net of ze het jullie probleem maakt. Het is graag of helemaal niet.

Jullie krijgen dit weekend wel erg mooi weer! M'n zus is vorig jaar 8 september getrouwt en toen was het ook zo prachtig weer.

Joyce proosten kan ja ook prima. Gaat er vooral om dat iedereen op staat en op de dansvloer staat. als de  DJ dan een goed liedje inzet heb je het zo aan de gang. AS kan/wil echt niet dansen?

Destino heel ff een stress momentje over de auto? fijn dat je zo snel weer wat anders hebt gevonden. Pff, denk je alles hebben geregeld..

Laura spannend wat jullie gaan doen. Wel apart dat ze allemaal zo geheimzinnig doen, spannend!!

Met m'n "Zussen" doen we ook nog een extra soort van vrijgezellendineetje. Blijkbaar zijn mijn vriendinnen een belangrijk ding vergeten van het vrijgezellenfeest. Dat je Samen met de mensen die de bruid belangrijk vind wat organiseerd zo dat iedereen samen komt en elkaar beter leerd kennen. Blijkbaar wouden ze niks vertellen en organiseerde hun alles. Daarom konden/wouden de zussen van AS niet komen want er waren nog een hoop extra kosten voor hun er bij en ze wisten niet wat ze gingen doen. Nu gaan we volgende week met mijn zussen en AS zijn zussen gezellig uit eten. Vooral om dat AS uit Friesland komt kent iedereen elkaar nauwelijks en een beetje raar als je nog moet voorstellen op de bruiloft.

Gisteren de pastoor op bezoek gehad. Wel een goed gesprek gehad, wel aardige man. Alleen wat ik niet zo leuk vind, wij hebben allemaal liedjes opgezocht en hij denk dat het koor ze niet kan zingen. Dus of andere liedjes of een ander koor zoeken. hmm.. Ik wil eigelijk wel die liedjes! Grr..

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #4157 Gepost op: 4 september 2013, 11:13:09 »
-
« Laatst bewerkt op: 21 november 2013, 21:18:50 door destino »

lmdehaan

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 28
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4158 Gepost op: 4 september 2013, 11:25:49 »
Jeetje destino, het wordt dus op het laatst nog stressen door die auto... Hopelijk is het een mooie auto waar jullie nu gaan kijken!!

En sperzieboon, ik vind het ook raar zo'n mailtje... Belachelijk...

Joyce, hoe was jullie laatste overleg?

Kmeijer, kan er niet gevraagd worden of ze die liedjes kunnen spelen? Ik bedoel, hij kan wel denken dat ze het niet kunnen, maar dat moet toch minstens gevraagd worden?

Lizzz, hoe was het met de makelaar?

Enne, onze verrassing was echt héél erg leuk!! 3,5 jaar geleden heb ik een half jaar in Frankrijk gestudeerd. Hier heb ik verschillende mensen leren kennen, waaronder 2 meiden uit Amerika. Wij zijn 2 jaar geleden bij ze in Amerika op bezoek geweest, echt heel leuk. Ik heb ze ook uitgenodigd voor de bruiloft, maar ik wist ook wel dat dat niet ging lukken... Nu heb ik ze in juli gevraagd of ze een nummer op wilden nemen samen (ze zingen allebei echt heel mooi!!) die we dan in de kerk kunnen laten horen. Dat hebben ze gedaan, echt super leuk!

Maar goed, wij moesten daar dus gisteren komen voor de verrassing... En je voelt m misschien al aankomen.... 1 van de 2 stond gewoon bij m'n zusje in de woonkamer!!! Dus die is helemaal vanuit Amerika naar Nederland gekomen om bij onze bruiloft te zijn!! Echt zó gaaf. Ik was echt helemaal sprakeloos en ik begon gewoon te huilen, haha. Happy tears, dat dan weer wel ;-)

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4159 Gepost op: 4 september 2013, 12:56:34 »
Is de auto wat jullie voor ogen hebben destino?

Wat een gave verassing !!!!! Noodt had je toch nooit verwacht dat een van die. Eisen opeens voor je neus zou staan??? Super tof!!!

Ik had eerst ook nog de hoop dat mijn oom opeens in nl zal zijn maar het zit ere het niet in :( zal vrijdag daar zeker wel een traantje om laten!

@ makelaar: ons jaar op funda was voorbij dus we moeten sowieso betalen. Maar goed we hebben besproken dat hij na de huwelijksreis nieuwe foto's van ons huis komt maken, hij heeft betere apparatuur dus betere foto's en wij gaan de prijs dan weer verlagen :( pffff 
Maar dat is latere zorg!!! Eerst genieten van onze dag vrijdag!




wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #4160 Gepost op: 4 september 2013, 16:51:48 »
even ego post dames...
2 dagen voor je huwelijk de laatste doorpas hebben, dan verwacht je toch dat alles in orde is en minstens perfect..

Maar nee hoor, mijn hoepel was kwijt, nieuwe hoepel uit de verpakking vol met kreukels, daarna jurk gepast ook vol met kreukels en blijven beweren dat ie was gestoomd en gestreken...
Ik had met de coupeuse afspraken gemaakt maar helaas heeft ze dingen verkeerd uitgevoerd en door de tijd kan ik het niet meer veranderen.
De lengte was ook niet netjes vermaakt, onderrok kwam er onder uit. Ook weer beweren dat het niet zo was.
Na aandringen ging ze toch weer vermaken en de jurk stomen, bleef 45 min weg...
Toen ik over de prijs probeerde te onderhandelen werd ik heel erg respectloos behandeld en begon ze te schreeuwen... uiteindelijk ontevreden betaald moest ook nog contant zonder bon.
Heb meteen klacht ingediend... nu ga ik genieten van de laatste voorbereidingen en de jurk is nog steeds prachtig en ik heb er heel veel zin in! 

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4161 Gepost op: 4 september 2013, 17:38:40 »
Nou zeg wedding , wat schandalig! Lijkt wel dat als wij onze jurken op moeten halen en dat ze vermaakt moeten zijn dat de service dan ver te zoeken is!!!!
Contant zonder bon? Dus je hebt ook geen garantie? Vreemd hoor..... En hat voor van die grote bedragen! Het is niet een jurkje uit de uitverkoop ofzo toch !!!


vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4162 Gepost op: 4 september 2013, 20:10:33 »
Omdat ik niet weet of het me gaat lukken om morgenavond online te komen wil ik iedereen die aanstaande vrijdag gaat trouwen vast een heerlijke dag toe wensen!! Meiden, ga heerlijk genieten van jullie dag, een dag om nooit te vergeten! Ik weet dat er verschillende meiden gaan trouwen maar ben bang als ik namen ga noemen dat ik iemand vergeet en dat is niet mijn bedoeling.
Voor iedereen die kort na vrijdag op huwelijksreis gaat.... veel plezier, lekker bijkomen en genieten van elkaar. Ik wacht met smart om jullie verhalen van jullie trouwdag hihi!

Ik reageer snel op de rest maar ben net thuis van mijn werk (vanaf 8 uur vanmorgen) en ga ff eten en bankhangen.

lmdehaan

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 28
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4163 Gepost op: 4 september 2013, 20:29:28 »
Wow, jeetje wedding... Daar word je toch verdrietig van? Echt niet leuk. Ik hou m'n hart vast voor morgen, wanneer ik m op ga halen... Hopelijk gaat het allemaal goed.
Ik had net m'n vader aan de telefoon over het betalen van de jurk (hij betaalt het voor me, echt super lief!) en hij vroeg zich af of hij de rekening kon betalen. Dus ik zei tegen hem: nee, want de hoepel staat er op en die heb ik niet van de zaak, maar van een vriendin. Dus die moeten ze er nog afhalen. En toen vroeg hij wat er nog meer op stond, dus ik zei: nouuu, die sluier en de schoenen... Hoor ik opeens achter me: ehm, Laura, je geeft nu wel heel veel details weg...
OEPS! Zat Martijn ook nog in de kamer! Sjips... Foutje... Dom! Nouja, helaas. Het was me bijna gelukt om die sluier geheim te houden tot vrijdag ;-)

Wij hebben vandaag alle bedankjes ingepakt en de liturgieën voor de kerk afgemaakt. Onze Amerikaanse vriendin is nu overal bij, echt heel gezellig. Geeft ook wat afleiding, anders waren we aardig aan het stressen denk ik... We hebben vanmiddag ook heerlijk met haar geluncht op een terrasje.

Morgen gaan we nog een beetje opruimen en 's middags dus m'n jurk ophalen. Ik ben benieuwd! 's Avonds eten we met z'n allen bij m'n schoonouders en dan ga ik met 4 meiden richting ons huis. Ik begin het nu toch wel écht spannend te vinden!! Wat jullie? ;-)

Bedankt vlinder!!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4164 Gepost op: 4 september 2013, 20:36:08 »
Bedankt vlinder!!!! Gaat helemaal goed komen ,vooral met het weerbericht wat ze voorspellen ;)

Wij gaan woensdag pas op huwelijksreis dus ik heb vast wel een gaatje om jullie op de hoogte te stellen!!!

Laura : het begint echt spannend te worden!!!! Hopelijk gaat alles met jou jurk wel goed! Moet toch een van de 6sept bruiden lukken om de jurk in 1x goed mee te krijgen!
Super lief van je vader, ik heb ook de jurk gekregen van mijn ouders!
Fijn dat jullie zo lekker bezig geweest zijn en wat leuk dat die vriendin nu ook een beetje mee krijgt wat jullie allemaal voor het huwelijk hebben gedaan!

Morgen een drukke dag :) jippie..... ! Ik zeg net tegen AS , heerlijk morgen een dagje tutten hihi! ( nagels en wimpers laten doen)

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #4165 Gepost op: 4 september 2013, 20:45:51 »
@Lizz ik mis peetiescheetie ook al een tijdje inderdaad. Volgens mij was ze nog wel eens online gekomen, zag ik in d'r statistieken.. Heerlijk zo'n dagje morgen, geniet er lekker van :)

@Destino Hoe is jouw dagje verlopen? Auto, gesprek, schoonmaak, cd etc ;)

@Laura Wat ont-zet-tend cool van die vriendin uit Amerika!! Een grotere verrassing kan je je bijna niet voorstellen volgens mij!
Hihihi dat je zomaar je mond voorbij praatte waar je AS bij zat!! Ghehehe tsja nu niks meer aan te doen! En hij weet toch nog niet hoe het je staat ;)

@Wedding Hmm geen leuke ervaring, echt belachelijk hoe je soms behandeld kan worden, maar ik ben blij je laatste regel te lezen: "nu ga ik genieten van de laatste voorbereidingen en de jurk is nog steeds prachtig en ik heb er heel veel zin in!" Top! Daar gaat het om!! Lukt het allemaal met de locatie versieren?

@kmeijer Bedoel je nou dat je vriendinnen je (schoon)zussen niet hadden uitgenodigd voor je vrijgezellenfeest? Hopelijk komt het nog goed met jullie liedjes tijdens de kerkdienst!

Wanneer gaan de 6 septemberbruiden eigenlijk op vakantie? Van lizzz kunnen we dus nog een verslagje verwachten, maar van de andere meiden?

lmdehaan

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 28
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4166 Gepost op: 4 september 2013, 21:04:30 »
Wij hadden niet heel veel geld meer over... Maar we hebben afgelopen zondag toch nog een paar dagen weg geboekt... Zondag gaan we voor 5 dagen naar Antwerpen :-)

Waar gaan jullie heen op huwelijksreis?

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4167 Gepost op: 4 september 2013, 21:12:49 »
Lekker toch even weg!!! Het gaat er om dat je even ontspanning hebt toch!

Wij zouden naar Egypte gaan, echter door de situatie daar hebben we het omgeboekt naar Aruba.
Wij gaat 12 dagen daar heen , bij terugkomst nog 2 dagen om bij te komen en dan beginnen we weer aan het werk e.d !

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #4168 Gepost op: 4 september 2013, 21:20:58 »
-
« Laatst bewerkt op: 21 november 2013, 21:04:07 door destino »

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #4169 Gepost op: 4 september 2013, 21:45:13 »
Laura, super leuke verassing!! Oeps, van de sluier ;)
Lekker hoor dat jullie ook nog even weggaan.

Ah nee Wedding. Dat is echt  :censored:. Er zijn er hier toch wel met n nare ervaring :(. Goed dat je het naast je neer kunt leggen en een klacht ingediend hebt.

Destino, fijn dat de auto geregeld is (weer!) Druk dagje morgen nog. Ook nog wat tijd om te relaxen?

Lizzz, jij ook veel plezier bij de laatste dingetjes!

Kmeier, erg jammer van de liedjes! Wat gaan jullie nu doen?

Peetie ben ik ook al een tijdje kwijt!

Wij gaan naar Curacao. We trouwen vrijdags en gaan zondags.

Hopelijk ben ik niemand vergeten. Op tijd naar bed vandaag. Errrrg slecht geslapen vannacht.

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #4170 Gepost op: 4 september 2013, 22:48:58 »
Bedankt voor de lieve berichtjes, ik heb er echt heel veel zin in! Het is allemaal zo mooi geworden en iedereen is ontzettend lief!

Ik wil me nu daar op focussen, vandaag heeft vriendin van me geholpen met cupcakes bakken en decoreren, morgen maak ik de rest af. Ook helpt familie met de laatste puntjes op de i voor de decoratie...het lijkt nu al een droom als ik alles zie... we krijgen een heleboel niet af of het wordt anders dan we hadden gedacht.. maar dat maakt allemaal niet uit. Het is allemaal heel leuk geworden!

vlinder: je bent een lieverd, bedankt voor je berichtje!

Ik stuur wel een verslag!!

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #4171 Gepost op: 5 september 2013, 07:57:22 »
Nog maar 1 nachtje slapen 6 september bruidjes!  :applaus:
Succes met de laatste voorbereidingen!!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4172 Gepost op: 5 september 2013, 08:03:24 »
Heb vannacht weer een tijdje wakker gelegen ow ow haha er was van alles waar aan ik dacht ow dat moet nog en dat moet nog. Dus heb vannacht die dingen op geschreven zodat ik het niet kan vergeten!

Vandaageen drukke dag!
En owwwww wat geven ze morgen een mooi weer op hè! De druppeltjes die kunnen vallen vallen pas na 20:00 uur !!!

Fijne dag andere bruidjes!!! Geniet er van morgen!

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #4173 Gepost op: 5 september 2013, 08:06:23 »
=
« Laatst bewerkt op: 21 november 2013, 21:03:59 door destino »

Mariska83

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
Re: September 2013
« Reactie #4174 Gepost op: 5 september 2013, 08:33:27 »
Lieve 6 septemberbruidjes,

Hier hebben we zo naartoe geleeft!

Ik wil jullie alvast een super dag toewensen! Geniet nog even van de laatste voorbereidingen en daarna vooral van jullie dag!! Het weer werkt in iedergeval goed mee :applaus:


Ik wacht jullie verhalen af!

Liefs Mariska


 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards