collapse

Auteur Topic: Het sluier topic  (gelezen 112075 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Riska

  • Gast
Het sluier topic
« Gepost op: 20 februari 2008, 17:00:16 »
Hebben jullie wel of geen sluier bij de jurk?

Of iets anders (bv een hoed of tiara)

Het ligt misschien ook wel aan de jurk die je hebt, hoewel een sluier volgens mij bij de meeste jurken wel kan.

Alexia

  • Gast
Re: Het sluier topic
« Reactie #1 Gepost op: 20 februari 2008, 17:05:38 »
er is hier al een topic over bij de polls...

maar ik weet het nog niet

Liefde is ... wendy & Jasper

  • Gast
Re: Het sluier topic
« Reactie #2 Gepost op: 20 februari 2008, 21:25:29 »
Ik neem geen sluier. Ik vind zo'n ding echt afschuwelijk. Maar smaken verschillen. Mijn vriend vind zo'n "gordijn" ook maar niets. Hij heeft al bijna gesmeekt of ik a.u.b. niet zo'n ding wil nemen. Dus voor mij is het een duidelijke "NEE".  :)

Marije en Niels

  • Gast
Re: Het sluier topic
« Reactie #3 Gepost op: 20 februari 2008, 23:45:12 »
Vandaag een sluier bij mijn jurk gepast.
Ik heb besloten het niet te doen, past niet zo goed bij me.
Maar het heeft absoluut iets moois, als het staat :wink:

Sambal

  • Gast
Re: Het sluier topic
« Reactie #4 Gepost op: 21 februari 2008, 00:51:22 »
Ik vind een sluier supervrouwelijk, heel mooi! Ja, ik neem er dus wel een. Niet zo'n hele lange hoor, tot halverwege mijn rug. Hoeden vind ik echt vreselijk bij een trouwjurk. Maar dat is mijn persoonlijke smaak.

Mara

  • Gast
Re: Het sluier topic
« Reactie #5 Gepost op: 21 februari 2008, 08:22:57 »
Ik neem er wel een maar alleen voor de dag.
s'avonds gaat hij eruit want ik heb dus ook een tiara

joycehl

  • Gast
Re: Het sluier topic
« Reactie #6 Gepost op: 21 februari 2008, 08:50:12 »
ik wil geen sluiter of hoed. ik doe wel wat assesoires in me haar. ik wil zoveel mogelijk zijn wie ik echt ben en das nix op me hoofd haha

Rosie

  • Gast
Re: Het sluier topic
« Reactie #7 Gepost op: 21 februari 2008, 08:53:08 »
Voor mij ook geen sluier... ik denk niet dat het me staat en het zou de aandacht te veel weghalen van mijn jurk (die is redelijk sober). Ik wil mijn haar ook zo praktisch mogelijk opgestoken hebben en niet de hele tijd hoeven te voelen of alles nog op z'n plaats zit :biggrin:

bruid2008

  • Gast
Re: Het sluier topic
« Reactie #8 Gepost op: 21 februari 2008, 09:55:21 »
Ik vind dat helemaal afhankelijk van de jurk. Bij sommige jurken staat het prachtig en bij anderen helemaal niet. Bijv. ik zie nog geen sluier bij een gekleurde jurk. Maar over het algemeen vind ik een sluier gewoon heel mooi en vrouwelijk. En bij sommige jurken maakt een hoed het helemaal af.

Zelf heb ik geen sluier omdat ik in het rood trouw en ook geen hoed.

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het sluier topic
« Reactie #9 Gepost op: 21 februari 2008, 10:27:49 »
Ik wilde absoluut geen sluier tot ik mijn jurk aan had en ze me er toch eentje op mijn hoofd plantten. Toen was ik meteen helemaal om :tongue:

knijn80

  • Gast
Re: Het sluier topic
« Reactie #10 Gepost op: 21 februari 2008, 11:15:05 »
ik heb geen sluier: past niet bij mij en ook niet bij mijn jurk.
Ik doe pareltjes in mijn haar.

Bondgirl

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10653
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het sluier topic
« Reactie #11 Gepost op: 21 februari 2008, 11:17:30 »
Hmm het idee is dat ik wel een sluier zal dragen.
Maar ik ben zo'n chaoot, ik heb handschoenen EN een stola EN een sluier EN een ketting EN een bewerkte jurk liggen, dus ik zal een keuze moeten gaan maken :biggrin:
Denk dat ik vooral moet kiezen tussen óf de sluier óf de stola! De stola is prachtig, maar de sluier ook en ik heb hem van een vriendin geleend.. en ik vind het er echt bij horen (voor mezelf dan, ben er echt een type voor).

nisanlin

  • Gast
Re: Het sluier topic
« Reactie #12 Gepost op: 21 februari 2008, 11:49:28 »
Ikke niet, ik wil juist de nadruk op mijn opgestoken haar hebben en niet op de sluier. Bovendien vind ik het ouderwets en zo 'kuis' kweenie, niks voor mij

Femmel

  • Gast
Re: Het sluier topic
« Reactie #13 Gepost op: 21 februari 2008, 16:41:15 »
Nog geen idee eigenlijk... Laat het bij het uitzoeken van de jurk maar een beetje over me heen komen? Maar wil zeker eens gaan zien hoe een sluier me staat!

Puppy

  • Gast
Re: Het sluier topic
« Reactie #14 Gepost op: 21 februari 2008, 21:09:58 »
Voor mij absoluut geen sluier! Vind het persoonlijk nogal truttig en het past totaal niet bij me. De jurk is mooi genoeg, daar hoef ik verder geen poespas bij   :wink: .
« Laatst bewerkt op: 21 februari 2008, 21:10:40 door Puppy »

Ivy

  • Gast
Re: Het sluier topic
« Reactie #15 Gepost op: 21 februari 2008, 21:27:59 »
hier ook geen sluier, heb er niet eens eentje gepast mar wil ook zoveel mogelijk meelf zijn, haren lekker los, één bloem erin en that's it.. Voor de rest mag de jurk de show stelen..

Sue

  • Gast
Re: Het sluier topic
« Reactie #16 Gepost op: 22 februari 2008, 10:53:40 »
[quote name=\'Lyanna\' post=\'150443\' date=\'21 February 2008, 10:27\']Ik wilde absoluut geen sluier tot ik mijn jurk aan had en ze me er toch eentje op mijn hoofd plantten. Toen was ik meteen helemaal om :tongue:[/quote]

hahahah, same here, vond het oudbollig en weet ik wat al niet meer, totdat.....de winkel er 1 op m'n hoofd zette.....oooooh wat vond ik het mooi. Snap nu echt niet dat ik het niet mooi vond hahahahah, het is meer dan mooi, het is te gek  :tongue:

Noukie

  • Gast
Re: Het sluier topic
« Reactie #17 Gepost op: 22 februari 2008, 14:27:48 »
Had het vroeger nooit gedacht, maar ook ik heb een sluier. Vlak voordat ik jurken ging passen had ik zo'n mooi plaatje gezien (incl handschoenen en sluier) en dat vond ik zooo mooi, zoiets is het dus ook ongeveer geworden  :)  Maar dan nog veel mooier!  :laugh:

JoySetsFire

  • Gast
Re: Het sluier topic
« Reactie #18 Gepost op: 22 februari 2008, 16:26:16 »
Ik neem waarschijnlijk wel een sluier. Vond het in de winkel erg leuk staan en ik voel me dan echt een bruidje. Sowieso vind ik het geen goed plan om m'n haar op te steken (ivm vrij smal gezichtje), dus die sluier geeft dan ook nog wat extra volume aan het geheel.

Maar kan me voorstellen dat sommigen het niet willen, tis toch wel traditioneel of in sommige ogen zelfs oubollig om zo'n ding op je hoofd te doen. Ik doe hem overigens niet voor m'n gezicht, want dat is mij ook te ouderwets.

nadkid

  • Gast
Re: Het sluier topic
« Reactie #19 Gepost op: 22 februari 2008, 16:43:47 »
hier geen sluier (denk ik tenmindste) denk dat het te veel wordt, maar het zou denk ik wel passen (stond er eigenlijk open voor). Maar heb wel een tiara (had ik nooit gedacht maar vind hem zoooooo mooi).

RainbowR1

  • Gast
Re: Het sluier topic
« Reactie #20 Gepost op: 3 maart 2008, 16:46:31 »
Ik heb een sluier bij mijn jurk gekregen. Ik doe hem zeker aan/op?!

Ik vind het er echt bij horen :biggrin: Het maakt het plaatje gewoon af.

Carolina

  • Gast
Re: Het sluier topic
« Reactie #21 Gepost op: 3 maart 2008, 17:12:21 »
De jurken zijn best duur allemaal, ik heb al gekeken naar gewone kleding. Maar dan wel in wit of creme. Als ik een lange jurk neem dan vind ik een sluier wel mooi maar met een jurkje tot op de knie vind ik een hoed mooier.

tante pollewop

  • Gast
Re: Het sluier topic
« Reactie #22 Gepost op: 4 maart 2008, 10:46:56 »
Ik ga wel voor de sluier.
In de winkel stond ik te twijfelen, maar toen zei mijn vriendin: als je het mooi vind moet je het doen. Dit is de enige gelegenheid dat je een sluier kan dragen!!
's avonds haal ik het er wel uit denk ik ...

debby*

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3041
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het sluier topic
« Reactie #23 Gepost op: 4 maart 2008, 10:57:39 »
Ik had totaal onverwacht ook een sluier! :ohmy:
Met het passen zei ik al dat ik echt geen sluier wou,maar mevrouw zei dat ze hem toch even op mn koppie wou planten. Zo gezegd,zo gedaan. En ik was om... Had een ouderwets iets verwacht,maar hij is heel mooi. Gewoon van onder mn knot, tot onder aan mijn schouderbladen. Ik denk ook niet dat iemand het bij me verwacht  :biggrin:

Feelfree

  • Gast
Re: Het sluier topic
« Reactie #24 Gepost op: 28 juli 2008, 22:04:58 »
Hoi allemaal,

Ik ga een sluier dragen op mijn grote dag. Mijn haar doe ik zelf (kappersopleiding gehad) en het wordt in ieder geval opgestoken, waarschijnlijk vrij nonchalant met her en der een losse krul.

Nu vraag ik me af of ik de sluier het beste bovenop mijn kapsel kan doen, of juist daaronder... Hoe hadden jullie dat?

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards