collapse

Auteur Topic: Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven  (gelezen 72940 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #25 Gepost op: 20 januari 2010, 00:09:56 »
Ik heb ook geen kousen aan; Dan gaat de boel schuren en zit ik alsnog vol met blaren..

Trouwring

  • Gast
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #26 Gepost op: 20 januari 2010, 14:29:30 »
[quote name=\'Inx\' post=\'299035\' date=\'18 January 2010, 21:36\']Nee, een panty is echt 'verboden' op je trouwdag, haha! En pantykousjes helemaal!![/quote]

Er zijn altijd uitzonderingen op de regel  :rolleyes: Dus topicstarter, 't is allemaal net wat je wilt :)

nicolle

  • Gast
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #27 Gepost op: 20 januari 2010, 14:55:30 »
dank jullie wel voor de reacties!
ik ga zaterdag mijn jurk passen en kijken voor lingerie, dus maar even kijken wat ze daar hebben. hoop dat de prijs meevalt, maar ben het inderdaad met de meeste dames eens, dat ik het het allerbelangrijkste vind dat het mooi en goed zit onder de jurk!

nicolle

  • Gast
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #28 Gepost op: 23 januari 2010, 11:56:19 »
ben vandaag mijn jurk gaan passen en gekeken voor de passende lingerie.

beter had het niet kunnen uitpakken.
ik had namelijk voor het passen van de jurken een strapless bh gekocht. nu raadde mij de verkoopster aan om er ook niet meer onder te doen, werd er namelijk niet mooier van. kon er zelfs voor kiezen geen bh aan te doen. (maar dit wil ik niet, voel me er niet happy bij)
dus houd nu gewoon deze bh.
wel worden er een soort cups in mijn jurk genaaid waardoor de buste mooier valt, en deze kostte 15 euro. dus daarmee ben ik klaar!! moet natuurlijk wel nog een mooie slip kopen.
 
echt super dat ze gewoon zo eerlijk zijn! konden me natuurlijk ook dure lingerie aaansmeren!

marieke2010

  • Gast
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #29 Gepost op: 1 februari 2010, 19:57:06 »
Hi,

Ik vind de prijzen ook belachelijk duur, bij mijn jurk is ook geen corset, bh nodig maar voor het mooie heb ik het wel gedaan, hihi vond het alleen belachelijk voor mijn jurk was ik 515 euro kwijt en voor beetje lingerie ben je tussen 100 en 150 euro kwijt, bah

Ratatosk

  • Gast
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #30 Gepost op: 1 februari 2010, 20:04:47 »
En ik heb afgelopen weekend 35 euro uitgegeven aan één string.
Maar dan wel een echte TROUWstring natuurlijk  :blink:.
« Laatst bewerkt op: 1 februari 2010, 20:05:07 door Ratatosk »

Kippie

  • Gast
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #31 Gepost op: 1 februari 2010, 21:15:17 »
Staat er "just married" op? Want dan zou het echt een trouwstring zijn.  :laugh:

Ik wil een trouw-hipster. Ik zie 'm voor me als wit met "just married" in rode letters op m'n derrière.  
Maar waar vind je zoiets?
« Laatst bewerkt op: 1 februari 2010, 21:16:17 door Kippie »

Ashja

  • Gast
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #32 Gepost op: 1 februari 2010, 22:23:19 »
[quote name=\'Kippie\' post=\'303401\' date=\'01 February 2010, 21:15\']Staat er "just married" op? Want dan zou het echt een trouwstring zijn.  :laugh:

Ik wil een trouw-hipster. Ik zie 'm voor me als wit met "just married" in rode letters op m'n derrière.  
Maar waar vind je zoiets?[/quote]

http://www.melanie-bruidsmode.nl/Webwinkel...5/Lingerie.html

Hier!  :laugh:

Bride 2 b

  • Gast
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #33 Gepost op: 1 februari 2010, 22:25:52 »
[quote name=\'Kippie\' post=\'303401\' date=\'01 February 2010, 21:15\']Staat er "just married" op? Want dan zou het echt een trouwstring zijn.  :laugh:

Ik wil een trouw-hipster. Ik zie 'm voor me als wit met "just married" in rode letters op m'n derrière.  
Maar waar vind je zoiets?[/quote]

Poirier heeft slips, strings en hipsters volgens mij ook in satijn met "just married" achterop! Eruggg schattig, stoer, sexy...whatever. Volgens mij hebben ze alleen niet alle maten dus wordt het in mijn geval proppen ;-) gheghe

Lola_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 7171
  • Geslacht: Vrouw
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #34 Gepost op: 2 februari 2010, 11:53:18 »
Ik ben voor mijn bustier, slipje en jarretels rond de €180,- kwijt.
Maar dan heb je ook echt een hele goede kwaliteit met baleinen die naar je lichaam vormen en niet steken als je bukt.
Ik heb het merk Marie Jo, ik heb hier nog een ander setje van en ben daar ook erg tevreden over.

Ik weet niet hoe het met de anderen zit, maar ik draag zo'n setje ook na de bruiloft nog wel vooral omdat het strapless is.
Als je dat niet doet is het inderdaad wel een hele uitgave!

Dat idee met Just Married op de slip vind ik echt heel leuk! Je kunt ze ook los kopen en ze zelf opstrijken. Dat is een stuk goedkoper in ieder geval.

MYJ

  • Gast
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #35 Gepost op: 2 februari 2010, 15:26:23 »
Ik ben nog op zoek naar goede lingerie, maar denk ook wel dat dat goed gaat komen :wink:
Wilde er ook niet al teveel geld aan uit geven :tongue: typisch hollands he haha :biggrin:
En kousen, ik ben ook niet zo van de kousen, ben altijd bang dat ze afzakken :tongue: kan daar nooit goed tegen.
Zie wel wat ik aandoe rond die tijd, hangt ook wel van het weer af natuurlijk.

chantal3-9

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5952
  • Geslacht: Vrouw
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #36 Gepost op: 3 februari 2010, 15:21:41 »
MYJ; als ik kousen draag, koop ik altijd hold-ups en maak ze vast aan jarretelgordel, die gaan echt nergens meer heen dan hoor! Weet nog niet of ik ze aandoe, hangt van de temperatuur af.

Heb net bij Hünkemoller een kousenbandje gekocht voor 2,50, dat kon er wel vanaf dacht ik;)

BH/bustier heb ik zoals eerder gezegd niet nodig en slip wordt een simpele naadloze witte. Heb er nu één van action, corrigerend (maar vind m wat enorm, weet niet of ik dat fijn vind) en net één bij hunkemoller gekocht zonder naadjes, maar dan gewoon een heupslip. Nog even kijken wat ik aandoe.

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #37 Gepost op: 3 februari 2010, 16:23:45 »
Ik zou ook graag zelf al mn lingerie willen kopen.. Alleen ben ik ban dat het dan straks niet goed zit onder mijn jurk... :unsure:

Ik heb zelf nogal een kleine cup... een normale A... Maar ben van plan om een grotere cup te kopen en er wat kipfilet in te stoppen. Misschien moet ik gewoon een B kopen... Mijn jurk heeft namelijk ook balijnen...

FF offtopic: Mijn vriendin dacht dat ik serieus kipfilet in mijn bh ging stoppen  :tongue:

Ratatosk

  • Gast
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #38 Gepost op: 3 februari 2010, 19:28:35 »
Hahahahaha aaaaah gatver!

Kippie

  • Gast
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #39 Gepost op: 3 februari 2010, 19:35:13 »
Ik heb thuis van die kipfilets, de plakkende soort, Ideaal bij een rugloos shirt.
Maar zorg wel dat je nieuwe gebruikt. Ik heb een keer gehad dat een wat oudere kipfilet z'n plakkracht verloor en dat één kippetje afzakte.  :laugh:
Op dat moment vond ik dat erg komisch, om m'n bruiloft zou dat wat minder grappig zijn.


Wel een leuke site trouwens, waar je die "just married" slip kon kopen.... alleen wil ik echt geen slip aan. Dan voel ik me net een oma (no offense voor de dames hier die een slip op de bruiloft dragen)
Maar een lekker zittende hipster kopen en daar "just married" op strijken lijkt me uitstekend. Heeft iemand toevallig ook een idee waar je van die opstrijk letters oid kan kopen?
« Laatst bewerkt op: 3 februari 2010, 19:37:41 door Kippie »

Broekkie

  • Gast
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #40 Gepost op: 3 februari 2010, 20:08:04 »
@ inx je kunt kousen met kleurtjes bij de betere panty, sokken, kousen winkels kopen.
geloof jambelle ofzo.

Bride 2 b

  • Gast
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #41 Gepost op: 3 februari 2010, 20:20:31 »
[quote name=\'Kippie\' post=\'303895\' date=\'03 February 2010, 19:35\']Ik heb thuis van die kipfilets, de plakkende soort, Ideaal bij een rugloos shirt.
Maar zorg wel dat je nieuwe gebruikt. Ik heb een keer gehad dat een wat oudere kipfilet z'n plakkracht verloor en dat één kippetje afzakte.  :laugh:
Op dat moment vond ik dat erg komisch, om m'n bruiloft zou dat wat minder grappig zijn.


Wel een leuke site trouwens, waar je die "just married" slip kon kopen.... alleen wil ik echt geen slip aan. Dan voel ik me net een oma (no offense voor de dames hier die een slip op de bruiloft dragen)
Maar een lekker zittende hipster kopen en daar "just married" op strijken lijkt me uitstekend. Heeft iemand toevallig ook een idee waar je van die opstrijk letters oid kan kopen?[/quote]

Poirier verkoopt ook hipsters en strings met "just married" erop! als je zelf aan de slag gaat, denk dat ze in een fournituren of misschien hobby winkels die steentjes wel verkopen.

lydia

  • Gast
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #42 Gepost op: 3 februari 2010, 22:32:23 »
hebben jullie allemaal een ander setje voor 's avonds? Ik zie het niet zo voor me dat ik zou moeten wisselen en waarom dan. (net als ik eigenlijk de kousenband niet volg..) en hoe ook vooral; als je toch een torselet hebt kom je daar sowiezo toch niet in je eentje uit?
dit kan een hele domme opmerking zijn hoor, sorry alvast.. maar ik vraag het me toch af.. gaat dat dan van 'schat, kun je me even helpen? manlief peutert een stuk of 50 haakjes los met zn aangeschoten kop *houd torselet nog net voor haar borsten, graaft tussen spullen, rent weg, komt 5 min later terug in een sjiek bh'tje, de lijnen van de balleinen staan nog in haar huid*

Ratatosk

  • Gast
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #43 Gepost op: 3 februari 2010, 22:55:43 »
Waarom zou je 's avonds iets anders aan doen?
En een torselet krijg je toch wel zelf uit lijkt me. Armpjes naar achteren en haakjes lospeuteren.

Lola_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 7171
  • Geslacht: Vrouw
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #44 Gepost op: 4 februari 2010, 18:36:01 »
@: kippie, ik heb die opstrijkletters gezien op www.weddinggiftshop.nl
Is al wel een tijdje geleden en het was toen €5,95 geloof ik voor 2 strijkstickers "bride" & "Just Married".

Broekkie

  • Gast
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #45 Gepost op: 4 februari 2010, 19:29:02 »
ik moet 19 april gaan passen ook aanstaande enalle kinderen, maar ik geloof dat
ik geen torselet aankan onder mn jurk (vind ik jammer vind het super mooi)
ze zeiden dat ik kon kiezen of cups in naaien, of zo'n plak bh dan heb je net wat meer
decolethe zeg maar,
denk dat ik daarvoor kies.

Maar ik wil voor 's avonds, of de ochtend daarna toch wel ''iets leuks'' aanschaffen
zeker omdat ik in het dagelijks leven lingerie ook heel belangrijk vind.
zo heb ik van huis uit meegekregen doe NOOIT een zwarte bh met witte string/slip aan.

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #46 Gepost op: 4 februari 2010, 19:50:46 »
Ik heb eigenlijk geen BH nodig in mijn jurk, misschien dat ik een plak BH neem voor het mooie, en een comfortabele slip. Voor de avond koop ik wel een leuk setje :)
« Laatst bewerkt op: 4 februari 2010, 19:51:27 door Within »

Loez

  • Gast
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #47 Gepost op: 4 februari 2010, 19:56:02 »
Ik wilde in eerste instantie gewoon een witte strappless aandoen...
Maar toen kwam m'n getuige (heeft in een lingeriewinkel gewerkt) en die heeft me meegenomen naar de bijenkorf (sorry voor de reclame :tongue:)
Heel handig iemand die er alles vanaf weet!
Het is uiteindelijk een super mooi setje van calvin klein (nogmaals sorry) geworden.. volgens mij was ik 70 euro kwijt!
Ik denk zelf dat ik zo'n BH eerder nog een keer draag dan een heel torselet... want wanneer draag je strappless jurkjes... in de zomer.. en dan zit ik niet te wachten op een torselet!

Ik denk dat het vooral belangrijk is dat je je zelf fijn voelt, en natuurlijk sexy.. want je kersverse man wil ook wat :tongue:

Kippie

  • Gast
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #48 Gepost op: 4 februari 2010, 21:11:20 »
Ik was ook van plan om me 's nachts om te kleden. Maar ga dat toch niet doen. Volgens mij is een favoriet lingeriesetje (van hem) toch nog altijd eentje die op de grond ligt...
Ik ga voor de leuke setjes op de honeymoon!

vangarderen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3175
  • Geslacht: Vrouw
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #49 Gepost op: 4 februari 2010, 22:50:15 »
Nou, ik heb m'n torselet toch echt nog wel aangehad an de bruiloft (op huwelijksreis onder m'n zomerjurkjes) en ben ook wel van plan om 'm vaker onder zomerjurkjes aan te trekken. Ik vind het echt niet erg dat het dan zomer is en dat het dan minder lekker zou zitten...

Voor 'the day after' had ik gewoon een mooi, nieuw setje gekocht. Vonden wij allebei ook nog wel geslaagd. Je bent dan toch nog helemaal in zo'n roes en een lek, nieuw setje misstaat dan echt niet. :)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards