collapse

Auteur Topic: Jaaaaa Op Vakantie  (gelezen 2261 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Assie82

  • Gast
Jaaaaa Op Vakantie
« Gepost op: 29 juni 2009, 18:06:05 »
Mijn vriend heeft me op vakantie gevraagd! Eerlijk gezegd had ik het wel een klein beetje verwacht...
Maar toch was het een heel bijzonder moment! Achteraf vertelde hij me dat hij mij op de top van het
eiland Madeira had willen vragen. Maar ik had het warm, het was iets van 5 km. klimmen en we waren
daar totaal niet op voorbereid. Dus toen zijn we van ellende maar omgekeerd, we liepen toen al boven
de wolken en het was daar echt mooi! Nu maken we daar ook de hele tijd grapjes over haha!  :biggrin:

Een paar dagen later hadden we de hele dag slcht weer gehad. We besloten om voor het eten nog even
naar het strandje achter ons hotel te gaan. De zon straalde op dat moment en ging ook al een beetje onder.
We zaten op de rand van een rots naar het water te kijken, ik zat voor hem, toen Johan ineens zei:
"Astrid, wil je met me trouwen?' Ik dacht eerst dat hij een grapje maakte, omdat hij wel weet dat ik dat
graag wil en we het er ook wel eens over hebben. Dus ik vroeg eerst nog of hij het echt meende haha!  :blink:
Maar natuurlijk heb ik JA! gezegd, we hebben daar een paar foto's van ons en ons plekje gemaakt.
Daarna zijn we bij ons favouriete restaurant wat gaan eten en om het te vieren een fles wijn opengetrokken.
Was een sfeertje: zon, zee, wijn en natuurlijk al aan het nadenken over de jurk  :rolleyes: . Super dus!






Annemieke

  • Gast
Jaaaaa Op Vakantie
« Reactie #1 Gepost op: 29 juni 2009, 20:36:55 »
Gefeliciteerd! En veel plezier met de voorbereidingen op jullie bruiloft!

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Jaaaaa Op Vakantie
« Reactie #2 Gepost op: 29 juni 2009, 20:48:11 »
Wat een lief aanzoek.
Heel veel plezier met de voorbereidingen

Bridzilla

  • Gast
Jaaaaa Op Vakantie
« Reactie #3 Gepost op: 8 juli 2009, 12:24:27 »
Wat een romantische locatie!

en de ring?

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards