collapse

Auteur Topic: Dressed By Jill  (gelezen 63959 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Carine

  • Gast
Re: Dressed By Jill
« Reactie #25 Gepost op: 16 mei 2006, 22:26:38 »
Erg jammer van DbJ. Ze heeft toch een groot aantal verschillende artikelen op haar site. Ik had ook een paar leuke dingen gezien, maar die regel ik wel op een andere manier. Jammer dat ze er ook niks aan doen. Alsof ze blind en doof zijn of zo. Op één van de andere forums werd ook gezegd dat klachten in haar gastenboek werden verwijderd. Is best wel aso. Dan maar geen gastenboek zou ik zeggen. Sterkte aan diegenen die wel via haar wat gekocht hebben. Ik hoop maar dat het snel rond is.

Coortje

  • Gast
Re: Dressed By Jill
« Reactie #26 Gepost op: 17 mei 2006, 13:55:47 »
Hier dan toch nog een positieve reactie. Ik ben zo'n 8 weken geleden in het winkeltje geweest. Ben er heel goed en proffesioneel geholpen. De sting die ik wilde was er niet meer in mijn maat dus die werd nabesteld. Ik had hem 3 weken later binnen. Verbaas me dus ook erg over jullie nare reacties. Hopelijk gaan ze er snel wat aan veranderen want het is echt een leuk zaakje.

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Re: Dressed By Jill
« Reactie #27 Gepost op: 18 mei 2006, 11:20:14 »
Misschien zit het verschil hem erin dat jij in de winkel zelf geweest bent en de meeste andere via internet hebben besteld?

Carine

  • Gast
Re: Dressed By Jill
« Reactie #28 Gepost op: 18 mei 2006, 20:15:13 »
Dat zou inderdaad ook kunnen uitmaken... Maar ik ga eerst wat verder rondneuzen en als ik het echt nergens anders kan vinden dan ga ik er wel heen... Is voor mij nog wel te doen qua afstand.

Kyra

  • Gast
Re: Dressed By Jill
« Reactie #29 Gepost op: 20 mei 2006, 20:15:32 »
Deze donderdag was het een week geleden dat ik gebeld had! Ze zeiden vorige week donderdag dat het 1 week of 2 weken zou duren. Om toch amar te checken belde ik donderdag naar hun toe om te vragen of de sluier al bij hun was en dat ze wist dat de 2 weken al bijna voorbij waren.

Ze kon me natuurlijk weer niet helpen want onze eigenares Jill was er weer eens niet zoals altijd.

Later werd ik terug gebeld door de eigenares (dit na 10 telefoontjes over de sluier, dit na 2,5 maand bestelling) dat de sluier niet meer kon worden geleverd omdat ze een nieuwe leverancier hadden. (Dit wist ik al 3 weken geleden!!! 1 ste keer was de leverancier er niet meer om 15.00????? 2de tel. had de leverancier nog niet gebeld maar hun vonden het blijkbaar ook niet van toepassing dat hun ff moesten bellen!!) En dat ze nu een alternatief (na 2,5 maand!!!) kon aanbieden alleen die was 10 a 20 cm korter!! Ik wilde dat niet...toen zei ze dan storten we het geld maar terug! En nu maar hopen dat ik het geld binnen krijg. Ik heb geeist dat ze het dit weekend terugstorten!

Maar nu zit ik dus zonder een sluier en over een maand ga ik trouwen!!!!!!!PANIEK!!!!!!!

Vandaag heb ik meteen naar de bruidswinkel gebeld die ook me trouwjurk maakt en gelukkig maken hun ook de sluiers. Aanstaande maandagavond heb ik een afspraak zodat ze het nog optijd af kunnen krijgen voor me bruiloft!!!

Ik wordt nu al gek van de stress hahhahahahh spontane bloedneus etc. En dan helpt dit ook niet echt!

1 Advies Dames, koop hier helemaal niks!!!!

Gwen

  • Gast
Re: Dressed By Jill
« Reactie #30 Gepost op: 20 mei 2006, 20:37:30 »
Wat een gweldige service NOT!

Ik bestel hier dus echt niks he! Wat erg. Gelukkig is het alleemaal goed gekomen. Tenminste als je je geld terug krijgt ooit!
Maar op zo iets zit je dus echt niet te wachten als je een maand voor je huwlijk zit!

Carine

  • Gast
Re: Dressed By Jill
« Reactie #31 Gepost op: 21 mei 2006, 00:32:32 »
Gelukkig kan je wel van je bruidszaak op aan... Ik hoop dat het geld snel wordt terug gestort. Heb je nog een plaatje van de sluier? Dan kan je die maandag meteen meenemen. Ik hoop wel dat het geld snel wordt teruggestort... Echt onbegrijpelijk zulke mensen!

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Re: Dressed By Jill
« Reactie #32 Gepost op: 21 mei 2006, 08:57:20 »
Weet je wat ik gewoon niet snap... het is zeg maar een soort van bruidswinkel.
Snappen die mensen dan echt niet  :ohmygod:  dat je bruiloft een van de mooiste dagen van je leven moet zijn, en dat het regelen soms toch best wel stressvol kan zijn. ???!!!???!!!
Dan zorg je toch al zaakje, zeker als je ook online verkoopt, toch dat je een geweldige service hebt...

Maar goed als die dames daar ook zo met hun eventuele partners omgaan snap ik wel dat ze niks van een bruiloft afweten.
Afspraak op het gemeentehuis ivm ondertrouw, komen ze vast en zeker ook 2,5 maand te laat opdagen.
Tja, dan is trouwen al helemaal geen optie meer!!!!

Echt ongelooflijk....

Maar goed, heel fijn voor je dat je bruidswinkel (de echte) wel alles voor je wil regelen.
En ik ben heel erg benieuwd of je het geld op tijd weer op je rekening hebt staan.

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Re: Dressed By Jill
« Reactie #33 Gepost op: 22 mei 2006, 14:06:34 »
ongelooflijk! ik zou daar dus dan ook echt nooit meer wat kopen.... zet aub ook de je recentie even tussen de recenties topic! ik vind dat aanstaande bruidjes hier niet nog een keer tegen aan moeten lopen. iedereen is er 1 teveel die dit moet meemaken. en gelukkig dat het alsnog goed kan komen dankzij een echte bruidswinkel!

Kyra

  • Gast
Re: Dressed By Jill
« Reactie #34 Gepost op: 25 mei 2006, 08:38:30 »
Heb me geld terug van Dresseb By Jill!!! Het zou dit weekend terug komen het is uiteindelijk woensdag geworden! Vind ik niet zo erg ben nu van ze af en heb teminste me geld weer terug.

Ben dus langs geweest bij de bruidswinkel ze hadden toch niet echt iets wat ik wilde. Ze hadden er wel 1 maar die koste 178 euro  :ohmy:  sorrye te duur voor een sluier!!!

Dag daarna naar een andere geweest die daar om de hoek zat en ja hoor daar was die! De droom sluier! Hij is 95 euro dus valt best mee!!!

Gister me haar en make up gedaan zag er superleuk uit! Nog maar een maandje en dan is het ook zover!!! :biggrin:

Carine

  • Gast
Re: Dressed By Jill
« Reactie #35 Gepost op: 25 mei 2006, 08:41:56 »
Gelukkig zeg!!! Dat het toch nog is goed gekomen!!! Jij kan weer rustig slapen de komende maand :biggrin:
« Laatst bewerkt op: 25 mei 2006, 08:42:05 door Carine »

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Re: Dressed By Jill
« Reactie #36 Gepost op: 25 mei 2006, 09:19:54 »
En ze blijven zich maar niet aan hun afspraken houden.... maar goed je hebt wel je geld terug.
En wat goed dat je toch nog je sluier ergens anders kon vinden.
Het komt helemaal goed!

Gwen

  • Gast
Re: Dressed By Jill
« Reactie #37 Gepost op: 25 mei 2006, 16:07:01 »
Gelukkig heb je nu een sluier die helemaal geweldig is voor jou!
En je geld terug dat is ook wel erg fijn!

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Re: Dressed By Jill
« Reactie #38 Gepost op: 25 mei 2006, 21:22:50 »
nou ben blij dat het goed is afgelopen!....

silvana

  • Gast
Re: Dressed By Jill
« Reactie #39 Gepost op: 25 mei 2006, 21:44:51 »
ik had dus ruim 6 weken geleden een weddingcamera besteld, krijg ik vorige week een e-mail dat er problemen met de levering is en dat ze het geld zullen terugstorten...........heb tot op heden nog niks ontvangen maar zoals het bij hun is moet je maar afwachten en afwachten !!

heb nu wat bestelt bij bibi-jane hoop dat dat beter gaat.

Kyra

  • Gast
Re: Dressed By Jill
« Reactie #40 Gepost op: 25 mei 2006, 21:46:19 »
heb ook op het andere forum gelezen en ik zal iedereen afraden om daar iets te bestellen!!!

Amy

  • Gast
Re: Dressed By Jill
« Reactie #41 Gepost op: 25 mei 2006, 22:06:20 »
Erg jammer dat zij zich niet aan de afspraken houden  :mad:
Gelukkig heb je je geld terug en een sluier gevonden...hopelijk dat jij Silvana ook snel je geld terug krijgt!

Sandra 77

  • Gast
Re: Dressed By Jill
« Reactie #42 Gepost op: 14 maart 2008, 22:28:43 »
Ik heb 2 weken terug een bestelling gedaan bij Dressed By Jill en betaald en helaas nog niet ontvangen (schoenen en een sjaal). Ik dacht gelezen te hebben dat de levertijd 1 a 2 weken was, maar dat bleek achteraf alleen te gelden voor de Outletshop, daar had ik ook wat besteld (curli's).
Bij de 'gewone' shop bleek de levertijd 2 a 4 weken te zijn.

Wat is jullie ervaring met de levertijden?

Ik heb nu dus stress, want ik ga dinsdag mijn jurk passen, maar dan zal ik de schoenen dus nog niet binnen hebben...  :huh:
En die heb je natuurlijk wel nodig met passen he?
Ik wil de pasafspraak eigenlijk niet verzetten, want ik ga over 4 weken trouwen.

Mara

  • Gast
Re: Dressed By Jill
« Reactie #43 Gepost op: 15 maart 2008, 01:20:31 »
Kijk even in het topic weddingoutlet.
Dat gaat dus ook over DressedbyJill

Maar om antwoord te geven
bij mij duurde het ca 5 weken bij bestelling uit de outletshop
en ook bij dressedbyjill duurde het zolang omdat er iets verkeerd was gegaan.

K en P

  • Gast
Re: Dressed By Jill
« Reactie #44 Gepost op: 15 maart 2008, 09:52:39 »
Het kan nog wel een maandje duren voor je iets binnen krijgt.
Ze zijn daar zooooo slecht met de webshop.
De winkel schijnt super te zijn, maar de webshop is te slecht voor woorden.

Maar je weet welke hakhoogte van schoenen je hebt besteld neem ik aan?
Dan kan je in de bruidswinkel even een schoen aandoen met gelijke hakhoogte.
Want daar meten ze het op af namelijk.

Ivy

  • Gast
Re: Dressed By Jill
« Reactie #45 Gepost op: 15 maart 2008, 10:06:27 »
bij mij waren ze juist erg snel! Ging ook alleen om kousen, maar volgens mij had ik het na een ruime week al binnen....

femkemarije

  • Gast
Re: Dressed By Jill
« Reactie #46 Gepost op: 15 maart 2008, 11:42:15 »
Ik heb 2 keer wat besteld bij hun. De eerste keer ging het heel snel, binnen een week. De 2e keer ook, maar kreeg ik de verkeerde doos, dus een bestelling voor iemand anders!!!! Gezien het feit dat dat een paar dagen voor de trouwerij was kwam ik redelijk in de stress! Heb veel gebeld en uiteindelijk besloten de juiste bestelling maar te gaan halen bij hun (utrecht). Wou niet weer dat het mis zou gaan met de post... Dat was dus een wat mindere ervaring, maar de eerste keer was wel goed.

Als je zegt dat je het snel nodig hebt kunnen ze kijken of ze het op voorraad hebben en dan snel posten. Als het niet op voorraad is zal het langer duren. Begrijpelijk.

LadyXochi

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 734
Re: Dressed By Jill
« Reactie #47 Gepost op: 15 maart 2008, 15:11:45 »
Als je over 4 weken al gaat trouwen, is dat wel krap aan! Je houd geen marge voor evt. problemen met bestelling of levering. Ik zou ze bellen en ze zelf gaan halen.

Sambal

  • Gast
Re: Dressed By Jill
« Reactie #48 Gepost op: 15 maart 2008, 16:06:06 »
Als ik jou was, zou ik zelf naar de winkel in De Bilt gaan om het op te halen, lijkt me veel sneller.

nisanlin

  • Gast
Re: Dressed By Jill
« Reactie #49 Gepost op: 15 maart 2008, 20:36:23 »
Ik zou ook even naar de winkel gaan, wel kort dag hoor om nu je schoenen pas te kopen...

Ik heb vorige week een bestelling gedaan bij DBJ, expres ruim op tijd zodat ik niet hoef te stressen

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards