collapse

Auteur Topic: De Afvallers 2013  (gelezen 153182 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

e_vlyne

  • Gast
De Afvallers 2013
« Reactie #200 Gepost op: 17 juli 2012, 13:25:40 »
Buh...koriander (en basilicum...) Kikkererwten met chorizo en komijn...!

Pepper

  • Gast
De Afvallers 2013
« Reactie #201 Gepost op: 17 juli 2012, 13:26:28 »
Volgens Elina is chorizo "enge worst" :biggrin:

Pepper

  • Gast
De Afvallers 2013
« Reactie #202 Gepost op: 17 juli 2012, 13:27:18 »
Zie?

~M*M~

  • Gast
De Afvallers 2013
« Reactie #203 Gepost op: 17 juli 2012, 13:28:43 »
kikkererwten en geroosterde paprika!

koriander hmmm heerlijk!

e_vlyne

  • Gast
De Afvallers 2013
« Reactie #204 Gepost op: 17 juli 2012, 13:33:11 »
Bang voor worst? Als ik maar weet wat er in zit vind ik het niet zo eng, leverworst vind ik enger!

e_vlyne

  • Gast
De Afvallers 2013
« Reactie #205 Gepost op: 17 juli 2012, 13:36:08 »
Ah zo, ja daar kan ik me wel wat bij voorstellen!

idgnkv

  • Gast
De Afvallers 2013
« Reactie #206 Gepost op: 17 juli 2012, 13:59:07 »
Basilicum niet lekker? We hebben hier nu een plantje in de keuken staan, heerlijk die geur en de smaak van verse basilicum :hungry:

OsCarel

  • Gast
De Afvallers 2013
« Reactie #207 Gepost op: 17 juli 2012, 14:58:41 »
Basilicum, heerlijk! Ik ben sowieso dol op verse kruiden.
Gebruikt iemand van jullie al eetmeter van 't voedingscentrum. Ik vind 'm heel fijn!

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
De Afvallers 2013
« Reactie #208 Gepost op: 17 juli 2012, 16:21:42 »
Basilicum, koriander, ik vind het allemaal heerlijk! Het enige kruid waar ik minder fan van ben is dille...

Worst daarentegen vind ik altijd eng. Oók rookworst, en boterhamworst. Gewoon alle worst.

OsCarel

  • Gast
De Afvallers 2013
« Reactie #209 Gepost op: 17 juli 2012, 16:28:29 »
Ik heb het de laatste tijd niet meer zo op knakworst en verse worst vind ik vies.

flower87

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
De Afvallers 2013
« Reactie #210 Gepost op: 17 juli 2012, 17:45:17 »
Haha moet wel lachen om jullie worst angst!

Verder ben ik niet zo'n sla eter.. vind t wel lekker maar vaak zit er dan vette dingen in..
De italiaanse sla schotel van c1000 is ook zo lekker.. maar daar zit witte saus bij;)

bianca83

  • Gast
De Afvallers 2013
« Reactie #211 Gepost op: 19 juli 2012, 14:40:50 »
Hallo allemaal! Ik wil me ook graag bij dit topic voegen. Ik ga pas in september 2013 trouwen dus ik heb nog even de tijd maar je kan niet vroeg genoeg beginnen toch?

Mijn streven is minimaal 5 kilo en maximaal 10 kilo af te vallen. Tot nu toe zit ik op anderhalve kilo dus het begin is er!
Ik volg verder niet echt een dieet ofzo maar probeer voornamelijk gezonder te eten en meer te bewegen. Voor mijn werk moet ik altijd met de auto en ik heb ook nog eens een kantoorbaan dus op het werk beperkt het bewegen zich tot een loopje naar de printer en de wc, schiet niet echt op dus :-(
Maar om dat te compenseren heb ik vorige week via marktplaats een step apparaat gekocht en vanaf zaterdag heb ik 'm ook echt iedere dag gebruikt (best een beetje trots haha)Ik zit nu op de 20 minuten per keer en wil naar de 60 minuten.

Op naar de volgende kilo!

OsCarel

  • Gast
De Afvallers 2013
« Reactie #212 Gepost op: 19 juli 2012, 15:55:04 »
Pff, iedere dag een uur steppen lijkt me echt doodsaai. Ik zou wel graag wat afwisseling hebben in het sporten.

wedding2013

  • Gast
De Afvallers 2013
« Reactie #213 Gepost op: 19 juli 2012, 17:13:54 »
Hallo allemaal! Ik wil me ook graag bij dit topic voegen. Ik ga pas in september 2013 trouwen dus ik heb nog even de tijd maar je kan niet vroeg genoeg beginnen toch?

Mijn streven is minimaal 5 kilo en maximaal 10 kilo af te vallen. Tot nu toe zit ik op anderhalve kilo dus het begin is er!
Ik volg verder niet echt een dieet ofzo maar probeer voornamelijk gezonder te eten en meer te bewegen. Voor mijn werk moet ik altijd met de auto en ik heb ook nog eens een kantoorbaan dus op het werk beperkt het bewegen zich tot een loopje naar de printer en de wc, schiet niet echt op dus :-(
Maar om dat te compenseren heb ik vorige week via marktplaats een step apparaat gekocht en vanaf zaterdag heb ik 'm ook echt iedere dag gebruikt (best een beetje trots haha)Ik zit nu op de 20 minuten per keer en wil naar de 60 minuten.

Op naar de volgende kilo!

Ik ga waarschijnlijk ook rond die tijd trouwen, wil ook 10 kilo afvallen en we hebben gelijke doelen:
Meer sporten/bewegen en gezonder eten!

Succes!

Tip: doe ook eens wat situps, vloer oefeningen, arm oefeningen, op youtube is er genoeg te vinden.

OsCarel

  • Gast
De Afvallers 2013
« Reactie #214 Gepost op: 20 juli 2012, 14:03:09 »
Awesome, you lost 0.4 kg since 2012-07-18
You lost 6.9 kg since you started on 2012-06-05

 :biggrin:

bianca83

  • Gast
De Afvallers 2013
« Reactie #215 Gepost op: 22 juli 2012, 11:55:13 »
@oscarel, gelukkig zijn we allemaal anders, ik vind het steppen wel erg leuk.

@wedding2013, dan hebben we inderdaad hetzelfde streven. Maar met 5 kilo zou ik ook tevreden zijn hoor.
De oefeningen die jij verder noemt kan ik me op de een of andere manier niet toe zetten, heel stom eigenlijk. Vandaag wel 25 minuten op de step gestaan dus ik ga vooruit haha. Verder drink ik ook erg veel water. Ik ben opzich al een slechte drinker dus dat is al een vooruitgang. Ik heb alleen altijd zoveel moeite met het volhouden, nu ben ik super enthousiast en gemotiveerd en na een tijdje zakt dat. Hebben anderen dat ook? Wat doen jullie daar aan?

OsCarel

  • Gast
De Afvallers 2013
« Reactie #216 Gepost op: 22 juli 2012, 12:17:12 »
Bianca, steppen ís ook leuk, maar ik bedoel ook te zeggen dat het voor je lichaam fijn is dat je wat afwisseling hebt. Dat je verschillende spiergroepen traint.

Ik heb zelf een crosstrainer gehad, dat vond ik leuk. Maar toen ik er op een gegeven moment elke dag een uur opstond vond ik het saai worden.

Het was niet aanvallend bedoeld hoor. :wink:

wedding2013

  • Gast
De Afvallers 2013
« Reactie #217 Gepost op: 23 juli 2012, 08:41:51 »
@oscarel, gelukkig zijn we allemaal anders, ik vind het steppen wel erg leuk.

@wedding2013, dan hebben we inderdaad hetzelfde streven. Maar met 5 kilo zou ik ook tevreden zijn hoor.
De oefeningen die jij verder noemt kan ik me op de een of andere manier niet toe zetten, heel stom eigenlijk. Vandaag wel 25 minuten op de step gestaan dus ik ga vooruit haha. Verder drink ik ook erg veel water. Ik ben opzich al een slechte drinker dus dat is al een vooruitgang. Ik heb alleen altijd zoveel moeite met het volhouden, nu ben ik super enthousiast en gemotiveerd en na een tijdje zakt dat. Hebben anderen dat ook? Wat doen jullie daar aan?

Gemotiveerd blijven lukt mij door de confrontatie aan te gaan (pas ik weer in mijn "oude" broeken (van een maatje minder), gewicht opschrijven.
Heb je een slechte dag, gewoon de volgende dag weer beginnen. Samen sporten. Mensen met gelijke doelen vinden. Eventueel dietiste (doe ik niet). Elke week nieuwe doelen: bijv. minstens 2 liter water drinken, minstens 200 gram groenten per dag.
Pics maken en die op je koelkast opplakken van voor en na. Motiveert ook enorm!
Ik ga wel erg hard, maar ben nu in de eerste week al 4 kilo kwijt, dus ga even wat minder streng doen. Iedereen succes!

bianca83

  • Gast
De Afvallers 2013
« Reactie #218 Gepost op: 25 juli 2012, 19:30:51 »
Nou deze week is tot nu toe echt slecht.
Het is gewoon echt te warm om te sporten, gelukkig is het ook te warm om te eten, dat scheelt dan weer.

Iedere week doelen stellen is wel een hele goede ja, ga ik eens proberen.

Ik zou graag wekelijks sporten op een vaste avond, maar ik werk onregelmatig dus dan is dat gewoon niet te doen.
Dat is wel erg jammer, daardoor eet ik ook onregelmatig, schijnt ook niet echt heel gezond te zijn.

Maargoed, nog 1 of 2 dagen echt mooi weer en dan ga ik er weer vol voor *zucht*

Knap van je trouwens wedding2013, al 4 kilo kwijt!!!

wedding2013

  • Gast
De Afvallers 2013
« Reactie #219 Gepost op: 27 juli 2012, 15:12:14 »
Hoe gaat het hier? Met mij prima, ben nu al meer dan 5 kilo kwijt en je begint het een beetje te merken. Heb meer energie!

Tips voor dit weer, smoothies en salades! Vermijd stokbrood en teveel vlees!

Succes iedereen!

OsCarel

  • Gast
De Afvallers 2013
« Reactie #220 Gepost op: 28 juli 2012, 20:04:50 »
Ik heb gisteren sushi op, ik ging eten met mijn ceremoniemeester.
Dat zag ik wel op de weegschaal, vanochtend.

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
De Afvallers 2013
« Reactie #221 Gepost op: 30 juli 2012, 08:47:26 »
Hoi Ladies, heb me al ff een tijdje niet meer gemeld, omdat ik niet actief was met lijnen, maar afgelopen weekend is er iets "geknapt" bij mij en ik ben helemaal klaar met mijn lichaam. Ik heb na een hoop onderzoek doen besloten om het Dukan Dieet te gaan doen en heb de boeken gister besteld. Zo gauw als ze binnen komen, ga ik ze doorlezen en daarna vol goede moed beginnen. Ik ben benieuwd hoe het zal gaan!

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
De Afvallers 2013
« Reactie #222 Gepost op: 30 juli 2012, 10:50:55 »
Hoi Ladies, heb me al ff een tijdje niet meer gemeld, omdat ik niet actief was met lijnen, maar afgelopen weekend is er iets "geknapt" bij mij en ik ben helemaal klaar met mijn lichaam. Ik heb na een hoop onderzoek doen besloten om het Dukan Dieet te gaan doen en heb de boeken gister besteld. Zo gauw als ze binnen komen, ga ik ze doorlezen en daarna vol goede moed beginnen. Ik ben benieuwd hoe het zal gaan!


ook hier is de knop weer om... een paar slechte weken gehad... en de hele tijd het gevoel gehad dat ik misschien maar gewoon tevreden moet zijn met het lijf dat ik nu heb... maar..vorige week DE jurk gepast en gevonden, en die staat toch echt mooier als ik nog (minstens) 10 kg af ga vallen...
Vanmorgen met frisse moed weer begonnen!!

jullie zullen me hier weer vaker zien!

OsCarel

  • Gast
De Afvallers 2013
« Reactie #223 Gepost op: 31 juli 2012, 10:00:57 »
You lost 7.5 kg since you started on 2012-06-05
Woei!

misseagle

  • Gast
De Afvallers 2013
« Reactie #224 Gepost op: 31 juli 2012, 10:29:51 »
Heb paar weken mn groene smoothies niet gegeten (wel voldoende fruit en groente binnen gekregen hoor..) omdat mn blender eigenljik niet meer zo goed is.
Het was ook een ding wat mn broertje ergens gratis bij kreeg dus ja..
Kon er ook niet veel van verwachten.
Maar in het begin was ik maximaal 5 minuten ermee bezig, nu een kwartier en dat is niet handig!

Vandaag dan wel weer gebruikt, maar erger me dood aan dat ding!
Een nieuwe, goede, kopen is even geen optie want we hebben al genoeg kosten aan andere dingen en willen ook nog sparen voor de bruiloft!

Dus dan maar heel erg goed groente en fruit eten :wink:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards