collapse

Auteur Topic: Augustus 2010  (gelezen 148557 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Eveline82

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #75 Gepost op: 10 januari 2010, 21:13:46 »
@ Bellie, gaaf he!

Wow, het Wapen van Rhoon! Daar zijn mijn schoonzusje en zwager 2 jaar geleden getrouwd! Is echt super daar!
nou ja, ze zijn getrouwd in het Kasteel, en feest 's avonds was tegenover.

heb je trouwens pb terug gestuurd :wink:

Bellie

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #76 Gepost op: 11 januari 2010, 08:56:30 »
[quote name=\'Eveline82\' post=\'296247\' date=\'10 January 2010, 21:13\']@ Bellie, gaaf he!

Wow, het Wapen van Rhoon! Daar zijn mijn schoonzusje en zwager 2 jaar geleden getrouwd! Is echt super daar!
nou ja, ze zijn getrouwd in het Kasteel, en feest 's avonds was tegenover.

heb je trouwens pb terug gestuurd :wink:[/quote]

Nou dat is toevallig!!!!!!!!!!!! Daar stuur ik je even een pbtje over :-). Komen jullie ook uit die regio?

Gave jurk!!!!!!!! Was fijn he bij LaNova?!!!
Heb er ook erg veel zin in!

Gr. Isabelle

Eveline82

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #77 Gepost op: 11 januari 2010, 14:28:40 »
ja was zeker fijn passen ja :)

wij komen uit Spijkenisse. ik zelf uit Scherpenzeel, vandaar dat we ook daar gaan trouwen :) en mijn vader ligt daar begraven, dus dat vind ik extra fijn :)

ik baal!!!

dacht dat we een DJ hadden, moest nog formulier invullen, krijg ik een mailtje terug dat de optie allang is verlopen!!

moeten nu dus nog even op zoek naar een nieuwe dj :'(

Eveline82

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #78 Gepost op: 11 januari 2010, 18:57:22 »
vandaag ook ondertrouw vastgelegd, 26 januari :)
datum maakte me niet zoveel uit, wilde liever 20 januari maar dat kon niet meer. en mijn vriend wilde zsm  :rolleyes:

Silvia87

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #79 Gepost op: 11 januari 2010, 19:03:46 »
Eveline,
Ik weet niet of deze dj wat is? http://www.dj-jean-paul.nl/
Hij rekent wel reiskosten.
Maar misschien is het een idee?

Oe :) Ondertrouw moeten wij ook regelen..
Willen binnenkort toch nog naar de gemeente om de zaal te kiezen.
Dus dan ook maar een afspraak maken :-)

Eveline82

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #80 Gepost op: 11 januari 2010, 19:58:20 »
sylvia, thnx voor de tip, maar dat was juist de dj die wij hadden, maar nu heeft afgezegd  :wacko:

Bellie

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #81 Gepost op: 11 januari 2010, 20:12:03 »
Hoi,

Spijkenisse, daar ben ik wel bekend! Mijn zwager woont daar ook.

Morgen hebben wij een kennismakingsgesprek met DJ Fred, http://www.djfred.nl/ kan wel even laten weten hoe het is geweest.

Oooh leuk ondertrouw, dat hebben wij vlak na de verloving, 7-8-09 gedaan :-).

Spannend allemaal.

Eveline82

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #82 Gepost op: 11 januari 2010, 20:15:37 »
[quote name=\'Bellie\' post=\'296644\' date=\'11 January 2010, 20:12\']Hoi,

Spijkenisse, daar ben ik wel bekend! Mijn zwager woont daar ook.

Morgen hebben wij een kennismakingsgesprek met DJ Fred, http://www.djfred.nl/ kan wel even laten weten hoe het is geweest.

Oooh leuk ondertrouw, dat hebben wij vlak na de verloving, 7-8-09 gedaan :-).

Spannend allemaal.[/quote]

haha! die heb ik vanavond ook een mailtje gestuurd! maar heeft al een optie staan op 20 augustus hihi. Ging meteen even naar jouw trouwdatum kijken, maar dat is dus 10 dagen eerder  :laugh:

o leuk dat je zwager in Spijkenisse woont! (nou ja, niet dat dat 'leuk' boeiend is, bedoel meer van toevallig :wink:)

Kaartje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 424
  • Geslacht: Vrouw
Augustus 2010
« Reactie #83 Gepost op: 11 januari 2010, 21:06:51 »
Balen van je DJ Eveline, dat is echt vervelend. Hopelijk vind je snel wat anders...

Wapen van Rhoon is echt een leuke locatie, zijn er een keer geweest met de zaak.

Toch wel grappig dat er een aantal van ons uit dezelfde regio komt en in dezelfde maand trouwt haha Ik ben regelmatig in Spijkenisse te vinden want mijn beste vriendin woont daar (en het is mijn tussenstop als ik met het OV naar mijn werk moet en de metro moet pakken ) Toevallig inderdaad allemaal...

Gisteren nog even op de bruidsbeurs geweest op onze feestlocatie, was niet zo heel groot maar toch leuk om weer even rond te kijken. In mijn hoofd was de ruimte kleiner en werd ik al bang of het allemaal zou passen, maar gelukkig valt het reuze mee. Vriendlief is gelijk verliefd geworden op een Limo die voor de deur stond, dus heb hem even duidelijk gemaakt dat er 3 dingen zijn wat de man mag regelen: boeket, reis en auto! Dus wie weet, hij wil binnenkort ergens gaan kijken voor een auto en ik mag niet mee  :wink:  goed teken dus..

Zondag ga ik ook nog naar Ahoy naar de beurs, nog meer van jullie die daar naar toe gaan??

Nathalie84

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #84 Gepost op: 11 januari 2010, 21:14:30 »
[quote name=\'Kaartje\' post=\'296675\' date=\'11 January 2010, 21:06\']Balen van je DJ Eveline, dat is echt vervelend. Hopelijk vind je snel wat anders...

Wapen van Rhoon is echt een leuke locatie, zijn er een keer geweest met de zaak.

Toch wel grappig dat er een aantal van ons uit dezelfde regio komt en in dezelfde maand trouwt haha Ik ben regelmatig in Spijkenisse te vinden want mijn beste vriendin woont daar (en het is mijn tussenstop als ik met het OV naar mijn werk moet en de metro moet pakken ) Toevallig inderdaad allemaal...

Gisteren nog even op de bruidsbeurs geweest op onze feestlocatie, was niet zo heel groot maar toch leuk om weer even rond te kijken. In mijn hoofd was de ruimte kleiner en werd ik al bang of het allemaal zou passen, maar gelukkig valt het reuze mee. Vriendlief is gelijk verliefd geworden op een Limo die voor de deur stond, dus heb hem even duidelijk gemaakt dat er 3 dingen zijn wat de man mag regelen: boeket, reis en auto! Dus wie weet, hij wil binnenkort ergens gaan kijken voor een auto en ik mag niet mee  :wink:  goed teken dus..

Zondag ga ik ook nog naar Ahoy naar de beurs, nog meer van jullie die daar naar toe gaan??[/quote]

@Kaartje, ga je naar de love and marriage beurs? Ben daar in oktober geweest...is erg leuk vooral de modeshow!! Je gaat toch ook bijna jurken passen?? Spannend hoor!! Ben erg benieuwd!!

Voor de dames die op zoek zijn naar een DJ..wij hebben het geboekt bij Espressivo..ben daar erg tevreden over!! Mijn zwager had hun DJ vorig jaar met hun trouwerij ook daar geboekt vandaar..misschien een tip??

Kaartje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 424
  • Geslacht: Vrouw
Augustus 2010
« Reactie #85 Gepost op: 11 januari 2010, 21:24:51 »
Ja inderdaad de Love & Marriage beurs, ga samen met mijn vriendin. Het lijkt me erg leuk. We gaan lekker vroeg dan hoeven we niet te haasten, zo'n show lijkt me wel even leuk om te kijken.

donderdag ga ik passen en ben nu al bloednerveus hihi Hoop zo dat ik wat vind en dat ik door heb wanneer ik DE jurk aan heb... Kan er zo slecht tegen om in spiegels te kijken, al moet ik zeggen dat nu ik zo heel erg mijn best doe in de sportschool het al iets makkelijker gaat maar mijn hobby is het niet. Dus hoop dat mijn aanhang die mee gaat me goed helpt, maar dat zal vast wel..Heb er in ieder geval ook wel heel erg veel zin in. Als het wat is geworden laat ik het hier wel zien hihi

Wij hebben een All-in pakket en daar zit al een DJ bij, maar die doen alle feesten daar dus zal vast wel goed zijn. Van te voren krijgen we nog een afspraak over de muzieksoort enzo, dus komt helemaal goed.

Silvia87

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #86 Gepost op: 12 januari 2010, 08:18:30 »
[quote name=\'Eveline82\' post=\'296639\' date=\'11 January 2010, 19:58\']sylvia, thnx voor de tip, maar dat was juist de dj die wij hadden, maar nu heeft afgezegd  :wacko:[/quote]

Dat ga je niet menen!
Ik had hem een mail gestuurd.
En hij zei dat hij beschikbaar was :ohmy:!
Maar we zien toch van hem af!
Hebben iemand anders gezien :-P

Eveline82

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #87 Gepost op: 12 januari 2010, 09:22:08 »
[quote name=\'Silvia87\' post=\'296743\' date=\'12 January 2010, 08:18\'][quote name=\'Eveline82\' post=\'296639\' date=\'11 January 2010, 19:58\']sylvia, thnx voor de tip, maar dat was juist de dj die wij hadden, maar nu heeft afgezegd  :wacko:[/quote]

Dat ga je niet menen!
Ik had hem een mail gestuurd.
En hij zei dat hij beschikbaar was :ohmy:!
Maar we zien toch van hem af!
Hebben iemand anders gezien :-P
[/quote]

Serieus! Hij had dus afgezegd omdat de optie al lang was verloren volgens hem, en iemand anders hem voor de 20e had geboekt! Wat een giller zeg, jullie dus waarschijnlijk! Haha!

Silvia87

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #88 Gepost op: 12 januari 2010, 09:29:08 »
[quote name=\'Eveline82\' post=\'296754\' date=\'12 January 2010, 09:22\'][quote name=\'Silvia87\' post=\'296743\' date=\'12 January 2010, 08:18\'][quote name=\'Eveline82\' post=\'296639\' date=\'11 January 2010, 19:58\']sylvia, thnx voor de tip, maar dat was juist de dj die wij hadden, maar nu heeft afgezegd  :wacko:[/quote]

Dat ga je niet menen!
Ik had hem een mail gestuurd.
En hij zei dat hij beschikbaar was :ohmy:!
Maar we zien toch van hem af!
Hebben iemand anders gezien :-P
[/quote]

Serieus! Hij had dus afgezegd omdat de optie al lang was verloren volgens hem, en iemand anders hem voor de 20e had geboekt! Wat een giller zeg, jullie dus waarschijnlijk! Haha!
[/quote]

haha Ja inderdaad!
Maar wel apart,
ik had hem alleen gevraagd of hij nog  beschikbaar was :-P
Maar nog niets bevestigd ofzo :tongue: hahah!

Heb hem net gemaild dat het niet door gaat! hahaha!
En heb iemand anders gemaild dat we hem graag willen zien op de bruiloft!

Maar wat is de wereld dan ineens klein zeg hahahah!

Bellie

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #89 Gepost op: 12 januari 2010, 10:00:12 »
Nou inderdaad een kleine wereld zo!

Zal je zien dat hij contact op gaat nemen met Eveline omdat hij weer vrij is :-D.

Vanavond een afspraak met onze DJ ben benieuwd. Hoop dat we dat vanavond kunnen beklinken dat zou erg mooi zijn!

Wij zijn vorig jaar naar de beurs geweest.

Ben zelf niet gaan kijken bij de modeshows omdat mijn AS bij me was, en dan is het een beetje lastig.
Voor de rest vond ik de beurs een beetje "tegenvallen" was een stuk kleiner dan dat ik had verwacht. Enige goede idee wat we daar hadden opgedaan was de tafeldecoraties van de Ballonnenkoning, maar ook niet daar besteld, want dat kan bij de lokale feestwinkel meestal een stuk goedkoper.

Voor de rest wel lekker gaan genieten! Maar ik denk dat wij gewoon al teveel geregeld hadden om daar echt ideeen op te doen!

We zijn nu ook lekker bezig met het "ontwerpen" van de bruidstaart, we laten hem maken door een vrouw die dat als uit de hand gelopen hobby doet. Gevonden via deleukstetaarten.nl daar gaan we begin februari proeven en bespreken, dus we zijn nu druk aan het discussieren over welke smaak we willen ;-) wat een keuzes allemaal.

Vraagje, de enveloppendoos hebben jullie die en zo ja kopen jullie die of maken jullie die zelf, zit er erg over te twijfelen, hetzelfde bij een mand voor de bedankjes (bedankjes zijn al bijna af :) )

Groetjes weer
« Laatst bewerkt op: 12 januari 2010, 10:01:09 door Bellie »

Eveline82

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #90 Gepost op: 12 januari 2010, 10:15:42 »
bellie; een vriendinnetje van mij gaat onze taart maken! ook een uit de hand gelopen hobby. zijn zelfde soort taarten als op DLT :wink:

haha Silvia, ben benieuwd of hij dan weer contact met óns opneemt!

ohh mijn zoontje wil op schoot, moment  :wub: o nu is hij er weer af en pakt hij een autootje en legt op de dvdspeler :wub:

we zijn gister hard op zoek gegaan dus naar een andere dj.. hadden ook een licht en geluidshow in Veenendaal gevonden, die was vrij voor de 20e. Maar nu wil mijn vriend die meteen boeken, terwijl ik er eigenlijk niet zo'n lekker gevoel bij heb..  :huh: de site spreekt me niet zo aan....

nou ja, we kijken nog eventjes :biggrin:

oja Bellie, jammer dat de beurs tegenviel! altijd jammer zoiets :sad:

en de enveloppendoos wil ik ook zelf gaan maken, heb in het doe het zelf topic hele leuke gezien!!

Verder via weddinggiftshop hele leuke dingen gezien, set van gastenboek, een pen en een taartschep en mes!

Bellie

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #91 Gepost op: 12 januari 2010, 10:47:33 »
Ooh wat grappig. we zijn wel eensgezind wij augustus bruidjes :tongue:.

Hmm vervelend dat je er geen goed gevoel bij hebt, is toch wel erg belangrijk, maar neem aan dat je ze nog een keer persoonlijk gaat ontmoeten toch??

Ja zit er ook aan te denken om hem zelf te maken, maar zo''n hele grote hoeft van mij niet.

Als receptie boek heb ik gewoon een heel mooi fotoboek gekocht bij de Action, EUR 3,00 volgens mij.

Ik heb nl. een klein digitaal printertje gekocht, een PoGo van polaroid en die print hele kleine fototjes op sticker papier, en dan gaan mijn handige nichtje foto's maken van de gasten en die kunnen ze dan gelijk in het boek plakken :-).

Wel een leuke website trouwens :-D.

Ga gelijk even kijken of we nog wat geld uit kunnen geven :tongue:.

Nathalie84

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #92 Gepost op: 12 januari 2010, 11:51:41 »
@Kaartje, komt vast helemaal goed!! Ben erg benieuwd waar je keuze op gaat vallen!! En je voelt het direct als je DE jurk aan hebt!! En je ziet het ook aan de mensen die je hebt meegenomen  :biggrin:

Alvast heel veel plezier en ik hoor het graag van je als het gelukt is!!!

@Bellie, wat een goed idee voor een receptieboek!! Gewoon van de action..daar had ik nog niet aangedacht...en dat scheelt weer in de kosten  :rolleyes:

Silvia87

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #93 Gepost op: 12 januari 2010, 16:02:09 »
We hebben net een afspraak gemaakt voor de ondertrouw,
12-02-10 :-)
ook hebben we de trouwzaal uitgezocht.
Hihi Ik kom met mijn papa over de rode loper binnen! :biggrin:

Er zijn nog een paar dingen maar toch mag ik niet klagen over wat we al geregeld hebben :)

Marry24

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #94 Gepost op: 12 januari 2010, 16:38:51 »
@ eveline wij hebben drive in show baj producties. De site sprak ons totaal niet aan maar toch een afspraak gemaakt. Ze zitten in voorthuizen dus niet zo ver bij scherpenzeel vandaan.

Leuk allemaal al ondertrouw datums:D hebben jullie voor een speciale datum gekozen? Bij ons wordt het waarschijnlijk 27 april. Dan heb ik er het geld voor en is het precies 4 mnd ervoor.
Hoe duur is bij jullie het trouwen eigenlijk? Hier 375 euro :shock:

Wij hebben nog geen enveloppendoos maar ook nog geen 'bestemming'voor het geld. Als we bv op vakantie zouden gaan vind ik een koffer wel leuk bv.

Eveline82

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #95 Gepost op: 12 januari 2010, 19:23:37 »
Sylvia,

jij had nu toch niet DJ Diyo op het oog??? :wink:

die hebben wij nu namelijk gemaild :wink:

marry; wij hebben geen speciale datum voor de ondertrouw. is wel een dag na mijn zusje haar verjaardag haha

ohhhh mijn vriend heeft net contact gehad met DJD Diyo, we hebben een nieuwe dj!!  :biggrin:

Silvia87

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #96 Gepost op: 12 januari 2010, 20:34:41 »
Haha nee niet djd diyo ;-)
We hebben nu een mannetje die zingt en zelf muziek maakt *zo klinkt het echt lame! :-p
Hij is ook bij het 25 jarig huwelijk van mijn schoonouders geweest. En dat was echt een geweldige sfeer! :biggrin:

Cakemusic Tis een rare naam he hihi!

Bellie

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #97 Gepost op: 13 januari 2010, 09:05:38 »
Jeeeeej wij hebben ook een DJ :-)  DJ Fred uit Dordrecht.

Hij is gisteren bij ons thuis geweest, en het klikte goed, voelde ons goed aan en kan allemaal wat wij graag wilde.
Ben er helemaal happy mee, nu wordt het zeker weten een KNALfeest, en dat voor het schokkende bedrag van EUR 350,00 hahahaha.

Voor ondertrouw moesten wij iets van EUR 450,00 afrekenen (voor de ceremonie uiteraard) omdat we de ceremonie in een secundaire gemeentelijke locatie doen, de watertoren, kosten het iets meer, maar dat is het zeker waard!!

Ik zei eerder dat we het ondertrouw gedaan hadden op 07-08-09 maar dat klop niet, toen zijn we verloofd, we zijn gewoon zo snel mogelijk in ondertrouw gegaan, kon maar geregeld zijn. Weet niet meer welke datum dat was, weet wel dat dat de ochtend was, nadat er bij Barendrecht een goederentrein was ontspoord, want het hele gemeentehuis was in rep en roer.

@ Silvia, een echte one man band :tongue:.

Weet nu niet zo goed meer wat ik nu echt nog kan gaan regelen, sniff, alleen nog kijken hoe we de taart willen hebben, smaakjes uitkiezen.... en wat kleine dingetjes ..... jeetje.... best wel snel gegaan eigenlijk!

Kaartje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 424
  • Geslacht: Vrouw
Augustus 2010
« Reactie #98 Gepost op: 13 januari 2010, 11:19:37 »
Wij doen geen enveloppendoos, ikzelf zou het wel leuk vinden om er eentje in elkaar te zettten. Maar Den ziet dat echt niet zitten, hij vind zichzelf dan hebberig overkomen dus hij wil het niet stopt alles wel in zijn jas zegt hij haha Hij heeft af en toe aparte ideeën, maar dat ben ik wel gewend ondertussen.

Op 14 juni gaan wij in ondertrouw, dat is de verjaardag van onze zoon. En 14 is ons geluksgetal.

Aangezien wij trouwen op zaterdag is het nog veel duurder dan de bedragen die ik al voorbij heb zien komen, geloof dat het 859 kost maar weet het niet zeker. In ieder geval rond dat bedrag.

Ik ga weer snel naar mijn zoontje, net bij de huisarts vandaan en hij heeft een fikse ooronsteking te pakken. Gelukkig kan Den morgen vrij nemen om thuis te blijven want ik ben morgen al 's middags vrij om voor mijn jurk te gaan kijken. Hij moet dan alleen zaterdag wat werk in gaan halen, maar dat is geen probleem. lekker rustig haha

Nathalie84

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #99 Gepost op: 13 januari 2010, 11:24:35 »
Ja wij trouwen natuurlijk ook op 14-08-2010 en het trouwen kost bij ons ook inderdaad wel wat meer dan ik voorbij heb zien komen..maar ja...het is niet anders  :biggrin:

Ohw nee oorontsteking dat doet echt zeer...had het als kind ook altijd....

Sterkte voor je zoontje!!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards