collapse

Auteur Topic: Joehoeoeoeoeoeoe! De Kaarten Zijn Verstuurd  (gelezen 3726 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

SaSh23062005

  • Gast
Joehoeoeoeoeoeoe! De Kaarten Zijn Verstuurd
« Gepost op: 23 mei 2005, 08:37:32 »
Nou mensen,

Je gaat het niet geloven maar vrijdag ochtend zijn de kaarten verstuurt!!!!  :biggrin:

Heb donderdagnacht tot 02.00  uur snacht de envenloppen (met góudenpen, jawel!) zitten schrijven... kom ik erachter dat ik 4 receptie kaarten tekort heb! NEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!! O wat is dat balen zeg! Wat is er nou gebeurd.... mijn schoonmoeder had een adressenlijst gemaakt met ooms en tantes van mijn vriend, en had gezegd dat dat er zeventien zouden zijn, dus dan hou ik rekening met zeventienkaarten voor de ooms en tantes... waren het er drieëntwintig!!!! :frustrated:

GRRRRRRRRRRRRRRRRR (gdvr hier en je weet wel!)  :mad:

Ik had wel al wat extra kaarten gamaakt (je weet het nooit) maar geen zes extra... Dus nouja, ik vond het helemaal gezegend, en ik heb vrijdag ochtend de kaarten die ik die nacht allemaal geschreven had op de post gedaan, en zondag ben ik naar mn moeder gegaan en heb daar nog 4 extra receptie kaarten geprint (heb twee mensen overgeheveld naar het feest, wilde ik al, maar nu zeker gedaan) en nu liggen die 4 kaarten nog bij ij thuis, gisteren aan begonnen maar mn vriend heeft me mee naar bed gesleurd, hij zegt anders zit je hier straks wéér tot 02.00 uur!!!! Doe het maar lekker morgen, en hij hda nog gelijk ook! Die ene dag maakt dan ook niet meer uit! maar tjee, wat baalde ik zeg!

In ieder geval is het gros er nu uit, en iedereen heeft de kaart inmiddels ontvangen (behalve die 4 dan) en ze vinden hem allemaal heel erg mooi! Daar ben ik echt heel blij om!  :laugh:

Nou, ik móest dit gewoon even kwijt!

Groetjes,

Sharon

Oja, ps, ik zet binnenkort nog wel even een foto'tje van de kaart hier neer, kunnen jullie hem ook zien! :rolleyes:

FIWI

  • Gast
Joehoeoeoeoeoeoe! De Kaarten Zijn Verstuurd
« Reactie #1 Gepost op: 23 mei 2005, 08:56:46 »
ooh leuk.. wat een heerlijk gevoel dat de kaarten de deur uit zijn... Weer een puntje minder op de lange waslijst.. :biggrin:

Maar dat is wel erug balen dat je net te weinig hebt..  :sad:

Maryloes

  • Gast
Joehoeoeoeoeoeoe! De Kaarten Zijn Verstuurd
« Reactie #2 Gepost op: 23 mei 2005, 09:30:10 »
Super, dat is inderdaad weer iets afstrepen! Leuk dat iedereen de kaart ook zo mooi vind!

SaSh23062005

  • Gast
Joehoeoeoeoeoeoe! De Kaarten Zijn Verstuurd
« Reactie #3 Gepost op: 23 mei 2005, 09:30:22 »
ach ja, het komt allemaal wel goed, (voordeel dat we de kaarten zelf gemaakt hebben, we kunnen altijd extra kaarten maken) maar baalde gewoon dat ze toch meer adressen had doorgegeven dan we hadden geplant :mad:

Joanne

  • Gast
Joehoeoeoeoeoeoe! De Kaarten Zijn Verstuurd
« Reactie #4 Gepost op: 23 mei 2005, 09:38:05 »
Ik ben nieuwsgierig naar de kaarten hoe ze eruit zien.
En ja die paar komen er ook wel.
Zeker hard aan de knutsel nu

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Joehoeoeoeoeoeoe! De Kaarten Zijn Verstuurd
« Reactie #5 Gepost op: 23 mei 2005, 10:25:23 »
whaaaa das wel balen zeg! maar gelukkig is het al met al goed gekomen en daar gaat het om.... en joh de post wordt niet overal gelijk bezorgd dus die ene dag maakt niet uit hoor....

SaSh23062005

  • Gast
Joehoeoeoeoeoeoe! De Kaarten Zijn Verstuurd
« Reactie #6 Gepost op: 23 mei 2005, 10:29:18 »
Ja, nou, zoals jullie inmiddels van me gewend zijn zit ik weer eens op mn werk (hoe kan het ook anders!  :) ) en ik heb ook een kaart hier heen gestuurd, is alleen nog niet aangekomen, misschien dat ie er vanmiddag is, dan scan ik hem hier wel even in, en dan zet ik hem er wel even op. Kunnen jullie toch nog mijn trots zien!  :biggrin:

Groetjes,

Sharon

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Joehoeoeoeoeoeoe! De Kaarten Zijn Verstuurd
« Reactie #7 Gepost op: 23 mei 2005, 10:30:35 »
niet overal wordt op maandag de post bezorgd hoor sharon... misschien dat dat het verklaard... alhoewel op bedrijven bezorgen ze altijd op maandag....

SaSh23062005

  • Gast
Joehoeoeoeoeoeoe! De Kaarten Zijn Verstuurd
« Reactie #8 Gepost op: 23 mei 2005, 10:38:22 »
[quote name=\'dromer\' date=\'23 May 2005, 09:30\']niet overal wordt op maandag de post bezorgd hoor sharon... misschien dat dat het verklaard... alhoewel op bedrijven bezorgen ze altijd op maandag....
[post=\"28882\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]


Hoi dromer!

nee, dat hoorde ik ook al van een collega van mij, zij heeft de kaart ook nog niet gekregen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar nog nooit van had gehoord dat er geen post  op maandag geen post bezorgd wordt  :blink: , maarja, het zal allemaal wel goed komen. Als hij nou wel vandaag hier op mijn werk wordt bezorgd scan ik hem wel even in..

bruidje

  • Gast
Joehoeoeoeoeoeoe! De Kaarten Zijn Verstuurd
« Reactie #9 Gepost op: 23 mei 2005, 10:50:37 »
leuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk meid
echt supperrrrrrrrrrrrrrrrr.

Tamara

  • Gast
Joehoeoeoeoeoeoe! De Kaarten Zijn Verstuurd
« Reactie #10 Gepost op: 23 mei 2005, 10:52:33 »
he wat leuk meid!!!

Wij krijgen overigens ook nooit post op maandag :wink:

Sjakie

  • Gast
Joehoeoeoeoeoeoe! De Kaarten Zijn Verstuurd
« Reactie #11 Gepost op: 23 mei 2005, 13:38:07 »
Leuk dat je enthousiaste reacties hebt gekregen! Ik ben benieuwd naar je eigen ontwerp! :)

Yvonne

  • Gast
Joehoeoeoeoeoeoe! De Kaarten Zijn Verstuurd
« Reactie #12 Gepost op: 24 mei 2005, 08:45:37 »
Ben ook wel erg benieuwd naar je kaart!!!!!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards