collapse

Auteur Topic: Fotolocaties (binnen&buiten) omgeving Rotterdam  (gelezen 108595 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

m.

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1585
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotolocaties (binnen&buiten) omgeving Rotterdam
« Reactie #150 Gepost op: 8 juni 2010, 13:46:50 »
ik woon ook in de drechtsteden, en ik zag in een plaatselijke krant een executieverkoop staan voor
Hipper, lijkt me niet heel erg geschikt..

Wel een erg leuke locatie in Gorinchem is Huis ten Breughel (ook goed betaalbaar)

en in zwijndrecht: Festino (oude theater de uitstek) (ook goed betaalbaar)

iets duurder, maar wel supermooi is het Heerenhuys in Rotterdam

Wij zijn uiteindelijk gevallen voor Residence Rhenen... (ook n.a.v. een tip hier op t forum)

bruidje2011

  • Gast
Re: Fotolocaties (binnen&buiten) omgeving Rotterdam
« Reactie #151 Gepost op: 8 juni 2010, 13:51:26 »
Ja FINLEY is SUPER!!!!! :biggrin:  :biggrin:  net even gebeld en info aangevraagd. Hopelijk is het een beetje betaalbaar. Als er nog iemand ideeen heeft hoor ik het graag :biggrin:

ik vind het zo moelijk omdat wij zoveel daggasten hebben om het een beetje betaalbaar te houden en zodat je wel contact hebt en aandacht kan geven aan iedereen gaat mijn voorkeur uit naar een bbq of showcoocking zodat je toch een beetje rond kan lopen. Mocht iemand ideeen hierover hebben hoor ik dat ook graag

groetjes

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotolocaties (binnen&buiten) omgeving Rotterdam
« Reactie #152 Gepost op: 8 juni 2010, 13:51:43 »
Executieverkoop? Oh ik wilde er nog een keer eten :tongue:

bruidje2011

  • Gast
Re: Fotolocaties (binnen&buiten) omgeving Rotterdam
« Reactie #153 Gepost op: 8 juni 2010, 13:58:09 »
Hi,

info finley binnen gekregen vanaf mei t/m september op vrijdag, zaterdag en zondag min. besteding van 10500,- !!!!!! mooie locatie maar veeeeeeel te duur en dan heb ik het nog geen eens over een diner voor 75 man.

Dit is denk ik alleen te betalen als je ook in het Gooi woont :sad:  :sad:

m.

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1585
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotolocaties (binnen&buiten) omgeving Rotterdam
« Reactie #154 Gepost op: 8 juni 2010, 14:10:19 »
Festine heeft ook een binnentuin!! Ziet er echt leuk uit, en de prijzen zijn veeeeeeel leuker als 10.500... :)

Kijk maar eens op http://www.festino.nl/topmenu/home/ :)

bruidje2011

  • Gast
Re: Fotolocaties (binnen&buiten) omgeving Rotterdam
« Reactie #155 Gepost op: 8 juni 2010, 14:12:21 »
hahaha oh echt waar nouja dan strepen we Hipper ook af. Blijft weinig over :blink:  :blink:
Festino daar werkte mn broertje op partijen en die vond alles wel goed geregeld daar.
Huis ten Breughel is niet mijn smaak
Residence Rhenen ziet er mooi uit. Is het qua kosten ook te doen?
het Heerenhuys vind ik zo een mooi uitzicht hebben en het terras is super alleen het interieur vind ik niet bij ons passen

Ben ik echt zo verschrikkelijk?  :biggrin:  Al moeten we er voor naar belgie dan heb ik het er voor over. Maar ik kom DE toplocatie maar niet tegen

m.

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1585
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotolocaties (binnen&buiten) omgeving Rotterdam
« Reactie #156 Gepost op: 8 juni 2010, 14:42:07 »
Residence Rhenen is zeker goed betaalbaar...

een paar maanden geleden kwam ik er ook maar steeds niet uit.. Wij hebben toen gewoon een aantal afspraken
gemaakt... en wat blijkt, de locaties zien er in het echt heel anders uit dan op de foto's op internet

mijn tip dus... zoek er een aantal uit en rij er gewoon eens een keer naartoe, echt dat geeft zo'n ander
beeld!!

bruidje2011

  • Gast
Re: Fotolocaties (binnen&buiten) omgeving Rotterdam
« Reactie #157 Gepost op: 9 juni 2010, 00:31:58 »
Ik heb een locatie gevonden. Heel iets anders dan dat ik in gedachten had maar dit is ook helemaal super en betaalbaar: boot10.
Morgen bellen en vragen wat de mogelijkheden zijn.

groetjes

wendy-1978

  • Gast
Re: Fotolocaties (binnen&buiten) omgeving Rotterdam
« Reactie #158 Gepost op: 22 juli 2010, 23:56:48 »
Hoihoi, ik weet niet of je locatie al definitief is? Zo niet, dan hier nog wat suggesties van een pas getrouwd Dordts bruidje! :)

wij hebben onze receptie en diner in Villa Augustus gehouden, maar dat is niet groot genoeg voor jullie volgens mij. Bellevue is inderdaad wel heel erg mooi. De Zoete Belofte in de binnenstad (mooie loungetent met supermooie stadstuin) zou iets kunnen zijn, maar daarbij twijfel ik ook aan de grootte ....
Wij zijn destijds ook nog wezen kijken bij restaurant Binnenmaas, die hebben een mooie serre en tuin aan het water, maar dat is echt iets heel anders dan type/style van een loungetent, dat is meer heel rustig en afgelegen. Ik zal m'n opgeslagen favorieten er eens op naslaan:

- Delta hotel in Vlaardingen
- Hotel Ara in Zwijndrecht
- Huys ten Donck in Ridderkerk
- Landhuis de Oliphant in Rotterdam
- Restaurant De Bergsche Plas in Bergschenhoek
- Restaurant Mirabelle in Breda

Is een beachclub/standpaviljoen iets voor jullie? Partyschepen zijn inderdaad ook een leuke optie!
Hoop dat je hier iets aan hebt in ieder geval! Veel succes met zoeken!
Groetjes, Wendy

Charley

  • Gast
Re: Fotolocaties (binnen&buiten) omgeving Rotterdam
« Reactie #159 Gepost op: 16 juli 2011, 10:03:14 »
Mijn AS en ik wonen in Rotterdam-Zuid en trouwen eind februari. We trouwen pas om 16.00 en hebben voor die tijd 2 uur en 3 kwartier gereserveerd voor een fotoshoot, inclusief reistijd.

Mijn AS is dol op een landelijke setting (denk boompjes, beestjes, molen, eventueel een klautermomentje). Daarentegen zou ik graag een shoot doen tegen een industriële setting (kom zelf uit de haven).

We gaan vanuit Rotterdam-Zuid, trouwen in Vlaardingen. Het zou dus prettig zijn als we ergens daar tussen of in de omgeving van het één of de ander shoot kunnen doen. Gezien de tijd van het jaar, hebben we een binnen- en buitenlocatie nodig (alhoewel als de ondergrond goed is, beton ofzo, dan zou ik gewoon onder een paraplu gaan staan). Maar wáár? Help?

Overigens is het Kralingse Bos uitgesloten (daar hebben mijn gescheiden ouders een shoot gedaan). Visserijmuseum vind ik persoonlijk wat geijkt. We zijn in de buurt naar het Zuiderpark geweest (molen en kinderboerderij), maar het leek ons niet superpraktisch (hoe levendig is de kinderboerderij nu helemaal aan het eind van de winter? en poep?). Het Ontwerpfabriek (Van Nelle) heb ik gemaild, maar geen reactie op gekregen. Kan je daar ook willekeurig heen om eens rond te snuffelen? Is de tijd die wij hebben gereserveerd wel voldoende?

Lang verhaal, maar ik hoop dat jullie me kunnen helpen brainstormen!

deniesje

  • Gast
Re: Fotolocaties (binnen&buiten) omgeving Rotterdam
« Reactie #160 Gepost op: 16 juli 2011, 11:59:04 »
K heb geen idéé of ik nu tips ga geven in de goeie richting maar kan het wel proberen:
* erasmusbrug?
* bij/in de euromast?
* haven
* Grafisch lyceum?

Vicky M

  • Gast
Re: Fotolocaties (binnen&buiten) omgeving Rotterdam
« Reactie #161 Gepost op: 19 juli 2011, 11:45:06 »
Hi Charley,

IK weet niet hoever je wilt, maar hieronder een paar ideeen.

- Wassenaar
- Oude haven

Voor de rest vindt ik het zelf ook moeilijk in Regio Rdam, waar ik zelf ook woon.




Gr en s6 ermee

deniesje

  • Gast
Re: Fotolocaties (binnen&buiten) omgeving Rotterdam
« Reactie #162 Gepost op: 21 juli 2011, 17:01:53 »
oh.. schiet me nog iets te binnen: museum park??

Charley

  • Gast
Re: Fotolocaties (binnen&buiten) omgeving Rotterdam
« Reactie #163 Gepost op: 21 juli 2011, 19:25:44 »
Thanks voor de tips! Naar Wassenaar en terug kost helaas te veel tijd. Oude Haven en Museum Park hebben we nog niet aan gedacht en gaat op het lijstje.

Charley

  • Gast
Re: Fotolocaties (binnen&buiten) omgeving Rotterdam
« Reactie #164 Gepost op: 13 augustus 2011, 09:19:03 »
Voor de Rotterdammers of Rotterdam eo zoekers onder ons; Wat betreft de binnen(foto)locatie, hebben we contact gehad met het Boijmans van Beuningen museum. Zonder statief en flitser, mag je daar binnen fotograferen. Op woensdagen is dat zelfs gratis, andere dagen betaal je de entree. Bovendien heb je daar buiten ook nog mooie mogelijkheden. Je moet je wel vooraf aanmelden.

JorLi

  • Gast
Re: Fotolocaties (binnen&buiten) omgeving Rotterdam
« Reactie #165 Gepost op: 28 juli 2012, 18:38:03 »
Hoi,

wij gaan dan eindelijk 15 oktober op maandag trouwen,
Nou hebben wij een schitterende buitenlocatie bij Villa Autustus,
Echter, kend nederland ook minder mooi weer en zijn wij opzoek naar een binnenlocatie,
Opzoek naar iets moderns of ouderwets, absoluut geen kerk!

Wie weet of heeft een mooie,leuke locatie??


groetjes Jordy

Marijkje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3290
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotolocaties (binnen&buiten) omgeving Rotterdam
« Reactie #166 Gepost op: 28 juli 2012, 20:38:50 »
Misschien kan je kijken bij verschillende restaurants/café's? Wij hadden ook een restaurant met een paar mooie hoekjes voor binnen, maar konden uiteindelijk gewoon buiten de foto's maken in Gorinchem.

JorLi

  • Gast
Re: Fotolocaties (binnen&buiten) omgeving Rotterdam
« Reactie #167 Gepost op: 5 september 2012, 22:47:28 »
Wij hebben inmiddels een locatie gevonden. Festino in Zwijndrecht (beter bekend als Theater de Uitstek)

naaT-b

  • Gast
Re: Fotolocaties (binnen&buiten) omgeving Rotterdam
« Reactie #168 Gepost op: 11 oktober 2012, 11:33:40 »
Ik en mijn verloofde (jeeej, dat mag ik nu zeggen!) gaan trouwen op 4 juli 2014. Wj zoeken ook een fotolocatie in de drechtsteden. We weten nog niet precies wat we zoeken (industrieel, modern, romantisch), maar het moet ook absoluut geen kerk zijn!

Wij willen over de hele dag voornamelijk een journalistieke kijk in de foto's, maar willen toch ook wel enkele portretfoto's erbij.

Ik zou eigenlijk graag wat trouwfoto's willen zien van mensen die een mooie locatie in en rondom de drechtsteden/rotterdam hadden. Vind het moeilijk in te schatten of een locatie mooi is voor een foto of niet. Zou super zijn om wat samples te kunnen zien!

Bondgirl

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10653
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotolocaties (binnen&buiten) omgeving Rotterdam
« Reactie #169 Gepost op: 11 oktober 2012, 11:47:34 »
Wij hebben buiten de foto's gedaan, maar hadden als alternatief museum van gijn.

naaT-b

  • Gast
Re: Fotolocaties (binnen&buiten) omgeving Rotterdam
« Reactie #170 Gepost op: 11 oktober 2012, 15:36:01 »
@ Mar: waar hebben jullie je buitenfoto's gemaakt?

Bondgirl

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10653
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotolocaties (binnen&buiten) omgeving Rotterdam
« Reactie #171 Gepost op: 11 oktober 2012, 16:38:21 »
In de historische binnenstad, bij de havens, de omgeving van de grote kerk.

Marijkje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3290
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotolocaties (binnen&buiten) omgeving Rotterdam
« Reactie #172 Gepost op: 11 oktober 2012, 17:41:46 »
Wij hebben in Gorinchem foto's gemaakt bij de Dalemwal.
In Dordrecht is de tuin van Villa Augustus echt super mooi.

naaT-b

  • Gast
Re: Fotolocaties (binnen&buiten) omgeving Rotterdam
« Reactie #173 Gepost op: 15 oktober 2012, 10:37:35 »
Hebben jullie eventueel foto's van jullie bruidsreportages?

Ik ken de tuin van Villa Augustus, ik lunch of dineer er regelmatig, maar ik kan me dit niet echt voorstellen voor fotografie...

Marijkje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3290
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotolocaties (binnen&buiten) omgeving Rotterdam
« Reactie #174 Gepost op: 15 oktober 2012, 13:36:17 »
Ik heb wel foto's van mijn eigen trouwshoot in Gorinchem, maar van Villa Augustus niet. Daar zijn 2 vrienden van ons geweest.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards