collapse

Auteur Topic: April 2010  (gelezen 123927 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hartje

  • Gast
April 2010
« Reactie #500 Gepost op: 13 april 2010, 16:06:13 »
Tinq, wat een ontzettend naar bericht! Gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst!

Jory

  • Gast
April 2010
« Reactie #501 Gepost op: 13 april 2010, 17:58:44 »
Jeetje Tinq, wat ontzettend heftig. Gecondoleerd en heel erg veel sterkte toegewenst voor jullie en familie.Debster, ook voor jullie heel veel sterkte!

Tinq

  • Gast
April 2010
« Reactie #502 Gepost op: 14 april 2010, 09:02:40 »
Dank jullie wel :heart:

Het is ongelooflijk allemaal. De schok van het overlijden van mijn schoonvader, hij was helemaal niet ziek, was die dag nog lekker op pad geweest....en dan s'nachts een telefoontje van de politie...

Vrijdag is de uitvaart...en dan 4 dagen later trouwen....dat kunnen wij niet. Vandaar ons besluit om alles te verzetten.

Ik moet zeggen dat het verzetten van ons huwelijk erg gladjes is verlopen. Onze nieuwe datum is 4 juni. We hebben alles zo kunnen regelen, dat alle tijden hetzelfde blijven, alleen de datum veranderd. Ik hoef dus gelukkig niet een hele nieuwe planning te maken. En iedereen is zo lief. Die man van de locatie bijvoorbeeld. Ik had verwacht dat we zoveel procent zouden moeten betalen, de locatie is die datum immers een half jaar vast gehouden...maar nee hoor, hij deed helemaal niet moeilijk.
De fotograaf, zanger, dj...fotolocatie, bloemen ...werkelijk iedereen heeft kosteloos de datum verzet. De ambtenaar van de burgelijke stand, die ons zou trouwen, gaat ons nu zelfs op zijn vrije dag trouwen. Dat is toch geweldig?

De ringen waren natuurlijk ook al gegraveerd. We hebben besloten de nieuwe datum er bij te laten zetten. Mijn schoonvader zou namelijk ook getuige zijn...en dit vinden we wel een mooi aandenken.

Ik leef nog steeds met jullie mee, maar zal wat minder gaan posten. Ik zag dat er een 4 juni topic is, maar daar zijn ze nu bezig met het versturen van de uitnodigingen. Ik vind dat te confronterend, nu, misschien later niet meer..

Nou bedankt voor t luisteren en jullie veel geluk, goeds en mooi weer toegewenst!

Grtz Tinq

hartje

  • Gast
April 2010
« Reactie #503 Gepost op: 14 april 2010, 12:15:00 »
Tinq, we denken hier allemaal aan je! Fijn dat iedereen zo meeleeft en het verzetten zo gladjes verloopt. Afscheid nemen is nu belangrijk, neem er de tijd voor! Heb er helaas net na mijn aanzoek ook mee te maken gekregen, je mag me altijd een pbtje sturen!
Je mag hier altijd blijven komen, ook al trouw je nu in juni, kan me voorstellen dat het te confronterend is.

blackrose

  • Gast
April 2010
« Reactie #504 Gepost op: 14 april 2010, 22:49:40 »
[color="#FF00FF"][font="Verdana"]1 april Jory
1 april Holy
9 april Jessica[/font][/color]
16 april Hartje
21 april Tinq
22 april Valerie
23 april Debster
23 april Mirell@
24 april Blackrose

:biggrin: ik heb ze hier nog eens ff op een rijtje gezet :biggrin:

Pfff ik ben gefrustreerd... ik ben opzoek naar een liedje voor de openingsdans...

Valerie

  • Gast
April 2010
« Reactie #505 Gepost op: 15 april 2010, 07:37:31 »
@Tinq: Jeetje... ben sprakeloos... Sterkte de komende tijd! En wat fijn dat iedereen zo meelevend is!

Mirell@

  • Gast
April 2010
« Reactie #506 Gepost op: 15 april 2010, 07:41:00 »
@Hartje, Een hele mooie dag toegewenst morgen.

hartje

  • Gast
April 2010
« Reactie #507 Gepost op: 15 april 2010, 08:18:15 »
Dank je wel Mirell@, het gaat een mooie dag worden morgen! Het weer werkt volgens de voorspellingen mee en alles is op orde. Straks mijn spulletjes pakken en klaarzetten. Zo nog even richting de bruidswinkel, mijn ouders gaan daar mijn jurk ophalen en nemen 'm dan meteen mee naar hun huis toe. Hier eigenlijk geen stress, maar wel erg spannend allemaal!

BR: even lijstje aangepast aan nieuwe situatie (zie bericht van Tinq)
1 april Jory
1 april Holy
9 april Jessica
16 april Hartje
22 april Valerie
23 april Debster
23 april Mirell@
24 april Blackrose
4 juni Tinq
« Laatst bewerkt op: 15 april 2010, 08:20:17 door hartje »

hartje

  • Gast
April 2010
« Reactie #508 Gepost op: 15 april 2010, 18:47:28 »
Meiden, ik ga er zo vandoor, ik ga zo strakjes naar mijn ouders toe en ben dan niet meer online tot na de bruiloft. Mocht ik zaterdag er niet meer langskomen dan wens ik bij deze iedereen die nog gaat trouwen de komende week veel plezier en succes met de laatste dagen en een hele mooie dag toe.

Hier verder alles oke, maak me alleen zorgen over de huwelijksreis (komende zondag vertrekken) i.v.m. aswolk van vulkaan in Ijsland. Duimen jullie met me mee dat we gewoon weg kunnen?
Debster en Tinq jullie veel sterkte de komende tijd!

debster28

  • Gast
April 2010
« Reactie #509 Gepost op: 15 april 2010, 21:09:02 »
meiden hier nog 1 met erg slecht nieuws....

mijn vader 53 jaar is vanavond overleden :-( vreselijk echt vreselijk...

ondanks alles willen we onze bruiloft wel door laten gaan....dit had pap zo gewilt... :unsure:  :unsure:

Valerie

  • Gast
April 2010
« Reactie #510 Gepost op: 15 april 2010, 21:54:38 »
@debster: ....... woorden schieten tekort.... heel veel sterkte!

Mirell@

  • Gast
April 2010
« Reactie #511 Gepost op: 15 april 2010, 21:56:06 »
Jeetje Debster, ik krijg er gewoon kippevel van. Dat is erg zeg.
Ik wil je bij deze heel veel sterkte toewensen in deze moeilijke tijd

marian1313

  • Gast
April 2010
« Reactie #512 Gepost op: 15 april 2010, 21:59:01 »
Debster, ik las 'per ongeluk' je bericht, ben namelijk vorige maand getrouwd en hoor hier dus niet echt bij, maar wil je heel veel sterkte wensen.
Erg knap dat jullie de bruiloft toch gewoon door willen laten gaan, hopelijk lukt het ondanks alles ook om er een beetje van te genieten.

Tinq

  • Gast
April 2010
« Reactie #513 Gepost op: 16 april 2010, 09:14:43 »
Deb, ik heb je even een pb-tje gestuurd.

Wat oneerlijk allemaal zeg!

Heel, heel veel sterkte meis.@Hartje...ik vergeet door alle ellende heen jou gewoon een prachtige dag en heel veel geluk toe te wensen. Bij deze  :wink:

debster28

  • Gast
April 2010
« Reactie #514 Gepost op: 16 april 2010, 20:11:55 »
dank jullie wel, heb t enorm moeilijk  :sad:

sorry hartje door de toestanden ben ik jou vergeten ik hoop dat je prachtie dag hebt.....ennuh gefeliciteerd he :wink:

hartje

  • Gast
April 2010
« Reactie #515 Gepost op: 17 april 2010, 12:31:35 »
Ha meiden, bedankt voor jullie felicitaties. Het was een mooi feest met prachtig weer.
We zijn nu heel druk bezig om alles in te pakken, want we moeten hoogstwaarschijnlijk met de auto naar spanje toe om de boot morgen te kunnen halen. Dus weinig tijd hier. Hahaha nog nooit zo chaotisch op vakantie gegaan!
Ik vertel jullie later verder.

Debster: gecondoleerd en heel veel sterkte!
« Laatst bewerkt op: 17 april 2010, 13:53:55 door hartje »

debster28

  • Gast
April 2010
« Reactie #516 Gepost op: 18 april 2010, 08:36:29 »
@hartje veel plezier in spanje geniet er maar lekker van...ben blij dat je hele dag geslaagd was kan niet w8 tot de fotos.

tot snel.......

Valerie

  • Gast
April 2010
« Reactie #517 Gepost op: 19 april 2010, 10:00:40 »
Zo, nog maar 3 nachtjes slapen!!!! Wat gaat de tijd toch snel!

Zaterdag onze vrijgezellenfeestjes gehad! Echt super leuk!!! WIj wilden geen poespas met verkleden ed, dus wij (de dames) hebben lekker gegegeten bij een bbq restaurant en daarna naar mijn favoriete kroeg gegaan. (de Ierse pub) lekker gedanst en gedronken. De mannen zijn naar een restaurant in Rotterdam geweest: de Mafketel en hebben zich daarna bij ons gevoegd. Echt superleuke avond gehad met al mn vriendinnen bij elkaar!!

Morgen nog even naar de Efteling met mijn ouders, zus, nichtje, neefje en onze eigen kids en dan de laatste dag nog even wat dingetjes regelen!

Ik baal zo gigantisch van die stomme aswolk!! Hierdoor kan mijn zwager niet komen naar de bruiloft vanuit Australie.... zo onwijs jammer!!! Maar goed, we gaan een webcam verbinding proberen te maken zodat hij mee kan kijken tijdens de ceremonie...

Nou, iedereen nog succes met de voorbereidingen.

debster28

  • Gast
April 2010
« Reactie #518 Gepost op: 19 april 2010, 10:33:58 »
3 dagen schiet op he meid..
voor ons 4 dgn...ze voorspellen tot nu toe opzich een zonnetje...laten we duimen maar..

vanavond nog ff condoleance morgen begrafenis..blijft zo krom en dubbel.

dan nog 2 dgn ff stortten op me huwelijk..

ow balen van die aswolk dan he jeetje...balen hoor..

en klinkt geslaagd vrijgezellenfeest...

blackrose

  • Gast
April 2010
« Reactie #519 Gepost op: 19 april 2010, 23:59:36 »
Hihihi de Efteling heb ik vorige maandag ook even aangedaan nog... met een vriendin en me zusje... kwestie van privĂ© feestje :biggrin:  :laugh:

Manman... het begint hier ook aardig af te korten :)
Ik kijk er allemaal naaruit
Xxx

Tinq

  • Gast
April 2010
« Reactie #520 Gepost op: 21 april 2010, 07:55:59 »
Hallo allemaal!


Vandaag zou ik eigenlijk trouwen. Raar idee hoor.

Maar ik ben blij dat we ons huwelijk hebben uitgesteld. Na het schokkende nieuws van vorige week, dat mijn schoonvader was overleden, kreeg ik gisteren te horen dat mijn vriendin (waar ik eerder over schreef) haar gevecht tegen kanker op moet geven.

In plaats van trouwen, ga ik vandaag dus afscheid nemen van mijn vriendin.

Hoe bizar....
 :cry:

Seolram

  • Gast
April 2010
« Reactie #521 Gepost op: 21 april 2010, 08:44:37 »
Jeezum... sorry dat ik een beetje inbreek in jullie topic, ik volg het een beetje omdat ik vrij vroeg in Mei ga trouwen... maareh.. Tinq, je krijgt het nogal voor je kiezen zeg!!
Meidmeid, ik kan alleen maar zeggen dat ik aan je denk en dat ik me heel goed kan voorstellen dat het een hele rare dag is voor je vandaag (we hebben de datum 5 dagen moeten verschuiven, geen nare reden ofzo, maar dat vind ik al een raar idee... dus ik kan me alleen maar proberen in te denken hoe bizar vandaag voor je voelt...)

debster28

  • Gast
April 2010
« Reactie #522 Gepost op: 21 april 2010, 14:16:44 »
jeetje tinq toch....vreselijk sterkte hoor....

me vader heeft gisteren een prachtige begrafenis gehad...

nu druk bezig met laatste dingen voor vrijdag om te gaan trouwen...

Mirell@

  • Gast
April 2010
« Reactie #523 Gepost op: 21 april 2010, 21:04:58 »
Nou Tinq, het zit je niet mee zeg!!!

Debster, ik vind het echt knap dat je ondanks alles de bruiloft laat doorgaan. Het zal een zware emotionele dag worden.

Vandaag mijn laatste dag op het werk. Kan ik eindelijk gaan ontstressen en gaan realiseren dat het vrijdag dan toch echt zo ver is.

Nou Debster en Blackrose, ik wil jullie alvast een hele mooie dag toewensen.

debster28

  • Gast
April 2010
« Reactie #524 Gepost op: 22 april 2010, 06:42:48 »
dank jullie

mariella ook heel veel plezier morgen he...
en blackrose zaterdag...

we gaan ervoor vandaag laatste dingen regelen :wink:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards