collapse

Auteur Topic: Ideeën Gevraagd!  (gelezen 3821 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AenJ

  • Gast
Ideeën Gevraagd!
« Gepost op: 12 april 2008, 22:51:29 »
Hallo!

Ik ben voor mijn zus die 20 juni a.s. gaat trouwen het e.e.a. aan het regelen!

Nou ben ik eigenlijk op zoek naar een idee wat de gasten s'avonds mee kunnen nemen die wij dan vervolgens samenvoegen en aan het bruidspar kunnen aanbieden. Nou zit ik niet echt te denken aan versierde A4-tjes o.i.d. maar wellicht hebben jullie nog een leuke tip die ik kan gebruiken!

Ik hoor het graag!

Groetjes J.

Rixt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9350
  • Geslacht: Vrouw
Ideeën Gevraagd!
« Reactie #1 Gepost op: 13 april 2008, 14:43:04 »
[quote name=\'AenJ\' post=\'158105\' date=\'12 April 2008, 22:51\']Hallo!

Ik ben voor mijn zus die 20 juni a.s. gaat trouwen het e.e.a. aan het regelen!

Nou ben ik eigenlijk op zoek naar een idee wat de gasten s'avonds mee kunnen nemen die wij dan vervolgens samenvoegen en aan het bruidspar kunnen aanbieden. Nou zit ik niet echt te denken aan versierde A4-tjes o.i.d. maar wellicht hebben jullie nog een leuke tip die ik kan gebruiken!

Ik hoor het graag!

Groetjes J.[/quote]

Bij mijn neef en z'n vrouw moest iedere gast een ballon meenemen en daar een geldbedrag naar keuze in doen met eventueel een kaartje erbij in.

Bij een neef en z'n vrouw van m'n aanstaande hadden ze smartiedoosjes. (had iets te maken met hoe ze elkaar ontmoet hadden, hoe en wat weet ik niet meer) We kregen een smartiedoosje bij de kaart in, met begeleidend schrijven. Hier kon je dan ook geld in doen of wat je maar wou.

Liefs Rixt

Liefs Rixt

Artnael

  • Gast
Ideeën Gevraagd!
« Reactie #2 Gepost op: 14 april 2008, 06:21:45 »
Mijn vader was (en is nog altijd) heel erg dol op pannenkoeken. Elke gast heeft toen een pannenkoekenpak meegenomen! Je raad het al! Hij had een heerlijke voorraad :) Heel droog misschien, maar wel eeen leuk idee.

Bosgeestje

  • Gast
Ideeën Gevraagd!
« Reactie #3 Gepost op: 14 april 2008, 13:14:00 »
Je kunt inderdaad de gasten iets laten meenemen waar het bruidspaar (of één van de twee) helemaal gek van is. Een oom en tante van mij zijn gek op katten. Om niet alleen een envelop met geld te geven, was bedacht dat iedereen van de familie het geld aan een beeldje of knuffeltje van een kat zou bevestigen. Zij hebben jarenlang een leuke verzameling kattenbeeldjes in huis gehad als herinnering aan hun trouwdag!

Laatst heb ik ook gezien dat het bruidspaar op de receptie een collage van foto's van alle gasten kreeg. Deze was overigens wel vooraf samengesteld. Je kon vooraf een foto van jezelf e-mailen of per post opsturen naar de CM. In het midden was een foto van het bruidspaar geplakt en daar omheen foto's van alle andere gasten. Het zag er ontzettend leuk uit, maar ik moet wel zeggen dat ik zelf niet zo heel goed zou weten waar ik zo'n grote lijst op zou moeten (willen) hangen in huis :wink: .

anoniem04

  • Gast
Ideeën Gevraagd!
« Reactie #4 Gepost op: 14 april 2008, 14:28:23 »
hallo

ik weet niet of dit iets is wat je zoekt maar hoe dan ook ik vind het een mega leuk idee!
 we kregen vorig week de trouwkaart van een vriendin van mij in de bus die trouwen 2 weken na ons , bij die kaart zat een briefje van hun cm en  daarin vroegen ze alle gasten een kaart met een gefrankeerde envelop mee te nemen op die kaart kan je dan je wens voor het bruidspaar schrijven , die kaart lever je in VOOR het feliciteren van het bruidspaar zodat ze het niet zien !
de cm neemt de kaarten mee naar huis en doet er elke week 1 op de bus zo dat het bruidspaar nog heeel lang na kan geniet van de bruiloft ( hebben 200 avondgasten )
hoop dat het zo een beetje duidelijk heb opgeschreven ?

vind dit zo een leuk en orgineel idee heb het nog nooit gehoord of mee gemaakt !!!
lijkt mij erg leuk om elke week een kaart te krijgen met een lieve tekst daarop !!!

D&E

  • Gast
Ideeën Gevraagd!
« Reactie #5 Gepost op: 14 april 2008, 14:32:51 »
Wij waren ceremonimeesters bij het huwelijk van mijn zus.
We hadden aan elke gast gevraagd of ze een paar sneetjes (oud) brood mee wilde nemen.
Deze konden ze de avond van het feest bij de deur in een grote doos doen.
Voor de dag gasten stond de doos in de garage.

En die hebben wij namens alle gasten aangeboden.
Omdat ze nu in de "Witte broods weken" zaten.

sandr@

  • Gast
Ideeën Gevraagd!
« Reactie #6 Gepost op: 14 april 2008, 22:30:16 »
Hoi

ik heb een keer een opdracht gekregen om een recept op te schrijven die je aan het bruidspaar deed denken.

bij ons was het niet zo moeilijk want de dag dat ze ten huwelijk gevraagd werd gingen we eten bij de chinees dus ik heb dat even leuk gedaan..

de CM heeft er een mooi boek van gemaakt en die op die avond gegeven

GRoetjes
Sandra

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards