collapse

Auteur Topic: Lingerie  (gelezen 54934 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JoyceD

  • Gast
Lingerie
« Reactie #50 Gepost op: 17 mei 2008, 23:02:19 »
Bruidpatty , ik heb geen creditcard en wil er ook geen ....
Paypal kan volgens mij alleen als je een creditcard hebt !
En ik wil geen creditcard omdat je alles wat je er van gebruikt ook weer moet terug betalen.
In mijn ogen dus een soort van lening (doorlopend krediet?) en dat wil ik dus ook niet !
Wil geen schulden opbouwen en zeker niet voor luxe dingen  :wink:
En om nou paypal te nemen voor die ene keer dat ik eens iets bestel vind ik ook weer overdreven .
Kan wel via Western Union betalen , maar ik weet niet of dat wel te vertrouwen is ....
Alhoewel , je kunt daar ook een international money order kopen volgens mij .
Even kijken en informeren maar dan en kijken hoe betrouwbaar dat is .

Littlekimmie , zolang ze er haar geld mee verdiend zal ze niet zo gek worden haha
Ik hoop ook dat het zo mooi is als dat van jou !
Maar ga er eigenlijk wel vanuit .
Het zit niet in de originele doos omdat je dan invoer rechten moet betalen  :wink:
Ze verpakt het als zijnde een cadeau en zet er "Gift" op waardoor je minder kans hebt dat de douane het pakketje eruit pikt en je die invoerrechten dus moet betalen .
Mijn mannetje werkt bij de TNT dus wij hebben er speciaal om gevraagd het zo te doen.
Maar begrijp dus dat het sowieso op deze manier verstuurd  :tongue:

Groetjes Joyce

debby82

  • Gast
Lingerie
« Reactie #51 Gepost op: 17 mei 2008, 23:06:45 »
paypal kan je ook gewoon van je bank af laten schrijven. Maar duurt wel even voordat je rekening is geactiveerd dan.

JoyceD

  • Gast
Lingerie
« Reactie #52 Gepost op: 17 mei 2008, 23:15:01 »
Ja , maar dat duurd nu te lang omdat je binnen een bepaalde tijd betaald moet hebben.
Dus moet nu maar even kijken of ik het op een andere manier kan doen ....
Ben al op internet aan het zoeken naar de mogelijkheden !

Groetjes Joyce

bruidpatty

  • Gast
Lingerie
« Reactie #53 Gepost op: 18 mei 2008, 09:54:46 »
Ik heb dus ook geen creditcard maar al jaren een paypal account, toen ik mijn bankrekening ging koppelen duurde het zo'n 5 dagen voordat ik dit kon activeren.

En ik heb het jaren geleden ook geactiveerd voor 1 aankoop, het is gratis en vervalt niet. Nu ben ik blij dat ik dat toendertijd heb gedaan want ik kan nu steeds meer via paypal doen.

littlekimmie

  • Gast
Lingerie
« Reactie #54 Gepost op: 18 mei 2008, 13:11:49 »
Ik d8 ook dat je bij western union een bepaald bedrag per transactie moet betalen..... Da's toch zonde  :sad:
Misschien ken je iemand in je omgeving die het evt. met creditcard wil betalen en dat jij het dan op zijn/haar rekening stort. Het voordeel van creditcard is dat het meteen betaald is. Weet niet hoe dat bij western union is?  

JoyceD Ik heb even voor je gegoogled over die bankcode en wel wat gevonden, ik pb je wel ff, is nogal een lang verhaal namelijk.

JoyceD

  • Gast
Lingerie
« Reactie #55 Gepost op: 18 mei 2008, 16:06:13 »
Je moet bij Western Union idd een bedrag betalen voor de transfer (transactie) .
Het valt me nog mee wat de kosten daarvan zijn om eerlijk te zijn .
Maar inderdaad is het gewoon zonde van het geld als het niet hoefd !
Ik ken eigenlijk niemand met een kreditkaard die ik goed genoeg ken om het te vragen.
De gene die ik wel zou vragen zit in het buitenland ....
Dus helaas gaat die vlieger niet op .

Littlekimmie , heb je pb ontvangen !
Dank je wel voor de info , is een erg handige site ...
Ik kijk wel even wat ze wil .
Lief heeft het overgemaakt voor mij nu , maar heeft inplaats van de bankcode nogmaals haar rekeningnummer in gevuld !
Ik hoop dus maar dat het goed gaat .
Zo niet is tegen die tijd de paypal rekening wel geactiveer of kan het alsnog via Western Union!

Groetjes Joyce

Leonie1981

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2323
  • Geslacht: Vrouw
Lingerie
« Reactie #56 Gepost op: 21 mei 2008, 19:33:22 »
Ook hier de bestelling via Ebay binnen een week binnen!! Exact dezelfde string als die ze hier in Nederland voor 40 euro verkopen, maar dan voor 6 euro (inclusief verzendkosten)! Vind hem persoonlijk een beetje aan de 'hoge' kant (draag normaal meestal heupstrings), maar hij past perfect bij mijn torselet. Onvoorstelbaar dat het kan voor die prijs!? Krijg dan toch het gevoel dat je hier in Nederland wordt afgezet!

littlekimmie

  • Gast
Lingerie
« Reactie #57 Gepost op: 22 mei 2008, 12:36:45 »
Ja supergoed hé? Ik ben er ook nog helemaal verbaasd over.....

suus1983

  • Gast
Lingerie
« Reactie #58 Gepost op: 22 mei 2008, 20:46:45 »
Ik heb mijn torselet ook al ontvangen! helemaal goed, past precies.

Ik vind het ook ongelofelijk hoor, wat een enorm prijsverschil zeg.

JoyceD

  • Gast
Lingerie
« Reactie #59 Gepost op: 23 mei 2008, 20:18:07 »
Word nu wel heel nieuwschierig naar de mijne !
Die is als het goed is inmiddels onderweg ...
De betaling die we via internet hebben gedaan is toch goed aangekomen .
Heeft wel iets langer geduurd , maar gelukkig toch goed gegaan.
Hoop dat het nu ook zo snel binnen is bij jullie want ben echt wel heel erg aagje !

Groetjes Joyce

bruidpatty

  • Gast
Lingerie
« Reactie #60 Gepost op: 23 mei 2008, 22:26:20 »
Ik heb hem  vandaag binnen gehad! Zit super!
Heb net even mijn jurk erbij aangetrokken en deze zit nu nog mooier!!

Ben helemaal happy, jurk en ondergoed voor 105 euro!! :)

JoyceD

  • Gast
Lingerie
« Reactie #61 Gepost op: 24 mei 2008, 10:58:58 »
Zo , dat doe je goed he !

Groetjes Joyce

Specialday

  • Gast
Lingerie
« Reactie #62 Gepost op: 24 mei 2008, 17:18:17 »
Ik heb vanmiddag lingerie gepast  :biggrin:
De keuze is op deze gevallen:
[attachment=8073:attachment]

Sylvia en Andre

  • Gast
Lingerie
« Reactie #63 Gepost op: 24 mei 2008, 18:48:43 »
[quote name=\'JoyceD\' post=\'162618\' date=\'17 May 2008, 23:02\']Bruidpatty , ik heb geen creditcard en wil er ook geen ....
Paypal kan volgens mij alleen als je een creditcard hebt !
En ik wil geen creditcard omdat je alles wat je er van gebruikt ook weer moet terug betalen.
In mijn ogen dus een soort van lening (doorlopend krediet?) en dat wil ik dus ook niet !
Wil geen schulden opbouwen en zeker niet voor luxe dingen  :wink:
En om nou paypal te nemen voor die ene keer dat ik eens iets bestel vind ik ook weer overdreven .
Kan wel via Western Union betalen , maar ik weet niet of dat wel te vertrouwen is ....
Alhoewel , je kunt daar ook een international money order kopen volgens mij .
Even kijken en informeren maar dan en kijken hoe betrouwbaar dat is .

Littlekimmie , zolang ze er haar geld mee verdiend zal ze niet zo gek worden haha
Ik hoop ook dat het zo mooi is als dat van jou !
Maar ga er eigenlijk wel vanuit .
Het zit niet in de originele doos omdat je dan invoer rechten moet betalen  :wink:
Ze verpakt het als zijnde een cadeau en zet er "Gift" op waardoor je minder kans hebt dat de douane het pakketje eruit pikt en je die invoerrechten dus moet betalen .
Mijn mannetje werkt bij de TNT dus wij hebben er speciaal om gevraagd het zo te doen.
Maar begrijp dus dat het sowieso op deze manier verstuurd  :tongue:

Groetjes Joyce[/quote]

Ik heb een creditkaart met 0 krediet. Je moet dan gewoon een positief saldo op je kaart hebben staan, wat je gewoon kunt krijgen door er een bedrag op te storten. Op die manier bouw je nooit per ongeluk en ongemerkt een schuld op, maar heb je wel de voordelen van kunnen betalen met een creditcard op internet.

Western Union, nooit doen, uiterst onbetrouwbaar. Wordt heel erg veel op b.v. marktplaats voor gewaarschuwd.

JoyceD

  • Gast
Lingerie
« Reactie #64 Gepost op: 24 mei 2008, 20:54:29 »
Ah , bedankt !
Dat wist ik dus helemaal niet .
Ik dacht dat je altijd krediet op een creditcard had  :blush:

Inmiddels heb ik het betaald via een wireless transfer (of tewel gewoon internet bankieren ) en dat is idd een stuk veiliger dan Western Union .
Nu kan ik het namelijk nog terug halen als ik het bijvoorbeeld niet over 2 weken binnen heb !
Verder heb ik toch maar een Paypal rekening geopend en die gekoppeld aan mijn bankrekening ....

Groetjes Joyce

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Lingerie
« Reactie #65 Gepost op: 24 mei 2008, 21:59:33 »
Ziet er mooi uit Specialday!!

Bruidpatty, oh kan me je enthousiasme helemaal voorstellen!!

JoyceD

  • Gast
Lingerie
« Reactie #66 Gepost op: 25 mei 2008, 13:30:22 »
Die is idd heel erg mooi specialday !

Bruidpatty , heb jij je jurk gewoon thuis hangen dan !?
Ben je dan niet bang dat je as per ongeluk de jurk ziet of zo ?
Ik heb zelfs de foto`s van mijn pc afgehaald !
Niet dat hij stiekem zou gaan kijken , maar meer omdat hij ook wel eens op de pc zit en dan misschien de jurk per ongeluk ziet ...

Groetjes Joyce

bruidpatty

  • Gast
Lingerie
« Reactie #67 Gepost op: 25 mei 2008, 14:06:56 »
[quote name=\'JoyceD\' post=\'163635\' date=\'25 May 2008, 13:30\']Bruidpatty , heb jij je jurk gewoon thuis hangen dan !?
Ben je dan niet bang dat je as per ongeluk de jurk ziet of zo ?
Ik heb zelfs de foto`s van mijn pc afgehaald !
Niet dat hij stiekem zou gaan kijken , maar meer omdat hij ook wel eens op de pc zit en dan misschien de jurk per ongeluk ziet ...[/quote]

Ja hoor hij hangt thuis, hij weet ook waar die hangt dus daar gaat hij gewoon niet kijken. En als hij toch per ongeluk de kast open doet ziet ie nog niks want hij is helemaal ingepakt :)

nisanlin

  • Gast
Lingerie
« Reactie #68 Gepost op: 25 mei 2008, 14:58:14 »
Citaat
Ik heb een creditkaart met 0 krediet. Je moet dan gewoon een positief saldo op je kaart hebben staan, wat je gewoon kunt krijgen door er een bedrag op te storten. Op die manier bouw je nooit per ongeluk en ongemerkt een schuld op, maar heb je wel de voordelen van kunnen betalen met een creditcard op internet.
Heb ik ook. het kostte wel erg veel moeite de bank ervan te overtuigen dat ik geen krediet wil, maar alles wordt gewoon aan het einde van de maand afgeschreven en klaar, geen rente of wat dan ook

Citaat
Western Union, nooit doen, uiterst onbetrouwbaar. Wordt heel erg veel op b.v. marktplaats voor gewaarschuwd.
De service van Western Union is absoluut niet onbetrouwbaar, WEL als je de ontvanger niet kent natuurlijk! maar dat doe je dan nog altijd zelf. Geld versturen per western union gaat prima en erg snel

JoyceD

  • Gast
Lingerie
« Reactie #69 Gepost op: 26 mei 2008, 08:52:49 »
Bruidpatty, ik had het niet aangedurfd hoor  :ohmy:
Zelfs niet al zit mijn jurk goed ingepakt (zit in een mooie hoes waar je echt helemaal niets doorheen ziet , gekregen van de zaak waar ik hem kocht).
Maar ik heb dan ook 2 kleine kinders hier rondlopen die errug nieuwschierig zijn (en papa wel ff opstoken haha).
Laatst zei de oudste tegen mijn lief; papa , nu kun je op de pc de foto`s van de jurk kijken ...
Ik was op dat moment dus aan het shoppen met mijn zusje !

Nisanlin, bij mijn bank doen ze dat echt niet hoor !
Er zit gewoon krediet op en dat heb je maar te nemen ....
Denk dat ze de rente niet willen mislopen of zo  :dry:

Groetjes Joyce

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Lingerie
« Reactie #70 Gepost op: 26 mei 2008, 09:22:57 »
Ik had mijn jurk ook al 1,5 jaar van te voren thuishangen, gewoon aan de deur van onze slaapkamer, zelfs met de rits open en dan met het open stuk naar de deur toe.
En hij heeft geen 1x gekeken!!!

Ringeding

  • Gast
Lingerie
« Reactie #71 Gepost op: 26 mei 2008, 12:43:05 »
Ik ga straks met mijn moeder de stad in om te kijken voor lingerie.
Ook heb ik al gekeken op deze site: www.freshpair.com scheelt enorm met de prijzen in nederland. Waarom moet het bij ons zo duur zijn???

Bondgirl

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10653
  • Geslacht: Vrouw
Lingerie
« Reactie #72 Gepost op: 26 mei 2008, 14:27:19 »
Even over de creditcards: je kunt ook een creditcard hebben mét krediet, maar zónder gespreid betalen. Dit betekent dat het bedrag dat je met je creditcard betaalt gewoon aan het einde van de maand in één keer van je betaalrekening wordt afgeschreven. De kosten (rente) hiervan zijn nihil en in sommige situaties kun je nu eenmaal niet zonder creditcard, bijvoorbeeld als je in het buitenland een auto wilt huren en bij diverse internetbetalingen (vliegtickets e.d.).


..En nog even een aanvulling: de creditcard zonder krediet is niet eens nodig als je persé geen rente wilt betalen. Je kunt een creditcard met krediet op dezelfde wijze gebruiken, je stort dan gewoon een bedrag bij zodat je geen gebruik hoeft te maken van je krediet.

Jojanne

  • Gast
Lingerie
« Reactie #73 Gepost op: 26 mei 2008, 14:32:38 »
Wat vinden jullie van deze kousen voor odner de bruidsjurk??

 


Vind ze helemaal geweldig! Zijn alleen best duur €28.....

Ringeding

  • Gast
Lingerie
« Reactie #74 Gepost op: 26 mei 2008, 17:29:24 »
Vanmiddag met mijn moeder naar de stad geweest, maar kon niets vinden. Dus maar besteld bij www.freshpair.com.. ben benieuwd hoor....

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards