collapse

Auteur Topic: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?  (gelezen 68212 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

gekkiej01

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1972
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #25 Gepost op: 8 september 2009, 17:40:02 »
[quote name=\'wwwer\' post=\'262188\' date=\'08 September 2009, 17:27\']Vasaline op je benen smeren...
En eventueel smiddags bijsmeren...[/quote]
 
wordt je jurk daar niet smerig van ??

nana

  • Gast
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #26 Gepost op: 8 september 2009, 17:48:17 »
leuk om te horen dat ik niet de enige ben met dat probleem, haha. als je zo een broek lekker vindt zitten moet je dat zeker dragen!! Wie gaat dat nou zien? Als je niet wilt dat je man het ziet dan trek je het uit in de badkamer of zo, even snel... En anders laat je hem jou helpen met uit kleden, dat wordt dan lachen, hihi.

helaas werkt zo een broek niet echt bij mij, ik vind het gewoon niet lekker zitten en ga ik dan raar lopen (moet ik niet doen op mijn trouwdag he? haha), dus ik heb nog een gouden tip: talk poeder!! Vaseline of creme helpt bij mij ook niet, van het wrijven wordt mijn houdt toch geirriteerd, maar talk poeder houdt je huid juist droog. Talk poeder kan je gewoon bij de drogist kopen en dan bij de baby spulletjes, van verschillende bekende merken. Succes!

Crazysweet

  • Gast
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #27 Gepost op: 8 september 2009, 18:12:18 »
Ik heb dagelijks een broekje aan wanneer ik geen panty aan heb, ik draag altijd rokken namelijk.
mn vriend die weet dat en die vind het ook niet gek, dus doe gewoon lekker een broekje aan :)

bride-to-be

  • Gast
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #28 Gepost op: 9 september 2009, 00:24:32 »
Nou het wordt een broekje dus :laugh:  Moet zeggen, heb die sloggidingen een keer uit pure wanhoop na een middagje winkelen (lees:schuren) gekocht en draag ze tot ze versleten zijn...

grappig om te zien dat er heel veel meiden zijn die hetzelfde probleem hebben! Bij het openen van het topic had ik een klein beetje het gevoel een mimi-taboe te beschrijven :ph34r:
en wat die hold-ups betreft, die blijven serieus nooit op hun plek zitten... Benen zijn net worteltjes, die dingen rollen vanzelf naar beneden!

pfoe, het is niet makkelijk een vollere vrouw te zijn :tongue:

Ingedepinge

  • Gast
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #29 Gepost op: 9 september 2009, 09:12:40 »
je hebt toch ook bij de livera van die iets langere onderbroeken (lees halverwege bovenbeen)
met een charmante kantrand :)
Ik ga er voor de reserve een halen als ik mijn holdups zat ben (wat hoogst waarschijnlijk gaat gebeuren :tongue: )

Lynnz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2710
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #30 Gepost op: 9 september 2009, 09:29:24 »
[quote name=\'bride-to-be\' post=\'262270\' date=\'09 September 2009, 00:24\']Bij het openen van het topic had ik een klein beetje het gevoel een mimi-taboe te beschrijven :ph34r:

pfoe, het is niet makkelijk een vollere vrouw te zijn :tongue:[/quote]

Nou idd, ik zei ooit tegen iemand: ik heb echt altijd een pyama broek aan in bed, anders plakken mn benen zo tegen elkaar en toen zei ze: ja, daar heb ik geen last van, maar jij hebt ook dikkere benen! Haha, volgens mij plakken slanke dames ook als ze in een horizontale houding liggen :)

gekkiej01

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1972
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #31 Gepost op: 9 september 2009, 10:14:40 »
[quote name=\'Lynnz\' post=\'262307\' date=\'09 September 2009, 09:29\'][quote name=\'bride-to-be\' post=\'262270\' date=\'09 September 2009, 00:24\']Bij het openen van het topic had ik een klein beetje het gevoel een mimi-taboe te beschrijven :ph34r:

pfoe, het is niet makkelijk een vollere vrouw te zijn :tongue:[/quote]

Nou idd, ik zei ooit tegen iemand: ik heb echt altijd een pyama broek aan in bed, anders plakken mn benen zo tegen elkaar en toen zei ze: ja, daar heb ik geen last van, maar jij hebt ook dikkere benen! Haha, volgens mij plakken slanke dames ook als ze in een horizontale houding liggen :)
[/quote]

idd als je met je benen op elkaar ligt plakken ze ook :tongue: zeker als het wat warmer is ( blehhh )

Suusjeuh

  • Gast
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #32 Gepost op: 9 september 2009, 23:55:20 »
Ik draag ook altijd een broekje of een legging want ik draag ook altijd rokken en heb volle benen. Op mn trouwdag hoop ik gewoon goede jaratell kousen te hebben, die hoog zitten. Maar er gaat voor de zekerheid een broekje mee, die ik dan van te voren uit doe. Doe ik nu ook altijd, als ik het aan zie komen doe ik mn broekje van te voren vast uit, maar anders weet mn vriend ook dat ik altijd wat onder mn rok aan heb...

Diana31

  • Gast
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #33 Gepost op: 10 september 2009, 09:41:56 »
[quote name=\'Ingedepinge\' post=\'262295\' date=\'09 September 2009, 09:12\']je hebt toch ook bij de livera van die iets langere onderbroeken (lees halverwege bovenbeen)
met een charmante kantrand :)
Ik ga er voor de reserve een halen als ik mijn holdups zat ben (wat hoogst waarschijnlijk gaat gebeuren :tongue: )[/quote]

Holdups zitten super, dus die zal je niet snel zat zijn.

Ingedepinge

  • Gast
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #34 Gepost op: 10 september 2009, 22:21:46 »
Ik heb alleen wel een heel erge haat/liefde relatie met panty's :biggrin:

wievie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 732
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #35 Gepost op: 10 september 2009, 22:48:10 »
Ik ben helemaal fan van die plakpanty's van de Hema, die dingen zijn echt geweldig, mijn benen zijn echt veelste lang dus als ik gewone panty's aan heb hangt het kruis op mijn knieen. Het enige nadeel is, is dat je van die afdruk strepen op je been krijgt :rolleyes:

~M*M~

  • Gast
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #36 Gepost op: 10 september 2009, 22:49:39 »
ik koop mijn panty's en plakkousen altijd 3 maten te groot.
dan heb je lekker de rek erin en krijg je ook niet zo snel ladders

wievie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 732
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #37 Gepost op: 10 september 2009, 22:54:24 »
[quote name=\'~M*M~\' post=\'262990\' date=\'10 September 2009, 22:49\']ik koop mijn panty's en plakkousen altijd 3 maten te groot.
dan heb je lekker de rek erin en krijg je ook niet zo snel ladders[/quote]


Heb je dan geen last van dat de panty gaat lubberen bij je knieen, dat heb ik altijd bij te grote panty's

~M*M~

  • Gast
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #38 Gepost op: 10 september 2009, 22:58:53 »
bij sommige goedkope van de hema (in zo'n kubus), maar de wat duurdere niet die dingen gaan echt dagen en wassen mee.

CCBloom

  • Gast
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #39 Gepost op: 10 september 2009, 23:27:37 »
wat hebben veel mensen hier last van!

ik heb hier zelf geen last van, ook niet als ik in een horizontale houding lig te slapen en het is warm...als ik teveel zweet of plak of whatever dan is dat op mijn borst zeg maar, dus boven mijn borsten...hebben anderen hier ook last van of is dit echt een taboe? ff wat anders: Ik krijg ook weleens warmteuitslag, kleine blaasjes op mijn decollete...klinkt dit meer mensen bekend in de oren? en zo ja, wat kan ik hieraan doen?

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #40 Gepost op: 11 september 2009, 09:36:27 »
Nee, ik heb daar allemaal geen last van... Ik zweet eigenlijk amper. Ik kreeg wel, omdat ik soms al eczeem heb, in mijn knieholtes of ellebogen soms warmte-uitslag als het heel heet was. Bij mij helpt het om 's ochtends een klein beetje talkpoeder (ik heb zwitsal :), fantastisch, ik fixeer er ook mijn foundation mee op een warme dag) daar te wrijven. Maar je decollete "schuurt" niet zegmaar, dus ik weet niet of dat helpt, maar het valt te proberen. Als je een dun laagje goed "in dept" dan zie je er niets van :)

Lynnz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2710
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #41 Gepost op: 11 september 2009, 09:49:31 »
[quote name=\'CCBloom\' post=\'262998\' date=\'10 September 2009, 23:27\']Ik krijg ook weleens warmteuitslag, kleine blaasjes op mijn decollete...klinkt dit meer mensen bekend in de oren? en zo ja, wat kan ik hieraan doen?[/quote]

Ja, zon is ook echt slecht voor mij: verbrand al na 10 minuten en ben ook bekend met de blaasjes. Ik heb een homeopatisch middeltje cardiflor emulsie dat ik erop smeer als het echt te erg wordt. Ook als ik ben verbrand en ga vervellen. Lijkt dan of er 1000den mieren onder mn huid lopen, ik word er echt hysterisch van en raak in paniek! Dus voordat je in de zon gaat uiteraard minimaal factor 30 en als je dan te laat ben cardiflor of talkpoeder erop, dat is ook echt een wondermiddel!

bride-to-be

  • Gast
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #42 Gepost op: 11 september 2009, 14:18:16 »
@CC: heb er zelf geen last van, maar jouw probleem komt me wel bekend voor! Vriendin van me gebruikt dat doorzichtige kleine flesje superantitransparant op haar decollete, ziet er nooit meer wat van!

@Inx: echt een gave nieuwe foto heb je!

Fajah

  • Gast
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #43 Gepost op: 11 september 2009, 14:30:12 »
[quote name=\'Ingedepinge\' post=\'262977\' date=\'10 September 2009, 22:21\']Ik heb alleen wel een heel erge haat/liefde relatie met panty's :biggrin:[/quote]


Nou laat de liefde maar weg, haha...

Maar ben echt blij dat ik niet de enige ben zeg..
Tegen die tijd maar een broekje zoeken dus..

maar vertekend dat niet onder je jurk?
Kan me er nog niks bij voorstellen namelijk..

Crazysweet

  • Gast
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #44 Gepost op: 11 september 2009, 14:51:13 »
Ik heb mijn broekje bij de hema gekocht, huidkleurig. is niet echt heel sexy, corrigeert ook een beetje, maar zit wel lekker, niet te strak ofzo. heb hem elke dag aan wanneer ik geen panty aan heb.

CCBloom

  • Gast
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #45 Gepost op: 11 september 2009, 16:11:50 »
bedankt voor de tips. ladies! (tegen de blaasjes) als ik hard gelopen heb, komen ze nog weleens opzetten bij warm weer, wat ik er zelf tegen doe is een koude douche erop en dan zijn ze ook weg.

In mijn decollete zweet ik niet zo erg dat je het ziet ofzo, en alleen sochtends. Ik word altijd een keer vroeg wakker en op mijn vrije dagen ga ik dan weer verder slapen en als ik dan echt wakker word, ben ik dus soms zeiknat, zo erg is het ook niet van lopen of trainen bij warm weer...

@inx: ik zweette vroeger ook bijna niet, maar door regelmatig saunabezoek en hard sporten lukt het tegenwoordig wel. vroeger had ik het ook altijd koud: dankzij sporten geen last meer van!

miekjuh

  • Gast
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #46 Gepost op: 11 september 2009, 21:20:32 »
[color=\"#9932CC\"]
Zelf kies ik ook voor een broekje/sloggie

Heb dit ook al tegen heb verteld..hij zei jammer maar ik reageerde met
beter heel de dag me lekker voelen en geen schuur benen hebben dan iritaties krijgen,rot voelen,pijn lijden op mijn belangrijke dag..en hij vond dat ik groot gelijk had haha

Misschien niet sexy maar daar kijk ie maar even overheen..ik maak dat later wel goed :tongue:

Mijn ding, trek aan wat je zelf wil!
[/color]

mevrouwtjenac

  • Gast
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #47 Gepost op: 9 november 2009, 18:41:58 »
hoe maf het ook klinkt, een drupje glijmiddel tussen je bovenbenen uitsmeren en je hebt nergens last meer van.  :cool:

Ratatosk

  • Gast
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #48 Gepost op: 9 november 2009, 18:46:08 »
Ja gátver.

m.

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1585
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #49 Gepost op: 9 november 2009, 19:10:44 »
goh, ik had het onderwerp nog niet gezien!! Maar ik wordt er wel blij van :)... Er wordt bijna noooooit over gesproken, waardoor ik echt dat dat ik de enige was die daar last van had haha... hier ook zomers een broekje aan onder de rokjes, en wat was ik blij dat de legging onder de rok in de mode kwam :) Ik heb nog nooit zoveel rokjes (met legging) gedragen als afgelopen zomer!

Ik denk dat ik voor overdag ook een broekje aantrek, je hebt ook wel sexy-ere varianten :wink: en 's avonds even snel van slip wisselen :)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards