collapse

Auteur Topic: De Afvallers 2013  (gelezen 153200 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: De Afvallers 2013
« Reactie #325 Gepost op: 2 november 2012, 16:50:00 »
Misseagle, Je bent nu toch ook (meer) gaan sporten? Dan bouw je  spiermassa op, dat weegt zwaarder dan vet. Daar kan het ook aan liggen.

Ik hoef de komende anderhalve week mezelf niet te wegen. Gisteravond laatste pil van de strip gehad (voor de stopweek), en dan houdt ik altijd veel vocht vast. Wegen heeft dan geen zin, en werkt alleen maar deprimerend.

BiancaIngmar

  • Gast
Re: De Afvallers 2013
« Reactie #326 Gepost op: 3 november 2012, 01:58:58 »
Weegschaal bijna een week uitgesteld. Vandaag er op gestaan, schrok toch, was nl. weer 1,5 kilo aangekomen, maar moet zeggen deze week niet gesport en geen rekening gehouden met wat ik heb gegeten. Weet nu wel hoeveel kilo er nog af moet voor mei 2013. Dit is 10 kg. Ik had gedacht dat het nog wat positiever was (schatte nl tussen de 5 en 10 kg). Helaas toch 10 kilo. Ik ga er nu echt voor!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: De Afvallers 2013
« Reactie #327 Gepost op: 3 november 2012, 08:37:49 »
Heel veel succes !!!

misseagle

  • Gast
Re: De Afvallers 2013
« Reactie #328 Gepost op: 3 november 2012, 08:42:35 »
Misseagle, Je bent nu toch ook (meer) gaan sporten? Dan bouw je  spiermassa op, dat weegt zwaarder dan vet. Daar kan het ook aan liggen.

Ik hoef de komende anderhalve week mezelf niet te wegen. Gisteravond laatste pil van de strip gehad (voor de stopweek), en dan houdt ik altijd veel vocht vast. Wegen heeft dan geen zin, en werkt alleen maar deprimerend.

Ja ben wel meer gaan sporten maar zo snel bouwt spiermassa niet op volgens mij hoor!
Bedoel heb nu 2x gefitnesst en wandel dan wel af en toe op redelijk tempo maar meer is t nog niet geweest! Af en toe buikspieroefeningen...

Heb wel een hoepel besteld! En zodra die binnen is (duurt alleen helaas nog een week ofzo) Dan kan ik daar ook elke dag 10 minuten mee aan de slag!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: De Afvallers 2013
« Reactie #329 Gepost op: 3 november 2012, 10:56:54 »
Ja ben wel meer gaan sporten maar zo snel bouwt spiermassa niet op volgens mij hoor!
Bedoel heb nu 2x gefitnesst en wandel dan wel af en toe op redelijk tempo maar meer is t nog niet geweest! Af en toe buikspieroefeningen...
Nee, zo snel zat dat niet gaan..

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Afvallers 2013
« Reactie #330 Gepost op: 4 november 2012, 21:48:43 »
 Moet even mijn euforie kwijt... Na jullie berichten hier heb ik vanavond ook oude broeken gepast..... En ja !! Ook ik pas 1 broek van voor mijn zwangerschap... Whoehoe!!!

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Afvallers 2013
« Reactie #331 Gepost op: 5 november 2012, 09:39:26 »
nog 1 ego-berichtje; vanmorgen gaf de weegschaal 88,5 aan!! al 6,6 kg kwijt, ben er zoooo blij mee! en wat levert dit een extra motivatie op om door te zetten!! Op naar de volgende mijlpaal; 85 kg....

misseagle

  • Gast
Re: De Afvallers 2013
« Reactie #332 Gepost op: 5 november 2012, 10:19:58 »
Super fijn zeg!

Ik ben nu al bijna een week gestopt met de kruiden en heb t idee dat ik nu wel weer aangekomen ben omdat ik dus weer wat meer kan eten (en dat ook doe, omdat ik anders dat honger gevoel blijf houden).

Wel gaat t lekker met de groene smoothies, gisteren had ik een lekkere joh... :D
Dus dat is wel prettig.. Voelt goed!

Maar ja, wordt vrijdag ook weer ongesteld dus denk dat ik na woensdag de komende 2 weken even niet weeg haha :P

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: De Afvallers 2013
« Reactie #333 Gepost op: 5 november 2012, 10:28:37 »
Moet even mijn euforie kwijt... Na jullie berichten hier heb ik vanavond ook oude broeken gepast..... En ja !! Ook ik pas 1 broek van voor mijn zwangerschap... Whoehoe!!!
:applaus:

nog 1 ego-berichtje; vanmorgen gaf de weegschaal 88,5 aan!! al 6,6 kg kwijt, ben er zoooo blij mee! en wat levert dit een extra motivatie op om door te zetten!! Op naar de volgende mijlpaal; 85 kg....
Nog een  :applaus: Ga zo door!

Super fijn zeg!

Ik ben nu al bijna een week gestopt met de kruiden en heb t idee dat ik nu wel weer aangekomen ben omdat ik dus weer wat meer kan eten (en dat ook doe, omdat ik anders dat honger gevoel blijf houden).

Wel gaat t lekker met de groene smoothies, gisteren had ik een lekkere joh... :D
Dus dat is wel prettig.. Voelt goed!

Maar ja, wordt vrijdag ook weer ongesteld dus denk dat ik na woensdag de komende 2 weken even niet weeg haha :P
Hoe veel drink je op een dag? Dat kan ook helpen om een hongergevoel te voorkomen. Ik weeg ook 1,5-2 wkn niet als ik ongesteld moet worden. Ik houd dat altijd veel vocht vast en dan is het alleen maar deprimerend.

misseagle

  • Gast
Re: De Afvallers 2013
« Reactie #334 Gepost op: 5 november 2012, 11:07:27 »
Denk dat ik meestal tussen de 2.5 tot 3 liter water zit per dag.
Dus drink genoeg denk ik zo.. Meer lukt me echt niet ;)

MaJohn

  • Gast
Re: De Afvallers 2013
« Reactie #335 Gepost op: 5 november 2012, 11:32:15 »
Meer is ook helemaal niet nodig en zelfs ongezond. Door teveel water kan je last van je nieren krijgen. 1.5 a 2 liter is voldoende. buiten je andere dranken koffie/thee/fris

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Afvallers 2013
« Reactie #336 Gepost op: 5 november 2012, 11:40:53 »
pff, misseagle, waar laat je het, 3 liter... ik kom echt met moeite aan 2 als ik echt mijn best doe...
Gek genoeg ben ik nu ongesteld, dus ik ben benieuwd wat de teller volgende week aangeeft:-) Normaal gesproken ben ik nl ook wel ruim een kilo zwaarder tijdens die week....

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: De Afvallers 2013
« Reactie #337 Gepost op: 5 november 2012, 11:42:46 »
Denk dat ik meestal tussen de 2.5 tot 3 liter water zit per dag.
Dus drink genoeg denk ik zo.. Meer lukt me echt niet ;)
Dat is toch wel genoeg, ja! Anders wordt het misschien weer te veel

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: De Afvallers 2013
« Reactie #338 Gepost op: 5 november 2012, 18:13:39 »
Idd , je moet ook niet te veel drinken. Uit eigen ervaring kan ik vertellen dat het niet fijn is.
Je lichaam kan de stoffen niet meer uit je voedsel halen. Je gaat je er heel beroerd door voelen! En is nog gevaarlijk ook.

Misschien een tip : ik koop zo'n 1,5 liter fles die vul ik met water en die moet ik in de loop van de dag leeg drinken. Thuis drink ik dan nog eens ongeveer 2 à 3 koppen thee en dan zit je aan de 2 liter.
Als ik die fles niet als 'meetmiddel' gebruik drink ik inderdaad te weinig.

Hier staat de teller op 5,9 kilo. Nog 5 dagen het koolhydraat arm dieet en daarna langzaam stabiliseren.  Hoorde eindelijk van familie dat ze het nu beginnen te zien. Gelukkig want dat is weer een stimulans!


tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Afvallers 2013
« Reactie #339 Gepost op: 5 november 2012, 18:18:21 »
Idd , je moet ook niet te veel drinken. Uit eigen ervaring kan ik vertellen dat het niet fijn is.
Je lichaam kan de stoffen niet meer uit je voedsel halen. Je gaat je er heel beroerd door voelen! En is nog gevaarlijk ook.

Misschien een tip : ik koop zo'n 1,5 liter fles die vul ik met water en die moet ik in de loop van de dag leeg drinken. Thuis drink ik dan nog eens ongeveer 2 à 3 koppen thee en dan zit je aan de 2 liter.
Als ik die fles niet als 'meetmiddel' gebruik drink ik inderdaad te weinig.

Hier staat de teller op 5,9 kilo. Nog 5 dagen het koolhydraat arm dieet en daarna langzaam stabiliseren.  Hoorde eindelijk van familie dat ze het nu beginnen te zien. Gelukkig want dat is weer een stimulans!
lizz welk dieet doe jij dan?

misseagle

  • Gast
Re: De Afvallers 2013
« Reactie #340 Gepost op: 5 november 2012, 18:20:33 »
Meer is ook helemaal niet nodig en zelfs ongezond. Door teveel water kan je last van je nieren krijgen. 1.5 a 2 liter is voldoende. buiten je andere dranken koffie/thee/fris
Ik drink niets anders..

Maar volgens mijn dokter is het op dit moment zelfs goed voor me om meer dan 2 liter te drinken!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: De Afvallers 2013
« Reactie #341 Gepost op: 5 november 2012, 18:40:22 »
Ik doe het Momentum bio hcg dieet, onder begeleiding van een diëtiste . En het is GEEN hormoon zoals veel mensen denken. Maar een namaak versie ;) heb het al eens eerder gedaan. Was toen 14 kilo kwijt aan het einde van de rit. Het is goed vol te houden:)

misseagle

  • Gast
Re: De Afvallers 2013
« Reactie #342 Gepost op: 7 november 2012, 08:50:23 »
Jahaaaaaaaaaaaa!!!!  :applaus: :applaus: :applaus:

Ben gewoon 1.4 kg afgevallen! Wauwie had ik echt niet gedacht gewoon.. vooral na vorige week!
Heerlijk.. =D

Weeg nu 87.9 kg en ook al moet er nog een hoop vanaf ben blij dat ik weer vooruit ga!

Wblond

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 255
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Afvallers 2013
« Reactie #343 Gepost op: 7 november 2012, 11:55:35 »
Hallo Dames!

Wat goed van jullie dat jullie dit allemaal kunnen. Ik was het eerst ook van plan, maar echt nodig is dit niet en aangezien iedereen mij kent zoals ik nu ben zou het raar zijn als ik ineens 10 kg lichter ben haha. Ik ben trouwens 1.76 cm en rond de 75/78 kg daar schommelt het tussen. Dus heb vaak maat 38. Ben er best tevreden mee!

Maar ga zo door allemaal! Heb er echt respect voor! :)

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: De Afvallers 2013
« Reactie #344 Gepost op: 7 november 2012, 12:01:57 »
Jahaaaaaaaaaaaa!!!!  :applaus: :applaus: :applaus:

Ben gewoon 1.4 kg afgevallen! Wauwie had ik echt niet gedacht gewoon.. vooral na vorige week!
Heerlijk.. =D

Weeg nu 87.9 kg en ook al moet er nog een hoop vanaf ben blij dat ik weer vooruit ga!

JOEPIE!!  :applaus:

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Afvallers 2013
« Reactie #345 Gepost op: 7 november 2012, 13:33:07 »
Jahaaaaaaaaaaaa!!!!  :applaus: :applaus: :applaus:

Ben gewoon 1.4 kg afgevallen! Wauwie had ik echt niet gedacht gewoon.. vooral na vorige week!
Heerlijk.. =D

Weeg nu 87.9 kg en ook al moet er nog een hoop vanaf ben blij dat ik weer vooruit ga!

JOEPIE!!  :applaus:


JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! You go girl!!! De aanhouder wint!! Zo zie je maar weer....

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Afvallers 2013
« Reactie #346 Gepost op: 7 november 2012, 13:34:15 »
Hallo Dames!

Wat goed van jullie dat jullie dit allemaal kunnen. Ik was het eerst ook van plan, maar echt nodig is dit niet en aangezien iedereen mij kent zoals ik nu ben zou het raar zijn als ik ineens 10 kg lichter ben haha. Ik ben trouwens 1.76 cm en rond de 75/78 kg daar schommelt het tussen. Dus heb vaak maat 38. Ben er best tevreden mee!

Maar ga zo door allemaal! Heb er echt respect voor! :)


bedankt voor het respect!!
Maat 38 en dan nog willen afvallen..?? lijkt mij dat jij een heel mooi en gezond gewicht hebt?!?
Vooral niet afvallen dus!

misseagle

  • Gast
Re: De Afvallers 2013
« Reactie #347 Gepost op: 7 november 2012, 13:39:57 »
Jullie zijn zo lief!!! Thnxxxxx =D

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: De Afvallers 2013
« Reactie #348 Gepost op: 7 november 2012, 14:58:47 »
Misseagle wat goed, en gister had je niet zo'n Goed gevoel. Zo zie je maar je gevoel is niet altijd goed ;)
 Een goede stimulans om verder te gaan! Suc6 !!!!

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Afvallers 2013
« Reactie #349 Gepost op: 13 november 2012, 09:20:38 »
wat een stilte hier... gaat het allemaal goed dames???
Ik heb me vanmorgen weer gewogen.. DUkan -dieet bevalt erg goed... en het resultaat mag er ook zijn; vanmorgen gaf de weegschaal 87,3 kg aan... Ik ben nu volgens de BMI van ernstig overgewicht naar licht overgewicht graad 1 gegaan.. YES!!!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards