collapse

Auteur Topic: Ervaringen Ti Am Schiedam  (gelezen 14367 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

tientien

  • Gast
Ervaringen Ti Am Schiedam
« Reactie #25 Gepost op: 4 januari 2009, 11:34:08 »
@pyoen - onwijs bedankt voor je antwoord over de nieuwe collectie! Helemaal gelukkig mee, want ik had al ergens anders een afspraak gemaakt, maar ga morgen ook meteen een afspraak maken bij Ti amo :biggrin:
169 voor schoenen is inderdaad behoorlijk veel zeg! zou ik ook zeker niet doen.

pyoen

  • Gast
Ervaringen Ti Am Schiedam
« Reactie #26 Gepost op: 25 januari 2009, 11:13:47 »
Hey hey tien tien.
Ik vroeg me af of je al een afspraak gemaakt heb of zelfs al bij Ti Amo geweest bent?
Ben benieuwd hihihihi.
Ik hoor het wel nog wel ok.
Greetz Simone

Elena83

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 750
  • Geslacht: Vrouw
Ervaringen Ti Am Schiedam
« Reactie #27 Gepost op: 25 augustus 2009, 21:34:49 »
Ik heb mijn jurk ook bij Tiamo gekocht.

Ik was er heen gegaan met de gedachte dat ik er toch niet zou slagen. (waarom weet ik niet, maar had zo'n gevoel).
Na het "verkoop"praatje vooraf en dat ik had gezegd wat ik wel en niet wilde gingen we aan de slag. De verkoper had een heel goed beeld van wat mij wel of niet zou staan. De derde jurk was het  :wub:  Alleen wilde ik toch nog andere jurken aan om zeker te weten of ik toch niet iets anders wilde.. (tja krijg je met die bruiden he  :wink: ) Maar geen van die jurken haalde het bij die ene jurk...  :biggrin:

Ik vond het opdringerige wel meevallen. Ja natuurlijk proberen ze te verkopen, maar ik denk dat elke bruidsmodezaak dat doet.

Vandaag ben ik terug geweest om de jurk te laten vermaken. Onderkant vermaken kost inderdaad 75 euro en de bovenkant 50 euro. De bovenkant zit echter perfect dus dat was niet nodig. Een week voor de bruiloft mag ik terug komen om hem nogmaals te passen en natuurlijk mee te nemen.

Tot nu toe zijn mijn ervaringen met Tiamo positief  :biggrin:

Suusjeuh

  • Gast
Ervaringen Ti Am Schiedam
« Reactie #28 Gepost op: 25 augustus 2009, 23:28:31 »
Dit is nogal een oud topic, maar toch wil ik ook mijn ervaring delen voor volgende klanten:

Ik ben in April geweest, aan de telefoon vind ik ze niet zo symphatiek maar toen ik er kwam werden we inderdaad zoals beschreven te woord gestaan. Het verkoop praatje, wat ik leuk vond, want daardoor kost je jurk maar max 550 euro. Toen kreeg ik van zijn vrouw een bustier aan en daarna kwam hij me aankleden. Ik voelde me hier zelf helemaal niet ongemakkelijk bij. Nadat hij gevraagd had wat ik mooi vond, kreeg ik die jurk aan. Die was helemaal niet zo mooi. Dus probeerde ik een ander model, en dat stond me ook niet echt super. Toen kreeg ik een 3e jurk aan, en die was WOOW! Die vond ik zo mooi! Stond helemaal perfect, paste me helemaal.... Daarna nog een 4e en 5e jurk aan, de 3e weer aan en die hangt nu boven in de slaapkamer te wachten op mn trouwdag!

Ik heb ook mn accesoires er vandaan, daar zijn ze wel prijzig in. Dus als je alles voor een leuke prijs wilt hebben, moet je daar alleen je jurk halen. Gelukkig deed hij er niet moeilijk over dat ik na een week belde of ik mn schoenen kon annuleren omdat ik mooiere gevonden had...

Van mij dus een positieve ervaring. Goede service, snel je jurk in huis, goed geprijsd...

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards