collapse

Auteur Topic: Trouwen mei 2014  (gelezen 678997 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

borrelnootje1984

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 855
  • mei 2015 komt ons eerste kleintje♡♥
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #825 Gepost op: 5 januari 2014, 13:25:23 »
Pooh: ja is heel leuk!!  Zelfs ik zou daar slagen haha.

Jinny

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #826 Gepost op: 5 januari 2014, 13:54:14 »
Oh dames, wat gaat het snel!

PK88: het gaat inderdaad vast helemaal goed komen met het pak van as. Hij weet vast heel goed wat jij wel en niet mooi vindt.
AS gaat 1 maart naar tailor made suits in Tilburg. Hij gaat samen met zijn zus en mijn vader. Ik vertrouw er helemaal op dat het goed komt. Hij gaf zelf aan een donkergrijs pak mooi te vinden. Zijn zus krijgt een staaltje van mijn jurk mee en voor de rest ben ik alleen heel erg benieuwd hoe hij er uit gaat zien op de dag. ik kan niet wachten!

Ik ga zometeen ook even jullie to-do lijstjes doornemen en even op de mail kijken naar de teksten van de kaart. ik vind het echt rete-moeilijk namelijk.

Wij hebben gisteren onze ringen besteld. ik zal even kijken of ik er een plaatje van kan vinden en naar de mail sturen. Het zijn stalen ringen met keramiek en een diamantje in mijn ring. Het past bij ons, bem er blij mee! Duurt echter wel 6 weken voordat ze binnen zijn. Dan weer passen en dan worden ze gegraveerd. In mijn ring komt naam van as en 9 mei 2014. In zijn ring komt mijn naam en uiteraard dezelfde datum  :biggrin:.

We zijn er bijna uit wat betreft de DJ, we twijfelen tussen 2. AS buigt zich hierover. Daarna nog gesprek over muziekkeuze etc.

We hebben toch bedankjes besteld, echt een kleinigheidje omdat AS het zo leuk vindt. Het zijn bedrukte spekjes via bedankjes.nl. Ze worden een week voor de bruiloft geleverd.

Volgend weekend gaan we de details bespreken op de locatie. Heb echt een lijstje aan vragen en wil het eea opmeten voor de backdrop en versieringen. Zag een foto van waaiers etc; wilde dit ook gaan doen, maar moet eerst goed kijken naar de ruimte.

We hebben contact gelegd via mail om een afspraak te maken voor een taartproefsessie.

En....last but not least. 8 maart ga ik voor de eerste keer mijn jurk weer passen om 'm op maat te laten maken. De 2de pasbeurt is 4 april. Allemaal vlak voor de bruiloft, maar ik ben nu aan het sporten en wil dat de jurk helemaal goed zit. ik wil alleen niet meer afvallen anders val ik zometeen in een andere maat en heb ik een probleem. Eind feb haal ik een staaltje van mijn jurk op voor het pak van as.

I love deze tijd! Ik ga binnenkort ook maar eens aan de slag voor mijn knutsels, eerst volgende week alles opmeten op de locatie.

Oh ja, onze enveloppendoos wordt een wit vogelkooitje, past mooi bij het thema.

Ik zal op de mail zetten waar wij wat bestellen, misschien zit er nog iets bij waar jullie naar op zoek zijn!

Fijne zondag!

mvlens

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #827 Gepost op: 5 januari 2014, 14:39:55 »
Meiden het gaat nu dus echt niet lang meer duren als ik jullie verhalen ook allemaal lees haha.

PK het komt zeker wel allemaal goed meid!  :biggrin: Maar ik snap het wel want ik ben ook zo haha.

Hier ben ik stiekem samen met AS naar de pakkenwinkel geweest en hebben wij samen met zijn twee een pak gekozen. Mijn schoonmoeder wil heel graag mee voor het pak maar zij heeft een visie en wij vinden dat niet mooi. Zij wilde AS in een donkerblauw pak. En als iets niet staat bij AS dan is het donkerblauw. Dus AS besloot stiekem dat hij met mij samen wilde gaan en dat hebben wij dus ook gedaan. In februari is het pak klaar en dan kan schoonmoeder mee. Ze komt er dan snel genoeg achter dat het pak er dus al is. :jawdrop: :jawdrop:

Wij zijn nu op zoek naar een geschikt Ave Maria voor in de kerk. Iemand leuke opties?

Fay

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 419
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #828 Gepost op: 5 januari 2014, 17:06:46 »
@Pooh: even een mailtje naar bruiden2014@gmail.com. Waarin je jezelf en je as voorstelt. Graag ook even een fotootje van jullie beiden :)

555 weken samen! Dat is veel (gaat zelf ook even rekenen, oh haha wij 574). Vind het ook elke keer grappig dat mensen zo verbaasd reageren dat wij op 25 jarige leeftijd (bijna 26) al 11 jaar samen zijn.

Hier inderdaad ook dezelfde reacties, we zijn sinds ons 16e bij elkaar. Ach, soms weet je gewoon dat het de ware is ;)

LuSi

  • Junior
  • **
  • Berichten: 63
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #829 Gepost op: 5 januari 2014, 19:26:55 »
Jeetje ja dat zijn lange tijden samen zeg! Wij zijn pas 4 jaar samen, maar goed ik ben dan ook pas 22....

Vandaag de trouwringen uitgezocht. We zijn bij 123gold in Rotterdam geweest, een echte aanrader voor wie nog trouwringen moet uitzoeken. Je kan je eigen ring ontwerpen en de prijzen zijn nog gunstig ook! Heb echt iets compleet anders uitgezocht dan ik van te voren had gedacht, dus moet nog een beetje aan het idee wennen.

Fijn dat je t weer een beetje los kan laten pk! Ik ben echt heel erg makkelijk wat de trouwerij betreft en mijn AS nog vele malen makkelijker, dus bij ons zal het ook allemaal niet zo spectaculair worden als bij jullie. Het is toch eigenlijk jammer dat je na al die verhalen over de voorbereidingen er niet op de dag zelf bij kan zijn om te zien hoe het resultaat is geworden bij jullie ;)

Wij zitten nog prima binnen ons minibudget en ondanks dat zijn we allebei heel erg tevreden.

Degene die mijn haar en make-up gaat doen kost 150 euro en dan komt ze bij me thuis en zit de proefsessie erbij in. Hopelijk is de kwaliteit ook goed ;)


Pooh

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #830 Gepost op: 5 januari 2014, 19:30:30 »
Audrey, gedaan!

Jinny, ik ben erg benieuwd naar jullie ringen! Wij zitten ook nog erg te twijfelen tussen staal en witgoud. Ik vond er persoonlijk weinig verschil in zitten toen ik ze naast elkaar had liggen.

Vanmiddag overleg gehad met de ceremoniemeesters en ook mails gehad van iemand die getrouwd is op onze locatie. Dus heel veel nieuwe ideetjes opgedaan. Ga binnenkort bij dat meisje kijken naar foto's hoe de locatie eruit ziet als ie helemaal versierd is en wat zij hadden qua versiering. Echt super lief dat ze zoveel moeite doet, kreeg echt een uitgebreide mail van haar. Ik ken haar namelijk niet echt, het is de vrouw van een vriend van mijn broertje.

pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #831 Gepost op: 5 januari 2014, 19:43:49 »
Haha ik denk dat het allemaal wel spectaculair klinkt, maar volgens mij is het niet veel anders dan andere bruiloften hoor.

LuSi

  • Junior
  • **
  • Berichten: 63
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #832 Gepost op: 5 januari 2014, 20:06:42 »
Laten we het er dan maar op houden dat onze bruiloft anders is dan andere bruiloften ;)

pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #833 Gepost op: 5 januari 2014, 20:48:16 »
Laten we het er dan maar op houden dat onze bruiloft anders is dan andere bruiloften ;)

+1

Hier trouwens op zoek geweest naar openingsdans en muziek. Maar bij elk filmpje etc krijgt AS het hartstikke benauwd, haha, de prul. We hebben besloten geen traditionele openingsdans te doen. Zo zijn wij niet, houden er niet van om heel de tijd in het middelpunt te staan op een dansvloer. (Staan tenminste al heel de dag in de spotlight) Nu kwamen we filmpje tegen van Dirty Bit Flashmob. Is in totaal 2 minuten dansen en je vloer staat gelijk vol. IDEAAL! Misschien maar eens gaan oefenen en mensen regelen.

Jinny

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #834 Gepost op: 6 januari 2014, 11:16:14 »
Wij zijn er bijna uit qua muziek:

Als AS naar zijn plek loopt: Divine van Devin Townsend
Als mijn vader met mij over de loper gaat: I loved her first van Peach
Tekenen van akte: Is this love van Bob Marley
Na de ceremonie: Een stukje van Tsunami van DVBBS en Borgeous (vanaf het stukje Jump!)

Dit past helemaal bij ons en is echt een reflectie van wie we zijn. Wellicht niet allemaal alledaags, maar wij zijn er blij mee.

Wij gaan wel voor een openingsdans, maar wel op een verkorte versie van een liedje. Echter....welk liedje; daar zijn we nog niet helemaal uit. mijn broertje heeft niets gedaan en dat was erg vreemd. Niemand wist precies hoe en wat en de dansvloer bleef een hele tijd leeg, omdat mensen wel wat verwachten schijnbaar.
Maar met een flashmob is dat natuurlijk ook opgelost.  :biggrin:

Rosy

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 229
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #835 Gepost op: 6 januari 2014, 19:22:36 »
Ik ben een hele poos niet langs geweest hier, maar heb zonet ongeveer 10 pagina's bij gelezen.
Teveel om overal even op in te gaan, zag nog wel een lijstje voorbij komen met alle bruidjes.
Wij trouwen op 28 mei, maar stonden er nog niet tussen. Leuk Kimberly27 dat jullie dan ook gaan trouwen! Nu maar hopen op een mooie dag!

Wij hebben een poosje niet zoveel geregeld wegens drukke tijden op het werk. Wel hebben we vorige week onze ringen uitgezocht, we willen nog even nadenken over wat we willen graveren.

Moet zeggen dat ik redelijk zenuwachtig wordt van alle lijstjes en ook maar eens even hard aan de bak moet weer! Want de tijd vliegt echt wel!!!!

Mars

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 456
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #836 Gepost op: 6 januari 2014, 22:29:43 »
Echt wel he Rosy, in 2013 leek het langer te duren dan nu in 2014!
Ik probeer nu elke dag even bij te lezen!
en PK echt supergave jurk heb je:)

Wat doet jullie as met het haar? Gaat hij ook naar de kapper?

en wat voor vervoer hebben jullie? Wij hebben nog steeds geen idee..

Hier ook nog een lijstje:
Januari:
ondertrouw datum bepalen
dag en avond gasten adressen typen op etiket
pak vriendlief
DIY yourself tasjes voor daggasten vast maken
DIY receptieboek vast beginnen met maken
auto
Decoratie vast bestellen/nadenken
Attributen voor bij het fotos maken (houten letters)
trouwkaart laten ontwerpen + tekst kaart
Ringen kopen

Februari:
Proefkapsel
Zonnebanken
Lingerie
Trouwkaart definitief

Maart:
Bruidsboeket bestellen
Corsages bestellen
Zonnebanken

April:
in ondertrouw
proefmake up
schoenen vast inlopen
gesprek dominee
gesprek videograaf
gesprek ambtenaar
def.trouwfoto locaties doorgeven
gesprek met locatie feest
gesprek met restaurant
zonnebanken

Mei:
Alles nog een keer doorlopen
genieten!!

pff april veel gesprekken! Verder valt het me nu nog mee...

Mars

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 456
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #837 Gepost op: 6 januari 2014, 22:30:53 »
vergeet ik mn jurk!! :dry:

Maart jurk laten spelden :applaus:
April nogmaals passen
mei ophalen :biggrin:

Fay

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 419
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #838 Gepost op: 7 januari 2014, 08:47:21 »
Ik ben een hele poos niet langs geweest hier, maar heb zonet ongeveer 10 pagina's bij gelezen.
Teveel om overal even op in te gaan, zag nog wel een lijstje voorbij komen met alle bruidjes.
Wij trouwen op 28 mei, maar stonden er nog niet tussen. Leuk Kimberly27 dat jullie dan ook gaan trouwen! Nu maar hopen op een mooie dag!

Wij hebben een poosje niet zoveel geregeld wegens drukke tijden op het werk. Wel hebben we vorige week onze ringen uitgezocht, we willen nog even nadenken over wat we willen graveren.

Moet zeggen dat ik redelijk zenuwachtig wordt van alle lijstjes en ook maar eens even hard aan de bak moet weer! Want de tijd vliegt echt wel!!!!

Hej, eindelijk nog een bruid op 28 mei! :)

Pooh

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #839 Gepost op: 7 januari 2014, 10:15:47 »
Wat leuk dat jullie 28 mei trouwen! Hebben wij ook aan gedacht, zodat we de dag erna gelijk op huwelijksweekend konden. Maar nu toch voor de 23e gekozen.

AS doet gewoon zelf z'n haren denk ik. Kan hij zelf toch het beste.

Rosy

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 229
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #840 Gepost op: 7 januari 2014, 14:24:49 »
Ik ben een hele poos niet langs geweest hier, maar heb zonet ongeveer 10 pagina's bij gelezen.
Teveel om overal even op in te gaan, zag nog wel een lijstje voorbij komen met alle bruidjes.
Wij trouwen op 28 mei, maar stonden er nog niet tussen. Leuk Kimberly27 dat jullie dan ook gaan trouwen! Nu maar hopen op een mooie dag!

Wij hebben een poosje niet zoveel geregeld wegens drukke tijden op het werk. Wel hebben we vorige week onze ringen uitgezocht, we willen nog even nadenken over wat we willen graveren.

Moet zeggen dat ik redelijk zenuwachtig wordt van alle lijstjes en ook maar eens even hard aan de bak moet weer! Want de tijd vliegt echt wel!!!!

Hej, eindelijk nog een bruid op 28 mei! :)

Wat leuk Au-drey! Zijn jullie al ver met de vorderingen? Hoe laat gaan jullie trouwen?

Wij gaan morgen onze leges betalen bij de gemeente van trouwen.
We hebben weer even naar de uitnodigingen gekeken (maak ik waarschijnlijk zelf) en moeten nog even een gravering voor de ringen bedenken (vorige week besteld :biggrin:). Verder staat er nog heel veel op de to-do lijst, waaronder veel DIY-dingen maken en nog bedenken, as moet nog op jacht voor een pak!
Ik ben poos geleden al wel begonnen met een draaiboek, maar vind het lastig om te bepalen hoeveel tijd er nodig zal zijn voor make-up en haar...

Fay

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 419
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #841 Gepost op: 7 januari 2014, 16:23:47 »
Wij gaan om 14.30u trouwen.
Vorderingen gaan gestaag. soms wat langzamer dan ik zou willen ;) Wij hebben geregeld: ondertrouw, ambtenaar, locatie (ceremonie, diner, feest), jurk, schoenen, dj, fotograaf, huwelijksovernachting, waarschijnlijk kapper/visagist, huwelijksreis, draaiboek, save the date. Belangrijkste wat nog moet gebeuren: DIY dingen, pak as, trouwauto, ringen, trouwkaart.
Draaiboek zit bij ons in elkaar en gaan we donderdag met de ceremoniemeesters bespreken. Is inderdaad wel zoeken naar hoeveel tijd je waar voor nodig hebt.

Rosy

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 229
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #842 Gepost op: 7 januari 2014, 16:59:27 »
Wij gaan om 14.30u trouwen.
Vorderingen gaan gestaag. soms wat langzamer dan ik zou willen ;) Wij hebben geregeld: ondertrouw, ambtenaar, locatie (ceremonie, diner, feest), jurk, schoenen, dj, fotograaf, huwelijksovernachting, waarschijnlijk kapper/visagist, huwelijksreis, draaiboek, save the date. Belangrijkste wat nog moet gebeuren: DIY dingen, pak as, trouwauto, ringen, trouwkaart.
Draaiboek zit bij ons in elkaar en gaan we donderdag met de ceremoniemeesters bespreken. Is inderdaad wel zoeken naar hoeveel tijd je waar voor nodig hebt.

Leuk! Wij gaan een uurtje eerder, 13.30! Je hebt al aardig veel geregeld!

Ik zit echt een beetje in de *paniek-fase*,  er moet nog veel gebeuren en kan nu bijv. een site niet terugvinden waar ik leuke DIY's op had gevonden. Ik vind het ook best lastig om de laatste tijd goed bezig te zijn met de bruiloft, ik werk zelf 40 uur pw en mijn as soms 60.... Dan net alle feestdagen achter de rug. Hopelijk nu weer even doorpakken!

April2014

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #843 Gepost op: 7 januari 2014, 19:59:01 »
Rosy, wat moeten jullie nog allemaal regelen? Het komt vast goed hoor. Wij trouwen begin april en omdat ook wij fulltime (en overuren) werken, heb ik uitgeschreven wat er nog gebeuren moet en al met al valt het best mee.

Herkenbaar ook dathet geregel (voor je gevoel) vaak 'tussendoor' gebeurt. Da's hier ook zeker het geval, maar des te sneller vliegt de tijd!  :jawdrop:

pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #844 Gepost op: 7 januari 2014, 20:12:59 »
Weet je wat ik trouwens raar vind. 13 februari ga ik mijn jurk weer aandoen, dan gaan ze hem afspelden. Dan kan ik 2 weken van te voren hem ophalen. Uhh moet ik hem niet tussendoor passen? Dat zou inhouden dat ik niet meer mag afvallen of iets na 13 februari, nu het sporten juist lekker loopt  :blink:

April2014

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #845 Gepost op: 7 januari 2014, 20:17:19 »
Pk, erg he! Ik heb mijn jurk in juni uitgekozen en laatst mocht ik voor het eerst mijn jurk aan (geen showmodel dus). De volgende keer is 26 maart, een wéék van tevoren  :jawdrop:

Afvallen mag maximaal 2 kg en aankomen maximaal 1, dat kunnen ze ter plekke nog vermaken. Maar ik denk er hetzelfde over als jij.. Aan de andere kant; zij hebben hier meer ervaring mee dan ik (denk ik dan maar) en ik neem de jurk pas mee als hij perfect is!  :biggrin:

pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #846 Gepost op: 7 januari 2014, 20:27:31 »
Ja zoiets heb ik ook, wordt nog wat denk ik, haha.
Zoooo net bij Say yes to the Dress soort van jurk als ik heb, alleen dan in het Roze!

borrelnootje1984

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 855
  • mei 2015 komt ons eerste kleintje♡♥
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #847 Gepost op: 7 januari 2014, 21:57:24 »
Niet te veel stress dames! !

wij hebben nu alle grote dingen geregeld.  Nog wat laatste dingetjes en dan is t goed...
ik weet nog dat mensen mij uitlachten omdat we vroeg met voorbereidingen begonnen haha. Enige stress wat ik nu heb is 6 kilo afvallen  :dry:

April2014

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #848 Gepost op: 7 januari 2014, 22:24:43 »
Ah, ik zapte net te laat in bij Say yes to the Dress. Apart als je (bijna) jouw jurk ziet?!

Borrelnootje, heb je je jurk een maat kleiner besteld?

Stress die wij hebben: redt m'n ma het met haar gezondheid of niet? Zo droevig..
Verder kunnen de trouwkaarten elk moment binnenkomen, dus daar hebben we heeeeeeeeeeel veel zin in!


borrelnootje1984

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 855
  • mei 2015 komt ons eerste kleintje♡♥
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #849 Gepost op: 7 januari 2014, 22:53:27 »
Och april wat heftig:( mag ik vragen wat ze heeft?

Nee jurk niet kleiner besteld maar ik ben 6 kilo aangekomen omdat ik door operatie en blessure aan mijn arm niet meer kan sporten...was tijdje deprie door alles en daarom flink gaan eten :blush: stom he. Ik werk ook maar halve dagen en wacht nu erop om revalidatie traject in te gaan.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards