collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1073437 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2250 Gepost op: 2 april 2013, 19:23:32 »
Thanks  joyce! Misschien moet ik eerst maar eens gaan passen. Waar verkopen ze zoiets? Niet bij hunkemoller iig.

Vandaag beetje lopen vissen over vgf en me collega zegt dat het heel leuk is en dat ze hoopt dat mooi weer is. Het is geen survival achtig iets, dat vind ik ook niet leuk. Meer weet ik niet haha

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2251 Gepost op: 2 april 2013, 19:28:21 »
Wij hebben bruidstaartjes geproefd, oh echt heerlijk! Gelukkig vonden we beide de frissere vullingen lekkerder, chocolade/praline werden we echt high van haha

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2252 Gepost op: 2 april 2013, 19:38:02 »
Dat is fijn! Voor hoeveel personen word je taart! En ook over versiering gehad?

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2253 Gepost op: 2 april 2013, 20:59:35 »
Destino, we weten nog niet wat we gaan eten. Dit omdat de kaart nog een aantal keer wijzigt, en we kunnen kiezen van de kaart die er is als we trouwen! We starten in ieder geval door te toosten met prosecco en hebben een dessertproeverij op het eind (iedereen krijgt een plateau met verschillende mini dessertjes voor zich). In augustus hebben we een afspraak om te kijken wat er verder gegeten wordt!

Leuk dat de mannen geslaagd zijn, nu je AS nog destino!

Maggy, wat heeft je AS een mooi pak! En heel niet duur dus :O staat 'm goed hoor!

Femme, je loopt totaal niet achter hoor! Zo ver zijn wij ook hier (of we lopen samen achter haha). Ik heb een beetje het idee dat het gewoon erg makkelijk is om je op te laten jutten door verhalen op het internet, omdat er altijd mensen zijn die veel eerder dan jij beginnen (wat niet per definitie slechter of beter is denk ik). Tenminste, zo ervaar ik het!
Waar ging je nachtmerrie over? Die dromen zijn altijd erg he hahaha heb er de afgelopen maanden al 2 gehad, hopelijk waren dat ook de laatste (maar dat zal vast niet).

Hahaha maggy spannend! Jij bent vast en zeker als eerste aan de beurt, ben benieuwd!

Lekker wedding, wat voor taart wordt het?

Passen gaat morgen helaas niet door.. is verschoven naar volgende week woensdag. Ik ben ook zoooo benieuwd waar ik uiteindelijk voor kies, ben helemaal zenuwachtig!
Weten jullie al waar jullie de fotoshoot houden? Wij weten wel een mooie buitenlocatie (al is dat wel half uurtje rijden) maar een binnenlocatie vinden is echt niet makkelijk... Tuincentra willen we al niet, maar wat dan wel...?


Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2254 Gepost op: 2 april 2013, 21:18:58 »
Photoshoot: strand van aruba...... haha sorry kon het niet laten!

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2255 Gepost op: 2 april 2013, 21:30:28 »
Photoshoot: strand van aruba...... haha sorry kon het niet laten!

Hahaha ja omg wrijf het er nog maar in :P
Het is dat we er teveel mensen perse bij wil hebben anders...

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2256 Gepost op: 2 april 2013, 21:47:49 »
OOOh maggy, daar gaan wij in 2014 heen! Dus dan doen we daar after wedding shoot hahahha!

@femme: ik heb vorige week pas mijn jurk gevonden en we hebben trouwlocatie en feest locatie besproken, voor de rest moeten we alles nog doen!

@MD ik ben ook heel benieuwd! Ik vond het jurken passen echt heel speciaal :)

Wij doen een fotoshoot voor het huwelijk op t strand in Nederland bij mooi weer, en dan kunnen we mooi kijken welke poses leuk zijn en wat ons goed staat.
Op de dag zelf hebben we een mooie trouwlocatie met tuin waar ook binnen heel mooie foto's gemaakt kunnen worden..

xxxdreamxxx

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2257 Gepost op: 3 april 2013, 02:43:11 »
Wij gaan op 5 september 2013 trouwen! :D

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2258 Gepost op: 3 april 2013, 10:23:13 »
,
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 10:47:26 door destino »

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2259 Gepost op: 3 april 2013, 12:11:34 »
Welnee Femme, zo laat ben je niet! Wij zijn ook zo ongelofelijk traag....maar ja...het zal op 13-09  vast allemaal wel geregeld zijn (daar ga ik dan maar vanuit!)

Mariska83

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
Re: September 2013
« Reactie #2260 Gepost op: 3 april 2013, 12:35:32 »
Alle tijd nog hoor!!
Merk dat als je iets snel wil regelen het ook vaak lukt. Ik vind het nu vooral leuk om lekker dingetjes uit te zoeken en te bekijken dus bij mij gaat het ook niet erg snel....

Wil wel graag dat mijn vriend een afspraak gaat maken voor zijn pak ( hij gaat naar zijn vaste winkel ) tijd vliegt en vind het een fijn gevoel als hij in mei in iedergeval al eens gekeken heeft..toch nog een beetje stress!

Binnenkort wil ik aan de knustsel voor de autolinten/ versiersel. Heb iets leuks gezien en wil een soortgelijk iets



Lekker lang voorpret voor je vakantie!

Wij willen de foto's graag nemen in onze omgeving. ( landelijk + ons dorpje de vecht enz erop). Ik had als binnenlocatie een vlindertuin gezien....helaas sluit die op 16 sept wij trouwen de 27 ste moet dus weer even verder zoeken.....

Bruidstaartjes proeven, doen jullie dat ook bij de bakker of zijn dat vooral de thuisbedrijven die dat aanbieden?

Mariska83

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
Re: September 2013
« Reactie #2261 Gepost op: 3 april 2013, 12:38:48 »
Tjee zo groot was de afbeelding op het voorbeeld niet....sorry!

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2262 Gepost op: 3 april 2013, 14:22:05 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 10:47:02 door destino »

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2263 Gepost op: 3 april 2013, 14:41:10 »
Wat is er veel geschreven, leuk!

Ik ga morgen met mijn zus en moeder naar de stad om voor hun te kijken voor kleding voor de bruiloft. Gaan we lekker ideeen op doen, heb er zin in!
Wanneer ik met mijn vriend voor zijn pak ga weten we nog niet.

Leuk Destino dat jullie een afspraak hebben op 12 april, gezellig vooruitzicht!
Inderdaad lastig hoe je dat het beste kan omschrijven. Ik zou neerzetten dat ze om 13.45 uur verwacht worden bij je ouders, mocht dat niet lukken dat ze dan om 14.30 uur op het gemeentehuis verwacht worden, maar dan iets mooier omschreven. Over het gezamenlijk naar het gemeentehuis gaan zou ik niks zetten. En ik zou ook niet uitweiden over het drinken of wat lekkers. Anders kan ik me voorstellen dat wat onduidelijk kan worden voor sommige mensen.

Mooi prijs voor het pak van je AS maggylove. Hij ziet er erg mooi uit.

Klopt Kirriemirrie, ik wilde de fotoalbums geven maar dat is dan wel pas na de bruiloft. Zit nog te denken aan een kleinigheidje voor tijdens en dan toch het fotoboekje te doen want ik weet zeker dat allebei onze ouders dat erg leuk zullen vinden (vooral onze moeders ;-))

Femmebride, ik heb je een PB gestuurd.
Ik heb trouwens ook al verschillende nachtmerries gehad over het trouwen. Dat er bijvoorbeeld helemaal geen gasten waren alleen wij en de fotograaf. Dat mijn tas was gestolen in de bruidsmodezaak en dat de bruiloft daardoor niet door kon gaan. Dat we op het laatste moment toch allebei vanaf zagen. Best gek hoe je er dan toch mee bezig bent hahaha!

Leuk Wedding dat jullie bruidstaartjes geproefd hebben, lekker!

Jammer dat passen niet door ging Mydelirium, maar gelukkig mag je volgende week, leuk!
Wij hebben als buitenlocatie om foto’s te nemen het bos/park in de buurt van onze locatie. Stel dat het slecht weer is dan gaan we naar het spoorwegmuseum om foto’s te maken. Heb een fotoreportage gezien die iemand daar had gemaakt en dat zag er erg leuk uit.  Maar hopelijk is het niet nodig om naar binnen te gaan.

Wat een leuke versiering voor de auto Mariska. Wij gaan hartjes maken van stof voor aan de antennes.

Ik heb verder weinig nieuws. We zijn nog steeds op zoek naar leuke bedankjes. Verder ligt het eventjes een beetje stil. We wachten totdat we de uitnodigingen op kunnen halen bij de copyshop. Heeft jullie locatie ook aangeraden om de kaarten op tijd te versturen ivm de zomervakantie die er nog tussen zit? De mw. van onze locatie heeft het ons aangeraden dus denk dat we ze eind april/begin mei al gaan sturen.

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2264 Gepost op: 3 april 2013, 14:48:26 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 10:46:51 door destino »

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2265 Gepost op: 3 april 2013, 14:55:42 »
Ik ga zo gelijk kijken op bedankjes.nl

Ja klopt de meeste mensen weten dat we gaan trouwen dus die houden er vast rekening meer om die dag of avond vrij te houden.

Wij hebben alleen u gebruikt op de kaart. Wij zaten daar ook een beetje mee en daarom voor u gekozen. Sowieso omdat de oma van mijn vriend ook een kaart krijgt en we dat netter vinden staan. Maar een tante van mijn vriend is 5 weken geleden onverwacht weduwe geworden en we vonden het voor haar wat hard om jullie op de kaart te zetten. Ze zal snappen hoe het bedoeld is maar ze heeft zoveel verdriet dat we oa voor haar en mijn vriend zijn oma 'u' hebben gekozen.
Heb er eigenlijk totaal niet bij stil gestaan dat vrienden van ons dan ook ineens met u aan worden gesproken. Zullen we nog wel de nodige geintjes over te horen krijgen hahaha!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #2266 Gepost op: 3 april 2013, 15:41:51 »
Zo.. Alles bijgelezen. Jullie hadden veel geschreven!

@KM; Leuke liedjes! Lekker vrolijk. Wij hebben nog geen liedje voor bij het weggaan. Ik ga ‘i'll be there for you’ daarvoor jatten ;) Ga het in ieder geval aan AS voorstellen! Ben benieuwd naar het ontwerp voor je jurk!

@Lizzz; Heb je al iets van je oom gehoord?

@Wedding; Ik ben ook niet bij de mail aangemeld. Stuur hier alles via PB. Volgens mij is er verder geen een septemberbruidje uit dit topic aangemeld bij de 2013mail.
Wij hebben geen stropdassen voor de familie/daggasten. Alleen AS heeft er één. De rest mag zelf weten of ze een stropdas omdoen.

@Destino; Ook jullie kunnen weer wat dingetjes afstrepen voor de bruiloft. Hebben jullie nu contact opgenomen met een grafisch ontwerper hier van het forum? (Las berichten in een ander topic) Wb de tekst kun je misschien neerzetten dat de gasten zich verzamelen bij xxxx en daarna jullie bij het gemeentehuis kunnen bewonderen. Wij gebruiken jullie, omdat we het gehele gezelschap aanspreken.

@Maggy; Je kunt bij een bruidszaak passen. Sommige exclusievere lingeriespeciaalzaken hebben ook bruidstorselets.

@MD; Jammer, dat de pasafspraak verzet is. Mja deze week is ook zo voorbij! Fotolocaties hebben we al wel veel benoemd. We kijken nog wat rond, maar nog geen beslissing genomen. Algemene binnenlocaties zijn kroeg/restaurant, theater, bioscoop, tuincentra, musea, monumenten/oude gebouwen, dierentuin/boederij oid.

@Femme; Zo laat ben je toch niet? In deze maanden kun je nog veel regelen hoor.

@ Mariska; Leuke lintjes. Zijn die gehaakt?

@Vlinder; De uitnodigingen versturen wij de laatste week van juni. Dat is tijd genoeg zo voor de vakantie.

@Vrijgezellenfeest; Onze VGF zijn al rond. Zusje/zwanger organiseren het samen met de beste vriendin van mij en beste vriend van AS (ook een koppel). Ik weet verder niet wanneer het is ofzo. Ik denk dat het ergens in de vakantieperiode kan vallen. Tenminste zusje had laten vallen dat bij het vrij regelen op t werk niet veel uitmaakte wanneer t was, omdat t toch in de vak.periode is. En een vriendin van me, die ook meegaat, is de twee weken voor onze bruiloft op vakantie. En pa&ma zijn ook voor onze bruiloft nog op vakantie. Ik gok dat ons VGF zo’n drie weken van te voren is.

@Pak AS; AS heeft zijn pak ook al! Ik ben met em meegeweest. Ik zal binnenkort een foto PB’en. Maggy; Jouw AS ziet er zo goed uit voor op de bruiloft. Staat em eigenlijk wel goed , een pak. Pak wordt hier betaald door schoonouders.

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2267 Gepost op: 3 april 2013, 15:45:50 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 10:46:35 door destino »

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #2268 Gepost op: 3 april 2013, 15:49:23 »
Alles is jullie bij ons. Ik zal ons ontwerp hier even plaatsen (van t weekend gemaakt). Wel onherkenbaar e.d. natuurlijk. Het van AS zal ik ook even opzoeken.

Wij sturen babs/fotograaf geen kaartje.
Toevallig dat jullie haar ook nog blijken te kennen  :biggrin:

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2269 Gepost op: 3 april 2013, 15:51:03 »
/
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 10:46:22 door destino »

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #2270 Gepost op: 3 april 2013, 16:03:43 »
Dit is het van van AS. Moet nog wel ingenomen worden.


Ik heb de kaarten van ons en ook van mn zusje ontworpen mbv photoshop.
Ik zou ze eerst ook drukken, maar nu heeft de printer me in de steek gelaten. Het wil geen fotopapier meer drukken. Heel raar, want precies hetzelfde papier heeft ie wel altijd gepakt. Nu besloten om ze bij poobies te laten drukken. Wel eigen ontwerp.

Dit wordt onze kaart, mogelijk nog met n kleine verandering na de proefdruk. Is het te lezen?
De daggasten krijgen een inlegger erbij (moet ik nog maken).

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2271 Gepost op: 3 april 2013, 16:12:52 »
/
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 10:46:16 door destino »

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2272 Gepost op: 3 april 2013, 16:14:08 »
xxxxdream, welkom en gefeliciteerd! Kan je wat meer over jezelf vertellen?

Destino, hmz ik zou ook niet weten hoe je dat het beste kan formuleren! Staan er niet wat tips in het uitnodigingen topic?

Vlinder, eind april vind ik wel heel vroeg hoor :O
Wij hebben STD kaarten gestuurd met kerst naar de daggasten & familie, en eigenlijk is iedereen belangrijk er wel van op de hoogte dat we 13-09 gaan trouwen. Wij sturen ze half/eind juni. Vroeg zat dacht ik zo (en sinds wanneer zijn mensen in de zomer 3 maanden niet thuis dat ze de kaart niet zien/krijgen haha).
Wat voor soort bedankjes zoeken jullie?
Veel plezier morgen met je moeder & zus!

Kaarten: wij hebben nog geen tekst bedacht, maar het wordt waarschijnlijk jullie. Willen iets waar we alle kaarten in kunnen afdrukken. Alleen mijn opa is aanwezig, voor de rest zijn het allemaal ouders/tantes/ooms/vrienden. En ik denk eerlijk gezegd niet dat het mijn opa opvalt (en zelfs al zou dat, dan denk ik niet dat het 'm interesseert hahaha).
Alleen, hoe doe je dat met mensen die "alleen" zijn uitgenodigd? Dan staat jullie ook weer zo raar.. hmz.

Ik had er heel niet over nagedacht om de fotograaf een kaartje te sturen! Is dat gebruikelijk?
En een PB met de tekst klinkt mij ook als fijn in de oren  :blush:

Joyce, de algemene binnen locaties voor foto's weten we wel, alleen die zijn zo lelijk hier in de omgeving van Gouda (jammer genoeg). Had de hoop dat iemand een wat specifieker of origineler idee had.

Leuk destino, 12 mei de loveshoot! Wij gaan zaterdag een data uitzoeken daarvoor. Hebben jullie al specifieke ideeën daarvoor? (of gingen jullie nu naar het strand?)

Mooi pak van je AS joyce! En mooie kaart :)

(elke keer als ik op verzenden druk is er een nieuwe reactie geplaatst hahaha)

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #2273 Gepost op: 3 april 2013, 16:16:03 »
Het zwarte onder trouwen is (even uit mn hoofd):
Planten en bloemen hebben bij ons geen bestaan,
daar wij de andere dag op huwelijksreis gaan.
Wij zitten ruimschoots in onze spullen
en hebben liever (envelopteken) om onze huwelijksreis in te vullen.

We hadden eerst cadeautip en dan envelopsymbool. Nu toch hierin veranderd.

MD; onze berichtjes hebben elkaar gekruisd. Voor de fotolocatie kun je misschien dit topic uppen? http://www.trouwforum.nl/index.php/topic,6765.msg171103.html#msg171103
« Laatst bewerkt op: 3 april 2013, 16:22:02 door JoyceS »

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2274 Gepost op: 3 april 2013, 16:24:19 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 10:46:08 door destino »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards