collapse

Auteur Topic: De Afvallers 2013  (gelezen 153190 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Afvallers 2013
« Reactie #500 Gepost op: 5 februari 2013, 13:22:59 »
@Wedding: Heerlijk fruitsalades! Heb ik in het voorjaar en zomer ook veel meer zin in dan nu.

@Misseagle: Spannend, zet hem op! Gaat je lukken! :biggrin:

Ik had net een vriendin op de koffie. En had daar lekkere koeken voor gekocht. En die heb ik laten liggen, trots op mezelf! :biggrin:

misseagle

  • Gast
Re: De Afvallers 2013
« Reactie #501 Gepost op: 6 februari 2013, 08:57:59 »
Ik kom steeds dichterbij!! Vanmorgen gewogen en ben weer 1,1 kg afgevallen! Weeg nu 83,3 kg!
Dus inmiddels 7,9 kg afgevallen en nog 3,4 kg tot aan mn streefdoel voor t op maat maken van de jurk!

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Afvallers 2013
« Reactie #502 Gepost op: 7 februari 2013, 10:25:04 »
Ik kom steeds dichterbij!! Vanmorgen gewogen en ben weer 1,1 kg afgevallen! Weeg nu 83,3 kg!
Dus inmiddels 7,9 kg afgevallen en nog 3,4 kg tot aan mn streefdoel voor t op maat maken van de jurk!

:applaus: Dat gaat goed misseagle!

Hoe gaat het met de rest van de dames?

Ik ben net op de weegschaal gaan staan en weeg 73.9! Over 3 weken ga ik mn jurk passen en dan wil ik 73 wegen, dus dat moet wel gaan lukken denk ik! Maar dan ben ik er nog niet want ik ga voor 70 kilo! Dus nog 3.9 kilo te gaan!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: De Afvallers 2013
« Reactie #503 Gepost op: 7 februari 2013, 11:10:29 »
Vanmorgen op de weegschaal gaat staan en -0.6 tov vorige week!
Die laatste kilo's gaan hier wat moeilijker.. Daarbij zet ook m'n slijmbeursontsteking in mn heupen weer op, dus van bewegen komt niet veel terecht.
Als ik ga werken, ga ik dan wel met de fiets. Van fietsen krijg ik minder last dan van steeds in en uit de auto stappen.

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Afvallers 2013
« Reactie #504 Gepost op: 11 februari 2013, 21:37:27 »
Een enorme ego post en boost vanavond weer gewogen 89,5. Begonnen op 92.2 naar 90,2 en nu dus de mijlpaal onder de 90 bereikt! Blij en trots! Nu op naar de 85!

Je zult misschien denken 2,7 kilo niet een enorme prestatie maar voor mij wel, elke eerdere pogingen werd ik bij meer sporten en op m'n voeding letten alleen maar zwaarder en nu toch de juiste sleutel gevonden!

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Afvallers 2013
« Reactie #505 Gepost op: 12 februari 2013, 11:36:36 »
@BB: Ik vind 2.7 wel een hele prestatie hoor! Beter wat langzamer afvallen en dat het er dan ook af blijft dan heel snel en dat je ook weer zo de kilo's er aan hebt.

Vind het zo leuk dat we hetzelfde doel hebben en ook op dezelfde dag trouwen! :biggrin:

Over 2 dagen mag ik weer op de weegschaal staan, ben benieuwd! Ik merk wel dat mn broeken losser gaan zitten. Zwemmen helpt echt bij mij! :biggrin:

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Afvallers 2013
« Reactie #506 Gepost op: 12 februari 2013, 17:02:32 »
@ mootje dat is zeker grappig! zelfde doel en zelfde datum  :biggrin:
Merk niet echt enorm dat m'n broeken losser gaan zitten wel m'n tshirts enzo.  :clap:

misseagle

  • Gast
Re: De Afvallers 2013
« Reactie #507 Gepost op: 12 februari 2013, 17:58:23 »
Ben best benieuwd naar morgen, aangezien ik dus dit weekend carnaval heb gehad waarbij ik niet al te gezond heb gegeten in de avond en dus ook 1 avond flink wat alcohol op had..

Verder in de dagen ervoor ziek geweest dus amper tijd voor sporten gehad!

Vind t wel beetje eng!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: De Afvallers 2013
« Reactie #508 Gepost op: 19 februari 2013, 16:49:21 »
En hoe was het misseagle?

Hier veel gesnoept afgelopen week en toch 200 gram kwijt  :biggrin:
Dat had ik echt niet verwacht. Zeker omdat ik nu ongeveer ongesteld moet worden.

misseagle

  • Gast
Re: De Afvallers 2013
« Reactie #509 Gepost op: 19 februari 2013, 16:52:50 »
Was idd aangekomen :(
en nu al zo lang ziek.. ook geen lichaamsbeweging.

dus zal morgen ook niet lekker zijn :(

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: De Afvallers 2013
« Reactie #510 Gepost op: 19 februari 2013, 16:53:35 »
Was idd aangekomen :(
en nu al zo lang ziek.. ook geen lichaamsbeweging.

dus zal morgen ook niet lekker zijn :(

Das balen! Beterschap.Hopelijk ben je snel weer beter en kun je weer verder!

misseagle

  • Gast
Re: De Afvallers 2013
« Reactie #511 Gepost op: 19 februari 2013, 17:48:32 »
Thnx, hoop t ook want elke dag komt t dichterbij dat ik moet afpassen!!
Help!!!

Wil ECHT die 80kg halen

misseagle

  • Gast
Re: De Afvallers 2013
« Reactie #512 Gepost op: 24 februari 2013, 07:50:34 »
Nou afgelopen week was ik wel weer datgene wat erbij was gekomen weer afgevallen.. gelukkig maar.
Maar zit nu dus weer op datzelfde punt.
nu heb ik wel weer veel kunnen bewegen vanaf vrijdag.. heb die dag sowieso 2x 20 minuten gelopen (waarvan 1x op hakken) en dat was in die kou niet zo prettig..
Verder gisteren sowieso een uur gewandeld door de drunense duinen, dus ook veel heuvel op en af enzo.. Was wel lekker!

Ben alleen ook 2x uit eten geweest, vrijdag zat t bij het arrangement, wel vis gepakt..
Gisteren was nog van een bon, hadden we met de vrienden afgesproken. Wel mn toetje half laten staan en niet heel mn hoofdgerecht op.
En vanavond gaan we weer ter ere van 60 jarig huwelijk van opa en oma van mn AS!
Inspiration Point gaan we heen. Dus denk dat ik vandaag door de sneeuw toch maar moet gaan lopen en overdag vooral fruit en groente moet eten en vanavond ook erg moet opletten!

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Afvallers 2013
« Reactie #513 Gepost op: 24 februari 2013, 11:29:56 »
@Misseagle: Goed van je dat je zoveel beweegt! Uit eten gaan blijft lastig he, ook al neem je je voor om gezond te eten, mij lukt dat iig nooit. Geniet er maar gewoon lekker van en dan loop je morgen een rondje extra! ;)

Ik heb me al een paar dagen niet gewogen, ben ongesteld en dan geeft de weegschaal altijd 1-2 kilo zwaarder aan.
Afgelopen dinsdag ben ik mn jurk wezen passen. Ik was nog niet op het gewicht wat ik graag wou wegen maar de jurk kwam ook een week eerder binnen dan verwacht. Over 8 weken mag ik weer gaan passen en dan wordt de jurk helemaal op maat gemaakt!

misseagle

  • Gast
Re: De Afvallers 2013
« Reactie #514 Gepost op: 24 februari 2013, 11:35:38 »
Oh over 8 weken weer en dan weer op maat gemaakt?
Nu ook al de maten opgenomen om hem alvast aan te passen of...?

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Afvallers 2013
« Reactie #515 Gepost op: 24 februari 2013, 11:43:25 »
Ik heb dinsdag moeten kiezen tussen 2 jurken. Die waren in september besteld en toen woog ik 73 kilo. Daarom wou ik nu ook weer graag op dat gewicht zitten ;) Mn maten waren dus de eerste keer al opgenomen. Er hoeft niet veranderd worden aan de jurk, hij moet alleen wat langer gemaakt worden. Als ik nog 2 kilo afval is dat niet erg want hij gaat niet met een rits dicht maar wordt met zo'n lint dicht gemaakt (weet ff niet hoe dat heet :blush:) jij kunt toch op de juni mail miss eagle? dan kun je mn jurk ff zien ;)

Cahira

  • Gast
Re: De Afvallers 2013
« Reactie #516 Gepost op: 24 februari 2013, 11:44:42 »
Hallo dames, het is lang geleden dat ik hier geweest ben en ik ben erg benieuwd hoe het met jullie is. Lukt het met afvallen, zijn er al wat kilootjes af? En hoeveel zou je nog kwijt willen? Ik hoop dat jullie er nog de tijd voor hebben.
Voor degenen die mij niet meer herinneren: ik heb me in het begin hier aangemeld maar al vrij snel de groep weer verlaten omdat ik bezig was om voor een gastric bypass te gaan. In juli ben ik daadwerkelijk geopereerd en ik ben nu 40 kilo kwijt en heb maat 42!
Ik voel me nu echt helemaal slank in mijn trouwjurk en ik kan niet wachten tot aanstaande vrijdag als ik hem echt mag aandoen.

Ik wens jullie nog veel succes met de kilo's

misseagle

  • Gast
Re: De Afvallers 2013
« Reactie #517 Gepost op: 24 februari 2013, 11:49:35 »
Ik heb dinsdag moeten kiezen tussen 2 jurken. Die waren in september besteld en toen woog ik 73 kilo. Daarom wou ik nu ook weer graag op dat gewicht zitten ;) Mn maten waren dus de eerste keer al opgenomen. Er hoeft niet veranderd worden aan de jurk, hij moet alleen wat langer gemaakt worden. Als ik nog 2 kilo afval is dat niet erg want hij gaat niet met een rits dicht maar wordt met zo'n lint dicht gemaakt (weet ff niet hoe dat heet :blush:) jij kunt toch op de juni mail miss eagle? dan kun je mn jurk ff zien ;)

Kan helaas niet op de juni mail.. zit in het mei groepje he :(

Maar snap het nu! Bij mij was het dus zo dat mijn jurk eind december is besteld, weet niet in welke maat.. was toen 5 kg afgevallen en gaf aan nog een keer 5 kg eraf te willen en zou ze rekening mee houden.
Ben toch wel benieuwd maar hoop dat ze nog even wachten met bellen!

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Afvallers 2013
« Reactie #518 Gepost op: 24 februari 2013, 12:25:18 »
Hallo dames, het is lang geleden dat ik hier geweest ben en ik ben erg benieuwd hoe het met jullie is. Lukt het met afvallen, zijn er al wat kilootjes af? En hoeveel zou je nog kwijt willen? Ik hoop dat jullie er nog de tijd voor hebben.
Voor degenen die mij niet meer herinneren: ik heb me in het begin hier aangemeld maar al vrij snel de groep weer verlaten omdat ik bezig was om voor een gastric bypass te gaan. In juli ben ik daadwerkelijk geopereerd en ik ben nu 40 kilo kwijt en heb maat 42!
Ik voel me nu echt helemaal slank in mijn trouwjurk en ik kan niet wachten tot aanstaande vrijdag als ik hem echt mag aandoen.

Ik wens jullie nog veel succes met de kilo's

wow cahira, dat is echt een hele prestatie, 40 kg, je moet je wel een heel ander mens voelen! Wat ontzettend knap! Als jij vrijdag niet straalt weet ik het ook niet ;)

Ik heb dinsdag moeten kiezen tussen 2 jurken. Die waren in september besteld en toen woog ik 73 kilo. Daarom wou ik nu ook weer graag op dat gewicht zitten ;) Mn maten waren dus de eerste keer al opgenomen. Er hoeft niet veranderd worden aan de jurk, hij moet alleen wat langer gemaakt worden. Als ik nog 2 kilo afval is dat niet erg want hij gaat niet met een rits dicht maar wordt met zo'n lint dicht gemaakt (weet ff niet hoe dat heet :blush:) jij kunt toch op de juni mail miss eagle? dan kun je mn jurk ff zien ;)

Kan helaas niet op de juni mail.. zit in het mei groepje he :(

Maar snap het nu! Bij mij was het dus zo dat mijn jurk eind december is besteld, weet niet in welke maat.. was toen 5 kg afgevallen en gaf aan nog een keer 5 kg eraf te willen en zou ze rekening mee houden.
Ben toch wel benieuwd maar hoop dat ze nog even wachten met bellen!

Ik ben ook nog hard aan het proberen af te vallen. Mijn jurk is al een maand binnen, maar ik heb gewoon de afspraak pas laat gepland, 1e pas 6 weken voor de bruiloft en laatste pas 6 dagen voor de bruiloft! Zo kan ik maximaal aan mijn lijf werken, om het "op te strakken "!

misseagle

  • Gast
Re: De Afvallers 2013
« Reactie #519 Gepost op: 24 februari 2013, 12:28:35 »
@Anne_Lyze, Mocht dat? Dan hoop ik dat dat ook kan bij mijn bruidszaak! Want ik wil inderdaad nog optimaal af kunnen vallen voor de jurk.
Kijk mn uiterste streefgewicht (69,9) zal ik niet voor de bruiloft halen of ik moet extreem gaan doen en dat wil ik niet.. Maar onder de 80 moet wel lukken! Als ik maar tijd krijg!

@Cahira, dat moet fijn voelen zeg! Wens je veel straalplezier over een paar dagen!

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Afvallers 2013
« Reactie #520 Gepost op: 24 februari 2013, 14:20:52 »
@Anne_Lyze, Mocht dat? Dan hoop ik dat dat ook kan bij mijn bruidszaak! Want ik wil inderdaad nog optimaal af kunnen vallen voor de jurk.
Kijk mn uiterste streefgewicht (69,9) zal ik niet voor de bruiloft halen of ik moet extreem gaan doen en dat wil ik niet.. Maar onder de 80 moet wel lukken! Als ik maar tijd krijg!


Ja hoor, ik mocht dat gewoon zelf inplannen. En ik heb het al 5maanden van te voren ingepland, is die tijd lekker al voor mij gereserveerd. Ze raden het bij mij zelfs aan, zodat ze het in een keer goed kunnen vermaken.

misseagle

  • Gast
Re: De Afvallers 2013
« Reactie #521 Gepost op: 24 februari 2013, 14:29:59 »
Tsjah mijn jurk is er nog niet dus kunnen ook geen datum plannen ;)
Pas als hij binnen is kan dat.. maar ga het wel aankaarten, dus thnx!

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Afvallers 2013
« Reactie #522 Gepost op: 24 februari 2013, 14:49:37 »
hier ook een juichmomentje, deze week weer 0,5kg afgevallen, nu in totaal sinds 1 jan 3,2 kg afgevallen! Hard onderweg naar de 75 kg grens, nog 1,1 kg te gaan!

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Afvallers 2013
« Reactie #523 Gepost op: 24 februari 2013, 21:36:39 »
Ik heb een baal week afgelopen maandag 90.2  Dus weer 7 ons aangekomen. Deze week was een rot weet, ik baalde er van zie je wel haalt toch niet uit of ik nou wel snoep of niet. Van het leven moet je genieten ;-) En niet eens ongi  :blush: daarnaast in deze twee weken 2 verjaardagen komende week die van mezelf. En die van m'n moeder en tevens bruidstaart proeven. Morgen weer sporten ik wil eigenlijk niet wegen morgen maar waarschijnlijk zal ik het toch wel doen. Maar ben bang voor hetzelfde rot gevoel.

Ik wil ze graag maar zit gewoon even in een dipje.

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Afvallers 2013
« Reactie #524 Gepost op: 24 februari 2013, 21:39:47 »
Ik heb een baal week afgelopen maandag 90.2  Dus weer 7 ons aangekomen. Deze week was een rot weet, ik baalde er van zie je wel haalt toch niet uit of ik nou wel snoep of niet. Van het leven moet je genieten ;-) En niet eens ongi  :blush: daarnaast in deze twee weken 2 verjaardagen komende week die van mezelf. En die van m'n moeder en tevens bruidstaart proeven. Morgen weer sporten ik wil eigenlijk niet wegen morgen maar waarschijnlijk zal ik het toch wel doen. Maar ben bang voor hetzelfde rot gevoel.

Ik wil ze graag maar zit gewoon even in een dipje.

Dan hebben we samen een dipje :blush: net patat op :blink:
En ik ga ook komende week taart proeven.

En trouwen we ook al niet samen op dezelfde datum? ;):P

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards