collapse

Auteur Topic: Niet Op Huwelijksreis?  (gelezen 16014 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nienke

  • Gast
Niet Op Huwelijksreis?
« Gepost op: 10 januari 2006, 11:57:30 »
Wij gaan dus, omdat we daar geen geld voor hebben, en mijn vriend geen vrij kan krijgen, niet op huwelijksreis. We hebben we afgesproken om zodra we geld hebben alsnog te gaan, maar dat kan wel eens een jaar of 2/3 duren.

Wie van jullie gaan er nog meer niet? Ik vind het niet heel erg, maar nu iedereen zo aan het plannen is vind ik het af en toe wel even moeilijk hoor  :sad:

We mogen wel van mijn ouders een paar dagen in hun stacaravan  :rolleyes: Nouja, dan zijn we in ieder geval wel even 'weg' !

e_vlyne

  • Gast
Niet Op Huwelijksreis?
« Reactie #1 Gepost op: 10 januari 2006, 12:20:19 »
Hoi Nienke,

Wij zijn na ons trouwen ook niet op huwelijksreis geweest. We een paar dagen naar Zeeland geweest, niet duur en toch erg lekker eruit geweest. Anders vraag je als cadeau een paar dagen weg?
Gewoon in Nederland of een weekendje Parijs.

En bedenk je wel: je trouwt niet om de huwelijksreis!

Succes!

Evelien

Nienke

  • Gast
Niet Op Huwelijksreis?
« Reactie #2 Gepost op: 10 januari 2006, 12:27:53 »
[quote name=\'e_vlyne\' post=\'70789\' date=\'10 January 2006, 12:20\']En bedenk je wel: je trouwt niet om de huwelijksreis![/quote]

Daar heb je helemaal gelijk in hoor! En dat weet ik ook wel, maar soms denk ik er even een half uurtje anders over  :wink:

Als kado vragen is nog best een idee, dan moeten we even iets leuks uitzoeken wat niet te duur is, gewoon een paar dagen naar een stad in europa vind ik al prima hoor, of een leuk hotel in Nederland...

femkie

  • Gast
Niet Op Huwelijksreis?
« Reactie #3 Gepost op: 10 januari 2006, 12:44:50 »
Hoi,

Wij gaan trouwen in juni maar kunnen vanwege het geld en school niet op huwelijksreis. Dus ook voor ons  hard sparen en in een schoolvakantie op vakantie.

Pappeline

  • Gast
Niet Op Huwelijksreis?
« Reactie #4 Gepost op: 10 januari 2006, 13:00:24 »
hoi nienke,

Wij zijn na het trouwen ook niet op huwelijkreis geweest hoor!! :)

Veel mensen gebruiken het geld wat ze cadeau krijgen van de gasten voor een reis, ,maar wij wilden er liever onze tuin van opknappen!!

Een paar dagjes in een hotel in nederland hoeft niet duur te zijn en zo ben je er toch even tussenuit :)

happygirl

  • Gast
Niet Op Huwelijksreis?
« Reactie #5 Gepost op: 10 januari 2006, 16:21:39 »
we weten nog niet hoe het gaat lopen...we willen wel graag op huwelijksreis maar eerst maar het huis inrichten! maar waarschijnlijk kunnen we wel een weekje weg, misschien naar griekenland maar waarschijnlijk gaan we gewoon lekker kamperen :tongue: dan kunnen we wat langer en we zijn er dol op! maar eerst maar zien of we geld over hebben :huh: we gaan dus niet boeken ofzo

joyce

  • Gast
Niet Op Huwelijksreis?
« Reactie #6 Gepost op: 10 januari 2006, 16:30:18 »
Wij gaan ook niet op huwelijksreis, omdat ik niet graag op reis ga. Maar aangezien aanstaande wel graag weg wil gaan we een dag of 2/3

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Niet Op Huwelijksreis?
« Reactie #7 Gepost op: 10 januari 2006, 18:03:34 »
Wij zijn vorig jaar niet op vakantie geweest zodat we zeker op huwelijksreis kunnen. Dat hoort er voor ons echt bij!

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Niet Op Huwelijksreis?
« Reactie #8 Gepost op: 10 januari 2006, 18:37:02 »
Wij zijn ook niet op huwelijksreis geweest...het paste niet in ons budget en ook vanwege de kinderen...die moesten ook gewoon naar school en om ze nou 2 weken bij iemand anders onder te brengen, dat zagen we ook niet zitten...we gaan gewoon een andere keer met de kids lekker op vakantie...en wie weet als we een jaar getrouwd zijn een lang weekendje weg met z'n tweetjes...

Nienke

  • Gast
Niet Op Huwelijksreis?
« Reactie #9 Gepost op: 10 januari 2006, 18:46:00 »
Toch wel goed om te horen dat er meer mensen niet gaan hoor  :biggrin:

Ik wil toch wel proberen om een paar dagen weg te gaan, al is het maar op de camping om de hoek in een tentje, maar dan zijn wel wel even echt samen, zonder familie en zo :wink:

Sandra

  • Gast
Niet Op Huwelijksreis?
« Reactie #10 Gepost op: 10 januari 2006, 19:45:09 »
[color=\"#663366\"]Het lijkt me heerlijk om op een echte droomhoneymoon te gaan... maar als ik dan bedenk dat zo´n droomreis al snel 3000 euro kost, dan wordt ik toch al een stuk minder enthousiast.  :wink: [/color]

kim2001

  • Gast
Niet Op Huwelijksreis?
« Reactie #11 Gepost op: 10 januari 2006, 19:59:06 »
wij gaan ook niet op huwelijks reis, maar we zijn wel aan het kijken om 2 daagjes Euro Disney te doen, ook leuk voor de kleine, het is geen 3000,- euro maar ongeveer 400.-, dat kan er nog wel vanaf.

Chiara

  • Gast
Niet Op Huwelijksreis?
« Reactie #12 Gepost op: 10 januari 2006, 20:22:25 »
Wij zouden wel gaan, maar hebben uiteindelijk onze reis naar Egypte wegens ziekte moeten annuleren.
Nu vind ik het alleen maar lekker dat we niet gegaan zijn, we hebben het lekker rustig aan gedaan thuis en heel veel geld teruggekregen  :wink:

Nienke

  • Gast
Niet Op Huwelijksreis?
« Reactie #13 Gepost op: 10 januari 2006, 20:33:40 »
[quote name=\'kim2001\' post=\'70872\' date=\'10 January 2006, 19:59\']wij gaan ook niet op huwelijks reis, maar we zijn wel aan het kijken om 2 daagjes Euro Disney te doen, ook leuk voor de kleine, het is geen 3000,- euro maar ongeveer 400.-, dat kan er nog wel vanaf.[/quote]

Dat is ook een leuk idee, is vriendlief nog nooit geweest, en dat is ook net een kleine, dus eh :biggrin:

Chiara, wel balen zeg! Maar geld terug is nooit verkeerd :wink:
« Laatst bewerkt op: 10 januari 2006, 20:34:11 door Nienke »

Thora&Neanie

  • Gast
Niet Op Huwelijksreis?
« Reactie #14 Gepost op: 11 januari 2006, 00:48:55 »
[quote name=\'Nienke\' post=\'70853\' date=\'10 January 2006, 18:46\']Toch wel goed om te horen dat er meer mensen niet gaan hoor  :biggrin:

Ik wil toch wel proberen om een paar dagen weg te gaan, al is het maar op de camping om de hoek in een tentje, maar dan zijn wel wel even echt samen, zonder familie en zo :wink:[/quote]

Wij gaan ook niet op huwelijksreis, budget en colleges
eigenlijk zie ik het idee erachter ook niet helemaal...


En samen zonder familie en zo zijn we thuis ook  :biggrin:

Aura

  • Gast
Niet Op Huwelijksreis?
« Reactie #15 Gepost op: 11 januari 2006, 00:50:46 »
Wij gaan wel op huwelijksreis...en daarvoor gaan wij ook dit jaar niet op vakantie.
Maar er zijn genoeg leuke dingen te doen...weekendje eftelinghotel(niet de dure suites, dan kan je beter naar spanje gaan haha) met een dagje efteling erbij ofzo is ook erg leuk.
Weekendje Scheveningen of iets dergelijks...dat komt vast helemaal goed!

svdh

  • Gast
Niet Op Huwelijksreis?
« Reactie #16 Gepost op: 11 januari 2006, 09:14:27 »
Wij gaan wel op huwelijksreis. We gaan dit jaar minder ver weg zodat we volgend jaar wat extra's kunnen doen. Trouwen op 7 juli en rond die tijd gaan we altijd op vakantie dus dan ook alleen dan wat extra's. Hebben alleen nog totaal geen idee waarheen we willen.

Maar weekendje weg ofzo kan ook super zijn.
« Laatst bewerkt op: 11 januari 2006, 09:14:53 door svdh »

Nienke

  • Gast
Niet Op Huwelijksreis?
« Reactie #17 Gepost op: 11 januari 2006, 11:10:27 »
Dit jaar of vorig jaar niet op vakantie gaan om geld uit te sparen heeft geen nut, we gaan al nooit op vakantie :biggrin: (ook vanwege geld). Studenten he :wink:

Ik heb in ieder geval wel al wat ideetjes zo, bedankt meiden!

@Thora&Neanie, klopt, thuis zijn we ook samen, heb je helemaal gelijk in :wink:
Ik moet trouwens wel zorgen dat ik al mijn tentamens haal, anders heb ik herkansingen in de week na het trouwen :biggrin:

carol.line

  • Gast
Niet Op Huwelijksreis?
« Reactie #18 Gepost op: 11 januari 2006, 11:49:49 »
Wij gaan ook niet op honeymoon. Is me dan teveel geld, want in de zomer vakantie willen we eigenlijk veel liever, en we gaan binnen vier weken na ons trouwen met mijn werk een lang weekend naar Venetie. Lijkt me ook lekker ontspannend...

We gaan gewoon in de zomervakantie wat langer weg, en wat meer uit eten haha... en dan heb je ook op meerdere plekken meer kans op wat beter weer, hoef je ook niet meteen zo ver. We gaan anders ook altijd met de caravan op vakantie, dus waarom nu niet? Toevallig afgelopen zomer wel wezen vliegen (voor 't eerst) en dat vond ik ook wel weer genoeg voor de eerste paar jaar. Is gewoon niet zo onze vakantie.

Dus hier ook geen honeymoon... lekker thuis een paar dagen niks doen... en dan weer uit de roes, na een jaar voorbereidingen weer aan het werk... hihi...

shirley

  • Gast
Niet Op Huwelijksreis?
« Reactie #19 Gepost op: 11 januari 2006, 12:35:44 »
we gaan dit jaar niet op vakantie om geld uit te sparen voor de bruiloft, maar nu hebben we geluk, want m'n ouders zijn dit jaar 25 jaar getrouwd en nemen ons mee op vakantie! :biggrin:
ik denk dat wij na ons trouwen gewoon lekker naar scheveningen of zandfoort ofzo. gaan en dan later(na seizoen) pas naar het buitenland.

kus shirley

Maryloes

  • Gast
Niet Op Huwelijksreis?
« Reactie #20 Gepost op: 11 januari 2006, 12:50:35 »
Wij zijn ook niet op huwelijksreis geweest. Aan de ene kant had ik het best leuk gevonden, een echte honeymoon, maar we hadden het geld er gewoon niet voor over. Dit hebben we gebruikt voor een nieuwe auto en nu dan de babykamer.

Wel hebben we van mijn schoonouders 5 dagen Rome gekregen als huwelijkscadeau en dat was echt helemaal geweldig!

knuffelbeertje

  • Gast
Niet Op Huwelijksreis?
« Reactie #21 Gepost op: 11 januari 2006, 16:33:48 »
wij gaan ook niet op huwelijksreis wij zitten toch al op de camping als we gaan trouwen en dat vinden we ook lekker

ik neem wel een weekje vrij van mijn werk maar ga niet weg

het geld dat we krijgen gaan we voor iets blijven gebruiken een begin van de badkamer denk ik ehe wij

jodie

  • Gast
Niet Op Huwelijksreis?
« Reactie #22 Gepost op: 11 januari 2006, 16:35:06 »
wij gaan ook niet omdat het geld op is en lover niet lang vrij kan krijgen. Maar we vragen geld voor onze reis en daar gaan we dan later mee weg. Misschien dat we nog wel een korte getaway doen. we zien wel.
Zoiezo denk ik dat je al helemaal vol zit van je feest ed en daar kan ik lang genoeg van genieten. Als je meteen op reis gaat lijkt mij het zo dubbel op.
een tip ga niet naar het efteling hotel. vrienden hadden daar de huwelijksnacht en werden niet eens gefelciteerd, hadden een vieze kamer met kapotte dingen, hadden niets extra's en moesten zich haastten voor het ontbijt buffet. Toen ze er wat van zeiden werd hun de nacht overnieuw aangeboden voor de helft van de prijs of 100 euro zwijggeld.
« Laatst bewerkt op: 11 februari 2006, 15:10:21 door jodie »

Melanie

  • Gast
Niet Op Huwelijksreis?
« Reactie #23 Gepost op: 19 januari 2006, 18:10:41 »
Wij gaan op honeymoon in ons eigen huis!

Het is voor ons echt de eerste nacht in het nieuwe huis, denk dat het wel voldoende is... :wink:
Kan ook geen vrij krijgen, zit gebonden aan de schoolvakanties, dan gaan we wel!

Melanie

Abigail

  • Gast
Niet Op Huwelijksreis?
« Reactie #24 Gepost op: 4 februari 2006, 01:41:55 »
wij gaan ook niet op honeymoon hoor  :biggrin:
Tenzij er grote schepen met geld binnenkomen op de dag zelf hahaha dan nemen we MISSCHIEN een last minute ergens heen in europa.
Ik vind het opzich niet erg niet te gaan, maar zou het wel heerlijk vinden om wel te gaan, lekker met mijn lief een weekje weg. Onze ouders vechten nu al om wie de kleine meid krijgt dan  :tongue:  
Dat lijkt me wel vreselijk, die te moeten missen maar ik vind dr nog te jong om echt mee naar het buitenland te gaan (als we gaan, dan zou het iets van turkije ofzo worden of een grieks eiland ofzo)

Maar goed, ga er niet van uit dat we gaan, betekent overigens wel dat ik nog nooit alleen met mn lover op vakantie geweest ben :sad:  en we zijn al 5 jaar samen....

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards