collapse

Auteur Topic: Bruidsarsenaal is failliet  (gelezen 17187 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

cemila

  • Gast
Bruidsarsenaal is failliet
« Gepost op: 14 juni 2010, 20:37:07 »
hallo allemaal  ik ben gevraagt en we gaan trouwen in 2011.
Ben helemaal happy ,maar nu wilde ik naar het bruidsarsenaal in oudendijk noord-holland.
Maar als je belt krijg je geen gehoor , hoorde ik laatst iemand zeggen dat de winkel in hoorn zit weet iemand waar?

groet cemila

10eke

  • Gast
Bruidsarsenaal is failliet
« Reactie #1 Gepost op: 14 juni 2010, 21:03:00 »
Mijn jurk kwam bij het bruidsarsenaal vandaan. Oudendijk ligt onder Hoorn. Als je over de A7 rijd kun je het zien liggen.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Succes

cemila

  • Gast
Bruidsarsenaal is failliet
« Reactie #2 Gepost op: 14 juni 2010, 21:25:46 »
Mijn jurk kwam bij het bruidsarsenaal vandaan. Oudendijk ligt onder Hoorn. Als je over de A7 rijd kun je het zien liggen.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Succes

Bedankt voor je reactie maar ik weet wel waar het is maar ik stond voor een gesloten hek niks te zien van het hele bruidsarsenaal niet en toen zeide de buren ze is ergens naar hoorn gegaan maar waar wisten ze ook niet.Dus mijn vraag was wie weet waar ze nu zijn?

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Bruidsarsenaal is failliet
« Reactie #3 Gepost op: 14 juni 2010, 21:49:51 »
Wil je er wel je jurk kopen als ze al niet bereikbaar zijn als je iets wil kopen.
Reageren ze ook niet op een mailtje?
« Laatst bewerkt op: 14 juni 2010, 21:50:38 door Happy Bride »

cemila

  • Gast
Bruidsarsenaal is failliet
« Reactie #4 Gepost op: 14 juni 2010, 22:08:18 »
Wil je er wel je jurk kopen als ze al niet bereikbaar zijn als je iets wil kopen.
Reageren ze ook niet op een mailtje?

Nee ,ik ben er al vanaf heb vanmiddag al een ander gebeld daar maar eens kijken wat er zoal te koop is.
 vond het z`n mooie locatie altijd dus vroeg me nu eigenlijk aleen af of ze nog wel bestaan? heb nooit gehoord dat ze failliet zijn of zo .

maar blijkbaar niemand weet het.

cemila

10eke

  • Gast
Bruidsarsenaal is failliet
« Reactie #5 Gepost op: 15 juni 2010, 06:13:28 »
Het enige wat mij verteld was dat het dak vernieuwd moest worden. Dus misschien zijn ze tijdelijk naar hoorn. Wel raar ik heb nooit problemen gehad om contact met ze te krijgen.

Sabine

  • Gast
Bruidsarsenaal is failliet
« Reactie #6 Gepost op: 15 juni 2010, 08:20:45 »
Ik las ergens anders (trouwhyves) dat die in Oudendijk failliet is maar dat ze een doorstart maken in Hoorn. Meiden die hun jurk al meteen moesten halen omdat die anders weg zou zijn.
Maar hoe het verder zit geen idee.

Groetjes Sabine

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
Bruidsarsenaal is failliet
« Reactie #7 Gepost op: 15 juni 2010, 08:32:12 »
oww ik zou het er niet op gokken als je dit al hoort...

annekeB

  • Gast
Bruidsarsenaal is failliet
« Reactie #8 Gepost op: 23 juli 2010, 08:55:11 »
hallo allemaal  ik ben gevraagt en we gaan trouwen in 2011.
Ben helemaal happy ,maar nu wilde ik naar het bruidsarsenaal in oudendijk noord-holland.
Maar als je belt krijg je geen gehoor , hoorde ik laatst iemand zeggen dat de winkel in hoorn zit weet iemand waar?

groet cemila
Cemila, vandaag staat er in het Noordhollands Dagblad dat het bruidsarsenaal failliet is. zijn wel door gestart in Hoorn.
Maar ik zal het er niet op gokken. Heb gehoord dat sommige meiden hun droomjurk nooit hebben gehad.

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
Bruidsarsenaal is failliet
« Reactie #9 Gepost op: 23 juli 2010, 09:36:41 »
http://www.noordhollandsdagblad.nl/nieuws/stadstreek/enkhuizen-westfriesland/article6257288.ece/Het-Bruidsarsenaal-failliet
Nieuwsberichtje

https://www.actisjura.nl/index.php?pg=dossier&m=faillissementen&kid=42165
Zie hier ook de gegevens van de curator, meiden die nog een jurk in bestelling hebben staan en al wel hebben aanbetaald kunnen contact opnemen met de curator/het kantoor van de curator.

Faillissement hoeft niet te betekenen dat je je jurk niet krijgt wanneer er is aanbetaald, het zou echter wel dit gevold kunnen hebben. (Deels) vooruitbetaalde jurken die nog niet in eigendom zijn overgegaan vallen namelijk in de faillissementsboedel. Voor meer info -> Curator...

Succes!

Sabine29

  • Gast
Bruidsarsenaal is failliet
« Reactie #10 Gepost op: 23 september 2010, 19:04:53 »
hallo allemaal  ik ben gevraagt en we gaan trouwen in 2011.
Ben helemaal happy ,maar nu wilde ik naar het bruidsarsenaal in oudendijk noord-holland.
Maar als je belt krijg je geen gehoor , hoorde ik laatst iemand zeggen dat de winkel in hoorn zit weet iemand waar?

groet cemila

Hi Cemila,
Het bruidsarsenaal lijkt helemaal te gek qua mooiheid van jurken, maar er zit 1 grote maar achter en ik wil je behoeden voor heel veel stress voor je bruiloft. Koop er GEEN jurk, want de service is werelds slecht!!!! Je komt voor extra kosten te staan en ze behandelen je als asoiaal en als oud vuil. Ik ben blij dat het bij mij net goed is afgelopen, maar dat kwam omdat ik net op tijd ingreep.

Dus mijn advies doe het niet je komt voor veel problemen te staan. Ze zijn niet te vertrouwen!!!!

Sabine

Devon

  • Gast
Bruidsarsenaal is failliet
« Reactie #11 Gepost op: 9 oktober 2010, 14:58:24 »
hi,

Ik ben ook bij het bruids arsenaal geweest, ik had daar een afspraak maar waarschijnlijk hadden ze deze dubbel geboekt. Ik heb er een uur voor moeten rijden. Ik kwam binnen om me te orienteren, na 6 jurken te hebben gepast vroegen ze of ik een keuze wilde maken. Toen ik vertelde dat ik me alleen even wilde gaan orienteren hebben ze me gevraagd om weg te gaan! Rond uit belachelijk!

...

Groetjes Devon
« Laatst bewerkt op: 1 januari 2011, 11:57:44 door stimpy »

Anna Livia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3706
Bruidsarsenaal is failliet
« Reactie #12 Gepost op: 11 oktober 2010, 13:29:16 »
Moet je nou in vier topics posten waar je je jurk hebt gekocht Devon?!

Devon

  • Gast
Bruidsarsenaal is failliet
« Reactie #13 Gepost op: 12 oktober 2010, 18:55:38 »
Moet je nou in vier topics posten waar je je jurk hebt gekocht Devon?!
No

Waarom, mag dat niet? Ik ben gewoon helemaal blij dat ik mijn bruidsjurk heb gevonden

Anna Livia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3706
Bruidsarsenaal is failliet
« Reactie #14 Gepost op: 13 oktober 2010, 11:02:54 »
Nou ja, je post het ten eerste ook in onderwerpen waar het niet past en ten tweede heb je nergens anders over gepost.  :rolleyes:

RachelPronk

  • Gast
Bruidsarsenaal is failliet
« Reactie #15 Gepost op: 24 november 2010, 21:54:16 »
Het verwonderd mij altijd dat er zoveel negativiteit wordt geplaatst :ohmy:
Ik ga even helemaal positief doen, want dat is wat ze verdienen!

ten eerste:
Als ze failliet zijn gegaan in het verleden kunnen ze daar alleen maar van geleerd hebben en die kennis meenemen voor in de toekomst en daardoor toekomstige bruidjes nog beter van dienst zijn.

ten tweede:
Ik heb me jurk daar besteld en ik heb nog nooit zo'n goede service meegemaakt. Kijk je moet daar niet naar toe gaan als je niet echt geeft om de kwaliteit van de jurk, maar meer om de kwantiteit... en dat is ook niet helemaal waar, want je kan daar echt super mooie jurken halen voor een leuke prijs. Je weet in ieder geval zeker dat je jurk van goede kwaliteit is.

ten derde:
Ik ben 2 maanden geleden met mijn moeder naar een bruidswinkel geweest in Rotterdam die zeer bekend is. Ik ging uiteraard niet voor mezelf, want ik heb dus al een jurk, maar ik heb wel rond gekeken. Tien x niks !! heel onpersoonlijk en het lijkt wel een soort van fabriek!

dus als je een mooie, kwalitatief goede en unieke jurk wilt gewoon naar Hoorn!

wievie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 732
  • Geslacht: Vrouw
Bruidsarsenaal is failliet
« Reactie #16 Gepost op: 25 november 2010, 09:20:39 »
:laugh:

Pepper

  • Gast
Bruidsarsenaal is failliet
« Reactie #17 Gepost op: 25 november 2010, 09:41:53 »
Gaat je moeder trouwen dan? Want waarom ga je anders met je moeder naar een trouwzaak? Leuk! Laat haar hier vooral aanmelden, ze is van harte welkom! We kunnen wel wat meer positiviteit gebruiken in deze koude maanden :)

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
Bruidsarsenaal is failliet
« Reactie #18 Gepost op: 25 november 2010, 11:31:42 »
De melding van het faillissement is niet bedoeld om flauw te doen over prestaties van het BA. Helaas gaan soms ook mensen/zaken failliet door pech en niet door eigen toedoen (is wel zeldzaam). De melding is vooral bedoeld geweest ivm. de (rechts)gevolgen voor brides-to-be die al hebben betaald/op het punt van betalen staan en hun jurk nog niet in huis hebben.

RachelPronk

  • Gast
Bruidsarsenaal is failliet
« Reactie #19 Gepost op: 25 november 2010, 15:15:53 »
De melding van het faillissement is niet bedoeld om flauw te doen over prestaties van het BA. Helaas gaan soms ook mensen/zaken failliet door pech en niet door eigen toedoen (is wel zeldzaam). De melding is vooral bedoeld geweest ivm. de (rechts)gevolgen voor brides-to-be die al hebben betaald/op het punt van betalen staan en hun jurk nog niet in huis hebben.

Dat is zeker waar en dat bergijp ik 100%
maar het werd wel negatief opgevat door een paar members...

En even voor de duidelijkheid, mijn moeder gaat niet trouwen. Ze is zelfs afgelopen september 25 jaar gelukkig getrouwd met me vader :biggrin:
Ik mag toch hopen dat de meeste op dit forum dat ook tegemoed zullen gaan :wink:

Pepper

  • Gast
Bruidsarsenaal is failliet
« Reactie #20 Gepost op: 25 november 2010, 15:28:27 »
Maar de andere members die praten ook uit ervaring en die was blijkbaar niet positief. Maar ik vind het leuk dat je je aanmeldt om dit even te delen.

suzanned

  • Gast
Bruidsarsenaal is failliet
« Reactie #21 Gepost op: 19 april 2011, 17:48:20 »
Heeft iemand kort geleden nog contact gehad met deze winkel? Ik wilde hier een afspraak gaan maken maar kom nu dit oude topic tegen.
Een vriendin van mij raadde deze winkel aan omdat zij daar zo goed geholpen was en gelukkig was met haar jurk. Dat was alleen wel in 2005.

MichelleJ

  • Gast
Bruidsarsenaal is failliet
« Reactie #22 Gepost op: 20 april 2011, 16:45:58 »
ik zou het niet doen, mocht je niets kunnen vinden op Google. Er zijn zat andere mooie betrouwbare bruidswinkels

santebelia

  • Gast
Bruidsarsenaal is failliet
« Reactie #23 Gepost op: 26 februari 2012, 17:38:56 »
Cemila, vandaag staat er in het Noordhollands Dagblad dat het bruidsarsenaal failliet is. zijn wel door gestart in Hoorn.
Maar ik zal het er niet op gokken. Heb gehoord dat sommige meiden hun droomjurk nooit hebben gehad.



hallo cemila,

ook in hoorn zijn ze failliet alswel in amsterdam en schagen, dus nee niet handig om daar alsnog een japon te halen mochten ze inmiddels voor de derde keer dan doorstarten.

sandrahaalo cemilla,

Ook in hoorn zijn ze alweer failliet alswel in schagen en amsterdam(mannen)

dus mochten ze voor de inmiddels derde keer doorstarten dan zou ik het er niet op wagen

gr sandra

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Bruidsarsenaal is failliet
« Reactie #24 Gepost op: 26 februari 2012, 17:50:54 »
Dit topic is al heel oud denk niet dat ze je reactie nog leest.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards