Alles over trouwen > Huwelijksdata

Augustus 2014

<< < (2/338) > >>

SamanthaLorna:
Welkom in het Augustus topic.
Ik speel een beetje vals omdat ik een september bruidje ben maar daar zijn er niet zo veel van, en ik ga begin september trouwen dus dichtbij Augustus

Wat leuk dat je afgesproken hebt bij de locaties. Spannend hoor, neig je wel naar eentje toe of is de kans een beetje 50.50?

WillemMarieke:
Hee Anna,

Ja, nouja. Een optie... Het was meer "We zetten een optie erop voor jullie en dan mogen jullie er even over nadenken". Bij die eerste wel fijn, omdat het echt de eerste locatie was die we zagen! De andere hebben we net pas bekeken, maar dan vind ik het erg fijn te weten dat je gewoon even rustig kan denken, zonder bang te zijn dat "jouw" datum aan je neus voorbij gaat. Zeker omdat onze datum anderhalf jaar na onze verloving is, dus een speciale datum :)
Bij één locatie hadden we net een uur lang onze wensen door zitten spreken, bedenkt die vent dat hij nog even in de agenda moet kijken. Jahoor, staat er al een huwelijk gepland die dag. Had dat eerst bekeken....  :dry:

Het verschilt per locatie/gemeente. Hier moet je bij alle locaties de ambtenaar zelf regelen, maar Rotterdam is ook duuuuuur!! Bij de ene locatie betalen we geen huur daarvoor. We zouden dus naar binnen kunnen gaan, kunnen trouwen en weer weg en zonder een cent aan die locatie te betalen. De andere locatie rekent wel huur, bovenop de kosten van de gemeente. In de offertes staan dan niet de prijzen van de gemeente (ambtenaar) opgenomen.

Maar als je twijfelt gewoon even vragen!

Samantha, ik neig erg naar één locatie. De ene waar je dus geen huur betaalt voor het trouwen en waar we vrijdag nóg een keer gaan kijken...

SamanthaLorna:
Ok, ik hoop dat je uiteindelijk kan boeken die die je wilt.

Ik weet het niet meer, neig zelf naar 2 locaties. De één is wat chiquer voor het ceremonie binnen, maar de andere heeft een leuke opstelling voor als het buiten kan. (strand huwelijk) Keuzes keuzes keuzes....

WillemMarieke:
Oooh, twee strandhuwelijken dus in het Augustus (en stiekeme September) topic :)

Sounds good! Wij zitten wel bij Hoek van Holland, maar de enige eis die mijn aanstaande stelt is dat de locatie in Rotterdam zelf is. Verder is hij zo lief en makkelijk, dat ik de discussie of HvH bij Rotterdam hoort achterwege laat :)

SamanthaLorna:
Haha ja ik had weinig keus, ik woon zelf aan het strand. Maar vind het wel super gaaf natuurlijk. Het liefst had ik een tropisch strand maar dat zit er helaas niet in, teveel gedoe etc. Dan maar naar een tropische plek tijdens de huwelijksreis (hopelijk)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie