collapse

Auteur Topic: Wie Heeft Er Ervaring Bij Rietland, Zuidwolde (gr.)  (gelezen 6403 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marisxxx

  • Gast
Wie Heeft Er Ervaring Bij Rietland, Zuidwolde (gr.)
« Gepost op: 14 januari 2010, 12:38:25 »
Ik zit de denken om misschien te trouwen, dineren en feest te geven bij Rietland in Zuidwolde. Heeft er ook iemand ervaring hiermee?

Hakkie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2411
  • Geslacht: Vrouw
Wie Heeft Er Ervaring Bij Rietland, Zuidwolde (gr.)
« Reactie #1 Gepost op: 14 januari 2010, 14:21:07 »
Ja! Ik ben in augustus 2008 ceremoniemeester geweest bij een bruiloft, en het feest was in Rietland. Zeer mooie locatie. Goede ontvangst, duidelijke communicatie met iemand die zich aan het begin van de avond ook netjes aan mij kwam voorstellen. Alles ging netjes via mij, dat pakten ze heel goed aan. En ze hadden er een fantastische bruidstaart, namelijk een hartige! :biggrin: Dat vond ik heel erg leuk.
En wat ook leuk is, is dat je gasten daarna (volgens mij kosteloos) mogen blijven slapen op het landgoedje eromheen. Moeten ze wel zelf een tentje meenemen. Wij hebben dat gedaan, er was daar een sanitairunit en dat was ook allemaal netjes geregeld.

Al met al een aanrader dus!

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
Wie Heeft Er Ervaring Bij Rietland, Zuidwolde (gr.)
« Reactie #2 Gepost op: 14 januari 2010, 17:30:57 »
Dat ziet er echt fantastisch uit en vooral met het verhaal van Hakkie erbij zou ik wel heeeeel nieuwsgierig zijn als ik in de buurt van Grunn zou willen trouwen...

Hakkie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2411
  • Geslacht: Vrouw
Wie Heeft Er Ervaring Bij Rietland, Zuidwolde (gr.)
« Reactie #3 Gepost op: 15 januari 2010, 11:17:54 »
Het enige wat jammer is is dat het echt NIET bereikbaar is met het openbaar vervoer. Wij gingen die ochtend daarop met tent en zooi teruglopen naar Groningen. Wat een avontuur! Uiteindelijk zijn we maar gaan liften haha!

Marisxxx

  • Gast
Wie Heeft Er Ervaring Bij Rietland, Zuidwolde (gr.)
« Reactie #4 Gepost op: 15 januari 2010, 17:16:26 »
Super om dit te lezen. Vooral dat je kan blijven slapen in een tentje. Ik heb wel veel familie uit de randstad. Gelukkig hebben de meeste mensen een auto of kunnen ze met elkaar mee rijden. Degene die niet beschikken over een auto, zijn merendeel Stadjers, dus die kunnen ook fietsen
 :wink:

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
Wie Heeft Er Ervaring Bij Rietland, Zuidwolde (gr.)
« Reactie #5 Gepost op: 15 januari 2010, 17:33:48 »
Heerlijk om de term "Stadjers" weer eens te lezen. Ik mis Grunn!

joni02

  • Gast
Wie Heeft Er Ervaring Bij Rietland, Zuidwolde (gr.)
« Reactie #6 Gepost op: 15 januari 2011, 21:56:20 »
wij gaan dit jaar ook op rietland trouwen, hebben van bekenden in onze omgeving erg postieve verhalen gehoord en zelf daar ook al een keer voor een huwelijk geweest..

We hebben het volste vertrouwen dat onze dag daar ook helemaal goed gaat komen...! :biggrin:

nounou

  • Gast
Wie Heeft Er Ervaring Bij Rietland, Zuidwolde (gr.)
« Reactie #7 Gepost op: 22 januari 2011, 22:20:07 »
Wij hadden deze locatie ook op het oog, echt een sprookjestuin! Uiteindelijk hebben we van deze locatie afgezien omdat wij op basis van een prijslijst van deze locatie een schatting hadden gemaakt van de kosten en de offerte die we later opgestuurd kregen daar extreem boven zat. Er waren posten opgenomen die niet in hun prijslijst stonden en ze konden een inflatie berekenen die niet strookte met de normale inflatie (zelfs met crisis). Dit terwijl wij hier in het gesprek niet op gewezen waren. We hadden er toen geen goed gevoel meer bij. Jammer want het was voor ons een prachtige locatie...

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards