collapse

Auteur Topic: Curacao  (gelezen 3670 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

boardbabe

  • Gast
Curacao
« Gepost op: 12 februari 2009, 20:39:05 »
Onze huwelijksreis is nu officieel geboekt. Wij gaan heerlijk 16 dgn naar Curacao. Ik heb daar altijd al naar toe gewild. In 1ste instantie om vakantie te vieren en later om te gaan werken. Van beide is nooit wat terecht gekomen. Mijn vriend en ik vinden onze huwelijksreis een uitgelezen kans om naar Curacao te gaan.
Wij hadden eigenlijk het idee om all-inclusive te gaan, maar in onze ogen eet en drink je niet voor €1000,-- per persoon in 2 weken. We hebben nu een heerlijk 2-kamer appartement in het Chogogo Resort. De foto's zien er prachtig uit.
Helaas moet we nog 8 maanden wachten.

Ik vraag me af of er meerdere bruidsparen hun honeymoon in dit Resort hebben gevierd.

princess1982

  • Gast
Curacao
« Reactie #1 Gepost op: 12 februari 2009, 21:45:22 »
[quote name=\'boardbabe\' post=\'206477\' date=\'12 February 2009, 20:39\']Onze huwelijksreis is nu officieel geboekt. Wij gaan heerlijk 16 dgn naar Curacao. Ik heb daar altijd al naar toe gewild. In 1ste instantie om vakantie te vieren en later om te gaan werken. Van beide is nooit wat terecht gekomen. Mijn vriend en ik vinden onze huwelijksreis een uitgelezen kans om naar Curacao te gaan.
Wij hadden eigenlijk het idee om all-inclusive te gaan, maar in onze ogen eet en drink je niet voor €1000,-- per persoon in 2 weken. We hebben nu een heerlijk 2-kamer appartement in het Chogogo Resort. De foto's zien er prachtig uit.
Helaas moet we nog 8 maanden wachten.

Ik vraag me af of er meerdere bruidsparen hun honeymoon in dit Resort hebben gevierd.[/quote]


Hey wat leuk dat je naar Dushi Korsow gaat! Geweldig eiland ( hihi kom er zelf ook vandaan!)
We waren er zelf afgelopen oktober voor twee weken en een heerlijke tijd gehad!

We zijn toen elke dag uit eten geweest twee weken lang. Ligt eraan waar je gaat eten maar het valt reuze mee hoor de prijs! Boodschappen doen vond ik duurder.  En daarbij als je euro's om gaat wisselen krijg je aardig wat guldens! ( teminste in oktober was dat wel zo)

Tip. Huur een bootje bij Boathouse (spaanse water) en ga samen lekker varen. Je kan daar trouwens ook super lekker eten is wel wat prijziger dan de rest maar heerlijk!

Groetjes

femkemarije

  • Gast
Curacao
« Reactie #2 Gepost op: 12 februari 2009, 22:17:11 »
Niet op huwelijksreis maar wel eens op vakantie geweest, heeeeeeeeeeeeeerlijk eiland!

Je moet echt de verschillende stranden af gaan, want elk strand heeft weer zn eigen ding. Lekker vis eten langs de weg en stappen in de stad!

Een boottripje naar één van de andere eilanden is ook top (heb ik niet gedaan maar manlief wel, die zat er ooit een half jaar voor stage).

Ben er 3 weken geweest en heerlijk genoten!

oh ja, snorkel mee!!!

deedee

  • Gast
Curacao
« Reactie #3 Gepost op: 12 februari 2009, 22:31:44 »
Curacao, heerlijk!!
Ik kom zelf van Aruba, maar ben ook op curacao op vakantie geweest. En je kan daar absoluut goedkoop en lekker eten.
Iets wat ik super vind op curacao is zwemmen met dolfijnen, het kost wat, maar dan heb je wel een hele mooie ervaring.

Liefde is ... wendy & Jasper

  • Gast
Curacao
« Reactie #4 Gepost op: 12 februari 2009, 22:39:16 »
GAAF, CURACAO

Ik ben er in 2004 een maand geweest en heb nu nog heimwee om er weer heen te gaan. Er is zat te doen, dus enjoy!

boardbabe

  • Gast
Curacao
« Reactie #5 Gepost op: 13 februari 2009, 10:07:25 »
Wat heerlijk om al die positieve spontane reacties te krijgen!!! We hebben er allebei echt onwijs zin in.
Vrienden van mij zijn er nu en hadden wat dingen voor ons bezocht en die vriendin haar zus woont daar.
Helaas komen ze in Juli terug naar Nederland, anders hadden we daar mooi kunnen logeren.

Zwemmen met dolfijnen zijn we echt wel van plan ja. Ook de tip van de strandjes gaan we opvolgen.!!!

jeroen1983

  • Gast
Curacao
« Reactie #6 Gepost op: 21 februari 2009, 00:49:42 »
Ik ben er vorig jaar op vakantie geweest. Echt een geweldig eiland.
Chogogo is ook echt een leuk park (ik zat op het naast gelegen Livvingstone). Mooie bubgalows en een geweldig strand op loopafstand.
Geniet er van!

Swiffer

  • Gast
Curacao
« Reactie #7 Gepost op: 21 februari 2009, 01:48:31 »
Ook geboekt! Maar ander resort.

femkemarije

  • Gast
Curacao
« Reactie #8 Gepost op: 22 februari 2009, 16:25:07 »
oh ben jaloers!! heb ook wel zin!

Celina2009

  • Gast
Curacao
« Reactie #9 Gepost op: 23 februari 2009, 16:03:18 »
Wow lekker zeg daar wil ik ook wel heen veel plezier.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards