collapse

Auteur Topic: Kosten Van Mijn Bruiloft Reeel? Of Mis Ik Nog Wat  (gelezen 8885 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Robb

  • Gast
Kosten Van Mijn Bruiloft Reeel? Of Mis Ik Nog Wat
« Reactie #25 Gepost op: 3 september 2009, 08:25:32 »
[quote name=\'hairdresser\' post=\'260542\' date=\'02 September 2009, 19:23\'].......

wat zijn dan de kosten ongeveer van een pak (echte trouwpak?)
700?[/quote]

Het ligt eraan wat voor een pak je uitkies, en wat er allemaal bij het pak gerekend wordt.

Wij zijn voor alles beduidend meer kwijt, maar hebben dan:
- Pak
- Overhemd
- Schoenen
- Stropdas
- Sokken
- Riem
- een kleine accessoire

Alles netjes op elkaar afgestemd en goed op maat gemaakt.

Palle

  • Gast
Kosten Van Mijn Bruiloft Reeel? Of Mis Ik Nog Wat
« Reactie #26 Gepost op: 3 september 2009, 09:33:50 »
Maar ik denk dat 7000/8000 euro een heel reeel bedrag is voor een bruiloft.

Over dat pak ik weet stiekem dat mijn vriend een pak heeft gekocht in de aanbieding en dat koste nog 700 euro en dan heeft hij nog geen schoenen, riem, stropdas, overhemd, sokken en ondergoed.
Zelf heb ik mijn trouwjurk, schoenen en lingerie voor nog geen 300 euro maar ja mijn jurk hoef ik alleen de stof te betalen.
Daarnaast hebben wij wel weer trouwringen van 2000 euro besteld.
Maar uiteindelijk komen wij waarschijnlijk ook rond de 8000 euro uit. (hahaha zie nu dat onze ringen dan gewoon een 1/4 van ons budget zijn)

marlenuhhh

  • Gast
Kosten Van Mijn Bruiloft Reeel? Of Mis Ik Nog Wat
« Reactie #27 Gepost op: 3 september 2009, 09:49:40 »
Of het Reƫel is ja of nee hangt een beetje van jullie wensen af...
Het is natuurlijk heel handig om een lijstje met "te verwachten uitgaven" te maken maar dan moet je wel een lijstje met je wensen maken...  En juist op basis van dat wens lijstje een uitgave lijst maken.

Bijvoorbeeld: Je hebt (als ik het goed heb gezien) voor de taart 150 euro gerekend, maar weet je al wat voor een taart je zou willen? Zou je een taart in lagen willen? welke smaak? Nog voorkeuren van versieringen op de taart? Het is misschien een stom voorbeeld maar zo iets "simpel"  als de taart kun je je qua kosten lelijk in vergissen...

groetjes

hairdresser

  • Gast
Kosten Van Mijn Bruiloft Reeel? Of Mis Ik Nog Wat
« Reactie #28 Gepost op: 3 september 2009, 11:51:17 »
snap ik allemaal...
maar:

kijk ik dacht zo van we hebben een buget van rond de 7 a 8 duizend euro.

toen heb ik een lijst gemaakt van wat we nodig hebben
zoals :

jurk
pak
taart
feest
trouwen
boeket corsage
kaarten enz

en toen een beetje gaan googlen naar (ongeveer)
prijzen.
zoals feest , trouwen, fotograaf en trouw auto staan vast en ook gekeken wat wat goedkoper kon bv jurk ringen bedankjes...
maar ik heb er toch te licht over gedacht zie ik wel...

we vinden het wel mooi om natuurlijk een mooi pak voor mijn vriend te hebben en net gewoon een zakelijk pas... dus ik denk dat we ons buget een ietsie pietsie moeten aanpassen.

en de taart... ja... het is voor de dag gasten (30 pers) dus het hoeft geen mega grote taart te zijn...
misschien 3 laagjes op elkaar (niet zo'n trapje) en dan wel een beetje in een bruids sfeer...

nou ik heb god zij dank nog 10 1/2 maand dus..

marlenuhhh

  • Gast
Kosten Van Mijn Bruiloft Reeel? Of Mis Ik Nog Wat
« Reactie #29 Gepost op: 3 september 2009, 12:00:20 »
Oh wat ik vergeet... je kunt ook heel veel zelf doen...
zoals je zelf al aangaf de uitnodigingen, wij hebben waanzinnig mooie uitnodigingen zelf gemaakt met aan de buitenkant een collage van alle foto's van ons samen van de afgelopen jaren en de binnenzijde 2 mooie foto's van onze kids als achtergrond.
Wij hebben de kaarten via albelli.nl (voorheen albumprinter) gemaakt en waren voor de kaarten maar 45 euro kwijt (incl drukwerk ed.)

Dus het hoeft niet perse zo te zijn dat je jullie budget moet verhogen, gewoon heel goed uitzoeken wat je wilt, wat je zelf kunt en wilt maken of doen.

Wij hebben bijvoorbeeld onze ideale (wel klein en intieme) bruiloft met 30 gasten voor nog geen 1500 euro gehad!
Toegegeven, 2 vrienden van ons zijn hobby-fotografen die  al meerdere malen bruids reportages hebben gemaakt en zo ook de onze kosteloos... Vervoer mochten we de exclusieve auto van een vriend van ons lenen, mijn man is vroeger DJ geweest en wij hebben al zijn apparatuur nog staan dus hij heeft zelf de muziek gedaan.  

Dus mijn tip vraag ook in je omgeving rond...

Je droom bruiloft word zo duur als dat jij wilt dat het gaat kosten

hairdresser

  • Gast
Kosten Van Mijn Bruiloft Reeel? Of Mis Ik Nog Wat
« Reactie #30 Gepost op: 3 september 2009, 12:56:31 »
heb net de bloemist gebeld die mijn zus en buurvrouw hadden.

corsage man : 1.10
corsage vrouw: 0.90
boeker          : 45.00
auto boeket   :40.00 (is niet nodig als we de trouw auto nemen die beetle)(daar zit al een bruidsboeket op zeg maar)

dus.....

intresse? loeff in gorinchem....

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards