collapse

Auteur Topic: Ceremoniemeester?  (gelezen 5609 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kaya

  • Gast
Ceremoniemeester?
« Gepost op: 26 september 2005, 21:37:54 »
Hebben jullie een ceremoniemeester aangesteld?
Wat doet diegene allemaal voor je?
Ik ben echt geen controlefreak, maar ik zou echt niet weten wat een cm voor ons kan doen...?
Of zie ik het nu te simpel in?
 :confused:

Chiara

  • Gast
Ceremoniemeester?
« Reactie #1 Gepost op: 26 september 2005, 21:59:05 »
Hoi Kaya
Misschien heb je wat aan onderstaande links van topics over dit onderwerp!

http://www.trouwforum.nl/forum/index.php?s...eremoniemeester

http://www.trouwforum.nl/forum/index.php?showtopic=1150&hl=

Kaya

  • Gast
Ceremoniemeester?
« Reactie #2 Gepost op: 26 september 2005, 22:10:27 »
Bedankt chiara, ik heb de links bekeken.
Wat mij opvalt is dat de meesten toch erg veel zelf doen.
En ik vraag me ook af, stel dat we wel een CM hebben, beleeft diegene de dag dan wel leuk? Is hij/zij niet veel te gestresst de hele dag?
Ik zie ondertussen wel veel taken voor een CM, maar heb toch nog mijn twijfels...

Joanne

  • Gast
Ceremoniemeester?
« Reactie #3 Gepost op: 26 september 2005, 22:16:17 »
je kan het altijd samen doen en vooral de voorbereidingen.
Ik denk dat als je dat voor een gedeelte samen doet heel ontspannen rond loopt die dag

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Ceremoniemeester?
« Reactie #4 Gepost op: 26 september 2005, 23:00:28 »
Wij hadden geen cm en het is prima verlopen de 21ste.

Voor nood had ik wel mijn moeder aangesteld...maar het is gelukkig niet nodig geweest dat ze iets moest doen.

natascha

  • Gast
Ceremoniemeester?
« Reactie #5 Gepost op: 27 september 2005, 10:48:46 »
Hahahaha, ik moest goed lachen om je topic.......kwait nait.
Lekker Gronings meid !!!!!!

Ik had mijn vader gevraagd en hij vond het een hele eer.
Helaas voor hem had ik alles zo goed geregeld dat hij weinig meer hoefde te doen, dan wat ditjes en datjes uitdelen en zorgen dat iedereen op tijd in de auto zat.

Nancy

  • Gast
Ceremoniemeester?
« Reactie #6 Gepost op: 27 september 2005, 10:50:14 »
Wij hebben geen seremoniemeester. Hier is dat niet zo geloof ik. Al zou het wel handig zijn. Maar tot nu toe hebben we nog geen.

Is het dan echt handiger?

Liefs van Nancy

Vampie

  • Gast
Ceremoniemeester?
« Reactie #7 Gepost op: 27 september 2005, 10:57:13 »
Wij hebben zelf de meeste dingen geregeld, maar toch een CM aangesteld voor de onverwachte zaken en de dag zelf. En het bleek toch wel ontzettend handig!!!

Zo heeft de CM de speeches en acts geregeld op de dag zelf. En ze waren aanspreekpunten op de dag zelf. Zo wordt je niet lastig gevallen met allerlei zaken en kan je lekker genieten van alles.

Ik zou je zeker aanraden om toch een CM te nemen.

Ketting

  • Gast
Ceremoniemeester?
« Reactie #8 Gepost op: 27 september 2005, 10:57:20 »
Hoi Kaya,

Ik ben een paar jaar geleden samen met mijn vriend ceremoniemeester geweest voor de bruiloft van mijn schoonzusje en ik heb gewoonde hele dag meegefeest hoor...
Zij had ook gewoon zelf de meeste dingen geregeld, maar wij waren bijv. het aanspreekpunt van de band en voor het personeel van de strandtent waar het feest en de receptie gegeven werd.... ook hebben wij ervoor gezorgd dat de mensen die op de receptie waren op tijd weer weg gingen en bijv de corsages uitgedeeld... het zijn vaak allemaal kleine dingetjes, maar waar je als bruidspaar echt geen zin en tijd voor hebt !

Liefs Mascha

Evelien

  • Gast
Ceremoniemeester?
« Reactie #9 Gepost op: 27 september 2005, 11:06:44 »
Ja, ik zou ook niet weten waar ik een ceremoniemeester voor nodig bent hoor! Heb er ook al over lopen denken. Ik wil mijn broer nog vragen of hij met foto's maken een briefje bij zich wil houden en de juiste mensen vast "klaarzet" voor de foto's, dat je niet krijgt van: oh ja, wie moet er nou ook alweer met ons op de foto, en een aanspreekpunt voor de band ja, maar verder?? Meeste doen we zelf, wel net zo leuk!

prinsesje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1295
    • http://
Ceremoniemeester?
« Reactie #10 Gepost op: 27 september 2005, 12:01:37 »
Wij kunnen niet zonder de cm's! Ik moet er niet aan denken vragen van m'n gasten enzo te beantwoorden op de dag of als er iets fout gaat me daar druk om gaan maken...

Evelien

  • Gast
Ceremoniemeester?
« Reactie #11 Gepost op: 27 september 2005, 14:17:06 »
Ach, je regelt alles zo goed mogelijk, van tevoren  check je alles nog even en mocht er dan op de dag zelf iets mis gaan, nou jammer dan, zo erg kan het dan toch niet zijn lijkt me? Ik denk dat je je daar niet zo druk om moet gaan maken want dan heb je vooral veel stress om niks!

natascha

  • Gast
Ceremoniemeester?
« Reactie #12 Gepost op: 27 september 2005, 14:41:14 »
Maar wie zorgt er dan voor dat de gasten hun corsages opkrijgen, de linten aan de auto's....enz, enz.....

Evelien

  • Gast
Ceremoniemeester?
« Reactie #13 Gepost op: 27 september 2005, 15:11:25 »
Dat laat ik iedereen lekker zelf doen! Net zo makkelijk!  Vaak staat de doos met corsages al klaar en pakt iedereen er gewoon één uit en help je elkaar effe met opspelden, tenminste zo ging het bij alle vrienden van ons, en als iedereen z'n eigen lintje aan de auto doet is het ook niet zoveel werk toch?  :wink:

happygirl

  • Gast
Ceremoniemeester?
« Reactie #14 Gepost op: 27 september 2005, 16:11:23 »
Mijn cm zijn helemaal superblij dat ze het mogen doen! we laten ze ook wat dingen regelen zodat ze ons lekker kunnen verassen. je moet natuurlijk iemand nemen die het echt leuk vind en tijd heeft. op de dag is als het goed is het meeste geregeld dus feesten ze idd gewoon mee

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Ceremoniemeester?
« Reactie #15 Gepost op: 27 september 2005, 16:28:16 »
[quote name=\'natascha\' date=\'27 September 2005, 14:41\']Maar wie zorgt er dan voor dat de gasten hun corsages opkrijgen, de linten aan de auto's....enz, enz.....
[post=\"55811\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]
Ik heb de corsages zelf uitgedeeld en de gasten hebben ze bijelkaar opgespeld.
De roosjes voor aan de antennes heb ik ook uitgedeeld en ook deze hebben de gasten zelf vastgemaakt aan hub antenne.

Eleonora

  • Gast
Ceremoniemeester?
« Reactie #16 Gepost op: 27 september 2005, 17:12:46 »
Hoi,
ik heb mijn zus als c.m. gevraagd.
Daar zij in Nederland woont hoeft ze eigenlijk niets te regelen.
Ik ben zelf erg puntjes op de i en vind het eigenlijk wel prettig om zo veel mogelijk zelf te doen.
Haar taak is om de dag zelf goed te laten verlopen.
Dat iedereen op tijd van a naar b gaat.
En als er dingen niet helemaal lopen zoals ze moeten lopen zal zij ze op een creatieve manier oplossen.
Zij zal die dag het aanspreekpunt zijn, zodat wij heerlijk kunnen genieten en geen zorgen te hoeven hebben.
Ook zal zij waarschijnlijk tijdens de huwelijksinzegening in het gemeentehuis een stukje praten.

Ik vind het wel een fijn iedee om een c.m. te hebben.
Ik zal zelf al gestressd genoeg zijn die dag. Hahahahaa.

Kaya

  • Gast
Ceremoniemeester?
« Reactie #17 Gepost op: 27 september 2005, 18:11:43 »
[quote name=\'natascha\' date=\'27 September 2005, 10:48\']Hahahaha, ik moest goed lachen om je topic.......kwait nait.
Lekker Gronings meid !!!!!!

Ik had mijn vader gevraagd en hij vond het een hele eer.
Helaas voor hem had ik alles zo goed geregeld dat hij weinig meer hoefde te doen, dan wat ditjes en datjes uitdelen en zorgen dat iedereen op tijd in de auto zat.
[post=\"55763\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]


Tja, 't is wat he...
En dan te bedenken dat ik pas sinds 5 jaar in Groningen woon....
« Laatst bewerkt op: 27 september 2005, 18:14:48 door Kaya »

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Ceremoniemeester?
« Reactie #18 Gepost op: 27 september 2005, 19:05:13 »
Nou, ik ben nu al blij dat ik een CM heb! (2 zelfs) Ze heeft nu al in moeten springen omdat er wat dingen verkeerd dreigden te lopen. Ik belde haar en ze heeft het al opgelost. Zo is er ook iemand die volgens jouw wensen alles in de gaten houdt waar andere mensen mee bezig zijn.
Ik was zelf dus ook CM zoals je in het eerste topic waar naar wordt verwezen kunt zien. Wij hebben best een aantal dingen overgenomen voor het bruidspaar, en hebben gewoon van de dag kunnen genieten hoor!

natascha

  • Gast
Ceremoniemeester?
« Reactie #19 Gepost op: 27 september 2005, 19:38:46 »
[quote name=\'Kaya\' date=\'27 September 2005, 18:11\'][quote name=\'natascha\' date=\'27 September 2005, 10:48\']Hahahaha, ik moest goed lachen om je topic.......kwait nait.
Lekker Gronings meid !!!!!!

Ik had mijn vader gevraagd en hij vond het een hele eer.
Helaas voor hem had ik alles zo goed geregeld dat hij weinig meer hoefde te doen, dan wat ditjes en datjes uitdelen en zorgen dat iedereen op tijd in de auto zat.
[post=\"55763\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]


Tja, 't is wat he...
En dan te bedenken dat ik pas sinds 5 jaar in Groningen woon....
[post=\"55851\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]
Misschien heb ik je al wel eens gezien.
Ik heb een paar jaar in Winschoten gewerkt in een kledingzaak.
Mijn schoonmoeder werkt bij Vonk's automatiek.
Je weet wel, daar bij de rotonde bij de Klinker.......
Ha, wat leuk, een a.s. bruidje zo dichtbij....

monky

  • Gast
Ceremoniemeester?
« Reactie #20 Gepost op: 28 september 2005, 15:04:34 »
Onze cm heeft volgens mij ook niet zo heel veel te doen. Maar één voordeel: wij willen absoluut geen stukjes of liedjes op onze bruiloft en juist onze cm (en dan vooral zijn vrouw!) doet dat wel altijd. We hebben ze flink duidelijk gemaakt dat we dat echt niet willen, ze kunnen nu dus niet doen dat ze het niet wisten!

Volgens mij is het ook de cm die de vrijgezellenfeestje regelt. Daar ben ik een beetje teleurgesteld in. Laatst heb ik gebeld met de vraag of er voor Frank iets geregeld wordt: niet dus. Want ze wisten niet of wij dat wel wilden en het was nogal moeilijk met een datum plannen!!! Bull .....Wat is er nou leuker dan dat er speciaal iets voor jou wordt georganiseerd???? Toch? Of ligt dat aan mij?
Nou ja, ik heb maar gezegd dat hij het wel leuk zou vinden en de datum die ik vrij moest houden. Als het goed is wordt er nu dus wel iets voor hem gedaan. Ben heel benieuwd.

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Ceremoniemeester?
« Reactie #21 Gepost op: 30 september 2005, 13:04:55 »
Maar goed dat je er even naar gevraagd hebt dan! Zouden ze voor jou ook niks gedaan hebben dan?

Sneeuwwitje

  • Gast
Ceremoniemeester?
« Reactie #22 Gepost op: 30 september 2005, 13:11:39 »
Ik was zelf ceremoniemesster bij het nichtje van mijn as afgelopen 2 september, ze hebben alles zelf geregeld voor de dag, wij hebben in de gaten gehouden dat alles volgens hun wensen en planning verliep, en ervoor gezorgd dat ook de familie zich netjes heeft gedragen ( geen speeches ed).
Ook de vrijgezellenfuiven waren voor onze rekening.

Tis ff druk maar hebben toch ook zeker genoten van het feest en was geweldig om te zien dat en het bruispaar en de ouders een onbezorgde geslaagde dag hebben gehad.
En daar coet de cm het voor.

Op 22 oktober zijn zij aan de beurt bij ons als cm goed geregeld toch?

monky

  • Gast
Ceremoniemeester?
« Reactie #23 Gepost op: 30 september 2005, 18:40:07 »
[quote name=\'Jorieke\' date=\'30 September 2005, 12:04\']Maar goed dat je er even naar gevraagd hebt dan! Zouden ze voor jou ook niks gedaan hebben dan?
[post=\"56657\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]

Volgens mij zouden zij voor mij inderdaad ook niets doen. Maar van mijn schoonzusje had ik al een telefoontje gehad met de vraag wat ik de 9e heb. En iets vaags over oppassen..., maar vooral dat ik de 9e vrij moest houden. Ik ga er dus vanuit dat ik met een aantal (geen idee wie!) iets ga doen. Misschien wel oppassen  :tongue:

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Ceremoniemeester?
« Reactie #24 Gepost op: 30 september 2005, 22:49:27 »
he ja gezellig!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards