collapse

Auteur Topic: Aanhang Van Daggasten  (gelezen 14608 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Aanhang Van Daggasten
« Reactie #25 Gepost op: 26 mei 2009, 13:36:50 »
Jeetje Celientje, je trouwt dus pas over een jaar!! Begrijp me niet verkeerd :wink: Maar waar maak je druk om?! De uitnodigingen stuur je maar 6-8 weken van tevoren. Een jaar is toch lang genoeg om een eventuele partner te leren kennen? En als het al een jaar aan is tussen hun, dan is het toch wel serieus? :S

Hypnotic

  • Gast
Aanhang Van Daggasten
« Reactie #26 Gepost op: 26 mei 2009, 20:43:22 »
Nou Inx, je haalt me de woorden uit de mond,
meer dan een jaar! nou zeg, je hele omgeving kan dan intussen wel gescheiden en opnieuw getrouwd zijn
relaxx meid, ga over een half jaar nog maar eens naar je lijstje kijken.....

Tigru

  • Gast
Aanhang Van Daggasten
« Reactie #27 Gepost op: 27 mei 2009, 09:34:45 »
Ik moet me toch echt bij Inx en Hypnotic voegen... Er kan in die tijd zoveel gebeuren, dat je het niet eens wilt weten op dit moment. Ik dacht dat je over een paar maanden ging trouwen! Kijk gewoon drie maanden voordat je gaat trouwen wie je wilt gaan vragen, dan heb je nog alle tijd...

Ctje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2647
  • Geslacht: Vrouw
Aanhang Van Daggasten
« Reactie #28 Gepost op: 27 mei 2009, 10:01:21 »
Mee eens... met 3 bovenstaande reacties.

Swiffer

  • Gast
Aanhang Van Daggasten
« Reactie #29 Gepost op: 27 mei 2009, 10:28:34 »
Ben het ook met Maaike eens, aan de ene kant heb je al een beslote kring, maar voor die vriendin hoort hij er waarschijnlijk wel echt bij...

En daarbij, je hebt toch ook je familie daar zitten, als zij minder bekend is met de een of ander zit ze daar in dr uppie?

maar daarnaast, Hypnotic heeft een punt, dr kan nog van alles gebeuren!
« Laatst bewerkt op: 27 mei 2009, 10:29:08 door Swiffer »

lalalalala

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2232
  • Geslacht: Vrouw
Aanhang Van Daggasten
« Reactie #30 Gepost op: 27 mei 2009, 11:28:39 »
Ik sluit me bij bovenstaande reaties aan,je trouwt pas volgend jaar, waar maak je je druk om?????

roxanne29-08

  • Gast
Aanhang Van Daggasten
« Reactie #31 Gepost op: 27 mei 2009, 12:11:59 »
ik zou hem gewoon uitnodigen.
als het andersom was geweest denk ik niet dat ik het leuk zou vinden als hij niet welkom is..


groetjes

Linda_1986

  • Gast
Aanhang Van Daggasten
« Reactie #32 Gepost op: 28 mei 2009, 09:02:17 »
Wij doen heel bewust alleen de vrienden en aanhang  alleen als wij de aanhang ook kennen. Er zijn een paar jongens die sinds kort min of meer verkering hebben, maar die meiden nodigen wij alleen voor 's avonds uit. Ik heb geen zin in mensen op al de trouwfoto's die misschien een week na de bruiloft al weer uit beeld zijn. en sowieso: op de dag zelf willen wij mensen om ons heen die iets voor ons betekenen en mensen die ik niet of amper ken hoef ik op zo'n bijzondere en speciale dag er niet bij te hebben.

Divecouple

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1366
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Aanhang Van Daggasten
« Reactie #33 Gepost op: 28 mei 2009, 09:05:15 »
[quote name=\'Margy\' post=\'233190\' date=\'26 May 2009, 11:32\']ik zou het ook eerst aankijken
de relatie kan nu heel serieus zijn., maar volgend jaar allang niet meer bestaan[/quote]

Hier heb je volkomen gelijk in maar dat geldt voor sommige huwelijken ook.

Bouncy

  • Gast
Aanhang Van Daggasten
« Reactie #34 Gepost op: 28 mei 2009, 11:58:51 »
Ik zou me er nog niet mee bezig houden nu, het duurt nog een jaar. In een jaar kan er veel gebeuren. Wacht rustig af en zeg mensen er nu nog niets over, dan kan je zelf nog je lijstje bijstellen naar de gebeurtenissen dit jaar.

Ratatosk

  • Gast
Aanhang Van Daggasten
« Reactie #35 Gepost op: 28 mei 2009, 13:47:12 »
Ik ben het wel eens met bovenstaande mensen. Maar kan me ook goed voorstellen dat je er nu al mee bezig bent hoor!
Ben ik ook, en ik ga pas over meer dan een jaar trouwen.

Celientje

  • Gast
Aanhang Van Daggasten
« Reactie #36 Gepost op: 1 juni 2009, 11:46:11 »
Hahaha het is helemaal niet dat ik me er druk over maak, vandaar mijn reply het duurt nog even dus we zien wel. Maar ik ben wel heel benieuwd naar wat de gewoonte is. Ik ben er niet zo in thuis vandaar en we moeten voor onze locaties wel al een factuur opvragen dus we wilden wel de beste schatting maken die we op dit moment kunnen maken.
Maar bedankt voor alle reacties!

lachmar

  • Gast
Aanhang Van Daggasten
« Reactie #37 Gepost op: 1 juni 2009, 13:38:25 »
Bij ons was de aanhang ook gewoon uitgenodigd, maar van 1 vriendin van mij had ik al zo'n idee dat die er niet zoveel aan zou vinden om heel de dag mee te gaan dus heb ik de keus toen bij haar gelegd en gezegd dat ie heel de dag welkom is, maar dat ik het ook begrijp als ie liever alleen 's avonds komt.
Ze hebben toen inderdaad besloten dat m'n vriendin heel de dag alleen kwam en d'r vriend 's avonds met vrienden mee.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards