collapse

Auteur Topic: Spaanse Sluier  (gelezen 9532 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Anouk_Bride

  • Gast
Spaanse Sluier
« Gepost op: 17 februari 2011, 10:40:27 »
Help ik kan niet kiezen tussen twee verschillende soorten Spaanse sluiers. Mijn jurk bestaat uit heel veel kant en een Spaanse sluier is eigenlijk overbodig maar ik heb altijd al een Spaanse sluier willen dragen bij mijn trouwjurk. Hieronder een foto van mijn trouwjurk. Zoals je ziet is de sleep al heel erg druk bewerkt. In dit geval moet ik dus kiezen voor een niet al te brede kantbewerking in de sluier. Nou staat op de website van die mevrouw waar ik mijn jurk heb gekocht ook voorbeelden van Spaanse sluiers maar weet absoluut niet welke ik moet kiezen. Zij heeft er twee voor mij uitgekozen die er bij zullen staan maar ik weet niet welke ik moet nemen. Ze lijken ook ontzettend veel op elkaar. Wie kan mij een handje helpen want ben hier niet zo goed in.






1



2

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Spaanse Sluier
« Reactie #1 Gepost op: 17 februari 2011, 10:58:04 »
Ik vind nummer 1 het mooiste. Die rand is wat dikker, vind ik er mooie uitzien bij je jurk denk ik.
Prachtige jurk trouwens!!

misstiara

  • Gast
Spaanse Sluier
« Reactie #2 Gepost op: 17 februari 2011, 10:59:17 »
Hoi Anouk
Ik zou voor de tweede gaan. Je jurk is al vol met kant en deze is wel subtiel.
Btw, nogmaals een prachtige jurk

Is er nog verschil in lengte trouwens?

lovelylady

  • Gast
Spaanse Sluier
« Reactie #3 Gepost op: 17 februari 2011, 11:23:19 »
hoi Anouk,

Ik zou voor de 1e gaan heb'm ook opgehad! Hij is zo mooi :wub:
Ik heb hem trouwens niet genomen omdat ik uiteindelijk een andere jurk heb gekozen waarbij deze sluier echt niet mooi zou zijn.
succes met beslissen! Misschien moet je gewoon even gaan passen, een sluier is toch een sluier dacht ik altijd maar sommige vallen gewoon veel mooier langs je gezicht

Wat heb je trouwens een onwijs mooie jurk!
« Laatst bewerkt op: 17 februari 2011, 11:23:53 door lovelylady »

Femke

  • Gast
Spaanse Sluier
« Reactie #4 Gepost op: 17 februari 2011, 11:32:50 »
nummer 2, die is wat dunner, en pat misschien beter bij de jurk, anders is het misschien too much

lovelylady

  • Gast
Spaanse Sluier
« Reactie #5 Gepost op: 17 februari 2011, 11:36:40 »
haha, we maken 't je niet echt makkelijker volgens mij!
Femke heeft wel een punt ja, hoewel ik toch nog steeds voor de 1e zou gaan! :tongue:
« Laatst bewerkt op: 17 februari 2011, 11:36:51 door lovelylady »

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Spaanse Sluier
« Reactie #6 Gepost op: 17 februari 2011, 11:53:33 »
Ik zou ook voor nr 1 gaan. Die vind ik gewoon mooier bij de jurk staan dan de andere. En juist omdat ie er mooier bij past, wordt het ook niet too much denk ik.
Maar ik zou ze sowieso eerst bij je jurk passen!
« Laatst bewerkt op: 17 februari 2011, 11:54:02 door Jorieke »

Lola_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 7171
  • Geslacht: Vrouw
Spaanse Sluier
« Reactie #7 Gepost op: 17 februari 2011, 12:02:43 »
Ik zou ook voor nr 1 gaan. Die vind ik gewoon mooier bij de jurk staan dan de andere. En juist omdat ie er mooier bij past, wordt het ook niet too much denk ik.
Maar ik zou ze sowieso eerst bij je jurk passen!

Ik sluit me helemaal aan bij bovenstaande.

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Spaanse Sluier
« Reactie #8 Gepost op: 17 februari 2011, 12:20:36 »
Mag je ze niet allebei proberen en er 1 terug sturen?

twijfeltje

  • Gast
Spaanse Sluier
« Reactie #9 Gepost op: 17 februari 2011, 12:45:27 »
Hoe lang valt de sluier?
Komt die langer dan je jurk?
Ik zou gaan voor het randje wat er het beste bij past qua patroon, maar dat kun je het beste in het echt bekijken.

Anouk_Bride

  • Gast
Spaanse Sluier
« Reactie #10 Gepost op: 17 februari 2011, 13:09:44 »
Oei jullie maken het mij niet gemakkelijker he hahaha.

Mijn voorkeur ging ook naar sluier 1. Ik heb ze allebei al geprobeerd toen ik mijn jurk ging passen maar ik wilde er nog over nadenken. Daarnaast lijken ze ook ontzettend veel op elkaar vandaar dat het een moeilijke beslissing wordt. Het enige verschil is dat foto 1 wat breder is dan foto 2 en dus ook wat meer opvalt. De lengte van beide sluiers is hetzelfde namelijk 3 meter.@Happy Bride
Bedankt!! Ben er ook helemaal verliefd op en kan niet wachten tot ik de jurk aan heb. Ik heb de sluiers allebei al geprobeerd en moet nu dus een keuze maken.
Hoe lang valt de sluier?
Komt die langer dan je jurk?
Ik zou gaan voor het randje wat er het beste bij past qua patroon, maar dat kun je het beste in het echt bekijken.

De sluier valt over mijn sleep heen en heeft een lengte van 3 meter. Qua patroon staan ze allebei wel maar de een valt wat meer op dan de ander.
hoi Anouk,

Ik zou voor de 1e gaan heb'm ook opgehad! Hij is zo mooi :wub:
Ik heb hem trouwens niet genomen omdat ik uiteindelijk een andere jurk heb gekozen waarbij deze sluier echt niet mooi zou zijn.
succes met beslissen! Misschien moet je gewoon even gaan passen, een sluier is toch een sluier dacht ik altijd maar sommige vallen gewoon veel mooier langs je gezicht

Wat heb je trouwens een onwijs mooie jurk!

Oh wat leuk dat jij die sluier ook hebt opgehad. Mooie sluier is dat he? Ik ben gek op Spaanse sluiers en wilde er altijd al een dragen.
Ik heb de sluiers allebei al gepast met mijn jurk en ze kunnen allebei wel alleen moet ik even voor mezelf beslissen of ik een sluier wil die wat meer mag opvallen of een sluier die wat subtieler is aangezien mijn jurk al heel erg druk is.

Bedankt voor je compliment!
Hoi Anouk
Ik zou voor de tweede gaan. Je jurk is al vol met kant en deze is wel subtiel.
Btw, nogmaals een prachtige jurk

Is er nog verschil in lengte trouwens?

Thanks! :biggrin:
Ja de lengte van de sluier is 3 meter en is een paar centimeters langer dan mijn sleep dus je ziet de sluier heel duidelijk zitten.

Hmm dus 2 is subtiel en als ik deze draag gaat de aandacht meer naar mijn jurk. En 1 is wat meer opvallend.

Moeilijk.

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Spaanse Sluier
« Reactie #11 Gepost op: 17 februari 2011, 21:45:50 »
Ik zou voor nummer 2 gaan, zo valt de aandacht idd wat meer op je jurk.
En ik vind het patroontje er wat leuker bij staan :wink:

Kay

  • Gast
Spaanse Sluier
« Reactie #12 Gepost op: 18 februari 2011, 00:44:02 »
Wat een prachtige jurk, gefeliciteerd!

Ik zou zeker zeggen die met de grote rand kant...die jurk kan dat heel best hebben....mooie dingen horen bij elkaar, dus jurk en sluier 1 is mijn mening :-)

Succes bij het beslissen en een hele fijne dag toegewenst!.

 

 


Gonda

  • Gast
Spaanse Sluier
« Reactie #13 Gepost op: 18 februari 2011, 15:11:23 »
Ik zelf zou voor nummer 1 kiezen maar het lijkt me geen gemakkelijke keuze!
Vind deze net iets meer met de jurk overeenkomen als ik de fotos zie en net iets meer hebben!

Maewyn

  • Gast
Spaanse Sluier
« Reactie #14 Gepost op: 18 februari 2011, 15:24:45 »
We maken het je idd niet makkelijk maar ook ik vind 1 mooier voor bij deze jurk. Het is wel iets drukker, maar dat vind ik ook de charme van kant... En als je zelf niet veel verschil zag tijdens het passen, en je nummer 1 zelf eigenlijk mooier vindt, dan is het eigenlijk niet zo moeilijk, toch?

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Spaanse Sluier
« Reactie #15 Gepost op: 18 februari 2011, 18:49:49 »
Ik vind sluier 1 mooier, en als ze allebei goed bij je jurk passen zou ik voor die gaan.

Bride-77

  • Gast
Spaanse Sluier
« Reactie #16 Gepost op: 18 februari 2011, 19:29:11 »
Persoonlijk vind ik het te veel worden om bij deze jurk nog zo'n sluier te dragen.

Maar als ik voor je moet kiezen, dan zou ik voor nr 1 gaan.

Succes!

Jolanda

  • Gast
Spaanse Sluier
« Reactie #17 Gepost op: 19 februari 2011, 15:26:21 »
Ik kies ook nummer 1, lijkt meer op je jurk (de rand).

Anouk_Bride

  • Gast
Spaanse Sluier
« Reactie #18 Gepost op: 19 februari 2011, 15:44:52 »
Ladies ik ben toch voor nummer 1 gegaan. Die staat toch het mooist bij mijn jurk ondanks dat het een beetje een druk plaatje wordt. Het vormt wel een geheel. Pff ben blij dat ik eruit ben! Het was nog moeilijker dan het kiezen van een jurk haha.

Een tip voor dames die nog op zoek zijn naar een Spaanse sluier, google eens op The Bridal Closet in Amsterdam. Ze hebben zoooooveel verschillende Spaanse sluiers in alle lengtes dat je niet weet wat te kiezen. Ook mijn jurk komt daarvandaan en wat ze verkopen is echt spotgoedkoop. Zo een sluier kost normaal vanaf 300 euro en bij hun is de duurste 120 euro. Aanrader!!

Bedankt voor jullie meningen en tips! Kussieee
« Laatst bewerkt op: 21 februari 2011, 11:46:54 door Anouk_Bride »

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Spaanse Sluier
« Reactie #19 Gepost op: 19 februari 2011, 15:59:08 »
Yeah goed dat je er uit bent!!

lovelylady

  • Gast
Spaanse Sluier
« Reactie #20 Gepost op: 20 februari 2011, 21:33:48 »
goede keuze! :wink:  en dat is idd erg goedkoop! In de winkel waar ik 'm gepast heb was hij 396 euro!

Maewyn

  • Gast
Spaanse Sluier
« Reactie #21 Gepost op: 21 februari 2011, 11:12:51 »
Inderdaad, goede keuze :biggrin:

Anouk_Bride

  • Gast
Spaanse Sluier
« Reactie #22 Gepost op: 21 februari 2011, 11:48:42 »
goede keuze! :wink:  en dat is idd erg goedkoop! In de winkel waar ik 'm gepast heb was hij 396 euro!

Thanks! Ik heb tijdens het passen in verschillende winkels zelfs een gepast van 500 euro! Dat is haast de prijs van mijn trouwjurk! Haha.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards