collapse

Auteur Topic: Mei 2012  (gelezen 73029 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Mei 2012
« Reactie #75 Gepost op: 2 februari 2012, 11:03:57 »
Gaaaaaf die roze pumps!!!
Ik heb ook getwijfeld over gekleurde schoenen voor op de foto. Maar ik hou het toch maar op mn ivoorkleurige schoentjes  :) Peeptoes :) me like!

Carlijn

  • Gast
Mei 2012
« Reactie #76 Gepost op: 2 februari 2012, 21:02:09 »
Haha ik wil ook roze hakken!

Ik ga over 2 weken met een vriendin shoppen voor schoenen en de week daarna de jurk weer doorpassen. Spannend! Er is ondertussen al de helft van de jurk afgehaald (ik wilde er veel aan verandert hebben)
dus ik ben erg beniewd hoe de jurk nu zit. Hij valt in ieder geval iets strakker nu.

Volgende week gaan we definitief bij de locatie bespreken hoeveel gasten er komen en kunnen we dus ook de kaarten gaan maken!

Vandaag met AS nog even gepraat over het boeket. Hij wil graag bloemen op de auto en een bloemetje voor de daggasten maar een boeket vind hij weggegooid geld. Ik vind het leuk voor de foto's en ik wil het boeket 'savonds weggooien, dus hoort erbij. Dit snap hij wel. Nu even informeren naar prijzen...

De kinderen in mijn klas zijn er ook steeds meer mee bezig. Gisteren vroegen ze al of ze een stukje mochten doen op de bruiloft (graag!)
Ik ben nog aan het twijfelen of ik ze ook bij de echte bruiloft wil hebben als we voor de wet trouwen. Er kunnen in het "kerkje" (locatie van de wet) 70 man binnen. Als ik de 40 kinderen incl begeleiding wil uitnodigen wordt het erg krap. Misschien kan ik ze vooraan op de grond zetten? Nog even over nadenken...

pfff wat komt het toch al dichtbij! Heerlijk hihi

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Mei 2012
« Reactie #77 Gepost op: 3 februari 2012, 13:20:10 »
Wat gaan jullie eigenlijk na de bruiloft met het boeket doen?
Ik twijfel of ik hem ga laten drogen, of dat ik hem gewoon weggooi aan het einde van de avond.

Ik heb net gekeken voor corsages voor de daggasten. Ik wilde geen bloemetjes. Die wil ik alleen voor ouders.
Nou heb ik online hele leuke buttons gevonden! Ik denk dat ik zoiets wil! Hebben ze toch nog iets :)

Hmm lastig idd, is het niet rommelig als ze voorin in de kerk zitten?

Carlijn

  • Gast
Mei 2012
« Reactie #78 Gepost op: 5 februari 2012, 09:46:52 »
Hihi buttons is ook leuk!
Maar moeten de gasten deze dan opspelden of ook met n magneetje?
Ben wel benieuwd wat voor buttons, ik heb meteen hele blije in mn hoofd...

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Mei 2012
« Reactie #79 Gepost op: 5 februari 2012, 17:21:31 »
Hahaha met smileys :wink:
Ik heb er een gezien op deze site: http://www.buttons.nl/buttons.php?id=56 nr 85.
Gasten moeten helaas wel spelden, maar dit is met de corsages ook zo dus dat is dan niet anders vrees ik.

Carlijn

  • Gast
Mei 2012
« Reactie #80 Gepost op: 5 februari 2012, 22:22:51 »
Super leuk!
Ik kwam ze ook ergens tegen waar nog een hart achter de button zat, dan was het niet zo standaard rond (of je prult er zelf nog wat bij als je het meer eigen wil maken)

Is zeker een kosten vermindering!

Corsages werken toch niet altijd met prikker, wel? Sommige toch ook met magneetjes?

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Mei 2012
« Reactie #81 Gepost op: 6 februari 2012, 09:20:01 »
Oh ja ook wel met magneetjes denk ik.
Heb jij buttons gevonden met magneetjes dan? Dat zou wel handig zijn!

Carlijn

  • Gast
Mei 2012
« Reactie #82 Gepost op: 6 februari 2012, 21:58:00 »
Nope, nog niet. Ik zal eens rondsnuffelenhttp://www.buttons.nl/specials-magneet-buttons.php

Hihi

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Mei 2012
« Reactie #83 Gepost op: 7 februari 2012, 09:20:05 »
Oh ja! Daar staat dan weer geen prijs van bij :sad:
maar eens contact zoeken! :biggrin:

Deniisseeeee

  • Gast
Mei 2012
« Reactie #84 Gepost op: 8 februari 2012, 12:51:12 »
Wij wilden eerst lintjes als corsages maken.. maar hebben nu uiteindelijk toch gekozen voor bloemen..  :)

Vanavond hebben we een gesprek met de DJ bij onze feestlocatie.. ben benieuwd wat ze errvan kunnen maken !!
De jurkjes voor onze bruidsmeisjes zijn inmiddels ook gekocht... zooo schattig !!
Het gaat aardig opschieten nu.. heerlijk is dat !!

Carlijn

  • Gast
Mei 2012
« Reactie #85 Gepost op: 8 februari 2012, 14:20:44 »
Veel plezier Denise!

Wij rijden zometeen naar de notaris en we gaan vanavond definitief de prijs bespreken bij de feestlocatie. Dan kunnen we daarna de kaarten maken.
Jeuj! Er komt weer schot in de zaak  :biggrin:

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Mei 2012
« Reactie #86 Gepost op: 8 februari 2012, 17:52:42 »
Wat leuk Denise!! Heb je een foto van de jurkjes? Waar heb je ze gekocht?
Veel plezier met het gesprek met de dj vanavond!

Spannend Carlijn!

Carlijn

  • Gast
Mei 2012
« Reactie #87 Gepost op: 8 februari 2012, 18:48:04 »
Nou de notaris verliep echt super!
Hij luisterde echt naar ons en we hebben alles kunnen beschrijven wat we willen.
Wat een geweldige man was dat zeg.
We hebben ook meteen een testament gemaakt, dus nu zijn we helemaal klaar (op papier dan  :laugh: ) om over 2 weken in ondertrouw te gaan

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Mei 2012
« Reactie #88 Gepost op: 8 februari 2012, 19:47:26 »
Wat fijn Carlijn!!! :biggrin:

Carlijn

  • Gast
Mei 2012
« Reactie #89 Gepost op: 8 februari 2012, 21:04:24 »
Om even in de positieve sfeer te blijven, het gesprek bij de feestlocatie was ook helemaal super!
De eigenaar denkt echt met ons mee en probeert zelfs geld uit te sparen!
Alles is nu besproken, nu gaan we beginnen met de tekst op de kaart.
We willen er eigenlijk dit op aan de ene kant (en dan de bovenkant van de binnenkant, snappie?  :blink: ):

De meesten van jullie weten het al wel,
vanaf 25 mei wordt mijn leven een hel.

Plannen, vrijheid, alles valt in duigen
u kunt vanaf 20.30 uur uw medeleven komen betuigen.

In 'de A....' kunt u komen kijken op het feest
naar wat eens mijn leven is geweest.


En dan ook nog een gedicht van mij aan de andere kant
hihihi lekker kort door de bocht!


Ik heb net ook nog even de dj gemaild.. Hij wilde tijdens de receptie opbouwen, maar de eigenaar van de feestlocatie raadde dit echt af. Dus toch maar even kenbaar gemaakt bij de dj dat we alles voor de receptie klaar willen hebben... Ben benieuwd hoe hij reageert  :sad:

deniesje

  • Gast
Mei 2012
« Reactie #90 Gepost op: 8 februari 2012, 21:13:57 »
Sja.. heb die tekst hier al eens eerder voorbij zien komen, maar vind het echt totaal ongepast. Vind het zelfs niet eens een heel klein beetje grappig (en dan zijn AS en ik juist heel erg van de humor en het lachen)
Ik vind dat er niet met het leven gespot moet worden, het is iets heel fragiels, iets puurs en het is prachtig! Een van de mooie dagen in je leven en dan zo'n tekst...

Sorry als ik kort door de bocht vlieg hoor, maar als jullie het helemaal geweldig vinden, doen.

Carlijn

  • Gast
Mei 2012
« Reactie #91 Gepost op: 8 februari 2012, 22:37:09 »
Ik snap je wel Deniesje, er zullen meer mensen zijn die het helemaal niks vinden.

Het past wel bij ons, en de hele bruiloft wordt luchtig en met een knipoog.

No hard feelings!  :)

Deniisseeeee

  • Gast
Mei 2012
« Reactie #92 Gepost op: 9 februari 2012, 08:28:34 »
Wij hebben gisteren het gesprek met onze DJ gehad... en het wordt top ! :biggrin:

Wij hebben een filmpje opgenomen als uitnodiging..in het filmpje is te zien dat we er maar niet uitkomen wat voor uitnodiging we moeten sturen en mijn  a.s "rapt" dat stukje tekst als zijn manier van hé ik heb ook nog wel een idee.. na dat stukje tekst vraag ik serieus of hij dit wilt en zegt ja... maar dan komt de uitendelijke tekst in beeld :wink: snappen jullie het nog ?  

@ Carlijn.. welke notaris hebben jullie als ik vragen mag ? en waar moet je op letten  :blink: ik ben er echt te blond voor en als het aan mijn a.s ligt is het over een jaar nog niet gebeurd hahaha...


@ Sel onze jurkjes komen bij humpiedump vandaan in spijkenisse... http://www.humpiedump.nl/bruidsmeisje.htm# .. het is de mandy die we hebben.. Wit jurkje met een roze strik! zo schattig bij de meiden..

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Mei 2012
« Reactie #93 Gepost op: 9 februari 2012, 12:42:11 »
Ik moet er wel om lachen Carlijn! Bij ons zou het niet passen, maar vind het wel grappig!

Lache denise!!! Leukz o'n filmpje!en wat een schattige jurkjes!!!

Little1

  • Gast
Mei 2012
« Reactie #94 Gepost op: 9 februari 2012, 16:38:28 »
Ik breek hier even in!
Tijdje geleden schreef ik mee in het trouwen 2012 topic maar door de drukte niet meer aan toegekomen.
Wij trouwen 16 mei!
@ deniesje, mijn jurk staat op de gmail mocht je het leuk vinden om em te zien.

@ allemaal, hebben jullie al veel vast gelegd?
Wij hebben eind vorig jaar te horen gekregen dat de locatie failliet was. Gelukkig heeft een ander bedrijf het nu overgenomen en kunnen we het toch daar houden. Morgen hebben we weer gesprek om de puntjes op de i te zetten.
De uitnodigingen gaan ook deze maand gemaakt worden. We hebben samen met onze CM's een filmpje opgenomen en die gaan we in een Jakebox versturen.
Alle grote dingen als DJ, fotograaf, locatie en kleding liggen vast. In maart heb ik mn proef make-up en ook ga ik met mn CM voor mijn haar zitten (zij is kapster).
Vinden jullie ook dat de tijd ineens snel gaat? Voordat we het weten is het mei! Ik kan niet wachten tot ik mijn jurk aan mag, het liefste zou ik hem elke week even passen :-).

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Mei 2012
« Reactie #95 Gepost op: 9 februari 2012, 19:34:45 »
Wat een gedoe dat de locatie failliet was! das even spannend! Gelukkig heb je nog wat anders gevonde.
Het gaat erg snel!!!

Carlijn

  • Gast
Mei 2012
« Reactie #96 Gepost op: 9 februari 2012, 21:04:53 »
@Denise: We zijn naar de notaris gegaan die we nog kende van toen we ons huis kochten. Hij heeft toen alles goed uitgelegd en we hebben een fijn gevoel bij hem. Hij werkt ook vlak bij ons (het zuiden van brabant)
Hij begon met een verkenningsgesprek (waarom willen jullie iets vast laten leggen)
Daarna stelde hij veel vragen over wat we wilde en hoe we dat op papier vast wilde laten leggen. Ik wist er van te voren echt helemaal niks vanaf, en dit is ook niet nodig als je een fijne notaris hebt. Die van osn legde alles in "Jip en Janneke taal' uit  :tongue: We hebben nu de voorwaarde en een testament laten schrijven

Lijkt me gaaf, zo'n uitnodiging! Lekker persoonlijk

@ little: jullie zitten ook niet stil lees ik. Goed bezig!

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Mei 2012
« Reactie #97 Gepost op: 10 februari 2012, 09:25:50 »
Ieeeehhh!! vandaag komt de visagiste/kapster mn proefmake up en haar doen!! :biggrin: :biggrin: :biggrin:
over een uurtje is ze er al. ben super zenuwachtig!! althans, zo benieuwd wat het wordt!!

Little1

  • Gast
Mei 2012
« Reactie #98 Gepost op: 10 februari 2012, 10:44:53 »
@ Sel: Spannend!!!! je mag hier natuurlijk altijd foto's plaatsen van het resultaat (ben helemaal niet nieuwsgierig  :tongue: ).
Ik heb 15 mrt m'n proef make-up!
Ik moet nog inspiratie opdoen voor mijn haar, hebben jullie tips/suggesties?

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Mei 2012
« Reactie #99 Gepost op: 10 februari 2012, 16:09:00 »
Hahhaa, nou fotos durf ik niet te plaatsen :wink: Maar het is wel mooi geworden!
Wil je je haar vast of los?

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards