collapse

Auteur Topic: Sardinie!  (gelezen 2954 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Robine82

  • Gast
Sardinie!
« Gepost op: 2 maart 2009, 18:50:08 »
Onze keus is gevallen op Sardinie!! We hebben een leuk, kleinschalig resort met spa uitgezocht .. ! ZIN IN!
Ben erg benieuwd of iemand hier wel eens is geweest? En of de temperatuur in september nog een beetje aangenaam is?

Robine82

  • Gast
Sardinie!
« Reactie #1 Gepost op: 6 maart 2009, 17:12:03 »
Niemand geweest?! Jammer ..  :mellow: Had wel leuke (excursie-)tips willen krijgen .. Overigens we hebben vandaag geboekt: 16 september gaan we die kant op!

Herjan

  • Gast
Sardinie!
« Reactie #2 Gepost op: 6 maart 2009, 17:40:01 »
Jawel! Wij hebben kennissen die daar vandaan komen. We zijn dus in 2007 twee weken in Villasimius geweest en in hun appartement verbleven. Ik heb mijn vrouw tijdens die vakantie ten huwelijk gevraagd!

Erg mooi eiland. Erg lekker vis eten! En tip: maak met de auto een rondreis door het natuurgebied in het midden van het eiland. Heel rustig omdat daar toeristen bijna nooit heen gaan (die blijven meestal aan de kust). Maar een schitterende natuur, wilde koeien (hele mooie trouwens!), paarden, zwijntjes die daar gewoon ook op straat lopen. En van die oeroude bossen, waar je gewoon merkt dat de natuur daar nog 'leeft'.

Als je naar Villasimius gaat kan ik je zeker nog wel wat restaurants aanraden. Elders ook wel, maar dan moet ik wel weer even goed nakijken waar dat ook weer was.

P.S. Bedenk je goed dat men het wel een eiland noemt, maar dat het qua oppervlakte groter is dan Nederland (of ongeveer minstens zo groot). Je hebt dus wel een auto nodig als je wilt toeren.
« Laatst bewerkt op: 6 maart 2009, 17:45:24 door Herjan »

femkemarije

  • Gast
Sardinie!
« Reactie #3 Gepost op: 6 maart 2009, 21:35:55 »
ik ben er nog nooit geweest.... sorry

is het nou frans of italiaans?

Robine82

  • Gast
Sardinie!
« Reactie #4 Gepost op: 6 maart 2009, 22:59:01 »
Bedankt voor de informatie Harjan!! Wij zijn ook vooral van veel dingen bekijken en overal gezellig drankjes doen en hapjes eten!!
Sardinie is een Italiaans eiland .. we zijn twee jaar geleden naar Sicilie geweest en dat was top, dus op zich denk ik dat dit minstens zo'n mooie, relaxte vakantie wordt! (we hebben overigens ook een huurauto, dus gaan zeker het eiland verkennen!)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards