collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2012  (gelezen 954449 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

woeligepaulien

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 624
  • Geslacht: Vrouw
    • http://paulienenjorg.bruilofthomepage.nl/
Trouwen In 2012
« Reactie #2725 Gepost op: 9 februari 2012, 10:46:11 »
Hey Deniiseeee Dat ziet er echt heeeeel erg mooi uit. Vooral dat ene detail! Heel mooi!

blondbruidje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2726 Gepost op: 9 februari 2012, 10:50:01 »
@Little1: snap dat je in de wolken bent. De jurk is prachtig en uniek! Daar houd ik van. Ga je ff jaloers maken hoor: ik kan m’n jurk iedere dag aan. Hij/zij hangt bij m’n ouders :wink:

@woeligepaulien: bedankt voor de link van de chocosticks, leuk! Misschien die hartjesvorm te krijgen bij de Xenos of Action? Die hebben wel vaak dat soort ijsblokjesvormen.

@kaatje68: Welkom! Ja, in oktober is zo’n stick weer meer toepasselijk, leuk!

@JM2012: leuke cupcakes! Lekker Valentijn en lekker vrolijk!

@woeligepaulien en deniisseeeee: leukleuk, nieuwe foto’s van jurken! Heb natuurlijk meteen ff gekeken.

@deniisseeeee: prachtige jurk en wat een gave schoenen! Ga je die erbij doen? Ik houd daar wel van!

@woeligepaulien: wow, wat een jurk zeg en met die accenten! Dat maakt het echt heel bijzonder, ook weer uniek!

Gaaf hè, dat alle jurken zo mooi zijn ook al zijn ze zo verschillend. Het plaatje wordt gewoon gemaakt door degene die de jurk aan heeft.

Ieks! M'n schoenen zijn binnen gekomen bij m'n ouders. Helaas nog geen tijd gehad om langs te gaan. Doe dat waarschijnlijk vanmiddag uit het werk even. Jullie horen m'n reactie nog wel, en foto's uiteraard!

Charley

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2727 Gepost op: 9 februari 2012, 11:20:37 »
Gisteren tot half twaalf bezig geweest met e-mailtjes; naar de daggasten voor keuzemenu + logistiek, naar twee locaties voor het aanmelden van fotoshoot, vriendin de fotografe over onze wensen, naar het hotel voor het aanvragen van een stoel zonder leuningen en voor het doorgeven van de tekst op het bord... Puntjes.op.de.i. Herkenbaar?

Deniisseeeee

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2728 Gepost op: 9 februari 2012, 11:51:54 »
@ Blondbruidje.. Thanksss :biggrin:  altijd goed om te horen :wink: haha.. Ja die schoenen zal ik dragen tijdens het maken van de foto's... heb ook nog een ander paar (witte) daar zit een lagere hak onder ben ik evengroot als mijn a.s :wink:

@ woeligepaulien.. dankjewel :biggrin::D jouw jurk is ook prachtig ! mooie accenten zitten erop !!  :biggrin:

@ Charley... nog niet echt herkenbaar hier... dit zal voor ons nog wel komen  :laugh:

Charley

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2729 Gepost op: 9 februari 2012, 12:43:19 »
Overigens, waar ik ook helemaal niet aan gedacht had is het volgende: ik laat haar en makeup doen voordat de jurk aangaat. Nu heb ik een badjas besteld, zodat ik niks meer over mijn hoofd hoef te trekken! Ik heb geen goede vest ofzo hiervoor, dus heb nu een creme kleurige met hartjes, lekker toepasselijk!

woeligepaulien

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 624
  • Geslacht: Vrouw
    • http://paulienenjorg.bruilofthomepage.nl/
Trouwen In 2012
« Reactie #2730 Gepost op: 9 februari 2012, 12:47:46 »
Ik kan er niks over vinden op het forum (misschien zoek ik ook wel niet goed), maar ik heb een probleempje/vraagje. Zoals jullie (waarschijnlijk) wel weten vieren we ons feest in Duitsland. En daar is het gebruikelijk dat iedereen eten krijgt. Nu waren we een poosje terug op een duitse bruiloft. En daar duurde het best lang voordat alle gasten er waren en het eten geserveerd werd. We zaten daar maar op onze plek te wachten en te wachten... met een hongerige maag (was inmiddels al bijna 20.00 uur). Dus nu zat ik te bedenken om een spelletje ofzoiets op te tafels te leggen zodat de gasten wat te doen hebben als ze lang (hopelijk niet natuurlijk) moeten wachten.
Hebben jullie ook nog leuke ideetjes misschien?

kaatje68

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 409
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2731 Gepost op: 9 februari 2012, 12:57:15 »
@Woeligepaulien, ik heb gisteren zo'n hartjes-ijsblokbakje gezien bij de Xenos inderdaad (€4,95)! Ze verkopen ook leuke roerstaafjes (metaal) die kan je dus later nog eens gebruiken. Er zijn 2 vormen, simpel 6 voor €1,79 of met bloem aan uiteinden 4 voor €1,79 Misschien s het wat?!

Kom later nog terug mijn dochter met aar school.

woeligepaulien

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 624
  • Geslacht: Vrouw
    • http://paulienenjorg.bruilofthomepage.nl/
Trouwen In 2012
« Reactie #2732 Gepost op: 9 februari 2012, 13:27:18 »
Hey bedankt!!! Ga zaterdag gelijk kijken!

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2733 Gepost op: 9 februari 2012, 14:15:41 »
Ben meteen naar de gmail gesneld, en wauw!
@Woeligepauline: Wat een prachtige jurk, echt wauw! Hele bijzonder! Volgens mij heb ik van die hartjes dingen gezien bij de Xenos op het moment, maar weet k niet 100 % zeker!
Haha, lees net dat kaatje de tip al had gegeven!
Ik zie regelmatig op van die inspiratie blogs dat het bruidspaar een kruiswoordpuzzel heeft gemaakt over het bruidspaar. Zal even voor je zoeken wara ik het zag! Als je er dan een leuke prijs aan koppelt :tongue:

@Deniisseeee: En ook al zo’n mooie jurk! Vooral dat bij de bovenkant, echt heel erg mooi!

@Blondbruidje: Ben benieuwd naar de schoenen!

@Charley: Heel herkenbaar! Ik ben druk aan het mailen voor een speciaal menu voor een van onze gasten met veel allergieen, parkeergelegenheid bij de trouwlocatie, afspraken met fotograaf, trouwlocatie en proef make up en allerlei details.. :tongue: Goed plan van die badjes! Ik heb een hele mooie kamerjas gekocht hiervoor :biggrin: Ben niet zo badjasserig.. :wink:

Vandaag zouden we onze trouwkaartjes ophalen, waren ze er niet ( ????). Dus onze cm is er achteraan op het moment.. :sad: Wacht er al zo lang op en nu dit weer..
Goed nieuws op trouwpak gebied, mijn as kreeg een belletje van die winkel dat de nieuwe collectie al binnen is! Dus die gaat daar zaterdag heen met beide ouders!( een wonder ;p) )@woelige pauline: Link gevonden!  



Te vinden via DEZE link, onderdaan de pagina!

ikke87

  • Junior
  • **
  • Berichten: 104
Trouwen In 2012
« Reactie #2734 Gepost op: 9 februari 2012, 17:26:44 »
..
« Laatst bewerkt op: 26 februari 2012, 18:28:45 door ikke87 »

blondbruidje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2735 Gepost op: 10 februari 2012, 11:53:55 »
@Charley: haha, dat heb ik ook wel eens, dat je de tijd bijna vergeet zo druk ben ik dan bezig met het huwelijk. Dingen opzoeken, mailtjes sturen, etc. Zal tegen de tijd dat het echt dichterbij komt wel nog erger worden!
Leuk, leuk, leuk!
Haha, handig zo’n leuke badjas! Ik doe denk ik gewoon een vest of jasje aan, met hemdje er onder.

@Deniisseeeee: Supergaaf dat je die gaat gebruiken voor de shoot. Ik wilde dat eerst ook, maar het past echt niet bij m’n jurk. Ben nu van plan een paar shoe clips in een gave kleur te kopen. Geeft ook wel een leuk accent, maar iets subtieler.

@Woeligepaulien: volgens mij zijn er meer bruidjes die in Duitsland trouwen. Misschien lezen ze dit en kunnen ze tips geven. De kruiswoord die hier is neergezet is wel erg leuk, kun je grappige prijsjes aan verbinden. Overigens zou ik het met de juiste mensen om me heen niet erg vinden om even te wachten, als je maar een drankje hebt en even wat te knabbelen (stokbrood kruidenboter e.d.)

@JM2012: Hopelijk vind je AS dit weekend z’n pak! Ik hoop het echt voor je, dat zal vast rust geven!
Heb je de kaarten inmiddels al? Jammer dat ze niet klaar zijn op het afgesproken moment.
Trouwens, je vroeg laatst hoe de trouwlocatie er uit zag toen ik er een huwelijk meemaakte. Het bruidspaar zat toen in het midden, met de gasten er naast en er achter. Ik vond dat er naast zitten leuker (daar zat ik ook) want zo zag ik ook nog wat van de expressie van het bruidspaar.

@ikke87: vervelend dat je ziek was. Hopelijk nu weer helemaal fit!
Klinkt als een flink werkje die kaarten en bedankjes!
Het versieren hebben wij nog niet afgesproken. Mij lijkt het wel leuk dat zelf te doen met wat hulp van vrienden en familie op de middag/avond voor het daadwerkelijk is. Locatie wil bij ons ook wel veel doen.
Hoop dat deze kapper er wel wat moois van kan maken! Ik heb van mezelf al wat krullen (m.b.v. mousse en diffuser) en ‘knijp’ de hardheid van mousse enzo er altijd helemaal uit. Daar krijg je wel weer gemakkelijk ‘pluis’ van, maar dat is dan weer op te lossen met van die finishing producten. Heel werk hoor, krullen in model houden :wink:
Leuk dat anderen een slaapplek voor jullie gaan regelen!

Gisteravond heb ik eindelijk m’n schoenen gezien en gepast. Ze zitten super, hebben mooie zachte zolen, losse zooltjes voor bij de teen en inplakstukjes voor bij de hak om schuren/blaren te voorkomen. Verder had ik er een strikje bijbesteld die ik zelf nog ergens kan plaatsen m.b.v. een shoeclip, zodat ik kan variëren (bij de neus, achterkant, of zijkant). Ben helemaal blij! Hier een foto:

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2736 Gepost op: 10 februari 2012, 14:22:26 »
@Ikke:  Fijn dat je je weer wat beter voelt! Bij ons wordt de locatie door de mensen daar versierd. En we hebben bedankjes per persoon, dus zo’n 120..  Heel werk, al die doosjes in elkaar zetten en daarna vullen etc!
Knie voelt nog steeds vervelend aan helaas.. :sad:
Succes met je nieuwe proefkapsel! Ben erg benieuwd!

@Blondbruidje: Mooie schoenen! Wauw!
Ja we hebben de kaartjes! Vertel ik hieronder meer over! Bedankt voor je ervaring daar, wij hebben waarschijnlijk ook die opstelling en dat betekend dus dat wij de stoelen aan de zijkanten vrij gaan houden voor de daggasten :) . Hebben die de beste plekken!

@Trouwkaartjes: Nou dames, we hebben eindelijk onze kaartjes! CM had me naar de verkeerde drukker gestuurd.. zucht. Ik heb net alle adressen geschreven en we gaan ze maandag met de CMs dichtplakken ( zij voegen nog een brief toe) en dan kunnen ze dinsdag op de post :)! Gelukkig nog mooi op tijd! Als ze op de post zitten, zal ik even een fotootje plaatsen!

woeligepaulien

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 624
  • Geslacht: Vrouw
    • http://paulienenjorg.bruilofthomepage.nl/
Trouwen In 2012
« Reactie #2737 Gepost op: 10 februari 2012, 17:20:18 »
@ikke 87 Fijn dat je je weer wat beter voelt! Dat zijn inderdaad wel de momenten om zulke dingen als de kaarten in elkaar zetten te gaan doen. En wat veel bedankjes hebben jullie. Het is inderdaad wel raar om een aantal mensen niks te geven en anderen weer wel. Ik zou ook gewoon iedereen doen.
Ik zou als ik jou was ook gewoon meerdere kappers bij langs gaan totdat je een kapsel hebt gevonden wat echt bij je past! Van die mega stijve krullen is denk ik niet zo mooi nee, beetje onnatuurlijk. Ben erg benieuwd wat je er morgen van vind.
De zaal versieren was ik eigenlijk van plan om zelf te doen een dag of 2 van tevoren. Misschien samen met wat goede vriendinnen. Ik heb ook niet zo heel veel te versieren, dus dat zal wel niet zo lang duren.
Wat leuk dat er iets voor jullie huwelijksnacht geregeld wordt! Dat zou ik ook wel willen  :wink: !
Ja, ons eten is ook echt als avondeten. Het begint al om ongeveer 19.00 uur. Daar gaan ze ook gewoon vanuit hier in Duitsland. Alleen de Nederlandse gasten moeten er wel over ingelicht worden denk ik, want die verwachten dat denk ik niet zo. Wij zaten toen bij de ene bruiloft ook wel bij een leuke groep, en het was op zich wel gezellig, maar ik denk toch dat het nog gezelliger kan  :biggrin: .

@ Deniiseee. Super gaaf dat je die gaat gebruiken voor de fotoshoot! Echt heel stoer! Ik twijfel ook nog tussen 2 kleuren schoenen. Maar goed, ik heb ook nog even om te twijfelen hahaha.

@ JM2012 Bedankt voor de tip van die kruiswoordpuzzel. Echt een leuk idee. Maar dan moet ik nog even bedenken hoe ik hem ga maken, want ik zit met 2 talen. En mijn AS zijn nog niet zo super lang bij elkaar zodat iedereen ons zo goed kent, denk ik. Maar het idee is goed!
Wat gaaf dat je AS aankomend weekend al kan gaan kijken voor zijn pak! Hopen dat hij dan ook meteen slaagt! Kun jij tenminste weer een beetje fatsoenlijk slapen  :wink: !
Dus, bij de verkeerde drukker  :laugh: . Gelukkig zijn de kaarten nu wel binnen! Ben erg benieuwd naar hoe ze eruit zien. Ik heb gisteren een proefexemplaar aangevraagd. Wil hem toch ook nog even in het echt zien.

@blondbruidje. Wat een mooie schoenen! En zo'n schoenclip vind ik ook altijd zo mooi!


Verder nog steeds geen vorderingen hier. Ik lig de hele dag al samen met mijn dochter op de bank ziek te zijn. Echt vervelend. Mijjn as heeft vandaag maar vrij genomen om ons te kunnen vertroetelen, echt heeeeel erg lief.

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2738 Gepost op: 11 februari 2012, 00:09:35 »
@woelige pauline: Gewoon ff intypen: kruiswoordpuzzel maken op internet, dan komen er spontaan allerlei sites uitrollen :wink:. En betreft de antwoorden op die vragen, juist leuk toch! Er is altijd wel iemand die hte ongeveer weet en dat brengt mensen weer in gesprek! Ten minste, ik zou meteen rondvragen wie het antwoord wel weet.. xp (maar ik ben dan ook erg fanatiek met puzzels!)

October Bride

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2739 Gepost op: 11 februari 2012, 23:33:39 »
Aloha ladies,
Ben ik ook weer even, drukke week gehad met o.a. bruiloft van een vriendinnetje (was superleuk!) en een leuk maar vermoeiend congres bij onze Zuiderburen. Even een korte reactie, want bijna bedtijd:

@JM: Superleuk idee, van dat kruiswoord! En AS was ook enthousiast, dus dat gaat goedkomen, leuk leuk! En ook nog bedankt voor de PM over de gmail! En ben echt heel benieuwd naar jullie kaartjes!

@Ikke: Helaas, nee, nog steeds geen definitief besluit genomen over de huwelijksreis. Ik vind het vooral lastig omdat ik mogelijk dan anders werk heb, dus niet weet hoe lang ik weg zou kunnen... En ik zou heel graag naar NY willen, maar vind het een beetje zonde om maar voor 5 dagen te gaan als je daarvan dan al 2 dagen in het vliegtuig doorbrengt. We zijn er dus nog niet uit! :wink:

Charley

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2740 Gepost op: 12 februari 2012, 16:54:07 »
Ik moet de visagiste nog een tijd doorgeven, maar ik weet niet zo goed hoe laat ik haar hier wil hebben...

De originele planning was;
10.00 kapper
daartussen stond nog open
12.45 getuigen verzamelen zich bij mij

Alleen...
De kapster denkt tot anderhalf uur nodig te hebben en heeft gezegd om 09.30 aanwezig te zijn (dus dan kan ik ook komen als ik wil). De visagiste deed er ongeveer een uur over. Ik denk daarom dat het beter is (omdat ik wil lunchen voordat ik in de jurk gehesen word);
09.30 kapster
11.00 visagiste
12.00 lunchen
12.15/12.30 jurk

En als ik er nog niet helemaal in de jurk zit als de getuigen aankomen, dan wachten ze maar even in de gang!

JM2012, ik ben blij dat jij een mededetailist bent op dit moment, als in veel mailen puntjes op de i enzo. Ik heb nog maar weinig respons op het menu. Anders zal ik toch een herinnering moeten sturen!

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2741 Gepost op: 12 februari 2012, 17:58:51 »
Het is echt onwijs lang geleden dat ik iets geschreven heb, en hoe leuk ik het ook vindt om alles te lezen, het is voor mij echt niet haalbaar om overal op te reageren. Er zijn zoveel pagina's en zoveel leuke berichten! Ik zie iig dat iedereen heerlijk bezig is met alle voorbereidingen.

Ook bij ons begint het nu echt te kriebelen... We hebben de uitnodigingen verstuurd en echt heel veel leuke reacties op ontvangen. Wij hebben een rsvp kaart er bij gedaan, en daar hebben we er zelfs al een aantal van terug. Kan het nog niet volmondig zeggen, maar het lijkt er op dat het werkt.

Mn as gaat vrijdag z'n pak halen, daar moest nog wat aangepast worden. Ik heb met z'n verjaardag gegraveerde manchetknopen gegeven(de ene onze namen, de andere de trouwdatum), zodat het echt een persoonlijk tintje heeft! Op 21 februari mag ik m'n jurk gaan afpassen, dus dat is ook wel weer spannend.

Verder staan alle belangrijke afspraken gepland; proefdiner, locatie, ceremoniemeester, fotograaf, DJ en ook nog een gesprek met een videograaf. Hij komt hier uit de buurt en hopelijk kan hij dan alleen de ceremonie komen filmen, want de hele dag is voor ons echt niet nodig. Verder moeten we nog nadenken over de exacte invulling van de ceremonie, maar dat lukt ook al aardig!

@ Charley; je planning ziet er goed uit! En ze gaan nergens heen zonder jou hoor ;-)!

Charley

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2742 Gepost op: 12 februari 2012, 19:26:15 »
Hahaha, dat geloof ik ook niet nee! Ik vind het zo op het laatste moment toch best moeilijk hoor. We begonnen met 26 daggasten, zitten nu aan 42 (exclusief onszelf) in een zaal van max. 40. Morgen zal mijn bijna-man bellen om alles te dubbelchecken. Van de 44 zijn er gelukkig 5 kind. Misschien kunnen we een kindertafel op de tussenhal laten zetten...? Ooh, ik vind dit niks, maar ik wil ze zo graag allemaal voeden. Ze komen allemaal van zo ver, allemaal voor ons!

Mikey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2743 Gepost op: 12 februari 2012, 20:42:42 »
-
« Laatst bewerkt op: 23 februari 2012, 16:57:34 door Mikey »

woeligepaulien

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 624
  • Geslacht: Vrouw
    • http://paulienenjorg.bruilofthomepage.nl/
Trouwen In 2012
« Reactie #2744 Gepost op: 13 februari 2012, 10:02:18 »
@ Charley, ik zou ook de kapper en de visagiste tegelijk doen. Ze kunnen wel een beetje tegelijk werken denk ik. Anders ben je daar echt heel veel tijd mee kwijt.
Enne, onze feestlocatie is ook voor maximaal 80 man. En we zitten nu ook aan 80 man. Dus dat wordt hopelijk gezellig druk. Er kan bij onze locatie nog een tent voor gezet worden, misschien is dat bij jullie ook nog een optie.

@ Boukezz, fijn je weer terug te zien! Het is hier nu lang niet zo druk meer. Misschien is het nu weer beter voor je bij te houden, hahaha.
Fijn dat alle voorbereidingen zo goed gaan en dat er zo leuk is gereageerd op jullie trouwkaarten. Ik ben stiekem wel een beetje nieuwsgierig hoe ze eruit zien  :ph34r: . Duurt echt niet lang meer voor jullie.

Over de chocoladevormpjes. Vanaf donderdag zijn ze ook hier in Duitsland bij de Aldi in de aanbieding! Joehoe, dus die ga ik donderdag dan meteen ophalen, ben helemaal blij. Ik heb de chocosticks ook al kant en klaar gezien bij de xenos, maar dan heb je er 3 voor 2,79. Dan zit ik nog op 75 euro voor alleen die dingen, vind ik een beetje veel geld, volgens mij kan het goedkoper als ik het zelf maak.
We hebben hele mooie trouwringen gevonden op internet! We wachten nog even tot 10 maart, want dan heeft een juwelier (waar we ook al eens hele mooie ringen hebben gezien) 20% korting. Dus misschien slagen we daar, maar anders worden die het van internet!

@JM2012: Ik ben echt mega benieuwd of je as geslaagd is voor een pak?!!!!

blondbruidje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2745 Gepost op: 13 februari 2012, 10:03:04 »
@JM2012: wat rot dat je knie nog steeds niet beter is. Weet je waardoor je het hebt gekregen?
Bedankt voor de complimenten op m’n schoenen, ben er ook erg blij mee!
Ik ben benieuwd naar jullie kaartjes. Lekker slim van je CM! :wink: hihi.
En, en, en: is AS geslaagd voor een pak?!

@woeligepaulien: bedankt voor de complimenten op de schoenen. Ik ga er ook nog gekleurde schoe clips bij kopen, dan kan ik wat afwisselen.
Ben je inmiddels alweer wat fit? Hopelijk heeft het vertroetelen van AS goed geholpen!
Ik ben benieuwd met wat jullie voor spelletje komen. Zo’n kruiswoord is wel leuk, misschien 1 in het Duits en 1 in het Nederlands maken?

@October Bride: nog leuke ideeën opgedaan op huwelijk van vriendin?
Lastig hè, die huwelijsreis.. Dat wordt voor ons ook nog best een ‘ding’.

@Charley: Mikey heeft het ook al gezegd, maar vaak kunnen visagie en kapper door elkaar lopen. Eerst voorbereidingen kapper, dan make up en dan afronden kapper. Op die manier ben je qua tijd ook vaak het meest efficiënt.
Wij zijn ook nog steeds niet uit het aantal daggasten hoor, ik vind het heel erg lastig!

@boukezz: het schiet voor jullie echt op! Nog maar 60 dagen! :wink: Het wordt nu vast druk met het nalopen van alle afspraken enzo, succes!

Dit weekend nog heerlijk geschaatst en bijna niets gedaan met het huwelijksgebeuren. Zonet wel ff gemaild over m’n torselet, dat is inmiddels meer dan de maximale 30 dagen geleden. Verder de gemeente gebeld om de tijd daar te veranderen. Helaas doen ze geen ceremonies tussen 12 en 1. Ik heb het nu maar op half 12 laten zetten. Moeten we ’s ochtends wel weer wat vroeger, maar hebben we ’s middags alle tijd. Zal zo ff ons schema hier plaatsen.
Binnenkort gaan we op ringenjacht, daar heb ik wel zin in. Verder nog de huwelijksreis en nadenken over videograaf. Ik moet toch een manier zien te vinden om AS over te halen! (Wie heeft tips?! :wink:)

Onze planning nu:

08:00 - Haar & make up
09.45 - Ophalen
10:00 - Foto's
11:30 - Gemeentehuis
12:30 - Lunch
14:00 - Kerk
15:30 - Taart + Borrel
   Tussendoor nog foto's
18:00 - BBQ
20:30 - Feest

Mogelijk gaan we ook maar 1 uur foto's vooraf doen en dan nog wat langer op de feestlocatie (na half 4), want dan kunnen we iets later beginnen. Eén en ander hangt ook af van wat de kerk aangeeft hoe lang alles daar duurt. Starttijd is ook nog variabel. Dit hangt af van de tijd die visagiste en kapper nodig hebben.
« Laatst bewerkt op: 13 februari 2012, 10:42:42 door blondbruidje »

Veer

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2746 Gepost op: 13 februari 2012, 11:52:32 »
De laatste dagen is er veel bijgeschreven. Ik zal maar snel beginnen met reageren.

 - JM Dat is heel goed. Het is leuk om te lezen over je voorbereidingen van je huwelijk. Ik ben super benieuwd hoe jullie grote dag gaat zijn. Leuk da je moeder alles leuk vond wat je voor de trouw hebt gekocht. Hopelijk gaat het beter met je knie. Mooie Valentijn cupcakes!  Gelukkig hebben jullie de troukaartjes.

 - Duurtnogeven Mijn as had op de pc een jurk aangewezen en vroeg die gaat het toch niet zijn hé? Een model die lingerie aan heeft en daar een doorzichtige lap stof om overheen. Nee die lijkt totaal niet op mijn jurk. Haha. Fijn dat de locatie akkoord gaat!

 -Richelle Gefeliciteerd met jullie huwelijk! Hopelijk hadden jullie een heerlijke dag! En is alles goed gekomen met het maken van de foto’s.

 - Paulien Ik kijk er naar uit om gezellig te gaan winkelen en wat bij te kletsen. Met de kinderen is het ook leuk maar met vriendinnen is het net weer wat anders. Bedankt voor de link. Ik wil dat ook eens proberen. Mooie hond! Het is handig dat de gasten weten wat ze kunnen verwachten. Hier kan het dus dat je aan tafel gaat voor een echt diner of dat er een buffet is waar je wat broodjes kan eten.  Fijn dat je as vrij kon nemen om voor jullie te zorgen. Hopelijk voel je je nu beter.

 - Little Wat heerlijk dat je je jurk hebt. Het is fijn dat je jurk precies zo gaat worden zoals je in gedachten hebt. Zelf had ik niet een duidelijk beeld in gedachten. Maar ben gelukkig met wat het gaat worden.

 -Blondbruidje Veel succes met het zoeken naar een nieuwe taartenbakster. Schaatsen is heel erg leuk jammer dat het zo koud dan is. Ik wil ook eens met de kinderen schaatsen. Misschien in de volgende winter. Het is waar een jurk kan mooi zijn maar degene die de jurk draagt maakt het plaatje speciaal. Het is fijn dat iedereen uiteindelijk haar droomjurk vind. Prachtige schoenen zitten ze goed? Je hebt groot gelijk dat je bent gaan schaatsen. Nu kon het nog. Hopelijk is je corselet snel binnen. Je wacht er lang genoeg op. Jammer dat ze tijdens de lunchpauze geen bruiloften doen.


Wij trouwen om 12:30. Het ochtend programma is hier ook druk. Maar na het burgerlijk en kerkelijk huwelijk zal alles wel rustiger verlopen denk ik. Zo’n trouwdagje vliegt voorbij. En dan is het fijn dat je op je gemak nog eens kan bekijken wat er allemaal gebeurd is. Een goede videograaf maakt ongemerkt een prachtig verslag van jullie dag. En het is ook een leuke herinnering voor later. Het geeft iets extra’s aan de dag waar je zo veel tijd in hebt gestoken om ze perfect te maken. Dat wil je later toch nog eens bekijken. Het is niet een video die je iedere dag gaat bekijken. Maar misschien ieder jaar. Ook leuk om aan kinderen of kleinkinderen te laten zien.


Wij hebben de luch voor de het gemeentehuis 12:30 en de kerk om 13:00. Waar gaan jullie lunchen? Waarschijnlijk hier bij ons thuis. We gaan voor de luch wat foto’s maken. Ook niet zo heel erg lang. Het is leuk om wat foto’s vanop de dag zelf te hebben. Ik wil na de bruiloft in de herfst nog een shoot doen echt tussen de harfstbladeren op een mooie zonnige herfstdag die we dan echt op het weer kunnen kiezen.  

 -Kaatje je bent ook welkom in dit topic.

 - Charley Leuk dat je de gasten laat kiezen. Jammer dat je nog maar weinig reacties  hebt gekregen? De puntjes op de i zijn voor over een paar maanden. Dat is wel een goed idee om eerst een badjas aan te trekken.  Ik kan me goed voorstellen dat je ze allemaal mee wil laten eten. Hoe oud zijn de kindjes? Kindjes nemen meestal niet zoveel plaats in. Hangt natuurlijk ook af van de hoe de tafels zijn opgesteld. Ik denk dat het toch wel goed gaat komen. Ik neem aan dat ze er van uit gaan van zoveel m2 per persoon. Misschien kun je nog eens gaan kijken in de zaal naar de opstelling die er nu staat?

 - Onze locatie is voor maximaal 200 man. En dat gaan we ’s avonds misschien ook wel halen gezellig druk. Overdag gaan we ook goed moeten kijken hoe we de tafels gaan zetten en wie waar neer zetten.

 - Ikke hopelijk ben je weer helemaal beter. Ik ben benieuwd naar jullie kaarten en naar de bedankjes. Hier ook veel bedankjes. Voor iedereen die komt  en ook per paar dat is toch wel gebruikelijk. En ik wil het veel zelf maken en heb verschillende ideeën in gedachten. Wij gaan de naaste familie vragen te helpen met de zaal klaar te zetten. De tafels dekken en versieren.  Gisteren gesproken over mijn haar en dat gaat worden opgestoken.  Leuk dat ze een overnachting voor jullie regelen. Spannend!

 - October Bride Waar was je op congres? Ja het is zonde om lang onderweg te zijn als je kort op reis bent. Succes met kiezen!

 - Boukezz Ik ben benieuwd hoe je trouwkaart en rsvp kaartje eruit ziet. Fijn dat er al kaartjes zijn terug gestuurd. Leuk cadeautje die manchetknopen. Spannend volgende week mag je weer gaan passen. Veel plezier!

 Zaterdag ben ik met de meisjes naar de bruidswinkel gegaan. Ik zou ze eerst niet meenemen maar besloot ze toch maar meenemen. Omdat ik toch de jurk niet kon passen omdat ik het knippakket ging ophalen van mijn jurk en de jurkjes van de meisjes. In de winkel hebben de meisjes nu allebei een paskleedje aangehad. Wat was de jongste dochter blij ze straalde helemaal. En ook Amber was weer helemaal mooi in haar jurkje.


Bij binnenkomst had ik een heel mooi jurkje op een paspop zien staan. Maar toen ik de meisjes in de jurkjes zag wist ik dat we de perfecte keuze hadden gemaakt. De ontwerpster kwam nog met een diadeem en nog iets anders af. Ze zei wel dat ik dat niet moest kopen en dat het alleen voor de foto was. Maar ja als het voor je meisjes is . Het was niet duur zei ze er nog bij. Ahum maar goed ik heb ze toch gekocht. Ik kreeg de foto’s mee die vorig jaar in december zijn gemaakt. Het geeft nog niet het juiste beeld. Omdat ik een omgedraaid topje draag die niet dicht kon. Mijn jurk word in een geheel met een dichte rug en met een mooie kraag.


Ik kreeg de bak mee waar alles in zat en een tas met een hanger voor mijn jurk en een hoes voor de jurk en natuurlijk mijn corselet waar de bandjes toch niet waren opgezet nu gaat mijn schoonzus dat doen. Jammer dat ze er geen hangertjes voor de meisjes bij had gedaan. Daar had ik er niet bij stil gestaan.

 Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.


JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2747 Gepost op: 13 februari 2012, 12:36:27 »
Nou dames, ik hou jullie niet langer in spanning.. As heeft nog steeds geen pak..
laatste keer dat ie er was hadden ze hem ervan verzekerd dat zijn maat in de nieuwe collectie geleverd zou worden. Dus zij hem bellen, de nieuwe collectie is binnen en je kan komen passen!  Nou, zijn maat zat er dus niet tussen.. Hij heeft wel een mooi pak gezien dat ze nu in zijn maat gaan bestellen zodat ie kan passen, maar dat duurt dus weer 1,5 week.
Gisteravond ben ik dus helemaal ingestort.. Ik snap(te) niet waarom hij al zijn vertrouwen legt in een zaak die nog niet heeft bewezen dat vertrouwen waard te zijn.. En ik snnap ook niet waarom ie niet ergens heen gaat waar hij wel meerdere dingen kan passen, al is het maar om het passen zodat je weet wat wel en niet leuk staat. Want als dit pak nu over 1,5 week binnen is, en het staat niet mooi. Wat dan? Dan duurt het nog maar 5 weken voordat we gaan trouwen..
Dus na lange lange discussies gaat ie nu toch komende week al met zijn zus naar Groningen, wanneer weet ie niet precies dat zou hij vandaag overleggen.  
Echt, ik weet dat het wel goed komt maar waarom hij toch geen enkele moeite wou doen om dat eerder te regelen.. Dat bezorgt mij zo ontzettend veel stress.. Dus nu voor mijn gemoedsrust gaat ie dan toch op pad.

Zo, ei gelegd :tongue:

@october bride: Ik zal komende week de kaartjes showen, ze gaan dinsdag op de post!Wat een mooie jurk heb je!

@Charley: Haha een mededetailist :tongue:! Ik zou idd even bellen op de kapster en visagiste elkaar niet een stukje kunnen overlappen.. vind trouwens een uur voor make up wel erg veel? :ohmy:
En ik begrijp het helemaal dat je toch graag iedereen bij het diner wilt hebben! Wij hebben daar helaas echt het geld niet voor.. Heeft de locatie niet een andere, grotere zaal waar jullie anders in kunnen met zijn allen?

@Boukezz: Veel geregeld zie ik alweer! We zitten beetje in hetzelfde stadium!

@Blondbruidje: Nee geen idee hoe ik aan die pijn in mn knie kom, zo bizar!

@Veer: Bedankt voor de complimenten!  Ook ik ben erg benieuwd hoe onze trouwdag gaat zijn..
Ik las iets over lunch, wij lunchen tijdens de fotoshoot en nemen dus een lunchpakket mee. Oh, dus weer iets om op het to do lijstje te zetten, haha! Al die details maken het toch best wel veel organisatie..
Fijn dat je nog steeds achter je keuze staat voor de jurkjes en jouw eigen jurk. Ik ben erg benieuwd naar de foto, heb je hem al geplaatst of nog niet? Kan ook op de gmail, als je dat liever hebt!


Wij zijn dus afgelopen weekend druk bezig geweest met kaartjes schrijven! Vanavond komende CMs langs om bij die kaarten een brief toe te voegen en dicht te plakken. Dan kunnen ze morgen op de post! Plus een overleg momentje met hun, er is zoveel gebeurt de afgelopen weken!

Gisteren hebben we ook nog iets leuks gedaan, we zijn gaan  bowlen met onze CMs, getuigen en ouders! Twee uurtjes, lekkere drankjes en hapjes erbij. Zo kon iedereen elkaar alvast een beetje leren kennen in een ongedwongen sfeer. Was echt ideaal! Vooral de CMs vonden het handig, omdat zij onze familie eigenlijk nauwelijks kennen. En dan hebben ze nu de gezichten gezien bij de belangrijkste personen op die dag, als ze ze dan nodig hebben weten ze waar ze moeten zijn!
Iedereen reageerde heel positief en het was ook echt een leuke middag!

Veer

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2748 Gepost op: 13 februari 2012, 14:03:10 »
-Jm Gelukkig gaat je AS met zijn zus naar Groningen. Weet je of ze daar pakken in zijn maat hebben? Dat je as er nog zo kalm onder blijft.

Het is waar een trouwdag is inderdaad een hele organisatie. Maar als alles goed geregeld is van te voren kunnen we als het goed is voor honderd procent genieten van een dag die veel te snel voorbij zal gaan.

Het duurt even voordat de foto's geladen zijn. En dan kan ik ze versturen. Ik heb verschillende foto's op de g-mail gezet. Hoera het is gelukt!

Klinkt als een hele gezellige avond. Echt leuk! En ook veel plezier vanavond!

Ik word zo ontzettend blij als ik naar mijn dochtertjes kijk op de foto's ze zijn zo ontzettend blij in de gekozen veel te grote pasjurkjes. Ze zullen ook stralen in hun jurkjes op de grote dag dat weet ik zeker!
« Laatst bewerkt op: 13 februari 2012, 14:05:09 door Veer »

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2749 Gepost op: 13 februari 2012, 14:16:26 »
@Veer: Ooh wat een mooi klassieke jurk heb jij! En wat heb je schattige meiden zeg, vooral in die jurkjes!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards