collapse

Auteur Topic: 10-09-2010  (gelezen 188518 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nogevengeduld

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #450 Gepost op: 16 mei 2010, 15:19:49 »
Hoi allemaal,

Het is tijd om de puntjes op de i te zetten.

De uitnodigingen liggen zo goed als klaar. Omdat er nog een aantal gasten bijgmaekomen zijn op de gastenlijst moet ik er nog 8 maken.
Onze themakleuren zijn rood en ivoor en onze uitnodigingen hebben ook deze kleur.
Nu had ik al een tijdje enveloppen in huis die ik ooit eens had gekregen.
Ze zijn alleen wit en iets te groot. Via internet een klein hobby winkeltje in de buurt gevonden die rode enveloppen verkoopt. Daar is nl niet aan te komen in de maat van onze kaart. Dus ga ik daar zaterdag even langs. Ik hoop dan de laatste 8 kaarten klaar te hebben en dan kan ik de enveloppen gaan schrijven. We willen de kaarten in de eerste week van juni op de post doen. Kopen jullie hier trouwzegels voor?

Ik heb net een antennelintje uitgeprobeerd op onze eigen auto. Nog even verzinnen hoe we die het beste stevig vast kunnen maken. Heb nu het ijzerdraadje om de antenne heen gewikkeld maar ik denk dat het zo naar beneden zakt. Ik heb 2 zilveren belletjes met een ivoor kleurige strik en hele dunne rode lintjes eraan. Voor iedere auto die in de stoet mee rijd 1.

Over de bloemen zijn we het inmiddels ook eens. Wij zoeken samen het boeket en corsages uit. In eerste instantie wilde ik witte rozen en witte calla's maar omdat de calla's niet goed geconserveerd kunnen worden en ik al dat wit toch te flets vind, worden de calla's vervangen door (jawel) rode rozen. Ook zijn corsage wordt een rode en witte roos en voor de daggasten ieder een witte roos. Aanstaande woensdagavond komt de dochter-van een vriendin-van mijn schoonmoeder langs om alles door te nemen.

Komende zaterdag gaan we kijken voor een pakje voor onze bruidsjonker, ons petekindje van 2,5.

Volgende week vrijdag (28-05) eerste pas van mijn jurk. Ik ben heel benieuwd en heb er heel veel zin in. Helaas zal de jurk nog niet helemaal dichtkunnen.

De buurvrouw van mijn getuige en onze cm kan hele mooie taarten bakken alleen vind zij zichzelf niet goed genoeg. Ik kan haar natuurlijk niet dwingen maar ik hoop dat zij het wel wil doen. Ze wil er over nadenken en heeft nog geen nee gezegt.

Ik ga zometeen eerst de daggastenkaartjes en bedankkaartjes maken en printen.
Onze pc ligt er weer uit. Gelukkig staat alles wel op de laptop maar die is heel erg traag.
Voordat er weer iets misgaat alles alvast printen en klaarleggen.

Ik geniet er super van...ik hoop jullie ook !

loesje1983

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #451 Gepost op: 16 mei 2010, 15:57:59 »
Zo de muziek is hier nu ook rond. Moet nu alleen op zoek naar de mp3 van engel van mijn hart van marco borsato. Deze doe ik als we het alternatief van de ringen doen.
Ben zo benieuwd wat iedereen van ons alternatief vind.
Helaas kan ik dat hier nu niet neerzetten. Vind het risico te groot dat iemand uit mn omgeving het leest!

MissBride

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #452 Gepost op: 16 mei 2010, 17:13:26 »
Oh ja, die enveloppendoos... Die moet ik ook nog even fixen.  :unsure:
Ik denk dat ik daarvoor even een keer naar de Xenos ga om te kijken of ze daar een goede stevige box hebben. Die bekleedt ik dan wel met een leuk papiertje.

Heb vanmorgen de kaartjes geregeld voor aan de bedankjes. Hier zit iets paars/lila in, dus denk dat ik dat maar aan hou als themakleur. Wil ook graag mijn bruidsboeket met paars, dus dat komt mooi uit dan.  :biggrin:

Waar heb jij die kaartjes besteld als ik vragen mag? Want wij hebben ook paars als thema kleur. :wink:

We hebben de kaartjes bij Vistaprint besteld; zijn eigenlijk gewoon visitekaartjes.  :wink:
Maar het voordeel hiervan is vind ik is dat je alles zelf kan aanpassen, qua kleur en lettertypes en waar je wat wilt hebben staan (niet bij alle kaartjes overigens).
Plus dat de standaard kaartjes vaak lelijk zijn :cool: : hartjes, ringen, of duifjes: blegh!

Bij Vistaprint zijn ze overigens ook niet duur! Wij hebben 100 kaartjes voor 10 euro, exclusief verzendkosten.

loesje1983

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #453 Gepost op: 16 mei 2010, 19:52:55 »

MissBride

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #454 Gepost op: 16 mei 2010, 20:08:23 »
Haha, die is goed!!  :biggrin: Als wij een openingsdans hadden gehad, zou ik ook zoiets doen.  :laugh:
En deze is ook leuk (die kennen de meesten wel denk ik): http://www.youtube.com/watch?v=g8DCt3Lmi28&feature=related

Marijkje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3290
  • Geslacht: Vrouw
10-09-2010
« Reactie #455 Gepost op: 21 mei 2010, 14:46:48 »
Hoi hoi,

Hoe gaat het met alle bruidjes?

Ik heb eindelijk foto's van de trouwringen en van mijn proef make-up.
Bij de foto's van mijn make-up niet op mijn haar letten hoor, want dat was een erge bad hairday. :tongue:

De trouwringen:



En de make-up:



Ik vind de make-up op de foto erg roze overkomen... In het echt is het meer met lila/paars. En in mijn jurk zit ook paars en een klein beetje roze. Vind het zelf dus erg mooi. Ook de meiden die erbij waren op de party vonden het super.

Wat vinden jullie van de ringen en make-up?

Mignon

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #456 Gepost op: 21 mei 2010, 19:18:10 »
Ziet er goed uit! Hele mooie ringen! Wij gaan ze 9 juni ophalen en ben heel benieuwd! Ik weet namelijk niet meer precies hoe ze er uit zien! :biggrin:

Make-up is ook mooi!

@nogevengeduld: Wij hebben zelf postzegels ontworpen bij TNT. Dit zijn ze geworden:


Hoe is het verder met regelen?
Chris kon het niet meer laten en wilde perse gisteren de uitnodigingen al op de post doen. hij had al van een aantal mensen gehoord dat ze rond die tijd op vakantie wilde gaan dus het zat hem niet helemaal lekker! Ik vond het eigenlijk nog wel erg vroeg. Ben wel heel benieuwd wat iedereen er van vind. Vooral omdat ik ze zelf gemaakt heb!
« Laatst bewerkt op: 21 mei 2010, 19:24:06 door Mignon »

loesje1983

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #457 Gepost op: 22 mei 2010, 11:04:36 »
Hoi!!

@ Marijkje

Wat een mooie ringen! Ziet er erg mooi uit!
De make up ook. Niet too much. lkker neutraal! Goed gekozen!
Ik heb meer gekozen voor bruine tinten. Maar dat komt vooral door de jurk.



@ Mignon

Gaaf die postzegels! Leuk idee om dat zo te doen!
Wij krijgen volgende week de proefdruk en zullen daarna (als alles goed is) ook gaan versturen!



Wij zijn op dit moment nog steeds zoekende naar een geschikte binnenlokaties om eventueel foto's te maken! Nooit geweten dat dat zo moeilijk is.

Groetjes Loes

Mignon

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #458 Gepost op: 22 mei 2010, 17:15:01 »
Locatie voor foto's is inderdaad moeilijk! Wij hebben nog helemaal geen locatie...:s Gaan binnenkort even rond rijden om te kijken of we wat leuke plekken zien!
We hadden een heel mooi oud pand in gedachten die al jaren leeg staat, alleen die word deze maand dus afgebroken...Erg jammer! Dat was echt iets wat wij heel graag wilde...:s Dus nu weer hard opzoek naar iets nieuws!

Elles*

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #459 Gepost op: 26 mei 2010, 19:56:23 »
Wat leuk Mignon! Wij hebben ook van die postzegels, nog niet binnen maar dit gaan ze worden! (bijlage)

@Marijke: leuk die make-up! Ziet er super uit! :biggrin:

Ik ga morgen voor mijn proefkapsel & make-up. Ben zo benieuwd! :biggrin:

Mignon

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #460 Gepost op: 26 mei 2010, 21:29:08 »
Wat een mooie postzegels!

Marijkje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3290
  • Geslacht: Vrouw
10-09-2010
« Reactie #461 Gepost op: 26 mei 2010, 22:47:58 »
Mignon en Elles: Super leuk die postzegels! Echt heel gaaf.

Elles: Veel plezier met je proef make-up en kapsel. Gewoon duidelijk zeggen wat je wilt en aangeven als je het niet mooi vind. :wink:

Locatie zoeken voor de foto's vind ik ook erg lastig. We hebben helemaal nog geen locatie, zowel binnen en buiten.
Binnenkort maar eens op zoek.

Afgelopen zaterdag heb ik mijn ouders als getuigen gevraagd. Ze zijn bij ons komen eten en bij de koffie na het eten heb ik ze een fortune cookie gegeven.
Ik had daar de spreuk uitgehaald met een pincet en een briefje terug gedaan met de tekst: "Wil je mijn getuigen zijn op 10-09-10?" Ze vonden het erg leuk en hebben natuurlijk ja gezegd.

Verder gisteren gehoord dat mijn tante BABS wordt, dus dat ze ons kan trouwen. Vind ik echt leuk, dan is het echt persoonlijk.

Elles*

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #462 Gepost op: 27 mei 2010, 14:32:50 »
Jaa, foto van m'n proefkapsel! Wat vinden jullie? :biggrin:

Wat wel balen was, dat de vriendin die mijn make-up zou doen vandaag had afgezegd. Ontslagen vanwege crisis, allerlei ellende, dus helaas dat ging vandaag niet. Maar hopelijk komt ze op de dag van de bruiloft nog wel ;-)
« Laatst bewerkt op: 27 mei 2010, 14:33:13 door Elles* »

Nogevengeduld

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #463 Gepost op: 27 mei 2010, 15:26:36 »
Ziet er goed uit Elles   :biggrin:  Zoiets wil ik ook.

@ Marijke, mooie ringen en mooie make-up. Inderdaad niet te maar precies goed.
@ Mignon en Elles, leuk die postzegels !! Ik ben er deze week achter gekomen dat onze uitnodiging vrij zwaar is en dus 88 eurocent kost per kaart. Wij doen dus maar gewone postzegels en een aantal geven we af.

Ik wilde dit weekend de kaarten op de bus doen maar dat wordt volgende week. Doordat de pc voor de 2e keer bij de reperateur staat, heeft het printen van de tekst wat vertraging opgelopen. Maar we zijn op tijd !
Morgen om 10:00 uur heb ik mijn eerste pas. Heb er super veel zin in. Ook omdat ik nu echt het totaal plaatje te zien krijg met schoenen en sieraden.
Er worden wel foto's gemaakt maar die krijg ik niet mee.

Het boeket, de corsages en de autocorsage zijn ook geregeld. En voor een hele mooie prijs. Dus dat valt ook weer mee.
De buurvrouw van mijn getuige/vriendin heeft aangeboden (na lang twijfelen omdat ze het best eng vond) om de taart te maken dus daarmee zijn alle "grote" dingen geregeld. 17 juli hebben we de pre shoot bij de fotograaf.

Ik laat jullie morgen weten hoe het geweest is.

Groetjes van Marielle

Marijkje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3290
  • Geslacht: Vrouw
10-09-2010
« Reactie #464 Gepost op: 27 mei 2010, 19:08:09 »
Elles: Ik vind het erg mooi hoor, je kapsel!
Zou willen dat ik zoveel haar had!! Heb echt heel dun, sluik haar...  :sad:

Nogevengeduld: Jullie hebben nu denk ik wel bijna alles geregeld of niet? Wij zijn echt nog lang niet zo ver. Ben nu bezig om zelf een uitnodiging te maken, want we konden geen echte keuze maken. Alles wat we mooi vonden was duur en dubbele verzendkosten...  :huh:
Wel echt moeilijk om zelf iets te maken wat ik mooi genoeg vind...

Ik heb hem even in Word geplakt, willen jullie eens kijken wat jullie er tot nu toe van vinden?
« Laatst bewerkt op: 27 mei 2010, 19:18:52 door Marijkje »

Mignon

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #465 Gepost op: 28 mei 2010, 17:37:44 »
@ Elles: Wat een mooi kapsel!
@ Marijke: Ik vind de uitnodiging erg mooi zo!

Nogevengeduld

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #466 Gepost op: 28 mei 2010, 22:03:26 »
@ Marijke, ik vind je uitnodiging erg mooi. Mooie kleur dat paars. Ik zou er persoonlijk voor kiezen om de naam van je aanstaande eerst te noemen. Maar dat is natuurlijk je eigen keuze.

Wij hebben nu inderdaad alles wel geregeld. Fijn idee is dat.

Vanmorgen mijn eerste pas gehad. Het was super ! Ik voelde me echt een prinses.
Het was voor mij nog spannend of hij al dicht zou kunnen. Ik heb confectiemaat 48 maar er moest een maat 52 besteld worden en die zou nog uitgelegd moeten worden.
Ik ben natuurlijk heel veel afgevallen en heb me de laatste weken vooral gericht op het sporten en dan met name de buikspieren. En dat heeft resultaat gegeven...hij kon dicht en zat super. Van boven moet hij zelfs nog wat worden ingenomen. Wat een ander gezicht is dat, een jurk in je eigen maat. De vorige keer had ik een maat 42 aan en zat voor geen meter. Ik voelde me vanmorgen heel mooi en slank.

18 augustus mag ik hem nog een keer aan en gaat hij mee naar huis.

Annemiek1975

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #467 Gepost op: 29 mei 2010, 19:48:18 »
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik heb mijn jurk!!!
Erg lang tussen 2 getwijfeld en uiteindelijk deze gekozen.
Ook meteen torselet, schoenen, haaraccesoire en hoepel gekocht
Ben echt helemaal verliefd!!!

Marijkje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3290
  • Geslacht: Vrouw
10-09-2010
« Reactie #468 Gepost op: 29 mei 2010, 23:38:16 »
Annemiek: Wat leuk!! Heb je een foto??

Nogevengeduld: Leuk dat je je eerste pas hebt gehad. Ik hoor echt van iedereen dat je jurk helemaal super is als hij echt perfect past.

Annemiek1975

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #469 Gepost op: 30 mei 2010, 09:02:24 »
Mijn moeder heeft de foto's.
Mijn vriend is een computerman dus mijn pc word gebackupt op onze gezamelijke server.
En aangezien ik dus niet het risico wil lopen dat hij mijn jurk al ziet heb ik geen foto's hier.

Enm inderdaad nogevengeduld wat voel je je toch verschrikkelijk bijzonder he in zo'n jurk!!!

En wat zie ik hier toch prachtige proefkapsels voorbij komen.
Mijn haar is echt een verschrikking, ik heb dun en weinig haar.
Ik heb nu wel voort een kapsel wat goed met mijn haar kan en goed bij mij past, dus ik laat het smorgen gewoon door een kapper goed föhnen, maar het is dus geen ander kapsel als anders. Van de ene kant jammer, van de andere kant is het wel  echt ik.

Wat leuk die eigengemaakte postzegels. Wij aan gewoon de standaard trouwzegels kopen. Wij gaan de kaarten over ca 2 a 3 weken op de post doen. Afgelopen donderdag heb ik ze opgehaald... we zijn er erg over te spreken. Ik vond de tekst erg moeilijk, maar het veel gehad aan de voorbeelden hier op het forum en het is dus een samenveging geworden van deze voorbeelden. Deze week kan ik de enveloppen gaan halen en gaan schrijven. En dan gaan ze komend weekend naar mijn zus en zwager (onze ceremoniemeesters) en die doen er dan nog een begeleidende brief bij en dan doen zij ze op de post. Ben zo benieuwd naar de reacties!

Dames het word allemaal steeds spannender en ik heb het gevoel hoe meer dingen er afgestreept worden hoe dichterbij de grote dag komt

Liefs Annemiek

Nogevengeduld

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #470 Gepost op: 30 mei 2010, 18:43:29 »
@ Annemiek, super dat je je jurk gevonden hebt. Het is inderdaad een speciaal gevoel dat je krijgt als je jezelf zo ziet in een mooie bruidsjurk.

Ik heb vandaag alle uitnodigen afgemaakt. En nog een paar extra. Het was een heleboel werk maar ben blij dat ze klaar zijn. Hier was het vandaag koopzondag dus zijn we op zoek gegaan naar trouwzegels maar het boekenwinkeltje dat een tnt balie heeft was dicht.
Dus ga ik daar morgenmiddag even langs.
Vanavond nog even controleren of de daggastenkaartjes in de juiste enveloppen zitten en dan kunnen ze deze week op de post.

Smoeltje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4015
  • Geslacht: Vrouw
10-09-2010
« Reactie #471 Gepost op: 30 mei 2010, 19:42:20 »
Hoi allemaal,

Wat gaat de tijd toch hard he... iedereen is druk met nog veel regeldingen!
Mooi kapsel hoor Elles! Ik ga begin juli voor kapsel en make-up
Marijke, mooie stijlvolle uitnodiging!
Fijn dat iedereen hier ook een jurk heeft! Hoe zit het met de pakken van de mannen?

Inmiddels is ons lijstje weer wat korter, want:
- schoenen, sieraden en lingerie zijn binnen
- openingsdanslied is gekozen
- datum proefmake-up en kapsel staat vast

Volgende project: uitnodigingen en ringen. dat eerste zijn we al ver mee, maar ben nog niet zo tevreden, hopelijk kunnen we snel de puntjes op de I zetten en voor ringen gaan we misschien donderdagvond kijken. We zijn beiden weinig vrij en de komende zaterdagen staan helemaal vol, dus hopelijk lukt het om op koopavond eens te gaan kijken. Verder nog wachten wanneer ik mijn jurk mag passen. Het zou ongeveer 4 maanden na de eerste keer zijn en dat was 26 januari, dus de telefoon zal heel binnenkort wel gaan...
Ook hebben we binnenkort 2 afspraken voor cup-cakejes

Die postzegels, dat is wel een leuk idee, maar ik denk dat het bij ons gewone worden, want wij ontwerpen onze kaart niet zelf.

Voor het gastenboek hebben we trouwens definitief gekozen voor een boek, wel vinden we het leuk om alle gasten op de foto te zetten aan het begin van de avond, en dan die foto;s er uiteindelijk bij te plakken.

@ annemiek: mijn haar is ook heel dun, ik hoop dat de kapster er wat van kan maken! Het is inmiddels wel enorm gegroeid, heb het afgeloepn jaar alleen 2 keer de puntjes laten knippen. het hangt nu net iets over mijn schouders. Ik neem aan dat je nog wel iets erin doet, curlies of een bloem ofzo? dan is het toch een stuk feestelijker en anders dan je dagelijkse kapsel. Ook fijn trouwens dat je in een keer geslaagd bent voor alle dingen rondom je uiterlijk, heb je ook al schoenen?

@ nogevengeduld: lijkt me goed gevoel als je jurk helemaal mooi zit!

Nou meiden, succes met de regelzaakjes en we kunnen al goed gaan aftellen, want het is vandaag nog maar 102 dagen, dus vanaf dinsdag nog maar 100!

Annemiek1975

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #472 Gepost op: 30 mei 2010, 20:59:23 »
Hey Wendelieke, Ja schoenen heb ik ook al. Ze zaten meteen als gegoten, met een klein hakje.
Ik heb uiteraard ook een haaraccesoire, iets met veren en bling bling.

Wat betreft het pak voor mijn as... ik ga zo zijn tante mailen die beloofd had met hem mee te gaan om een pak uit te zoeken om te melden dat ik mijn jurk heb gekocht dus dat het pakken kopen kan beginnen hahaha.

Nogevengeduld

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #473 Gepost op: 31 mei 2010, 08:21:30 »
Mijn aanstaande heeft zijn pak in februari gekocht en het hangt al bij zijn ouders.

De enveloppen liggen, gecontroleerd en wel klaar. Nu alleen de postzegels nog. Weet iemand trouwens waarom onze tickers verschillend zijn? Bij mij is het nog 3 maanden en 9 dagen en bij Annemiek bijvoorbeeld 3 maanden en 11 dagen....
« Laatst bewerkt op: 31 mei 2010, 08:23:55 door Nogevengeduld »

Smoeltje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4015
  • Geslacht: Vrouw
10-09-2010
« Reactie #474 Gepost op: 31 mei 2010, 10:13:13 »
Inderdaad gek, van die tickers, de mijne zegt: 3 maanden, 1 week en 3 dagen, dan kom ik op 3 maanden en 10 dagen...
Misschien ligt het aan de herkomst van de tickers, als ze in Amerika zijn gemaakt is er tijdsverschil met europa en in china is dat weer anders... das het enige waardoor ik het zou kunnen verklaren. straks om 12 uur maar weer even checken?

Ik heb gisteravond nog even een kaart geregeld, deze is echt ons, en met onze themakleur: blauw.
Wat vinden jullie ervan? trouwkaart!
« Laatst bewerkt op: 31 mei 2010, 10:13:34 door Wendelieke »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards